1. Když jsem si nedávno dělal výpisky ze Základů sociologie, tak jsem narazil na odstavec, kde se třikrát opakovalo slovo Pravda. Opisujíc ten odstavec, napsal jsem místo Pravda slovo Pravoda. Usmál jsem se té chybě, neb si nepamatuju, že by se mi někdy v tomto slově stala. Píšu dál a když se objevilo slovo Pravda v textu podruhé, opět mi ruka automaticky napsala Pravoda. Na chvíli jsem přestal a říkal si, co to může znamenat. V mém chápání je pravda subjektivním pojetím skutečnosti. Předpona pra znamená něco starobylého a vodu považuji nejen za základ života, ale i za nosič informací. Při opisování poslední věty, kde se nacházelo slovo pravda, jsem nechal jakoby svou ruku automaticky opisovat text, aniž bych ho vědomě vnímal a má ruka opět napsala Pravoda :) 3x chyba ve slově, ve kterém jsem takovou chybu nikdy neudělal? Jak to rozklíčovat? Napadá mě, zda-li se studiem KSB nedostávám ke starobylým informacím o fungování světa.

    Odpověď
    • Ano, musí to tak být, protože jinak by KSB nebyla funkční.
      Pro zpestření přidám drobnou vizi z polobdělého stavu:
      Byla jsem v lese u studánky, byla trochu „zahloubená“, s čistou vodou s trochou napadaného barevného listí. Dívala jsem se dolů na pěkné červené jablko, které v takovém mírném mlžném obalu stoupalo nahoru ke mě. Pomyslela jsem „vždyť popírá gravitaci“ a vize zmizela.

      Odpověď
      • Lenka:
        Jablko poznania (dobra a zla) v čírej vode (voda=informácie; čírosť=jasnosť chápania)
        Člověk:
        Mne tiež okamžite napadlo rovnaké vysvetlenie :-)

        Odpověď
        • Tak dnes jsem takovou čirou bílou vodu měl v celé kuchyni. Ne ve spánku, ale ve skutečnosti. Dal jsem do dřezu bílou ředkev a pustil vodu. V tom jsem vzpomněl, že na zahradě jsem zapomněl ještě jednu. Usoudil jsem, že to stihnu, než se dřez naplní. Vyběhl jsem na zahradu, vzal si ředkev, pak jsem si všiml jedné rostliny, pak druhé…, pak jsem šel k plotu podívat se, jak mi rostou lilky, tj. načisto jsem na tu tekoucí vodu v dřezu zapomněl.
          Po prohlídce užitkové zahrady spokojeně se vracím domů a vidím, jak mi teče voda po lince a přes ní na koberec. Vytíral jsem to snad dvě hodiny, pořad z pod té linky vytékala… Tak co by to mělo jako znamenat? Vyplavou na povrch nějaké zapomenuté informace nebo, že mám Alzheimera? :)

          Odpověď
          • Mne sa tiež raz stalo podobné, ale s pračkou. Uvoľnila sa hadica na čerpadle, a vodu som mal ešte aj v chodbe…
            Tiež mi napadla taká kuriozita. V oblasti kde žijem, bola zriedkavosť uvidieť Durman, no z roka na rok sa začal šíriť čoraz viac, a vídať ho nielen na poliach, ale preskočil aj do mojej záhrady. Že by to znamenalo, že sa v okolí Bratislavy šíri epidémia „durosti“? :-)

            Odpověď
          • K tvojej otázke možno aspoň taká odpoveď: Vo všetkom musí byť zachovaná miera, inak je to v neprospech veci.

            Odpověď
            • Aha, dík. Už mě to také napadlo. :)

              Odpověď
              • Pardon, ale nahlas jsem se rozesmál, protože občas takhle blbnu taky, i když to nemá takové „katastrofické“ následky (dvouhodinové vytírání). Co se týče jazyku životních okolností, tak Ti podle mě bylo naznačeno skrze tu vylitou vodu, že se informačně zahlcuješ a měl bys své činnosti upravit míru :)

                Odpověď
          • To vypada, jako by jsi hulil ;)

            Odpověď
    • Podám trošku iné vysvetlenie, resp. doplňujúce. Píšeš, že pravdu vnímaš ako „subjektívne vyjadrenie skutočnosti“. Možno Ti pravoda chce naznačiť že aby si dal na to pozor a nezabúdal, že existuje aj objektívna či absolútna pravda … Popravde, hneď ma to udrelo do očí tá Tvoja formulácia ktorá má nádych relativizmu, čo je zradná cesta. Len píšem čo ma napadlo.

