Diskuse

První komentář nového uživatele se zobrazí až po schválení, další už hned.

Podepisování příspěvků: anonymní příspěvky nebo ty, které v poli jména/přezdívky budou mít titulek nebo jiný text, mohou být smazány. Příspěvky s nakopírovaným delším obsahem, který je dostupný na jiném místě, mohou být také smazány – v takovém případě uvádět pouze odkaz, případně pár vět, nikoliv celý text systémem copy&paste.

 Obnoviť

  1. Únia vyzvala Rusko na prevzatie zodpovednosti za zostrelenie letu MH17
    https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/519453-unia-vyzvala-rusko-na-prevzatie-zodpovednosti-za-zostrelenie-letu-mh17/

    Odpověď
    • Oracle 911 17.7.2019 o 12:13

      Napíšem a uverejním článok o rozpade EU (odkaz v rubrike mimo téma), a dnes sa objavuje jeden článok a správa za druhým, ktorý potvrdzuje moje závery…

      Odpověď
  2. Trump: USA neprodají Turecku nové stíhačky F-35 po nákupu ruských S-400
    https://cz.sputniknews.com/svet/2019071610359633-trump-usa-neprodaji-turecku-nove-stihacky-f-35-po-nakupu-ruskych-s-400/
    - to by sme mohli aj my nakupit S-400

    Odpověď
    • popolvár 17.7.2019 o 10:45

      ale nám idú predať iba starý F-16-vý šrot, čiže je to len o vytiahnutí peňazí zo stredoeurópskej kolónie na finančné oživenie vlastného výrobcu leteckej techniky, takže kúpa/nekúpa S-400 SR je v tomto hľadisku irelevantná.

      Odpověď
      • nemohu se zbavit dojmu , že ten rusko-turecký handl s S-400 se domlouval dávno předem a ne ve formátu Turecko – RF . Těžko najít účinnější krok vedoucí k rozpadu NATO . Úder na citlivé jihovýchodní křídlo s mnoha multiplikátory zisku jak pro Trumpa,Tak Putina.

        Odpověď
        • Ja mám stále pochybnosti, či pokus o prevrat bol zrežírovaný tak,ako sa to doposiaľ uvádzalo.Pochybnosti mám preto, že ako aj ty uvádzaš, scenár bol zrejme s cieľom rozkladu / rozpadu NATO pripravený už skôr. Akurát tejto domnienke trochu odporuje počet uväznených.

          Odpověď
      • …F16 sú výplata koloniálne dane – aj ja to takto vidím.

        Plus vybudovanie servisnej infraštruktúry pre americkej techniky bližšie k ruským hraniciam. Doteraz sa museli šroty vracať do Nemecka. Teraz bude servis možný či v Prešove (zaostalé vrtuľníky) alebo v Kuchyni a Sliači (zaostalé stíhačky).

        Odpověď
    • Možná to byl od začátku skrytý záměr Turecka jak vycouvat z projektu F-35, letadla jsou předražená a mají spoustu technických problémů, a také je možné, že USA v nich má instalovaný nějaký systém, aby je nebylo možné použít proti nim. Takže jedním z cílů nákupu S-400 mohlo být mimo jiné i zbavení se nákupu těchto letadel, za situace, kdy smlouvu o dodání poruší USA a ne Turecko.

      Odpověď
    • Diskreditácia NATA a aj USA.
      Erdogan má každý deň pred očami posmrtné selfíčka Husajna a Kaddafiho s „demokratickou“ popravčou čatou.
      Preto sa snaží zachrániť.

      Odpověď
    • tu sa Žirinovský vychvaľuje, že mu Erdogan pošuškal do uška, že Turecko je pripravené odísť z NATO
      https://politikus.ru/video/121020-zhirinovskiy-erdogan-gotov-vyyti-iz-nato.html

      Odpověď
  3. Bývalý rakúsky kancelár Kern sa stal členom správnej rady Ruských železníc
    Bývalý rakúsky kancelár Christian Kern sa stal nezávislým členom správnej rady Ruských železníc. Informovala o tom v stredu agentúra Interfax s odvolaním sa na vyhlásenie Ruských železníc.
    https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/519430-byvaly-rakusky-kancelar-kern-sa-stal-clenom-spravnej-rady-ruskych-zeleznic/

    Odpověď
    • popolvár 17.7.2019 o 10:46

      no to si vedeli koho vybrať…

      Odpověď
      • Je otazka, kdo jim ho vybral… Christian Kern je clenem Socialisticke strany Rakouska (SPÖ).
        Jako generalni manazer rakouskych drah ÖBB se na vynalozene naklady na drahy nedival, dokonce si sam zvysil plat na 700.000 Eur rocne.
        Stat vydava rocne na drahy 2,5 miliard Eur (udrzba, obnova, penze, immobilie, dokonce i podily na vodnich elektrarnach).

        Odpověď
      • V Rusku sa angažuje aj ďalší bývalý rakúsky kancelár, Wolfgang Schüssel z konzervatívnej Rakúskej ľudovej strany (Österreichische Volkspartei – ÖVP), ktorý viedol vládu v rokoch 2000–2007. Schüssel je od 20. júna členom predstavenstva ropnej spoločnosti Lukoil.

        Odpověď
    • imho, toto je sposob, ako Rusi ziskavaju vplyvne osoby na svoju stranu. Tie osoby im zasa zabezpecuju presadenie dolezitych veci napriek odporu Zapadu. Vid Schroeder a Gazprom….a NS2.

      Odpověď
      • Může to být i naopak , ale to vždy ukáží budoucí činy. Nasazuje si je tam globální zákulisí jako svoje koně . Dokud existuje účelové spojenectví .

        Odpověď
        • popolvár 17.7.2019 o 12:09

          súhlasím skôr s tým GP, vzhľadom na to, členmi akých strán sú, a čo za politiku doma viedli. Kern bol ešte väčšou katastrofou, než jeho predchodca Faymann…

          Odpověď
  4. V Itálii chtěli proukrajinští nacisté zabít vicepremiéra Mattea Salviniho.

    http://voicesevas.ru/news/45932-ukrainskaya-gruppa-gotovilas-ubit-otkryto-prorossiyskogo-vice-premera-italii.html

    Byli zadrženi dva Italové (51, 60 let) a jeden Švýcar.
    Zadržení bojovali i na Donbase. Napřed italská policie informovala, že proti „separatistům“, potom svou zprávu upravila, že prostě bojovali na Donbase, načež to samozřejmě západní média otočila, že společně se „separatisty“.
    Sebrali jim celý arzenál zbraní.

    V této souvislosti připomínám odsouzeného Ukrajince za vraždu italského novináře a jeho překladatele na Donbasu, kterého v Itálii odsoudili na 24 let. U soudu přítomní Ukrajinci vykřikovali: „Sláva Ukrajině!“ fakticky nacistické heslo. Načež Jaroš vyzval, aby na Ukrajině zatýkali Italy a strkali je do vězení s obviněním, že bojovali na straně DLR/LLR… Připomínám, že na Ukrajině má oficiální funkci poradce velitele generálního štábu – hlavního velitele ozbrojených sil Ukrajiny. Toto své prohlášení následně smazal, ovšem jak známo, internet si pamatuje vše.

    Odpověď
    • Zbavujú sa prebytočnej svalovej hmoty, akoby povedal Pjakin.
      Takýchto nacistických psychopatov by mali vešať na námestiach.
      Inak tiež ostreľovanie ukrajinskej televízie, ktorá má(mala) vysielať dokument Ukrajina od Olivera Stona, nejak unikla naším demokrat. médiám.

      Odpověď
    • Současné italské vládnoucí elity / Berlusconi ,Salvini/projevují vlažné porozumění s Putinovým týmem v otázce sankcí a vůbec vyprovokovaného konfliktu na Ukrajině ? Do jaké míry hluboké a upřímné , ukáží horší časy . Že by banderovské silové „kádry“ sloužily podobně jako ISIL, ale v Evropě, v roli neregulérních silových složek neokonů?
      Salvini je,podle mne, chráněn globalisty jako jejich periferní kádr v Itálii . Takže ochranka zasáhla. A navíc přidala polínko do rozbíhající se aféry Ukrainagate . V hledáčku je Londýn jako skryté řídící centrum neokonů-clintonoidů / „atlantistů“ /.

      Odpověď
  5. Ursula von der Leyen uspela a bude nova presidentka EU-komise
    https://de.sputniknews.com/politik/20190716325450648-von-der-leyen-eu-kommissionspraesidentin-bestaetigt/

    Odpověď
  6. Co si myslíte o případu graffiti na Karlovĕ mostu? Podle mne je tam napsáno slovo sepsis.Dle Wikimedia to znamená celková reakce organismu na infekci.Projevil se zde český egregor ?

    Odpověď
    • Sepsa (sepsis) je ľudovo povedané otrava krvi.

      Odpověď
    • A kdo jsou ti cizinci??? cudne pojmenovani… usa, GB???

      Odpověď
      • Nene, za poslední roky začali do Prahy vpouštět stále víc a víc černochů…Jsou velice pečlivě vybíráni, protože se většinou jedná o spořádaně cestující, každé ráno do práce…S černýma na nás jdou vietnamským způsobem, vyhledávají takové slušnější a nechávají si konzervativní populaci pomalu zvykat….Holt, některé žáby je potřeba vařit velice pomalu…:-)

        Odpověď
        • Oracle 911 17.7.2019 o 10:01

          A aj tak to pôjde po našom.

          Odpověď
  7. Opět sabotáž v Rusku
    Na rodinný dům v Rusku spadlo letadlo An-2

    Čtyři zraněné si vyžádala úterní letecká nehoda v Čečensku. Na rodinný dům ve městě Novoščedrinskaja se v osm ráno místního času zřítilo malé letadlo Antonov An-2. V domě ve chvíli nehody byly dvě ženy a jedno dítě. Za pádem letadla stála podle ruských úřadů zřejmě chyba pilota.
    https://www.novinky.cz/zahranicni/510660-na-rodinny-dum-v-rusku-spadlo-letadlo.html
    Naštěstí bez zranění.

    Odpověď
    • Proč myslíš, že jde o sabotáž ?

      Odpověď
      • Proč, proč. No protože cokoliv se v Rusku stane (tragického, neúspěšného) vždy to bylo označeno za sabotáž. Vše se teď v Rusku akumuluje na nespokojenost obyvatelstva. Tam havárie ponorky, tam záplavy, předevčírem vrtulník, dnes letadlo.

        Odpověď
        • Co???

          Odpověď
        • a tuhle nehodu letadla dáváš do jedné roviny s předvčerejším vrtulníkem?
          To byl pokus o vtip?

          Odpověď
          • Akumulování negativních událostí v RF.

            Odpověď
        • Putinovec 17.7.2019 o 10:31

          Tak přesně tohle mne včera napadlo.Že je tato informace nášlapná mina a jen se čeká,kdo se první chytí.Takový dětinský způsob,jak ostatním podsunout svoji pravdu.

          Odpověď
    • Ak to nemá dohru minimálne v lokálnej politike, tak nemyslím si ze je to sabotaz.

      Odpověď
  8. Ľudí dostali na Mesiac zatiaľ len Američania, sondy aj ZSSR a Čína
    https://vat.pravda.sk/vesmir/clanok/519315-ludi-dostali-na-mesiac-zatial-len-americania-sondy-aj-zssr-a-cina/

    Odpověď
    • Když tomu věříte…

      Odpověď
    • Na Měsíci zatím nestála noha žádného člověka.

      Odpověď
      • a tak skoro ani nebude stáť…

        Odpověď
        • podla starych rukopisov mozno stala ale v minulom ani v tomto storoci to nebolo.

          Odpověď
        • popolvár 16.7.2019 o 19:55

          …a možno je všetko inak. Netvrdím, že je to tak, ale ak existujú utajené zbraňové systémy, doteraz neprezentované pred verejnosťou, tak prečo by nemohli existovať aj utajené kozmické programy?
          Ako sa vraví, „bez vetra sa ani lístok nepohne“…

          Odpověď
          • dobytí Měsíce lidskou posádkou je záležitost prestiže, ne utajování. leda že by …
            řešili něco podobného v rámci vojenského výzkumu (a to nejprve automatickými sondami a průzkumníky ) :
            https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2541410/What-mystery-object-spotted-Google-Moon-Bizarre-wedge-shaped-craft-appears-lunar-surface.html

            Ale těchto podivností je na povrchu Marsu mnohem a mnohem více, tam by byl výzkum zajímavější..

            Odpověď
            • popolvár 16.7.2019 o 22:23

              na vojenský vplyv na Zem je z Marsu trocha priďaleko, kým Mesiac je ideálny…

              Odpověď
              • Koloděj 17.7.2019 o 2:12

                nepíšu o stvoření základen s jadernými hlavicemi, na to v současné době !díkybohu! ještě nemáme technologie, ale prozkoumání artefaktů pravděpodobně jiných civilizací na Marsu a z toho plynoucí možný technický skok … do propasti

                Odpověď
            • Jako se neudrží dva magnety stejnými póly u sebe, tak ani civilizace morálního úpadku, tedy v zániku, nemůže nabýt zru_Cnosti a raz_Umu.
              Copak nevidíme ten nedostatek opravdových řemesel (viz pomalá lobotomie)

              Odpověď
              • popolvár 17.7.2019 o 10:56

                technicko-technologický progres a progres morálno-etický sú dve na sebe nezávislé javy. Avšak ich harmonická vzájomná vyváženosť, a ešte lepšie náskok morálno-etického pred technicko-technologickým, predurčuje následky toho druhého na biosféru planéty a osud civilizácie na nej… Takže morálny úpadok nie je brzdou pre technicko-technologický progres v Ni(e)kým želateľných smeroch. A ten nedostatok opravdových řemesel je tiež len Ni(e)kým želateľný úpadok s určitým cieľom v organizácii spoločenského života davu…

                Odpověď
                • popolvár 17.7.2019 o 11:25

                  gramatická oprava: dva javy, nie dve…

                  Odpověď
          • Utajené zbraňové systémy této doby jistě existují,avšak jsou stále -díky Bohu,daleko pozadu za starověkými.
            V komentáři Bhagavad-gíty takové ,jaká je, napsal Swami Prabhupáda k verši (2.23) toto:
            Dnešní zbraně, i nukleární, se řadí k ohňovým zbraním. Proti střelným zbraním se používalo vodních zbraní,o kterých dněšní věda nemá ani potuchy. Stejně tak existovaly i zbraně v podobě větrné smrště, o nichž dnešní věda rovněž nic neví.