      Odpověď
      • Moje chápání slova pravda vychází z toho, že ten pojem nemusí reflektovat skutečnost, to znamená to, co nazýváš objektivní, nebo absolutní pravda, respektive může reflektovat pouze její část. Krásně je to vyobrazeno na tomto obrázku: http://www.paralaysky.iboards.ru/download/file.php?id=1&t=1

        Pravdu, to je část skutečnosti, odráží oba obrázky na stěnách. Nicméně neodráží skutečnost (istinu), ale jenom její část. Skutečností (istinou) dokonce (dle mého názoru) nemůžeme nazvat ani ten válec. Skutečnost, jenž je na obrázku totiž ukazuje, že zde máme objekt (válec), 3 stěny (vlevo, vpravo a dole), nějaké zdroje záření, které dopadají na válec ze dvou stran a pak stíny válce na dvou stěnách, jenž představují překážku záření vydávaného na válec ze dvou různých úhlů. Samozřejmě lze pokračovat v rozboru skutečnosti dál (barvy, rastr, záměr autora, nosič této informace, atd.), ale to hlavní je zde zobrazeno.

        Rozdíl mezi pravdou a objektivní/absolutní pravdou (skutečností) vnímám v tom, že pravdu ve svém pojmovém aparátu vidím jako 2D obrázek, který může mít subjektivní podtón (záleží, z jakého úhlu se na skutečnost dívám), kdežto skutečnost (objektivní/absolutní pravda) je 3D koule, jenž zahrnuje veškeré informace o dané skutečnosti a člověk, který ji chápe, ji vnímá v celém jejím rozsahu (ne pouze z jednoho úhlu pohledu). Tak to alespoň vnímám já. Ať se daří.

        Odpověď
        • Možno by pre potreby reči stačilo tento termín používať v troch formách:
          Pravda – pojem, odrážajúci plnosť Objektívnej reality.
          pravda – pojem, odrážajúci iba fragment Objektívnej reality.
          „pravda“ – pojem, odrážajúci niekoho chybnú subjektívnu predstavu o tom, čo je konkrétna pravda. (v názore na nejakú konkrétnu vec, proces)
          (t.j. prvý termín je s veľkým začiatočným písmenom, druhý termín je malými písmenami, a tretí je v úvodzovkách)

          Odpověď
          • Ano, souhlasím s tím, že tyto pojmy nejsou v našich jazycích jednoznačně definované, takže často vzniká zmatek v jejich chápání (viz příspěvky výše). Tvůj návrh na používaní pojmu pravda ve třech formách se mi líbí. Jakou formu ale použít pro následující příklad?

            Synek u snídaně povídá, že jeho spolužák ve školce kouše ostatní. Mamka navrhuje, aby synek spolužákovi pohrozil, že jestli nepřestane, tak mu dá košík jako pejskovi. Synek se ptá, jak takovej košík vypadá? Vezmu tužku a papír a namaluju pejska s košíkem (dle svého malířského „umu“). Synek je spokojen, já papír strčím do kapsy kalhot. V práci něco hledám a vyndám ten papírek. Koukám na něj a vidím tam namalovaného ptáčka s čepicí. Pootočím papírek o 90° a je tam pejsek s košíkem.

            Zkusím dětem (každému zvlášť) ukázat ten obrázek z obou úhlů, schválně co uvidí (k tomu jsem se ještě nedostal). Už teď vím, že jeden odpoví „pejsek“ a druhý „ptáček“. Oba budou mít, a teď pozor, pravdu – pojem, odrážajúci iba fragment Objektívnej reality? Jaká bude tedy v tomto případě Pravda – pojem, odrážajúci plnosť Objektívnej reality? :) Mohu dětem říct „Ty máš pravdu, že je tam pejsek a ty máš taky pravdu, že je tam ptáček“? Nebudu tím vařit v jejich hlavách guláš? :)

            Odpověď
            • Ono skoro vždy sa v takých prípadoch jedná iba o pravdu, pretože Pravda = Objektívna realita (a tá je všezahŕňajúca, t.j. príliš objemná). Ale aj keby sme hovorili o plnosti pravdy týkajúcej sa obrázku na papieri, tak reálne tam bude iste viac, ako len vtáčik a pes… Čo všetko, to vie len Boh. Veď existuje množstvo pojmov, známych aj neznámych, ktoré nám ani na um nemusia zísť, a obrázok ich môže čiastočne alebo plne zobrazovať. Niektoré sa môžu týkať celého obrazu v nejakom uhle, a iné zasa drobných detailov, nezávisle od celku.

              Je normálne, že mnohé veci majú podobné rysy, aj to, že vecami možno hýbať, otáčať ich – je to (informačno-algoritmická) vlastnosť matérie a toho ako je Vesmír zostrojený. Fragmenty Vesmíru sa v sebe nachádzajú opakovane v rôznych úrovniach svojej existencie.

              T.j. vidieť vtáčka alebo psa, a nevidieť to druhé, znamená poznať časť pravdy o obrázku. Vidieť psa aj vtáčka, znamená poznať viac. A vedieť a vidieť v obrázku všetko, čo objektívne zobrazuje (nezávisle od úmyslov autora obrázku), znamená plnosť pravdy o obrázku. Pravda = pravda nielen o obrázku, alebo o celej Objektívnej realite.

              Je asi dobré používať aj doplňujúce adjektíva „subjektívna“ pravda. Čím človek dá najavo, že sa jedná práve iba o ten fragment pravdy, ktorý vidí on sám, pričom druhý môže vidieť iný fragment na tom istom pozadí.

              Odpověď
  2. K ránu se mi zdál sen. Byl jsem v porodnici a tam se trápila v porodních bolestech mladá židovka. Křičela na mě, abych zavolal lékaře, že si jí nikdo nevšímá a přitom, porod je na spadnutí. Což jsem učinil.
    Pak jsem se na ní ptal a bylo mi řečeno, že málem při porodu zemřela, ale podařilo se jí zachránit. Porodila holčičku.
    Z ruských výkladů vím, že rodit znamená procházet nějakými těžkostmi. Komplikovaný porod – obzvlášť velké těžkosti, které bez pomoci (lékařů) židovský národ (rodící žena) nepřekoná.
    Čerstvě narozená holčička – v podstatě je dobrá událost a současně i velké překvapení – divo.
    Svět se bude divit, co z toho „porodu“ vzejde.

    Odpověď
    • Oracle 911 29.9.2018 o 14:22

      Štandardný štát, skutočný národ a neexistujúca mafia…

      Odpověď
  3. krátko pred zobudenim som mala sen a išla som po sidlisku, rozostavanom,všade boli kopy nanosenej hliny a v sne som si uvedomila ,že som v Nitre…ako som tak kráčala s nejakou osobou , blížili sme sa k stolu ktory pripominal katedru,na nej bol mikrofon a nahnutá ,rukami opretými o stol,tam stála Angela Merkelová a niečo hovorila asi ludom, tých som nevidela…hovorim osobe vedla mna, „pozri Merkelova „…ona sa na mna pozrela….vzala si barle a vystupila spoza stola….mala odtrhnutu nohu od pol lytka….a kračala ku mne….potom som sa zobudila na budik… : )

    Odpověď
  4. Včera navečer nám nad barákem létala černá helikoptéra, asi hodinu. Nejdříve kroužila a pak dluho stála na místě opodál, otočená k nám. Lámu si hlavu s tím, co to může znamenat…
    Bylo to fakt nepříjemné, měli jsme pocit, že nás sledují.
    Máte někdo podobnou zkušenost ?

    Odpověď
    • Ty černé helikoptéry se objevují, kdykoliv se naruší homogenita jejich temných silových polí. Letí zjistit na místě, co se děje. Velmi často létaly na místa, kde nadšenci umístily proti chemtrailsům orgonity vyšších typů (typ cloudbuster https://www.google.com/search?q=cloudbuster+orgonite&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjm76Xl7szdAhUGCCwKHTtzBGAQsAR6BAgFEAE&biw=1455&bih=1038).

      Standardních běžných orgonitů na pryskyřičné bázi se dnes již neobávají, neb tato účinná rušicí technologie byla již „kreknuta“ – právě prostřednictvím onoho plastu (je to zapsáno v matričním infopoli planety, takže na dodavateli plastu již nezáleží). Tyto běžné orgonity byly nadšenci používány a rozesévány v blízkosti vysílačů mobilních sítí, které kromě spojových funkcí mají také za úkol prostřednictvím vysokofrekvenčních elektromagnetických polí působit přímo na mozky lidí. Což jim bylo ihned signalizováno (asi jako hlášení, že síť je děravá) a museli to pak „hledat“ – takto ten problém temní vyřešili jednodušeji a globálně a z orgonitů se stala jen pěkná nefunkční „bižuterie“.
      Pozn.: pokud si chceš pořídit orgonit, nejlépe si jej vyrob sám, i když nebude tak hezký. Vložíš do toho svou vůli a hlavně jako pojivo použij včelí vosk, žádné plasty. Pak bude fungovat, i když není na parádu.