            Mimoto Šrímad-Bhágavatam (1.8.12),je popisována bráhmastra. Tehdejší čistá AB.
            Tato purána byla písemně sestavena před více jak 5000 lety. Je popisována takto: Je jemnější a účinnější něž současná AB. Není slepá jako současné nukleární zbraně. Když vybuchne AB,nerozlišuje,koho má zasáhnout jako svůj cíl, a ničí i nevinné,neboť ji nelze ovládat. Brahmástra však taková není. Sleduje svůj cíl,který může být jak jednotlivec tak i velký celek, a nevinným neškodí. Je čistá.

            Takže, je třeba znát skutečné dějiny lidské civilizace.

            Odpověď
            • a kto je tak cisty, aby ju ovladal? ja nemam pocit, ze by ti ludia boli na takej duchovnej vyske vyspelosti, ked zanechali po sebe to co zanechali napr. v Indii

              Odpověď
              • Příteli, to je bohužel názor většiny absolventů západních univerzit. Potíž je v tom, že západní filozofie vychází z ateistické filozofie sánkhyi, kterou předložil mnohem později podvodník stejného jména jako má védský autor. Tato filozofie pojednává o základních pojmech či zákonech hmotného vesmíru a západní učenci tomuto odvětví filozofie říkají metafyzika.

                Ve skutečnosti autoritativní védská sánkhya je teistická a mnohem starší. Atorem je Šrí Kapila syn Dévahúti. Její časové rozpětí je pro nás nepochopitelné. Jsou miliony a miliardy let. Zrovna tak znalosti astronomie. Není dobré odsuzovat tuto literaturu, právě naopak. Vyplatí se důkladně ji prostudovat. To dělají mimochodem Rusové.

                Odpověď
              • Mart’as 17.7.2019 o 12:15

                Odpoved na svou otazku JankaS najdes v eposu Mahabharata,tam je presne popsano ,jak bratri Panduovi byli natolik ctnostni ,ze jim bohove darovali postupne zbrane,jez jim pomohli zvitezit v te velke bratrovrazedne valce na Kuruovskem poli. Mimo zminenych zbrani jsou tam rovnez popisovany letajici vozy.
                A tvoje pripominka o jejich duchovni vyspelosti ..
                V te Mahabharate ( a nejen tam)se rovnez pise o zakonu casu. Na konci toho eposu Krisna rika bratrum Panduovym,ze pomalu prichazi nova doba (jiny casovy cyklus) kdy lide postupne prestanou byt ctnostni a moralne zacnou upadat. Dokud zase neprijde novy casovy cyklus.Védy mluvi o casovych cyklech,ktere ale nejsou stejne dlouhe.
                No zkratka ta Mahabharata a Bhagavad gita rozhodne stoji za precteni.

                Odpověď
            • popolvár 17.7.2019 o 10:58

              klimatické zbrane už dávno sú realitou a nielen tie…

              Odpověď
              • Klimatické zbraně, to je myšlenka z doby 2.sv. války-provést neobyvatelné obrovské plochy pevniny. To je takový rozdíl proti starověké zbrani, jako ve zhora uvedeném srovnání starověkých a nynějších AB. Ano generálové a materialističtí vědci jsou snaživí,ale chybí jim znalosti!

                Odpověď
      • Dr Beter a jeho audio listy,které nahrával z duvodu cenzury. https://www.youtube.com/watch?v=uGGh4XxcXhA https://www.peterdavidbeter.com/docs/all/cz/pbcz-26.html

        Odpověď
        • Indicavia 16.7.2019 o 23:23

          Citace z toho uvedeného zdroje: „V částicové paprskové zbrani jsou obrovská kvanta atomů roztrhána na kusy a vystřelována z hlavně na cíl spojitým koncentrovaným paprskem, který letí rychlostí, která se blíží rychlosti světla. Tento proces vyžaduje fantastické množství energie a účinek na cíl je také fantastický. Samotné atomy, které tvoří cíl, jsou paprskem roztrhány na kusy a cíl expoloduje.“
          Mě to teda zní jako zdroj solidních blábolů.

          Odpověď
          • DušanBe 17.7.2019 o 8:52

            >Mě to teda zní jako zdroj solidních blábolů.
            Mě ani ne, protože pod pojmem „kvanta atomů roztrhána na kusy“ se myslí jenom obyčejná ionizace. Ve finále pak vzniká plazma, která je směrována.

            Odpověď
      • ale natočili o tom pěkný film, ne ? :-)

        Odpověď
      • s jistotou bych to tvrdil jen o moderní historii, ale vzhledem ke kontextu původního příspěvku souhlasím.

        Odpověď
      • To rozhodně nemáte ověřitelné, zcela zapomínáme na mnohá pozorování „UFO“ objektů a na existenci tr3b. Dávno může být na Měsíci pečlivě instalovaný skanzen… Napsat „Na měsíci dosud nestála noha známého civilisty“ by bylo podle mne bližší pravdě

        Odpověď
    • A kdyby Kubrick nezemřel, tak by je dostali i na Mars.

      Odpověď
      • Ste ma milo pobavili.
        Tento vesmírny špás stál veľké obete na oboch stranách. Ako klamali US, tak klamali
        aj sovieti. Len na okraj… roky ukazovali sovieti ich pristávacie moduly na výstave VDNCH v Moskve, taká smiešna gula okolo 1,2 metra, popritom reálny pristávací modul bol o viac väčší,
        a mal katapult. A veta komentátora „Gagarin nebol prvý človek vo vesmíre. Bol prvý čo sa živý vrátil. 12 ich zahynulo pred Gagarinom. Muži aj ženy.“, mi rezonuje v hlave viac rokov.

        Odpověď
        • Koloděj 17.7.2019 o 2:16

          hm, a při vypouštění těch dvanácti později zahynuvších také stál celý UV KSSS, všechny televize a pionýři celé oblasti na Bajkonuru, aby jim pak nařídili to nevysílat a o všem mlčet ? Nebo jak to bylo ?

          Odpověď
    • Putinovec 16.7.2019 o 15:09

      Snad jen zde.https://www.youtube.com/watch?v=bXIlQTur-1M

      Odpověď
      • https://www.youtube.com/watch?v=J1fGA3_9GNQ a tu tiež :)

        Odpověď
    • Iris, prosim Vas, co ma tato zprava spolecne s problematikou KSB? L.

      Odpověď
      • Putinovec 16.7.2019 o 18:58

        http://leva-net.webnode.cz/news/okna-overtona-a-americky-mesicni-program/

        Odpověď
        • Pred nejakým krátkym časom sa Pjakin vyjadril aj o poslednom pristátí Číňanov na Mesiaci / odvrátená strana dosť pochybovačne, no už sa neskôr k tomu nevracal resp. neboli k tejto téme otázky.A možno už uveril,že je to tak, ako sa to píše.

          Odpověď
      • Oracle 911 16.7.2019 o 18:59

        Skôr s riadením vo všeobecnosti…

        Odpověď
      • asi nic, ked vsetky prvenstva vo vesmire su na triku Sovietov, a jeden vymysleny tah to vsetko prevazil na stranu ssa. globalizacia pokracovala v koncepte ssa a jej jelit s tichou podporou gp, ktoremu sa to vymklo spod kontroly. takze s problematikou KSB to ma asi tolko…

        Odpověď
        • Bohužel, ale počítá se výsledek. Ať je to jak je to. Byli a nebo nebyli. Dokázali převážit většinu světové populace na svou stranu na stranu SSA a tím si prosadili svou globalizační cestu, která tady s námi ještě nějakou dobu bude.

          Odpověď
          • Lež má krátké nohy, nakonec vždy vyjde najevo.

            Odpověď
            • No krátké, jak se to vezme. Momentálně jim to dlouhodobě vychází a stejně většina lidstva ani neví co se to okolo nich děje kdy nebudou vědět ani kdo je viníkem.

              Odpověď
            • Ani Rusku si netroufne oficiálně poukázat na velký podvod a kdyby mohli už by to v dnešní době udělali.

              Odpověď
              • Protože to není úkol Ruska na něco podobného poukazovat, na to musí přijít lidé sami. Není to také žádná výhra USA, ale kostlivec ve skříni, s pomocí kterého můžou být USA ovládány z nadnárodní úrovně.

                Odpověď
                • > ale kostlivec ve skříni, s pomocí kterého můžou být USA ovládány z nadnárodní úrovně.

                  A tým, že mesačný program ohlásili aj Roskozmos, India, Čína… chcú podobného kostlivca vložiť do skrine ďalším krajinám, alebo tam tento raz ozaj chcú ísť?

                  Odpověď
              • Tým by sa len z diskretizovali. A podla mňa dnes už je to aj tak pre mna jedno ci tam boli, alebo nie. Pretože veda kozmu, sa prv robí na planéte, nesme schopný ísť, vyťažiť, pestovať, žiť mimo planetu. Ak sa nevyužije potenciál zeme na prekonanie základných potrieb na cestovanie vesmírom, napríklad avangard.

                Odpověď
    • Pre neveriacich pridávam odkaz na ofiko archív fotiek Mesačného programu NASA: https://www.flickr.com/photos/projectapolloarchive ;-)

      Odpověď
      • Co by to mělo dokazovat, že někdo nafotil líbivé fotky?

        Odpověď
        • Čo by to malo dokazovať? Že je vygenerované* veľké množstvo originálnych fotiek. Akože dávajú si záležať. Archív sa objavil po tom čo začalo byť ľudom čudné, že „kde sú normállne fotky“ https://www.reuters.com/article/us-nasa-tapes/moon-landing-tapes-got-erased-nasa-admits-idUSTRE56F5MK20090716

          Ešte jedno video k téme:
          https://www.youtube.com/watch?v=tPXnJU20Eak

          Tuto ešte pán Docent Сурдин z Moskovskej univerzity nepriestrelnými argumentmi presvedčí neveriacich Tomášov, že USA na Mesiaci pred 50-rokmi BOLI!!! (a od vtedy už nie, lebo „a na čo“)

          Odpověď
          • Archiv fotiek nahrali v 2015 https://www.rt.com/news/317650-apollo-gallery-pictures-photos/

            Správa Reuters je z 2009

            Odpověď
            • Do roku 2015 archív fotiek Amerického mesačného programu nebol zverejnený.

              Odpověď
              • Oracle 911 17.7.2019 o 11:53

                Nech žije fotošop…

                Odpověď
  9. malostranska 16.7.2019 o 10:10

    Výkladní skříň EU, navigační systém Galileo (GNSS) má od pátku (jiné zdroje uvádí čtvrtek) výpadek.
    https://www.rt.com/news/464238-eu-galileo-gps-offline/

    Příčinu neoznámili, zatím viní italské centrum. Druhé redundantní v Německu asi nezafungovalo. Původní zdroj informace web insidegnss.com je těžko dostupný ( přetížený nebo pod útokem). Některé služby jsou i v Praze.

    Odpověď
    • Galileo system status

      https://www.gsc-europa.eu/system-status/Constellation-Information

      stale nefunkcne, od 11.7.2019

      Odpověď
      • Melo byt opraveno do 48 hodin.
        http://www.vodaksb.eu/diskuse/egregorialne-matricni-projevy/comment-page-25/#comment-238909

        Odpověď
        • Malo, ale neni. Zaujimave, ten vypadok uz je giganticky.

          Odpověď
          • NicNezNula 17.7.2019 o 8:59

            Že by sluneční bouřka?

            Odpověď
            • nemôže byť za tým dáke vydieranie Európy??

              Odpověď
    • Pokud by na navigaci Galileo už spoléhala letadla, současný výpadek by mohl skončit katastrofou, říká odborník na družice Kolář
      https://domaci.ihned.cz/c1-66608740-pokud-by-na-navigaci-galileo-uz-spolehala-letadla-soucasny-vypadek-by-mohl-skoncit-katastrofou-rika-odbornik-na-druzice-kolar

      Odpověď
  10. Ruská centrální banka odmítla s odkazem na „nebezpečí inflace a ohrožení své nezávislosti“ realizovat připravovaný zákon o národních rozvojových programech.
    http://zakonvremeni.ru/news/14-4-/40280-tsb-vystupil-protiv-zakonoproekta-o-finansirovanii-investproektov-za-schet-denezhnoj-emissii.html
    Přímý střet začal..

    Odpověď
    • Myslím si, že si v CB RF zvolili velmi nedomyšlenou rozehrávku. To je skoro nahrávka na smeč , zejména ten blábol o „ohrožení nezávislosti“ . Ale souhlas , rukavice jsou dole , akorát proti boxerovi opět stojí judista.

      Odpověď
      • Taky už mě párkkrát napadlo, zda Nabulina a celá CB není ve skutečnosti pod GP a neplní v té hře roli „krysaře“ ..

        Odpověď
        • Jo, akorát o tom neví a o to píská hlasitěji . Dost pravděpodobné vysvětlení , protože jako výstřel před útokem“hurá na něj!/Putina/ je to velmi hloupé . Putin protitahem s veřejnou kritikou brzdění zlepšení života naprosté většiny Rusů sabotáží CB získá :
          - davy příznivců, poztrácených v kauze penzijní reforma
          - zadara spoustu krys kráčejících za krysařem k propasti
          - nahrávku na odkládaný nový zákonný rámec pro CB. Doba nazrála , FED končí , lze to provést.
          jen tak dále…

          Odpověď
      • popolvár 16.7.2019 o 19:58

        niekým pošepnutú… A je dôvod spraviť poriadok s CB.

        Odpověď
    • Ruská centrální banka se odmítnutím připravovaného zákona o národních rozvojových programech v podstatě připojila k „elitě“, která na Petrohradském mezinárodním ekonomickém fóru „elita“ předložila Putinovi své ultimátum ohledně realizace jeho národních rozvojových programů. Podrobně je toto téma rozebráno V.Pjakinem v jeho Otázkách-odpovědích z 17.6.2019.

      Odpověď
      • Zdá se , jakoby zákulisí tlačilo Putinův tým k revoluční variantě . VVP je mistrem překvapení , přijde opět…

        Odpověď
  11. Tohle je velice zajímavý článek o vývoji situace ve vedení Sevastopolu od roku 2014, zkráceně pro ty, co nezvládnou ruštinu:

    http://voicesevas.ru/news/45909-dve-vlasti-odnogo-sevastopolya.html

    Alexej Čalyj – podepisoval smlouvu o přijetí Krymu a Sevastopolu do sestavy RF. Poté však odmítnul stát se guvernérem Sevastopolu a sám doporučil do této funkce viceadmirála ve výslužbě Sergeje Meňajla s tím, že sám se chce věnovat strategickému plánování rozvoje Sevastopolu.

    Stačilo několik měsíců, aby se k Meňajlovi Sevastopolci včetně Alexeje Č. obrátili zády a trvali na jeho odstoupení. Byl odejit v červenci 2016 a jako zplnomocněný představitel prezidenta byl jmenován do Sibiřského federálního okruhu, kde pracuje dosud.

    Po něm byl prezidentským výnosem jmenován zastupujícím guvernérem technokrat Ovsjannikov, který po roce vyhrál volby se 71% hlasů a stal se guvernérem. I tento guvernér však byl odejit a zase v červenci a zase dost náhle. Opět se občané i místní elita shodli v přání sesadit „cizáka“, který si sestavil tým z „pevninských“ řídících pracovníků. Stínovým lídrem konfliktu vnitřního elitářského konfliktu se opět stala skupina Alexeje Č., kterou lidé začali nazývat „kolektivní Čalyj“. (Tito lidé nosí drahé obleky a trička s nápisem „Čalyjeho tým“. Zcela nedávno vytvořili veřejnou koalici „Za odstoupení guvernéra“…)

    Na začátku byl „lidový guvernér“ s Ovsjannikovem spokojený a podporoval ho, ale již ke konci roku 2018 to dospělo k tomu, že guvernéra přímo častoval urážkami.

    A teď několik podrobností:
    11. července byl na Námořnickém bulváru slavnostní ohňostroj, kterým veřejní aktivisté a poslanci zákonodárného sboru oslavili výnos o odvolání guvernéra vyvěšený na kremelském webu. Prý to znamená naději na normální rozvoj Sevastopolu, na ukončení svévole ve výstavbě a zastavení revanše ukrajinských elit, které znovu přímo rozkvetly díky týmu „mladých technokratů“ v čele s Ovsjannikovem. Místo pro tento ohňostroj nebylo náhodné. Rekonstrukce věhlasného Námořnického bulváru byla započata díky dobročinné nadaci Alexeje Čalyjeho a zastavil ji tým Ovsjannikova. Tisíce občanů tenkrát protestovaly.

    Teď Čalyj obviňuje tým Ovsjannikova z krádeží.

    13. července Ovsjannikov přímo vysvětlil svůj odchod destruktivní činností Alexeje Č.

    Jeden z autoritativních krymských novinářů napsal: „Za půl roku bude celá ta sevastopolská sebranka na Ovsjannikova nostalgicky vzpomínat. I když v té době tu už žádná sebranka nebude, jen hezky rovné rozorané pole, jehož brázdy budou hluboké a rovné…“

    Senzací této neděle se stalo, že Čalyj stáhnul svou kandidaturu do voleb do městského parlamentu. Prý kandidoval jen pro to, aby mohl vyjádřit nedůvěru stávajícímu guvernéru, což se defakto stalo, tak to už není potřebné a prý končí se svou politickou kariérou, přičemž oznámil, že má v úmyslu dostat do nového zákonodárného shromáždění lidi, kterým „důvěřují Sevastopolci“ a kteří jsou připraveni pracovat pro zájmy města.“ Načež nezávislí odborníci předpověděli, že na podzim reálná moc v Sevastopolu s konečnou platností přejde ke „kolektivnímu Čalyjemu“.

    Předseda veřejné komory Krymu Formančuk: Ovsjannikov nedokázal získat důvěru sevastopolské veřejnosti. Neustále byl v konfrontaci s poslanci, které neustále obviňoval, že jsou pod kontrolou Čalyjeho. Celý tým sestavil z „pevninských“ lidí a nejmenoval do žádných vyšších funkcí Sevastopolce. Navíc docházelo k „hrubým a nepromyšleným“ zásahům sevastopolské vlády do oblasti byznysu, které vyvolaly „řadu rezonujících špatných nálad“: útoky na velká obchodní centra…

    Hlava regionálního oddělení Dělovoj Rossii Oleg Nikolajev: „Já jsem doslova za ruku přiváděl do města investory připravené okamžitě začít stavět podniky s mnohomiliónovými obraty, které by poskytly stovky pracovních míst a stovky miliónů rublů daňových příjmů do rozpočtu města… Ovsjannikov to odmítal s tím, že státní dotace jim stačí, a že stát je tím nejlepším investorem… Jednal s těmito lidmi, kteří v Rusku vybudovali obrovské výroby svrchu, takže se prostě otočili a odešli. Přitom takový příjem by Sevastopol zbavil jeho fatální závislosti na příjmu z výstavby.“

    Chaotická výstavba je v Sevastopolu velkým problémem, komunální bombou, která jednou musí vybuchnout (málo vody, není kam připojovat kanalizaci, nejsou parkovací místa, úzké projezdy, chybí veřejná prostranství…).

    Nízká kvalita vystavěného bydlení spojená s nízkou konkurencí. Do města se chtěli dostat stavbaři z „pevniny“ zabývající se komplexním rozvojem oblastí, ale nebylo jim to umožněno.

    Ještě jeden fakt. Alexej Č. je spolupředsedou regionálního štábu Všeruské lidové fronty. (Jedná se o strukturu založenou Putinem, která má kontrolovat práci regionálních administrativ, plnění národních projektů…)

    První náznak nové čistky zazněl již v květnu v Soči, kdy se novinářka zeptala Putina, zda ví, o fiasku federálního účelového programu na rozvoj onkologických služeb Sevastopolu. Brzy poté Medvěděv veřejně setřel Ovsjannikova: „Stávající guvernér demonstruje jakousi neuvěřitelnou bezmocnost, prostě školka hadr…“ Je třeba vysvětlit, kam zmizely federální rozpočtové peníze na výstavbu onkologického střediska, infekční nemocnice, kliniky první pomoci a dalších objektů…

    Oleg Nikolajev potvrdil v rozhovoru novinám: „Zmizely tu dvě miliardy na čističky. Staré jsou nefunkční a nové postaveny nebyly.“ Takže se teď odpadní vody čistí jen mřížemi a všechen ten odpad jde do moře a je zanášen na pláže…

    Odpověď
    • A teď co si o tom myslíte? Já bych řekla, že to je přesně názorný příklad v malém, jak musel od začátku jednat Putin. Představte si místní podnikatele, kteří už tu situaci vlastními boji o koryto dovedli cugrunt. A najednou je jim podaná pomocná ruka v tom, udělat tam pořádek a dokonce i s nabídkou financování ovšem s tím, že si na dvoreček pustí i jiné ryby, což oni ovšem přijímají s velkým podezřením a v podstatě odmítají. A tady nastupuje role manažera (celostátně Putina), který musí najít cestičky, jak jedněm i druhým ukazovat ty cesty, které budou výhodné pro obě strany a zároveň pro celý Sevastopol, jeho obyvatele. Což zřejmě ani jeden z guvernérů nedokázal. Přitom ani na jedné ani na druhé straně se nejedná o žádné beránky a všichni tvrdě hájí své zájmy. Chcete-li to lámat přes koleno, dopadnete jako oba guvernéři. Místní, co mají moc, vás prostě odrovnají. A teď si to představte v celostátním měřítku, v měřítku Ruské federace!!!

      Odpověď
      • Putinovec 16.7.2019 o 9:31

        Zřejmě je vhodná doba na hloubkový finanční audit ke zjištění,jak bylo hospodárně naloženo se státní dotací.Po tom by hodně dravých ryb mohlo na dlouhou dobu uvíznout v síti a umožnit jiným subjektům prosazovat koncepci smysluplné výstavby.

        Odpověď
      • Díky, není nad konkrétní příklad .

        Odpověď
    • A ještě bych dodala, že v osobě Čalyjeho and spol. se názorně ukazuje, jak sledování osobních mrzkých cílů může následně vést k osobní zkáze.
      On ten další konflikt, který načasoval na tuto dobu buď směřoval vědomě jako další dílek do skládačky majdanu v Rusku, nebo prostě využil situace, kterou vycítil, že teď mu to vyjde snadněji, neboť všude se najdou pomocné ruce ve věci, která přispěje k destabilizaci a hodí kydanec na Putina.
      Ale kdyby ten majdan, ke kterému si takto přihodil lopatou, nakonec úspěšně vyšel, splakal by nad výdělkem. To ale ten pitomec očividně nevidí.

      Odpověď
    • Otázkou je, co je na těch informacích pravda ?! Podobný článek je schopna napsat „ublížená“ strana i u nás v skoro každé obci nebo městě…

      Odpověď
      • Tady nepotřebujete vědět konkrétní fakta, stačí náznaky a nepopiratelné skutečnosti v podobě odvolání dvou guvernérů a očividně nepřehlédnutelné roli Čalyjeho. Jak říkám, ani na jedné straně se určitě nejedná o beránky, proto potřebují to spojující přechodné rozhradní v podobě schopného člověka, který umí urovnávat konflikty a potřebným projektům takříkajíc prorážet cestu. Konkrétně Čalyj by v tomto ohledu mohl hodně přiložit ruku k dílu, ale očividně je to člověk krajností, neschopný přistupovat na kompromisy, přičemž nevylučuji, že ideální to nebylo ani na druhé straně, ovšem už mu nevyhověli dva lidé… Což nemluví v jeho prospěch. Putin také spolupracuje s lidmi, jejichž charakter by mohl být lepší a pozice vstřícnější, přesto to dokáže… Nevím, jak bych to ještě přesněji vyjádřila.

        Odpověď
        • Nezlobte se, ale připomínáte mi soudkyni, která soudí v současnosti vedoucí sekretariátu býv.premiéra Nečase kvůli nezaplacení darovací daně za šperky, které dostala od „návštěvníků“ na předsednictvu vlády a vůbec ji nezajímá, zač ty „dary“ dostala.
          Zřejmě také k výkonu své funkce nepotřebuje konkrétní fakta, ale jen „náznaky a nepopiratelné skutečnosti“…

          Odpověď
          • Ne, já soudím podle chodu obecných věcí. Dvakrát předčasně odvolaný guvernér znamená selhání řízení a to selhání mohly způsobit jen místní a vnější (pevninské) elity, potom stačí dosadit jména. Malá násobilka.

            Odpověď
  12. Prázdná, nově postavená, města v Číně se začnou zabydlovat… ?!

    Huawei se rozhodl propustit své zaměstnance v USA

    Подробности читайте на УНИАН: https://www.unian.net/economics/telecom/10617753-smi-huawei-reshil-uvolit-svoih-sotrudnikov-v-ssha.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

    Odpověď
    • je někde článek, že ta města existují? Chtěl bych známému ukázat, že je to opravdu realita

      Odpověď
      • Na kraji Shen Zhen jsem viděl veliká prázdná sídliště. Jsou tak velká, že jsou považovaná za města, Shen Zhen je pak spíš aglomerace.

        Odpověď
        • ….Shen Zen je pobliz Hong Kongu?

          Odpověď
          • Ano, je to hned naproti, údolím jsou z Hong Kongu vidět věžáky Shen Zhen.

            Odpověď
      • O těch nově postavených prázdných městech už několikrát mluvil V.Pjakin v Otázkách-odpovědích, mj. i v posledních z 8.7.2019

        „Také nesmíme zapomínat na to, že v Číně bylo postaveno velmi mnoho nových bytů,
        celé obytné čtvrti čekají prázdné na to, až je zaplní západní odborníci. V tom sice došlo ke zdržení, ale to začleňování Hongkongu musí pokračovat dál a dokonce i v určitém předstihu.“

        Dokonce na webu iDnes jsem nalezl o nich článek, ovšem „z jiného pohledu“…:
        https://www.idnes.cz/bydleni/architektura/miliony-novych-prazdnych-bytu-strasi-v-cine-podivejte-se-do-mesta-duchu.A110105_085121_architektura_web

        Odpověď
      • Oracle 911 16.7.2019 o 8:52

        @Tomas2
        Zadaj „ghost city of China“.

        Odpověď
  13. https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/519176-nemci-mohli-opat-vypnut-svetlo-v-europe-aj-na-slovensku/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box-najcitanejsie&utm_campaign=shp_rightbox

    Esteze sme v projekte medzimoria.

    Odpověď
    • „A najednou se vyjasňuje, že státy od severu: Polsko, Slovensko, Česko, Maďarsko, Rumunsko, a ještě jsem zapomněl na Rakousko, že se najednou budou znovu spojovat do jednoho státu od jednoho moře ke druhému, tedy Intermaris. Maris je latinsky moře
      v množném čísle. Že se spojí a vytvoří jednotné území, které je teď posilováno.

      O pražském centru, o okultním centru světového židovstva jsem už také nejednou mluvil. Takže tento nový státní územní útvar musí mít plnou infrastrukturní vnitřní stabilitu a to znamená také potřebné množství elektrické energie. No a jedním ze stávajících způsobů zajišťování elektrické energie jsou jaderné elektrárny, funkčním zdrojem. Proto jsou také v západní Evropě, kde má být zóna evropského islámského chalífátu tyto elektrárny zavírány a to dokonce i ty, jejichž životnost ještě neskončila, zatímco na území Mezimoří, Intermaris, jehož základ tvoří Visegrádská čtyřka, se naopak tohle všechno plánovaně rozvíjí.“

      V.Pjakin, Otázky-odpovědi 30.6.2019

      Odpověď
      • Myslím že medzimorie sa rozšíri na Trojmorie vrátane Bulharska,Slovinska,Chorvátska,možno aj Čierna Hora,Srbsko?

        Odpověď
        • Oracle 911 16.7.2019 o 10:10

          Ja by som to nevylučoval.

          Odpověď
  14. Výborný řídící tah Ovčáčka. Mluví o kandidatuře na prezidenta s jednou podmínkou. Ta podmínka bere vítr z plachet Milionu chvilek.
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ja-se-vzdycky-bavim-kdyz-Fridrichova-z-CT-napise-Jiri-Ovcacek-se-rozpovidal-v-rozhovoru-589135

    Odpověď
  15. Agent 007 bude žena. Samozřejmě, že černá.
    https://www.idnes.cz/kultura/film-televize/james-bond.A190715_180307_filmvideo_lesa

    Prý to bylo na sociálních sítích dobře přijato.

    Odpověď
    • Tristtan 16.7.2019 o 6:31

      Mi se líbí jak Idnes ke každé kontroverzní zprávě dodá i to jaký postoj má čtenář zaujmout. Lidé na soc. siti se shodli… Vědci se shodli… Expert říká… Atd. Je mi z toho už nevolno.

      Odpověď
    • Myslím, že je třeba připomenout, že číslo 007 znamená „povolení zabíjet“. To jen pro dokreslení cynizmu, ale také aktuálního zoufalství anglosaského světa.

      Odpověď
      • Som zvedavy na Bondgirl

        Odpověď
        • Místo Bondgirl bude možná Bondboy.

          Odpověď
          • Na pohlaví přece nezáleží.

            Odpověď
        • Bondgirl ostane, ved lezba predsa.

          Odpověď
      • A 7 je biblický projekt.

        Napríklad 13 nieje nešťastné číslo, len ukáže čo je čo v skutočnosti (skutočnej činnosti). Pričom 1 je Boh a 3 je MIM. Čiže tvorenie Bohom pomocou materie,informácie a miery.

        Odpověď
    • Honza Větrník 16.7.2019 o 8:02

      To že bude vypadat jako „žena“ neznamená, že ji bude. 54 pohlaví…..možná to časem určí přesněji. Na Facebooku těch pohlaví je snad přes 70.

      Odpověď
  16. Ruský Yandex předvedl prototyp plně autonomního vozu Hyundai Sonata

    https://vtm.zive.cz/clanky/rusky-yandex-predvedl-prototyp-plne-autonomniho-vozu-hyundai-sonata/sc-870-a-199329/default.aspx

    Odpověď
  17. Veľká investičná spoločnosť v Bahrajne plánuje investovať 500 miliónov eur do objektov infraštruktúry na Kryme, pričom prvá fáza rokovaní o tejto otázke bola úspešná. Strany sa pripravujú na podrobnú diskusiu o projektoch v Moskve, rokovania by sa mali uskutočniť čoskoro. Bahrajnskí podnikatelia sú pripravení investovať do rozvoja ciest a železničnej infraštruktúry. Okrem toho sa diskutuje o možnostiach investovania do výstavby bytových objektov, závodov a energetických projektov. Strany podpísali memorandum o spolupráci a plánujú začať realizovať projekty v tomto roku.
    https://politikus.ru/events/120991-polmilliarda-evro-bahreyn-sobiraetsya-investirovat-v-razvitie-kryma.html

    Odpověď
  18. Igor Nikitin, instruktor (66), který vyučoval Putina létání na deltaplánu, zahynul při pádu vrtulníku v Moskevské oblasti.
    https://www.rbc.ru/society/14/07/2019/5d2b6f9b9a794735bcf18696

    Jestli si vzpomenete, v roce 2012, Putin, v rámci projektu „Let naděje“ pomáhal jeřábům, odchovaným v zajetí, dostat se na svobodu.
    https://www.youtube.com/watch?v=odo1cYYgeeE

    Také jsme zde rozebírali matrici, kterou tímto Putin, před svým zvolením pro Rusko vytvořil. (Někde na stránkách bude).

    Vypadá na to, že té „náhodě“ s katastrofou někdo pomohl. Nevylučuji ani GP.

    Odpověď
    • Zajímavé, leč smutné… díky za info… nejsem policajt, ale na takové náhody moc nevěřím…

      Odpověď
    • souhlas. Na to je to až moc „trefa“ do Putinova blízkého, aby to byla náhoda, i když uznávám že okolnosti neznáme. Možná i varování pro ty kdo „vedou Putina k práci s matricemi“?

      Odpověď
      • http://leva-net.webnode.cz/products/symbolika-jerabu-a-globalni-koncepce/

        Odpověď
        • Dík za odkaz, i když vidím, že samotná diskuze se ztratila na dvtr.eu.

          Ještě doplním, jeden detail. Když Putin měl každoroční konferenci s občany, Xenie Sobčak mu položila provokativní otázku na tento jeho počin. A mimo jiné řekla, že ne všichni jeřábi se k němu připojili. Co budou dělat s těmi, kteří zůstali na zemí?
          Putin jí odpověděl, že se nepřipojili méně chápaví. Ale on/Putin svůj pokus opakoval několikrát, dokud nevzlétli všichni a neletěli za nim.

          Z toho jsem usoudil, že Putinovi hodně záleží na tom, aby společnost zůstala jednotná.

          Odpověď
    • pochybujem že pokial nie je globálna situácia stabilizovaná že by GP takto tvrdo udrel na Putina,pripadá mi to skôr na akciu „pindosov“

      Odpověď
      • Já bych to také viděl na podpindosníky, něco jako výhružka jak blízko něj se mohou dostat

        Odpověď
        • To nebyl člověk z okolí Putina. Takže, jeho smrt Putina spíše zabolí, ale neznamená přímou hrozbu pro něho samotného. Navíc, nehoda se stala na vrtulníku americké výroby Robinson. Nemyslím si, že vzhledem k častým katastrofám amerických letounů, pro pindosy je tato nehoda výhodná, jelikož jen posílí nedůvěru v americkou techniku a přinese ztráty.
          Putin s Nikitinem a druhým pilotem, který včera také zahynul spolupracoval před 7 lety. Jejich smrt přímo Putina, ani stát nepoškozuje. Takže celá věc bude nejspíše souviset s tou matrici s jeřáby. Pindosům je úplně jedno, jestli Putin má, či nemá nějakou koncepci budoucího vývoje. Pro ně je podstatné, aby Rusko, ani Putin nebyli. A ta matrice přímo souvisí se zachováním národa, smíru ve společnosti a Putinovou evoluční strategii.
          Nedávno jsem vyjádřil domněnku, že GP bude tlačit na Putina v souvislosti s přijetím nové idei budoucího rozvoje a rychlého odpisu liberalismu. Chazin přímo oznámil, že Putinova evoluce nefunguje. Jenže, revoluce, či revoluční idea, po které by nastal překotný odpis liberalismu v Rusku, a my víme, že by trockisté to dokázali zařídit tak, aby po něm nezůstal kamen na kameni, by znamenala rozkol společnosti na dalších sto let a nejspíše i nástup nové totality. To nechce Putin, ale hodně by si přál GP.

          Odpověď
          • P.S. Ještě vlajka a název místa, poblíž kterého vrtulník spadl:
            https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Flag_of_Solnechnogorsk_(Moscow_oblast).png?uselang=ru

            Bývalá manželka Nikitina měla po sobě opakující se sny o jeho blízké smrtí, což může znamenat, že někdo kouzlil s matricemi.
            https://news.rambler.ru/incidents/42501971-poyavilis-novye-detali-v-dele-gibeli-instruktorov-putina/

            Odpověď
          • Souhlas. Tady jde o podstatně vyšší hru než běžný pindos vůbec chápe.
            Ovšem myslím si že pokud se GP přímo pokouší ovlivnit matrici respektive scénář vývoje který Putin zhmotnil s těmi jeřáby, výsledek se otočí proti němu.

            Ano, to s těmi sny napovídá přesně tomu co píšeš.
            ad vlajka, v základu pyramidy tři vlnky vody, a nad pyramidou slunce, to lze vyložit různě a první co mne napadá je že nad pyramidou stojí všemohoucí (slunce) a v základu informace s mírou 3.

            Odpověď
            • Ano, nejspíše ta symbolika byla takto zamýšlená.
              Ale při nezasvěceném pohledu připomíná Egypt, nemyslíš? Tedy odkaz na něčí rukopis.
              A při dalším pohledu zjistíš, že je v barvách Ukrajiny a Kazachstánu. A napadne tě, že dnes jsou nejožehavějšími problémy Ukrajina a formát Astany…a tak dále, třeba i to, že Putin sbírá území, se kterým GP má jiné plány.
              V podstatě je důležité vystihnout, jak tu symboliku interpretuje druhá strana.

              Odpověď
              • Pokud to má být pochopené jako vzkaz tak ano, já jsem se spíš snažil vystihnout podstatu kterou by to mohlo nabýt. Koneckonců GP míní, Pán Bůh mění.

                V rovině vzkazu souhlasím, pokud ovšem šlo o hru matric, mohl GP jen těžko předvídat přesně jakou symboliku a podobu jeho práce bude skutečně mít, a mohla se do toho připlést i odpověď.

                Ale jak jsem napsal, mám málo informací, a píšu co mi nabízí podvědomí spíš než fundovaný rozbor.

                Odpověď
                • Ale, vždyť já také nenabízím fundovaný rozbor, spíše hádám, co v tom může být. Proto díky za tvoji zpětnou vazbu. :)

                  Odpověď
                  • Jak tě znám, tak to tvoje hádání je vědomý tvůrčí proces podpořený tandemem s podvědomými rovinami ;)

                    Odpověď
                    • Oracle 911 16.7.2019 o 6:57

                      @TauRus, @eM
                      Ako Puškin povedal“ľudská myseľ je hádač“… ;-)

                      Odpověď
          • Tvůj výklad mi dává smysl.
            Jen nechytám toto: „Jenže, revoluce, či revoluční idea, po které by nastal překotný odpis liberalismu v Rusku, a my víme, že by trockisté to dokázali zařídit tak, aby po něm nezůstal kamen na kameni, by znamenala rozkol společnosti na dalších sto let a nejspíše i nástup nové totality. To nechce Putin, ale hodně by si přál GP.“
            To by přece mohlo vyústit (zpovykaní trockisti) v majdan či v občanskou válku a tu teď ve vlastním zájmu nemůže připustit ani GP?

            Odpověď
            • Pokud by šlo o řízený proces (třeba obdoba „Stalinových čistek“), tak by k Majdanu nebo revoluci nemuselo dojit.

              Odpověď
              • Martin21 17.7.2019 o 0:39

                Aha. To mi nedošio. Pak tedy důvěřuji uskutečnění lepšího scénáře a přeju mu Zdar.

                Odpověď
  19. zajímá nás KSB a sledujeme Pjakina. Pro zajímavost přikládám odkaz úvodní přednášky generála Petrova – Úvod do KSB z r. 2004, kde základní koncept a pojmy vysvětluje velmi srozumitelně, s konkrétními příklady. Přednáška s českými titulky je rozdělena na YouTube na 11 krátkých dílů… je tam i první přednáška na téma KSB – trojjedinost, rozdělená na 5 dílů.
    https://www.youtube.com/watch?v=JQekI_iuQRM&list=PL83w55tb_FRGEGgOsrtFyMJY5bREPQ1rD&index=1

    Odpověď
    • Dík, s těma titulkama se to mnohem lépe sdílí. A teď vidím, že je na ně odkaz už i z hlavní stránky leva-netu, to jsem dřív přehlédl.

      A hlavně dík autorovi za překlad.

      Odpověď
      • Díky unkasi .Sice jsem o nich věděl a několik si poslechl, ale Tvoje upozornění je velmi užitečné. Pan generál Petrov vykládá srozumitelně a pro řadu nováčků je jeho introdukce do KSB vynikající. Chce to šířit a získávat další prvňáčky do „školních lavic“ .

        Odpověď
    • Je to pekné a už tu to bolo, ale patrí to do „KSB a DVTR“ alebo „Mimo téma“

      Keď už začínate tak odporúčam prednášky aj tu

      http://leva-net.webnode.cz/videa2/

      Odpověď
      • Máš pravdu. Ale nováčci začnou nejspíš v hlavní rubrice, takže to dobré věci pomůže.

        Odpověď
        • Ano, potvrzuji. Taky jsem tak začínala a pořád je ta první stránka pro mně prioritní.

          Odpověď
  20. Naše vzkvétající globální metropole

    https://deliandiver.org/2019/07/nase-vzkvetajici-globalni-metropole.html

    Pár trefných a přesných postřehů proč se Praha symbolizovaná kavárnou tak radikálně rozchází s názory provincií. Přesně tyto případy dobře situovaných pražáků „bývalých“ přátel mého kamaráda žijících v dobře chráněném exkluzivním bílém ghetu na jednom pražském sídlišti pro bohaté popisuje tento můj přítel (Tito je dnes už bývalí kamarádi nazvali svého kamaráda bývalou máničku, člověka nenávidějícího socialismus a vše sovětské putinovým agentem. Dlužno dodat, že tento kamarád dost radikálně přehodnocuje své dřívější názory na Rusko a Východ a už dnes se názorově ztotožnil se rčením „Požehnaná to doba, kdy to stálo za hovno“). Tito lidé patřící do pražské kavárny ze svého pohledu nevidí žádný problém v nekontrolovatelném přísunu primitivních, nevzdělaných a nevzdělatelných kulturně nekompatilních z větší části muslimských černochů z rovníkové Afriky.

    Odpověď
    • Pozoruhodný článek . Autor nas-re hodně lidí , ale v mnohém má pravdu.

      Odpověď
      • Velmi reálné zhodnocení současnosti, jen s tím jeho závěrem „musíme trpělivě pokračovat v práci s vědomím, že takovéto zhroucení v dohledné budoucnosti pravděpodobně není na pořadu dne“ bych si nebyl vůbec tak jistý…

        Odpověď
  21. Nasredin 15.7.2019 o 9:31

    Jak Čína uvěrovala Ekvádor. Názorná ukázka toho, že se ve financích Čína chová stejně tvrdě (ne-li tvrději) a nelidsky jako USA.

    https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4172135/der-spiegel-jeste-nam-nedochazi-jak-cina-zmenila-svetove-finance.html

    S přesouváním globální moci do Číny je jasné, že to s Čínou nebude žádná výhra, ba naopak, Čína jako globální hegemon bude ještě horší než „rádoby“ křesťanstvím formované USA. Z toho důvodu je naší nadějí pouze Rusko v tom, že zavede snesitelný „lidský“ civilizační model globálních vztahů tak se všechny rozvojové, malé mocensky slabé státy shromáždí kolem něho jak kuřata kolem kvočny. Jestli se to Rusku povede, pak nenažraná a dravá Čína zůstane se svými penězi sama jako kůl v plotě.

    Odpověď
    • Čína je sice v dlouhodobých plánech GP posouvána do role nového hegemona, ale „hlava“ toho hegemona má zůstat sáhibovi a číňánkové budou různě rozmístěným svalstvem . V tom je , podle mne , to hlavní úskalí jeho plánu . Transplantuje ,implementuje a roubuje . Ale občas je dobré v dlouhodobé historii / a Čína ji na rozdíl od malobritánie má/ , zda roub pasuje ne správnou podnož a nekříží psa s borovicí. V tomto směru je volba Perzie nadějnější . Také velmi stará kultura , ale má plnit evolucionistickou roli euroasijského křidla a jde o to, zda bude podpírána
      koránickým anebo historicky zvráceným islámem.

      Odpověď
    • bude ještě horší než „rádoby“ křesťanstvím formované USA

      a čím je formované kresťanstvo ? resp. kto ho vytvoril a za akým účelom..ale súhlas…Čína ako nový projekt a ťahač svetovej ekonomiky bude Orwell ako vyšitý ….

      Odpověď
    • Čína sa chová presne tak ako západ. Nič viac a nič menej, len západ to robil a robí sofistikovane. Avšak týmito metódami si Čína vyrába dosť veľký problém, ktorý sa jej v budúcnosti vráti aj s úrokmi. Náboženstvo by som do toho neťahal, lebo ani západ sa neprával podľa kresťanských hodnôt. Tam skôr hraje prím mentalita a vypočítavosť. No a v tom je západ ďaleko pred Čínou.

      Odpověď
      • V případě křesťanství v tomto kontextu nejde o náboženství, ale o kulturu.

        Odpověď
    • Oni pomlouvají Čínu, protože v Číně nemůžou mít dost svých lidí (kteří by tam dělali zlodějinu tak jak u nás). Operace na šikmé oči není jen tak.

      Odpověď
  22. Trump: Kongresmanky zo skorumpovaných krajín by sa tam mali vrátiť
    Americký prezident Donald Trump vyzval v nedeľu v sérii príspevkov na Twitteri niekoľko nemenovaných kongresmaniek z radov Demokratickej strany, aby odišli z USA a vrátili sa do rodných krajín.
    Podľa neho je zaujímavé sledovať, ako „progresívne“ demokratky, pochádzajúce z krajín „s katastrofálnymi, skorumpovanými a nekompetentnými vládami“, rozdávajú rady, ako by mala fungovať vláda Spojených štátov.
    „Prečo sa nevrátia a nepomôžu dať do poriadku úplne zničené a zločinnosťou prerastené miesta, z ktorých pochádzajú,“ citujú Trumpa agentúry AP a AFP.
    Prezident ďalej sarkasticky poznamenal, že tieto miesta naliehavo potrebujú rady týchto žien, takže by mali čo najrýchlejšie vyraziť na cestu. „Som si istý, že (predsedníčka Snemovne reprezentantov amerického Kongresu) Nancy Pelosiová vám rada pomôže vybaviť cestu zadarmo,“ napísal Trump.
    https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/519154-trump-kongresmanky-zo-skorumpovanych-krajin-by-sa-tam-mali-vratit/

    Odpověď
    • Oracle 911 15.7.2019 o 6:26

      Pointa sa stratila v preklade, pôvodne povedal „crime infested places“ a to sa dá vyložiť aj ako „miesta s vysokou kriminalitou“:
      https://www.zerohedge.com/news/2019-07-14/trump-tells-progressive-dems-go-back-crime-infested-places-they-came

      Ale pravda je taká, že on to tak špecifikuje, škoda…

      Odpověď
      • ten preklad je v poho podla mna

        to co si napisal by bolo skor *places with high crime rates*

        infested je nakazeny, prerasteny, zamoreny atd. takze myslel to presne tak ako to povedal …
        *tahajte spat do svojich zlocinom zamorenych krajin rozdavat svoje mudrosti*

        Odpověď
    • No jo, ale —- jakkoliv s Trumpovými slovy souhlasím, musím položit otázku:
      Nemají USA a jiné západní země svůj podíl na těch zničených městech?

      Odpověď
  23. Karel Gott: „Intermaris“
    ,,Dnes podle něj stojí za to položit si otázku, jestli obyvatelům české kotliny nebylo lépe třeba za císaře Františka I., za časů Rakouska-Uherska. „Jestli prostě republika bylo to ono. Ta sláva, že jsme opravdu samostatní? Bylo to to ‚ono‘? Byli jsme opravdu nezávislí?“ ptal se Gott s tím, že se rád zabývá i neviditelnými silami. „O tom si rád čtu,“ prozradil.“

    Karel Gott slaví 80. narozeniny. Při této příležitosti poskytl České televizi bilanční rozhovor, který s ním vedl moderátor Michal Kubal. Snad nejslavnější český zpěvák si v jednu chvíli položil otázku, jestli by pro nás nebylo lepší, kdybychom zůstali součástí Rakouska-Uherska, protože není jisté, že jsme jako Československo byli opravdu nezávislí. V rozhovoru také složil poklonu prezidentovi Miloši Zemanovi.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Dojaty-Karel-Gott-At-zije-pan-prezident-589000

    Odpověď
    • Trochu odbočím. Všimli jste si, že kolem Zemana (ale pochopitelně – lidé od GP se zaštiťují těmi nejlepšími) se soustřeďují ti nejlepší z nejlepších? Jágr, Pavel Nedvěd, Nohavica, Eliška Hašková Coolidge, Michal David, Lucie Bílá, Troška i ti kolotočáři Kočkovi jsou nejlepší v jejich oboru a další a znovu další a na druhé straně barikády těch „slušných“ – Hutka, Mádl, Geislerová, Banga, Svěrák, zkrachovalý Hašek a další jak by řekl Zeman „podivné zjevy“, nebo Klaus by podotkl „hmm podivní človíčci hmm“ ? :-)

      Odpověď
      • Jestli to nebude i tím že někteří ti nejlepší z nejlepších mají i rozum?
        Ale jinak samozřejmě, globalčici vědí jak řídit.

        Odpověď
        • Tak Trumpa vlastně také podporovali Clint Eastwood, Chuck Norris, Hulk Hogan, Kanye West a už si nepamatuji kdo všechno.

          Odpověď
          • Honza Větrník 15.7.2019 o 5:12

            A Hillary Clintonovou podporovala třeba Madonna, ta slibovala…..viz odkaz:
            https://thehill.com/blogs/in-the-know/301780-madonna-pledges-oral-sex-for-clinton-voters

            Odpověď
            • Oracle 911 15.7.2019 o 6:22

              A TauRus a my z Hillary a Madonny robili srandu…

              Odpověď
              • Honza Větrník 15.7.2019 o 7:41

                Jen jsem tím chtěl poukázat na dvě úrovně:
                Trump je obklopen herci ztvárňující kladné role.
                Hillary je obklopena degeneráty.

                Odpověď
                • Oracle 911 15.7.2019 o 7:59

                  To sa ti podarilo.

                  Odpověď
                  • Dobrý postřeh .Možná jen vrána k vráně a orel mouchy nechytá.

                    Odpověď
                    • Oracle 911 15.7.2019 o 11:37

                      Áno, môj predchádzajúci príspevok bol bez stopy sarkazmu.

                      Odpověď
          • Medzi podporovateľmi Hillary bola napríklad Merryl Streep a iní špickovi herci. Antizemanovec Svěrák je majster vo svojom odbore.
            Takže v ich prípade platí skôr Boletusov výrok, hoci v prípade podporovateľov Trumpa ako Tyson, alebo Rodman možno pochybovať, že pochopili procesy vo svete.
            Skôr ma zaujalo, že Trumpa podporilo veľa černochov, hoci podľa propagandy jeho súperov, je jehopolitika namierená proti nim.

            Odpověď
            • No, mně se líbil postřeh Honzy Větrníka, který nepostihoval jen viditelnost celevriť jako kritérium jejich kvality. Poukázal na jejich postoje a role /u herců nebo režisérů/ .Takže spousta výjimek, potvrzujících jeho náhled .
              Herec může vzít roli a holywoodská hvězda má na výběr. Může také odmítnout .
              Nejlepší ukázkou , co herec může a co musí , je příklad M.Donutila. Myslíš, že musel vzít roli vypravěče upravené pohádky O Šípkové Růžence ? A že mu hrozila nějaká forma postihu v případě odmítnutí ?

              Odpověď
              • Mám to pochopiť tak, že, nspríklad Denis Rodman, alebo Mike Tyson sú vrcholom mravnosti?
                Čo sa týka českých hercov, bola spomenutá aj ich profesionalita. Čo sa týka morálky, ani, napríklad kolotočiari Kočkovci.
                Čo sa týka kladných rolí, to tiež nie je celkom pravda, napríklad si nevien spomenúť, žeby Meryl Streep hrala nejakú negatívnu rolu. To isté sa týka Roberta De Niro alebo Leonarda DiCaprio. Naopak, John Voight, ktorý podporoval Trumpa, hral väčšinou v negatívnych roliach.
                Takže tieto dôvody majú dosť vratké nohy.
                Čo da týka Donutila, a nie je sám, viď festival v Karlových Varoch, je to klasický prevracač kabátov bez akejkoľvek morálky.
                Čo sa týka Lucie Bílej. Vždy bola podporovateľom ODS, a nikdy to neskrývala. Teraz podporuje Zemana, pritim to pre ňu nie je výhodné, skôr naopak. Ako speváčka sa nám môže páčiť/nepáčiť, ale, na rozdiel od niektorých nemení názory ako ponožky (ODS Klausa a terajšia sú dve rozdielne strany).

                Odpověď
                • Ospravedlňujem da za štylistiku, na mobile sa mi zle kontroluje.

                  Odpověď
                  • Mohou to být výjimky, potvrzující určitou matrici sdružování veřejně známých a viditelných jedinců podle společného všem blízkého klíče. Nemá smysl se utápět v hledání jednotlivých odlišností.
                    Základní omyl při posuzování dvou objektů vzniká primárním hledáním odlišností oproti smysluplnějšímu primárnímu hledání společných znaků. To první vede k rozdělování , to druhé ke spojování . Co je v konečném důsledku lepší pro celek ?

                    Odpověď
      • Odhliadnuc od toho, že prvá republika vznikla z vôle Británie, USA, Francúzska, tebe by bolo lepšie ak by si sa mal klaňať cisárovi pánovi?

        Odpověď
        • Podle této logiky se mám klanět Havlovi, nebo Masarykovi? Nějak to rozveď.

          Odpověď
        • Máme sa podľa Gotta vrátiť k vláde šľachty? On nech to rozvedie čo tým myslel. Mám snáď uveriťa podriadiť sa biblickému, že je od Boha daná šľachta, aby vládla a zvyšok má znášať jej všetko si dovoľovanie a len poslúchať? Gott a jemu podobní koexistujú s každým režimom, bol za dobre s „komunistami“, už vtedy nadobudol spevom veľký majetok, po revolúcii ho znásobil závratne a môže si dovoliť byť nezávislý (svojim spôsobom). To, že sa nepridal k „podivným zjevúm“ v mojich očiach neznamená, že budem velebiť jeho tézu (kto mu ju pošepkal?) návratu k monarchii.

          Odpověď
          • Takže Tvůj návrh je jaký? Uvědom si, že jsme malé státečky bez vlivu, ale dohromady (když to budu brát od Rakouska po Rumunsko, přes Polsko) je nás dohromady 95,6 milionů a to na spolupráci s Ruskem už význam má + Ukrajina, která se připojí – 44,8 milionu = 140 milionu obyvatel. Začněme počítat od Západu: Rakousko: 8,7, ČR: 10,5, Polsko: 38,4, Slovensko: 5,4, Maďarsko: 9,7, Rumunsko: 19,6 milionu = 92,3 + část Ukrajiny a nebo celá Ukrajina = 10 – 44,8 milionů lidí. A POZOR – co takové Švýcarsko (8,4 mil. obyvatel) a dále…..co pobaltské země a co Srbsko? Netvrdím, že chci GP a jeho šlechtu a církev, ale pokud máš jinou alternativu, tak sem s ní.

            Odpověď
            • Putinovec 15.7.2019 o 7:21

              Jde o to,že Rakousko Uhersko byl konglomerát.V současnosti koexistujeme v konglomerátu.To o čem Gott mluví ,je snaha zatáhnout Nás do dalšího předem na míru ušitého konglomerátu.V podstatě je to totéž jako pro RF SSSR 2.0.Souvisí to s obnovením sloupu na Václavském náměstí.Když se nad tím zamyslíte,tak můžeme být ovce a přijímat pro Nás připravené davoelitární matrice a nebo půjdeme cestou evoluce mim.celého národa,max. celého lidstva.Upadl jste do jedné ze dvou předkládaných lží.

              Odpověď
              • Nasredin 15.7.2019 o 7:38

                Naprostý souhlas. Hospodářská spolupráce ano, ale nějaké sjednocování či delegace pravomocí do vyššího organizační celku by pro nás bylo vstupenkou do dalšího područí silnějších států.

                Odpověď
                • Oracle 911 15.7.2019 o 8:16

                  A tiež nie je na škodu dohodnúť sa na spoločných pravidlách a stanoviskách, ale delegovať právomoci na xyz je fakt chyba.

                  Odpověď
                  • Putinovec 15.7.2019 o 10:31

                    V podstatě o tomto problému zde hovoří Putin.Je to o tom,zda si ponechat svoji suverenitu,nebo sklopit hlavu a strčit ji do otrocké oprátky.http://leva-net.webnode.cz/news/v-v-putin-dnesne-rusko-sa-nechce-stat-zssr-2-0/

                    Odpověď
                    • Mely zeme ceske, moravske a slovenske za Rakouska-Uherska suverenitu?
                      Mely ji po 1. svetove valce do konce 2. svetove valky ?
                      Mely ji po 2. svetove valce do roku 1989 ?
                      Maji Ceska a Slovenska republika suverenitu po vstupu do Evropske unie ?

                      Ve kterem z tech ctyr poslednich obdobi byla suverenita nejvetsi ?

                      Nevim, ale v ramci shruzeni Varsavske smlouvy bylo Ceskoslovensko po NDR celkem vudci prumyslovou zemi ve Vychodnim bloku, kdyz to tak nazvu. Tatra, Skoda, VZKG, OKD, Barum, Aero, Liaz, Bohemia, mnohe pivovary, Tylex Letovice, OP Prostejov, Zbrojovka Brno, Tesla Holesovice/Prelouc, Sigma Lutin/Olomouc a mnohe dalsi.. an Slovensku se taky daji mnohe najit… vsechno byly ceskoslovenske/ceske/slovenske firmy a vynosy zustavaly..
                      Jak to vypada dnes ?

                      Odpověď
                      • Tristně. Ale to je ještě slabé slovo. České/slovenské jsou často jen podle názvu, některé ani to ne.

                        Ale bohatě to některým diskutujícím z jiných webů vyváží fakt, že jsme „členy“ zdegenerovaného Západu.

                        Odpověď
            • Preco by sa mala prevazna cast slovanskych narodov klanat Rakusanom? Navyse ak by vzniklo R-U 2.0, tak by o poslani armady bojovat rozhodovalo jeho vedenie. A ja si myslim, ze toto by nemalo byt zverene nikomu okrem nasej vlady (teda za nasu cast). Uz teraz je problem s polskymi potravinami, neviem si predstavit keby sa to cele spojilo do jedneho celku.
              Takze takisto, ja som za spolupracu, ale inak nech si vladne kazdy sam,

              Odpověď
              • Taky si myslim, jen EWR (Europäischer Wirtschaftsraum = Evropsky prumyslovy prostor) fungoval dlouhou dobu dobre. Ale od doby, co se k hospodarske spolupraci pripojila i politika (–> Evropska unie), jde to se vsemi staty ne od deseti k peti, nybrz jeste hur….

                Odpověď
              • Co pořád zde někteří máte s nějakým „klaněním se“? To potřebujete Boha, který přijde a vy se začnete klanět? Celou dobu nepíši o nějakém klanění se, ale čistě o číslech a občanské základně a podpoře. Nicméně nechápu, proč by se nedal GP přešachovat a nechat ho vytvořit Intermaris a v danou chvíli se vložit do jeho řízení (a nastoupit jako silný blok pod silným koncepčním vedením Ruskou cestou) – celou dobu to tak on sám dělá, nejhorší na tom všem je, že zde podávám nápovědy právě těmto kádrům, jen abych si zachoval vlastní „ego“ a nebyl zde za idiota. Já nevím, proč jsem zde poučován o rozdílu bloku a konglomerátu, píši zde o číslech a snažím se dopátrat výsledku a nějakého stabilního proudu, kterým půjdeme.

                Odpověď
                • Oracle 911 15.7.2019 o 23:46

                  Tvoje pohoršenie je teraz na mieste.

                  Odpověď
                  • Jsem rád, že alespoň někdo mě v aktuální chvíli chápe. Konkrétně s Tebou bych se neshodl jedině na tom zda-li Sparta, nebo Slavia, to je tak maximum, ale k tomu by stejně nedošlo, poněvadž oba víme, jak fotbal funguje. Prostě jsou tu tací, kteří si myslí, že jsem ke KSB přišel včera a teď zde vypadám, jako bych věřil pohádkám, že draci byli – v pohádkách a Golem – pražský obr – je výtvorem nějakých halucinogenních představ… jak říkám…miliarda slov nemá smysl a já jaksi nemám čas se vypisovat ke každému bludu. To s tím konglomerátem vs. blokem mě rozesmálo.

                    Odpověď
                  • *to poučování mě, o čem je konglomerát vs. blok. Absolutně zbytečná teze a zavádění.

                    Odpověď
                • No pokud chceš přešachovat GP, chce to mít lepší plán než má on. A to předpokládá minimálně že jakýkoli objekt o kterém píšeš bude poskládán bez připravených nášlapných min a vnitřních parametrů které budou limitovat možnosti pro nás nežádoucím způsobem. Chápu kam míříš těmi čísly, ale je to o těch parametrech. Jde o to že pokud se necháme dobrovolně navézt do nějakého takového plánu, musíme chápat víc než ten kdo nás do něj veze abychom potřebné limity nenechali implantovat a potom nebyli v situaci že „válku sice nikdo nebude chtít, ale bude nevyhnutelná“. Snad je to pochopitelná příměra.

                  Odpověď
                  • Oracle 911 16.7.2019 o 6:40

                    Ono, keď sa to zoskupenie „Intermárum“ nebude sa vyhraňovať proti Rusku a jednotlivý členovia sa nebudú navzájom vyhrážať a vydierať, a budú rešpektovať jednotlivé záujmy, tak je to už výhra pretože RVHP bola v podstate oživená.

                    Druhá vec je, že ani Rusi nesedia na zadku a bude záležať na to, že akú politiku budú robiť voči Intermarum a jeho členom. A ak dokážu presvedčiť 99% členov, že nie sú nepriatelia (čo pôjde pomerne ľahko) a že čínske klany sú väčším nebezpečím, tak aj my máme vyhraté a GP to odskáče.

                    Odpověď
                    • V podstatě popisuješ možný vývoj. GP si Intermaris chystá jako KONGLOMERÁT , ale toto může přejít vnitřním, pro všechny výhodným procesem postupně na BLOK buď neutrální anebo spolupracující s Ruskem na jeho alternativě globálního Světa. Nic není a nebude statické, ani plány a realita připravovaná GP. Doby, kdy tato síla vládla neomezeně a bez chyb jsou zjevně pryč.

                      Odpověď
                      • Putinovec 16.7.2019 o 9:50

                        Ano,přesně o tom to je.Buďto budeme dále jako ovce vstupovat do předem připravených ohrad s bačou, který prošel castingem podle kritérií na která se Nás nikdo neptal-o Nás bez Nás,nebo se začneme chovat odpovědně a budeme prosazovat své cíle.Ta cesta která Nás čeká, ústí do různých cílů.

                        Odpověď
                        • Oracle 911 16.7.2019 o 10:25

                          Takže to zosumarizujem:
                          Ak necháme Viedeň alebo hocikoho zaviesť spôsoby z R-U alebo z doby „cisárapána“, tak zaslúžime hocičo, čo nás postihne.

                    • pravda. Mířil jsem ale hlavně k tomu jaké parametry to bude mít, přes které půjde daný projekt/uskupení ovládat, ať už přes tunelové scénáře předem připravené, nebo přes vyzdvihování/pošlapávání kulturních odlišností jednotlivých členů.

                      Odpověď
                  • To je přesně ono. Jak píšeš: ,,musíme chápat víc než ten kdo nás do něj veze abychom potřebné limity nenechali implantovat“. To budeme MY, kdo bude muset řídit a nepůjde o otázku, zda chceme, nebo nechceme. Budeme muset – v tom je ta válka typu „nechceš, ale musíš“. Pjakin nemluví do větru, když každé video upozorňuje na studium, říká to dokola jako zaseknutá deska a říká to schválně. Ale to ty víš. MY budeme muset, nikdo jiný zde kromě nás není. Jenom loutky GP a státních elit. NIKDO jiný.

                    Odpověď
                • No pokud chceš přešachovat GP, chce to mít lepší plán než má on. A to předpokládá minimálně že jakýkoli objekt o kterém píšeš bude poskládán bez připravených nášlapných min a vnitřních parametrů které budou limitovat možnosti pro nás nežádoucím způsobem. Chápu kam míříš těmi čísly, ale je to o těch parametrech. Jde o to že pokud se necháme dobrovolně navézt do nějakého takového plánu, musíme chápat víc než ten kdo nás do něj veze abychom potřebné limity nenechali implantovat a potom nebyli v situaci že „válku sice nikdo nebude chtít, ale bude nevyhnutelná“. Snad je to pochopitelná příměra.

                  Odpověď
                  • omlouvám se za duplicitu, zlobí mě klikátko.

                    Odpověď
                • ak som nieco v poslednej dobe pochopila, tak to, ze cesta do pekla je dlazdena dobrymi umyslami. A dobrym umyslom je imho podporovat aj tvorbu noveho R-U. Klanat sa…..neznamena to, cisarovi ci Bohu, klanias sa aj bankarovi, ktory poskytne tvojmu podniku uver v tazkych casoch, klanias sa tomu, kto ti da zakazku a zaplati za nu, mozno nie fyzicky ale psychicky urcite.
                  Podstatne je, kto to bude riadit a ak sa pozries na vlastnikov, tak vidis, kto to bude riadit. A ak si myslis, ze to budu riadit v nas prospech, pricom banky su nemecke ci rakuske, produktivne podniky su tiez prevazne zahranicne, tak si na omyle. Este sa nepredalo vsetko co sa tyka pody, lesov ci vody a ak sa moc dostane do ruk „vlade“ noveho statu, tak uz vidim, ako to bude prosperovat.
                  Co vlastne mas proti slovenskemu samostatnemu statu? Ma 26 rokov a ekonomicky sa nam nedari az tak zle. To, ze sa stale pise o mafii akurat znamena to, ze inde su vlastnici novin viac zamerani na to, aby udrzali stat. Z egoistickych ale aj vlasteneckych popudov.V Madarsku nie su na tom lepsie, Poliaci v priemere tiez nie. To ze Pjakin povedal nieco, znamena len tolko, ze na urcite oblasti sa musi viacero mensich narodov poskladat. To neznamena, ze sa vzdame toho, o co sa snazili nasi predkovia tolko storocia.

                  Odpověď
                  • Oracle 911 16.7.2019 o 11:01

                    Nuž, dala si dokopy totálny nezmysel, lebo skvele demonštruješ nechápanie toho, ako sa riadia sociálne supersystémy.

                    Odpověď
                  • A zase… „klanit se“. Společnost bude fungovat, když každý bude hrdý na svou práci a všichni okolo budou hrdí na jeho práci a zároveň hrdí na vlastní práci. Žádná pyramida „já jsem doktor a ty jen uklízíš záchody“. NEEXISTUJE. Lidé musí chodit zpříma, hrdě a sebejistě. Navzájem se uznávat a respektovat. V práci to dělám po vzoru Bati „Vy nejste můj zaměstnanec, ale spolupracovník“. Mně je úplně jedno, kdo má jakou školu, nebo má nějakou pozici. S bankéřem jsem mluvil nesčetněkrát a NIKDY jsem se před ním neklanil, naopak si tykáme a respektujeme se navzájem a věř mi, že jedno období jsem byl v pořádných s*ačkách, ale to je minulost. Mohl bych spekulovat na burze jako nedávno, ale prostě mě žralo svědomí. Jdu do práci a mám tam spolupracovníky a jestli se před někým ukloním, tak před tou uklízečkou, která tam myje záchody a to opravdu je práce respektu hodná. Ty se klaň tomu svému bankéři, který koneckonců na TOBĚ vždy vydělá – i když si s ním tykáš (jako v mém případě).

                    Odpověď
                  • “ Co vlastne mas proti slovenskemu samostatnemu statu? Ma 26 rokov a ekonomicky sa nam nedari az tak zle. “

                    Aby som bol stručný ,odbočím na príklade poľnohospodárstva ,aké sme dosiahli úspechy za 30rokov budovania liberálno-buržoázneho projektu
                    https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/437014-horucavy-a-sucho-slovensko-musi-obnovit-zniceny-zavlahovy-system
                    Drahý zavlažovací systém, do ktorého sa od konca 50. rokov minulého storočia až do roku 1990 investovalo viac fako dve miliardy korún, sa však v priebehu posledných troch desaťročí rozpadol doslova pred očami celej verejnosti. Dnes sa reálne zavlažujú plodiny na ploche zhruba 60-tisíc hektárov. Devastácia takéhoto druhu nemá obdobu zrejme v celej Európe.

                    Odpověď
                    • samozrejme, aj ja lutujem, ze to dobre co bolo vytvorene za sociku, sa odhodilo ako zbytocnost a po 30 rokoch sa to lutuje. Tiez to, ze sa nastavil cely system sposobom straty spolocne, zisky moje+za vsetko moze stat, ten by sa mal o vsetko starat +lebo Fico+mame kapitalizmus.
                      A Slovensko si preslo peklom v 90.rokoch, kedy odislo 300 tis. ludi von, dalsi sa nenarodili+na vsetkych sa to podpisalo minimalne na psychike. U niektorych tym, ze sa cuduju, ze nie su ludia, ktori by boli ochotni nechat na sebe orat ako ti predtym, druhi v tom, ze „urvi si co mozes, inak to urve niekto iny“. Ale aj tak, naozaj mate pocit, ze SK je vyrazne horsia ako HU ci PL?
                      Mne slo skor o to, ze to, co sa vybudovalo (a schopnost vediet riadit stat znamena od rozpoctovej rozumnosti az po vychovu deti k hrdosti na svoj stat, co este nie je dosiahnute), by sa nemalo len tak hodit cez okno, lebo nas nie je 10 mil. CR ich ma a neznamena to velky rozdiel. Teda v zahranicnej politike, ale defacto ani v ekonomike. Takze je to skor o schopnosti spolupracovat ako blok. Plus uvedomovat si, ako sa manipuluju aj inde elity….vidiet to na Skandinavii, z neutralnych krajin, ktore spolupracovali medzi sebou a bohatli na spolupraci s Ruskom aj Zapadom sa pomaly presadzuje idea clenstva v NATO (a to este len predpokladam, ze sa odpali casovana bomba migrantov a ta ich tam zasunie uz definitivne).

                      Odpověď
            • Tikal, český národ bol za R-U potláčaný Nemcami, my Slováci zas Maďarmi, podobne ostatné národy v monarchii. Prím hrali príslušníci rakúskej a nemeckej šľachty, ostatné národy ich živili. Gott prezentuje to dobro za cisára pána zo svojho postavenia príslušníka umeleckej „elity“, ktorý by sa aj ako Čech mal dobre, lebo by svojim spevom oblažoval duše rakúskej a nemeckej šľachty (hlavne) a samozrejme ako majetný spevák by potešil aj plebs. Ja beriem, že on nemá problém prísť do malého okresného mesta na Slovensku a zaspievať v malom podniku za pre neho smiešne peniaze. Ale je otázne, či by bol taký nadšený z monarchie, ak by ostal len elektrikárom.
              Veď nie je sám medzi umeleckou „elitou“, ktorému sa cnie za tými časmi. Aj našim hercom typu Lasica, Váššaryová sa určite oči zalesknú slzou pri spomienke, keď Bratislava patrila do monarchie. Oni v prvom rade nenávidia Ruský svet, lebo ten ukázal, že žiť dôstojne môžu všetci, nie len pár vyvolených.

              Odpověď
            • Pro GP je tady ve východní Evropě představa funkčního spojeneckého celku ČR+SK podle mne přímo děsivá, proto nás potřebuje upíchnout do čehokoli co bude lépe kontrolovat a v čem nás bude méně slyšet. Tzn využít naše kádry k ohnutí podle svého a vymezení mantinelů, na spásu toho co podělal ale zase ne na suverenizaci nás samých. Principiálně jak píše Putinovec, obdoba toho co se snaží udělat s Ruskem, jen v menším. Hlavně aby ti Čehuni náhodou nezačali pracovat v bloku s Ruskem.

              Ono by se totiž potom velmi snadno stalo, že naše okolí by se přidalo do stejného bloku.

              Čili pro GP je vidina celku do kterého nás upíchne ve kterém bude dost protiruských tlaků jedno z mála možných východisek.

              Odpověď
          • Tristtan 15.7.2019 o 8:05

            Myslím si, že takto to nemyslel, jak to interpretuješ.

            Odpověď
      • Ha ha, mafiáni Kočkovi, to jste teda opravdu trefila hřebíček na hlavičku, to je alita jaksepatří :-D :-)

        Odpověď
        • Kočkovi podporují Zemana, ostatně od nich bydlím asi 2 km. Bydlí na Bílé Hoře. „hahaha“.

          Odpověď
        • Je to mafie a co si myslíš? – Že Zeman není obklopen mafií? Máš alternativu? Opět se budu opakovat – sem, s ní, nebo Nejedlý atd. jsou čistí? Ale dělají tu politiku v zájmu ČR. ProBoha to se zde řešilo už několik let zpět (snad ještě na Levanetu). Politika se tvoří zásadně v kuolárech viz. Zámeček Sluncová, kde kdysi byly rušičky odposlechů, ale škoda psát.

          Odpověď
        • Vy ty Kočkovi znáte, nebo jen melete co slyšíte z TV? Já znám „druhou větev“ rodiny a odmítám kecy „to je alita jaksepatří“.

          Odpověď
    • Intermaris je v skutočnosti proti-ruský projekt globalistov.
      Franská ríša, Svätá ríša rímska, Rakúsko-Uhorsko, EÚ detto!
      Furt ten istý biblický proti-Ľudský davo-“elitárny“ projekt zameraný proti Rusku a Slovanom, iba v inej forme!
      Navyše, Ukrajina aj Poľsko sú proti-ruské štáty!
      V Poľsku a Maďarsku dnes globalisti pilujú nový typ konzervatívno-nacionalistického fašizmu, kde prebieha podobný plíživý proces ako u nás pred „víťazným februárom“.
      Toto je dôležité šíriť a nie neoprávnené a zbytočné nadšenie z novodobého RU, aby sme sa nestali pre globalistov ľahkou korisťou, aj keď nás zavlečú do RU v. 2.0, čomu sa už dnes najskôr nedá vyhnúť.

      Odpověď
      • Presne tak! Mám až husiu kožu, keď sa tu zjavím názov „intermaris“. Pomáhať si horspodársky – určite. Ale mať spoločnú zahranično politickú myslienku, alebo vojenskú je absolútne nemožné v tomto prípade. Navyše neviem, k čomu by nám hospodársky pomohol tento projekt, keď Rusko ponúka zapojiť sa to hospodárskeho projektu PRIAMO!

        Odpověď
      • Jasne formulované.

        Odpověď
        • Jádro pudla a myslím,že i této debaty je historická křižovatka se směrovkami KONGLOMERÁT a BLOK. Je dobré se obsahu obou uskupení zorientovat a potom z toho vyjde, že Intermaris anebo RU II je totéž co LEŽ 1 LEŽ 2 nebo KONGLOMERÁT 1 a KONGLOMERÁT 2 . Pravdivé směřování k BLOKU zemí se musí z debat jejími organizátory vyloučit a skrýt.
          pro lepší orientaci video
          https://www.youtube.com/watch?v=IcSpdlSo5AI
          anebo se podívat do prací VP SSSR na toto téma.
          Posuzovat dlouhodobou prospěšnost pro oba naše národy u LŽI 1 a LŽI 2 je pro scénáristy dobrou zábavou a potvrzením, že se jim zase něco podařilo . Ano , budeme pod velkým tlakem přijmout od globálního řízení jednu ze LŽÍ , ale je nás , zda ji vezmeme jako definitivu , anebo jako naši předkové vzali Boehmen und Maehren resp Slovenský štát jako přechodný stav a důvod se bránit.

          Odpověď
          • vsetci zabudate na zmenu klimy ktora sa uz davno deje a ze nase zeme sa nenavratne odvodnuju
            neviem kto tu bude zit o 20 rokov ked letne teploty budu atakovat mozno 42-44 stupnov
            a vody stale ubuda a elektricka zavislost sa bude zvysovat
            a to nehovorim o spadnuti ekonomickeho socialneho systemu-obyvatlestvo starne,nebude na dochodky a rapidne sa znizi kupna sila-menej penazi v obehu,menej dani atd
            tie podmienky sa neustale zhorsuju dlhodobo
            to ze mi europska unia postavila niekde most,opravila 100 km ciest a prispela na elektricky je mi uplne ukradnute
            my skor potrebujeme peniaze na to aby tu voda zostala, a aby sme si vycistili to co tu nas chemicky priemysel 50 rokov zakopaval do zeme
            sluzime ako skladiska, prekladiska a montazne haly
            to nehovorim o tom ze ked zapad bude pokracovat tymto welcomen tempom tak budeme radi ked si postavime znovu zeleznu oponu pred kobylkami
            zvratit cely tento stav si ziada obrovske investicie a projekty za miliardy a konat teraz

            stale dokolecka mi to vychadza tak ze ked chce vyrast zdravy silny les, ten stary musi zhoriet
            takze do 50- rokov je celkom mozna migracia smerom na vychod
            zaujimave-z vychodu sme prisli a na vychod sa zase vratime ved aj migracia pred 1500 rokmi bola z toho dovodu
            z tohto dovodu su nejake politicke zoskupenia v tomto priestore viac menej iba docasne
            samozrejme iba za predpokladu ze sa dovtedy nevyhubime sami lebo stale vyhravaju peniazky nad ekologiou

            Odpověď
    • Karel 1,poslední císař měl koncepci,kterou zhatila mafie v čele s Masarykem. Pak tu za republiky byla vojenská mise za Francie a Anglie a ta URČOVALA investice do ČSR infrastruktury.Takže byl přísný zákaz investic do pohraničí,obývaném Němci, potom Němci jednali,jak jednali. Vždy tady byla západní knuta,kromě období socialismu.A současnost je tak tristní,že to muže vyřešit jen vyšší moc. Namátkou ten black out v New Yorku..Vyšší moc,nebo satelitní uder Kosmosfér? Přírodní katastrofy,nebo klimatická válka? Už se stává nudnou statistikou skoro denní srážka auta s vlakem na přejezdu. Co se s řidičem děje v ten okamžik? Mind control,že dostane impulz zrovna psát sms,nebo brát hovor?

      Odpověď
      • Karel I. neměl ani ideu, natožpak koncepci – měl jenom sliby, kterými chtěl zachránit rozpadající se mocnářství (kakánii, jak starou říši něžně nazýval Robert Musil): Že všechny národy budou rovnoprávné apod. Falešnost těch slibů byla evidentní všem národům, které zvláště za první světové války dostávaly od státotvorného národa německého a maďarského pěkně pokouřit.

        Odpověď
    • Myslím, že úplně nezávislí jsme byly možná naposledy před Bílou horou.

      Odpověď
  24. Zlaté časy v Nemecku sa skončili. Pribúdajú zlé správy
    Exportne orientovaná nemecká ekonomika má aktuálny problém, a to v automobilovom priemysle a strojárenstve. Väčšina expertov sa však domnieva, že pokles ich aktivity nebude taký silný ako počas finančnej krízy pred desiatimi rokmi. Národohospodári žiadajú, aby vláda situáciu zmiernila začatím veľkých investícií, znížením daní firmám a bežným zamestnancom.
    https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/519129-zlate-casy-v-nemecku-sa-skoncili-pribudaju-zle-spravy/

    Odpověď
    • Národohospodáři ve stereotypu, který už nezafunguje. Zlaté časy pomalu spějí ke stříbrným , měděným a ..? Každý odevzdá nutný desátek ukradeného nadstandardu.

      Odpověď
      • Žiadať od vlády nástup veľkých investícii a zároveň chcieť znížiť dane pre firmy a zamestnancov (myslia hlavne firmy) je na prvý pohľad riadna hlúposť na „expertov“. Ak klesne výber daní z čoho sa budú tie veľké projekty financovať??? No vláda (čiže daňoví poplatníci a teda v prvom rade zamestnanci, lebo tí si nevedia ani nemôžu dovoliť „optimalizovať“ dane), sa zadĺži ešte viac a zas bude platiť privatizácia ziskov a socializácia strát. Ako pred desiatimi rokmi, keď sa straty súkromných bánk nenápadne premenili na dlhy štátov.
        Takže vidieť za koho kopú „experti“.

        Odpověď
        • To nevím, ale žijí v nedávné minulosti a nepochopili , že budoucnost není v čase posunutá minulost . Jako generálové, co se připravují na příští válku podle té minulé.

          Odpověď
          • „žijí v nedávné minulosti a nepochopili , že budoucnost není v čase posunutá minulost“
            dobře popsaný myšlenkový defekt mnohých elit.

            Odpověď
        • Oracle 911 14.7.2019 o 22:30

          Aké „prekvapivé“…

          Odpověď
    • Putinovec 15.7.2019 o 7:28

      Nejen to.Mají mnohem větší problém.Do své země sestěhovávají vnitřního nepřítele,který si zvykl na pravidelné dávky.Copak se asi začne dít,až na tyto dávky nebudou many.Německo je z mnoha stran tlakovaný papiňák.A Francie jakbysmet.Ve chvíli kdy budou odtržení od zlatého koloniálního cecku,tak je čeká strmý propad.A znovu,to vše ve chvíli ,kdy mají uvnitř státu vnitřního nepřítele,který chce pravidelně krmit.Situace jak přes kopírák.

      Odpověď
      • Inak my máme v podstate úplne rovnaký problém… myslím to platenie si určitej skupiny, aby nás neokrádala napriamo. A stále rastie.

        Odpověď
        • Přesně tak jediné co je drží na uzdě je platba vyplaneho v podobě sociálních a jiných dávek. A nedej bože kdyby jim někdo ten kohoutek chtěl zatáhnout!

          Odpověď
          • Putinovec 15.7.2019 o 11:58

            Slováci to už před lety uskutečnili.Jde to.Jen není pobírač jako pobírač.https://archiv.ihned.cz/c1-13636380-reforma-socialnich-davek-nas-nuti-k-emigraci-tvrdi-slovensti-romove

            Odpověď
  25. Komunita LGBT v Izraeli žiada demisiu ministra, ktorý ich posiela na psychoterapiu
    Novovymenovaný minister školstva v izraelskej vláde je terčom ostrej kritiky za svoje vyjadrenie ohľadom psychoterapie homosexuálov. Komunita LGBT organizuje v nedeľu večer v Tel Avive zhromaždenie, na ktorom chce žiadať demisiu ministra školstva Rafiho Pereca. Informovala o tom agentúra DPA.
    https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/519118-komunita-lgbt-v-izraeli-ziada-demisiu-ministra-ktory-podporil-konverznu-terapiu/

    Odpověď
  26. @Nasredin
    Ruské televizní kanály online bez placení
    http://rus24.tv/moya_planeta.html

    Odpověď
    • http://docron.stream/100-тв-каналов-в-1-плеере-2/

      Odpověď
  27. Rozpad NATO se blíží

    Administrace prezidenta Trumpa v nejbližší době plánuje zavést balík sankcí na Turecko kvůli nákupu ruských komplexů S- 400, oznamuje agentura Bloomberg.
    https://tass.ru/mezhdunarodnaya-panorama/6662079

    Ratingová agentura Fitch oznamuje snížení dlouhodobého ratingu defaultu pro Turecko z „BB“ na negativní „BB-“. Agentura uvádí, že hlavními důvody snížení ratingu jsou provedení opakovaných voleb primátora v Istanbulu, odvolání předsedy CB Turecka a riziko sankcí USA v souvislosti s nákupem ruských komplexů S-400.
    https://oko-planet.su/finances/financesnews/508040-agentstvo-fitch-ponizilo-dolgosrochnyy-reyting-turcii-do-urovnya-vv-s-negativnym-prognozom.html

    Odpověď
  28. Putinovec 14.7.2019 o 10:55

    Situace se dále hrotí.Zřejmě je rozpad EU nezadržitelný.https://cz.sputniknews.com/svet/2019071310335026-blokada-musi-skoncit-nemecko-chce-vytvorit-koalici-ochotnych-ktera-by-si-rozdelovala-migranty/

    Odpověď
    • Nechci být až taková pesimistka, ale když čtu ta prohlášení vlivných, nějak se blížit ten rozpad nevidím. ONI už na něco přijdou.

      Odpověď
      • Souhlasím s Putinovcem . Formulace „dobrovolný, ale závazný mechanizmus“ je jen eufemizmus pro novou zónu v EÚ. Z pohledu nedávné minulosti naprosto neuvěřitelný . A to je soft-varianta dělení . Podle mne to půjde cestou postupné nedobrovolné rezignace přikazovací politiky a rozleptávání labilních elit v jednotlivých zemích Východu EÚ jinými nástroji / 4.priorita = finance/.
        Proto je tak důležité vytvořit silné pronárodní bloky z více subjektů a touto „vozovou hradbou“ bránit korumpovaní a zradě vlastních elit. Ti chápaví politici jak v ČR tak SR tomu snad rozumí.

        Odpověď
        • popolvár 14.7.2019 o 14:49

          a preto je všetkým jasné, okrem tupcom z Aktualít, „Prečo nehájil Pellegrini záujmy Slovenska ale V4?“
          viac na: https://www.aktuality.sk/clanok/707716/tyzden-vo-svetovych-mediach-podla-babisa-pellegrini-zarezal-sefcovica/

          Odpověď
    • V té koalici ochotných nemusíme být

      Odpověď
      • To ne. Ale budeme ochotní? Slovy možná, ale skutečně?
        Když oficiálně se ještě letos tvrdí, že tu máme pouhých 12 „azylantů“?

        Odpověď
        • A kolik jich tu je?

          Odpověď
        • A kolik jich tu je?

          Odpověď
          • „Azylantů“ nevím, je možné že pouhých 12. Ale migrantů?
            Lidé bydlící v Praze či Brně (o Teplicich ani nemluvě) píší, jak jejich města „černají“ čím dál víc.

            Odpověď
            • Jano, od jistého „bodu zvratu“ se mohou tihle všichni nelegálové stát lovenou a likvidovanou masou. Já osobně si ten bod zvratu nepřeji, ale o tom nerozhoduje ani přání, ani míra vzteku. Nelegálové byli původně nástrojem globalistů /kalifát tvrdou cestou/ ale tito mění za pochodu při vzniku fázových posunů tempo a přenechávají je stranovikům jako nástroj zvyšování napětí v jednotlivýcch komunitách. Třetí síla – pronárodní síly – budou před volbou začišťování anebo pokusu začleňování podle národnostní koncepce ruské alternativy globalizace. Paralelní podobný proces poběží s židovskými diasporami , které stojí také před osudovým řešením jak pro sebe, tak pro majoritní společnost. Čili je před námi konceptuální křižovatka v obraně vlastní kultury : odmítnout a likvidovat /i za cenu občanské války/ podle davoelitárního konceptu anebo začlenit jako subkulturu se všemi atributy chování minority v majoritě a majority vůči akceptované minoritě .
              Tohle je skutečný kvalitativní skok o stupeň výše a přehození výhybky na směr národnostní politiky podle Koncepce . V podstatě model SSSR II. /pozor-nemyslím SSSR 2.0 /.
              Dnešní stav myšlení, záměrně pumpovaná matrice střetu civilizací, vůbec jiné než vzájemně násilné převzetí moci jedné kultury nad druhou nepřipopuští. A my v té matrici jsme.

              Odpověď
              • Dobrý!!!

                Odpověď
              • Díky za naději!

                Odpověď
              • Vladimir 15.7.2019 o 8:41

                Problem je v tom ,že samotne naRody su výtvor GP podla rovnice rozdel a panuj. Plan premiešania genov bol a je plánom GP. V minulosti to boli cigani a židia(alkohol, demoralizacia,parazitovanie)Slovanov oslabili dostatočne na to aby teraz mohol prisť tento frontalny uder.GP riadi aj nepriamo Americkú elitu. V tom je Pjakin uplne mimo,ked tu rozprava o tom že GP stráca kontrolu.Samotný stret s Americkou elitou je riadiacim procesom.Som presvedčený že kontroluje aj tuto komunitu (Koran),ale kľudne si nahovarajte že nie.

                Odpověď
                • Oracle 911 15.7.2019 o 9:08

                  A ja som presvedčený, že si transsexuál. Keď tresneš blbosť, tak rátaj podobnou odpoveďou. To je prvá vec.

                  Druhá vec je, že zákon času spôsobuje fázové posuvy už len kvôli tomu, že dopady toho ktorého riadiaceho kroku sú v dohľadnej dobe, často v rozpätí 2-3 týždňov.

                  Odpověď
            • ovšem tady nejde o pantoflíčkáře, ale buď elity (movitou vrstvu cizí kultury) nebo pěšáky mafiózních struktur. Co se Prahy týče, nevidím tu ani tak arabskou kulturu jako spíš v centru „afroevropany“ lákající do bordelu nebo prodávající drogy.

              Odpověď
            • Přiznaných 1200 a nepřiznaných přibližně stejně. To je údaj od muslimů z loňska.

              Odpověď
        • Já v Praze vidím arabské turisty a Afriku, která tak různě pracuje na ulicích. Otázka je na jak dlouho tu jsou a jestli se jim tady kdy bude udělovat občanství. Osobně jsou pro soft verzi odsunu – ukončení pracovní smlouvy a odchod ze země.

          Odpověď
          • Souhlas . I odsun je pořád verze řízené národnostní politiky . Krajní . Měl jsem na mysli bod zvratu ze soft na hard-verzi a ztrátu řízení.
            Opět se vzpomínkami vracím do začátku 60.let, kdy jsem jako kluk chodil na ZDŠ-ku na Slovensku . Cikánský problém byl minimální, alespoň mimo velká města . Pracovní povinnost na straně jedné a cílená práce učitelů na straně druhé postupně gumovala tu
            „nepřizpůsobivost“ , která má být vlastní tomuto etniku . Ano, pokud společnost ovládne ultraliberální ideologie / a ta v ČSSR na začátku 60.let rozhodně nevládla/, tak nepřizpůsobivost dostává ideální prostředí a bují.
            Potom samozřejmě cikánské etnikum znovu vstupuje do hry jako nástroj globálního řízení a tvoří tu potřebnou parazitující vrstvu rozkládající kvalitativní pohyb majoritní společnosti. Stejnou roli mají dnes ti černí intelektuálové ,pracující v poti tváře na likvidaci Evropy.

            Odpověď
  29. Emanuel se asi díval na hvězdné války…
    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/510397-macron-zaklada-vesmirne-vojsko.html

    Odpověď
    • Mamľas

      Odpověď
      • Dobytie Bastily 14. júla 1789
        Putin pozdravil Macrona s dnešným pamätným dňom na Deň dobytia Bastily
        https://russian.rt.com/world/news/649917-putin-makron-bastiliya

        Odpověď
    • V západní civilizaci běžná imitační činnost.
      Příklady:
      V knihách se píše, že společnost tvoří tvůrčí pracující a ne pracující a aby se eliminoval mj.i tento stav, je zapotřebí k zdravému fungování min. 10 milionů obyvatel.
      Nedávno jsem objevil kupu výzkumných ústavů. Chápu to tak, že počet byznysmannů a manažerů na brýlové obroučky a nadnárodních korporací pro plastové pytlíky, či vidličky, nebo kompotové lžíce a pod. se naplnil, no tak zůstává přece vesmír, kde je možné protekční úlitbu štědrých dotací pro jejich děti postavit a následně proslavit jako úspěšné SPÓRY a poté, co uvěří své dokonalosti (podnikatelský UM mu spadl přímo z nebe do klína = heuréka, objevil „díru na trhu“, je pověsit na kariérní EU žebříček.
      Tak mě již nepřekvapí, že vedle okázalého výzkumného ústavu kanálových poklopů a příborových vidliček bude stejně vizuálně okázalý i ten výzkumný ústav např. Letu na Mars nebo Mléčné dráhy,
      Opravdu vůbec ne.

      Odpověď
      • Myslím že to má hlubší konsekvence, třeba pokus ukotvit nějaký budoucí středobod Evropské obrany pod taktovkou toho kdo ovládá Francii.

        Odpověď
  30. Moze to byt aj za ten pokus na vlastnu menu……to je snaha o vlastny stat

    Odpověď
    • Pardon malo to byt k tej pokute facebooku

      Odpověď
  31. Nasredin 14.7.2019 o 8:50

    Trefná úvaha Jaroslava Bašty nad novým zákonem zavedeným šéfem českého Gestapa Hamáčkem.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nepekny-vyvoj-kolem-predsudecne-nenavisti-Zlo-bylo-pojmenovano-ted-je-mozne-kolem-nej-budovat-strach-obava-se-zkuseny-Jaroslav-Basta-588920

    Lidé v diskuzi správně podotýkají, že na základě tohoto zákona by měli zavřít i soudce Ústavního soudu soudící kauzu ruských turistů v Ostravě, Jakuba Jandu a ministra zahraničí Petříčka ze jejich předsudečnou nenávist k Rusku.

    Odpověď
    • Putinovec 14.7.2019 o 10:42

      A k Česku.I zde je ta nenávist markantní.

      Odpověď
    • Zákon je jedna věc, druhá věc je ten kdo bude rozhodovat o tom, zda se o předsudečnou nenávist jedná, či nikoliv. A tady vidím určitý problém.

      Odpověď
      • Oracle 911 14.7.2019 o 18:48

        Nehovorím opak, len to, že je to gumový zákon a keď príde príkaz, tak sa to použije proti Jandovi a spol.

        Odpověď
    • Jenže oni si vytvořili takovou definici předsudečné nenávisti, že oni do toho nebudou spadat :
      ….
      Zlehčují osudy obětí totalitních režimů a obětí nenávistně motivované trestné činnosti.
      Při komunikaci s veřejností využívají dezinformace a konspirační teorie.
      Stávají se nástrojem vlivového působení zemí a skupin, která nerespektují principy pluralitní demokracie.
      …..
      viz. https://vlkovobloguje.wordpress.com/2019/07/15/predsudecna-nenavist/

      Odpověď
      • Oracle 911 15.7.2019 o 6:32

        A Rusko po tom nemá demokraticky zvolenú vládu a prezidenta (OBSE to potvrdila), nešíria konšpiráciu, že pod každým kameňom je Putin a jeho ľudia a nechcú zvrhnúť Zemana a českú vládu, ktoré vzišli z riadnych tajných demokratických volieb?!

        Odpověď
      • Putinovec 15.7.2019 o 7:31

        Odepisovaný nástroj.

        Odpověď
  32. Nasredin 14.7.2019 o 8:40

    Tak teď už se k redaktorovi Weltu připojili i Britové.

    https://www.novinky.cz/veda-skoly/510395-tankova-bitva-u-prochorovky-je-mytus-tvrdi-historik-lzete-reaguje-rusko.html

    Co to je ? Je to akce globalistů na podporu Putina a Ruska, aby se hloupému světovému davu připomněla rozhodující úloha Ruska a SSSR v porážce nacismu ?

    Odpověď
    • Nemyslím.Podle mne jde o jednu z minulých,současných i budoucích bitev v informační válce a na 2.chronologické prioritě.
      Malobritánie /stranoviki- „atlantisté“/ jako skutečný řídící nástroj clintonoidů je spolu s nimi likvidována a odkrývána její skutečná role v rozpoutání Světové války ve 20.stoleti /1. a 2. sv.válka jako jeden dělený proces/ . Součástí odporu je i snaha přesunout oběť do role útočníka a útočníka do role oběti . V podstatě nová chronologie pro 20.století a úporná snaha zakrýt skutečnou historickou roli a činnost britských elit . Vzdáleným, ale důležitým cílem je zabránit historické očistě Stalina a zejména stalinizmu jako neslučitelné koncepce s davoelitarizmem .
      Myslím, že GP nebude nikdy podporovat rozvoj Ruska. Jeho mezní pozice je nutná situační podpora. Dočasné a vynucené spojenectví .
      Jen osobní pohled.

      Odpověď
      • Oracle 911 14.7.2019 o 10:39

        A tvoj pohľad nie je mimo, je celkom blízko pravdy…

        Odpověď
      • Oracle 911 14.7.2019 o 13:11

        Dodávam, že GP vládna lžou tak pozemskou, ako aj nebeskou a Rusko svojim koncepčne zdatným vedením nastavuje veci tak, že samotný vesmír likviduje ich….

        Odpověď
    • Putinovec 14.7.2019 o 10:44

      Je to drzost.

      Odpověď
    • Putinovec 14.7.2019 o 10:51

      Ovčáček odpovídá.
      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019071310335443-a-hitler-byl-lidumil-ktery-osvobodil-evropu-clanek-die-welt-o-tankove-bitve-u-prochorovky-rozzuril/

      Odpověď
    • Také to vidím na akci globalistů a to nejen na podporu V. V. Putina a Ruska, ale i na diskreditaci pinďos a podpinďos po celém světě.

      Nechají to chvíli vařit, občas to trochu připepří, a když už bude pokrm dostatečně ostrý, rozuměj, když už se namočí dostatečný počet pinďos a podpinďos, vystoupí nějaká vysoká autorita a vše uvede na pravou míru.

      No,necháme se překvapit.

      Odpověď

Napsat komentář

*
*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>