      Ty cloudbustery jsou již mnohem vyšší úroveň (porovnám: asi jako rychlopalný kanón oproti pistoli). Uplatňuje se tu fyzika vln a využívají se některé prvky z konstrukcí „kouzelných holí“ a „magických žezel“. Konstruktéři moderních anténních systému se v tomto vyznají mnohem lépe a snadněji pochopí, jak to pracuje.
      Jak to může fungovat? Heslo pro další poznávání: „fraktální antény“. Velmi stručně populárně k tématu fraktálů třeba na https://www.root.cz/clanky/fraktaly-kolem-nas/ .

      Toto narušení jejich „temné sítě“ však mohou vyvolat i jiné silné energetické zdroje – např. velmi silná skupinová meditace, nebo pravidelná meditační činnost někoho s vyšším potenciálem. Pokud zapomenul na ochrany, velmi rychle jej najdou a „začistí“.

      Odpověď
      • Jana z Arku 3.10.2018 o 23:26

        Zdravím Badateli, mám prosbu, můžete prosím popsat jak výrobit orgonit doma ? Děkuji za odpověď.

        Odpověď
    • Dve veci: Zácvik pilotov vrtuľníku. (učia sa visieť nehybne vo vzduchu).
      Alebo policajný vrtuľník, pomocou infrakamery robia snímky a hľadajú pestovateľov marihuany.
      V Anglicku som to vídaval bežne.

      Odpověď
  5. Přestože nám jeden z mých učitelů kladl na srdce nesdělovat mystické zážitky, tak si myslím že tato rubrika to unese. Vlastně se ani nejedná o zážitek z meditací, je to pouhopouhý ranní živý sen, jehož jsem byl aktivně účasten.

    Náhle jsem se ocitl na svém dávném trochu „změněném“ „pracovišti“, kde jsem kdysi začínal pracovat a delší čas tam strávil. Jednalo se tehdy o dosti velkou strojírenskou fabriku. Přesto že jsem tam již dlouhá léta nebyl a dávno pracoval jinde a zabýval se jinými obory, věděl jsem, že jsem se všemi těmi lidmi spojen, že tam mezi ně stále ještě patřím. Ve snu figurovali jak ti ještě živí, tak i mnozí další, odešlí, ať mně známí, tak i ti, které jsem někdy potkal jen náhodou, či vůbec jsme se nepotkali. Všichni byli středněvěcí, tedy bez věku. Prostory byly velmi zhuštěny (prolínaly se), neboť přes astrál naše časoprostorová omezení neplatí.

    Zajímavé pak bylo, že všichni vyvíjeli na svém úseku (kanceláře, dílny, haly, …) kromě své vlastní všednodenní práce, nějakou zaměřenou aktivitu. A všichni v podstatě stejnou, podle toho, co kdo uměl, kde působil. Zabývali se přípravou (zdobením?) svého úseku zaměřenou, jak jsem se později dozvěděl, k oslavě padesátin jedné kolegyně z podniku. Všechny prostory se mezi sebou prolínaly, nerušily se, vzájemně spolupracovali … tzv. víceprostorové vidění synchronicity. Nebyl nikdo, kdo by ji neznal.

    Každý něco dělal, dokonce i nové střešní vazníky nad halou se vytvářely.
    A to všechno bylo vytvářeno – z marcipánu!

    Nakonec jsem se setkal i s ní a viděl, jak i ona intenzivně vytváří z marcipánu nějaké figurky, ozdoby … Byly vidět pouze ruce a část siluety, tvář byla stále mimo mé zorné pole. Když jsem se ptal, proč i ona to dělá, když na tom všichni pracují, dozvěděl jsem se, že bez této její pomoci by ostatní ve svém snažení nebyli úspěšní. A kdo přijde, musí být pohoštěn. A že těch marcipánových bonbonků bylo. Zároveň jsem byl varován, že některá malování (barvy) jsou v určité fázi jedovatá (nedotýkat se), později se to „spraví“.

    Odpověď
    • Strojárenský podnik – strojárenská výroba bola u nás rozvinutá v čase socializmu. Je symbolom budovania, rozvoja, budúcnosti. Jedná sa o vytváranie reálnych hodnôt.

      50 rokov – 50. výročie vstupu vojsk Varšavskej zmluvy do Československa. Pre pracovníkov strojárenského podniku, t.j. odborne vzdelaných, poctivo pracujúcich a zodpovedných ľudí je to dôvod na oslavu.

      Jedovatá farba – červená, farba komunizmu. Jedovatá je v čase kapitalizmu, pretože presadzovať myšlienky komunizmu (každý podľa svojich schopností, každému podľa jeho potrieb) znamená okamžitú diskvalifikáciu. Časom sa to zmení a dôjde k návratu na cestu k Ľudskosti.

      Odpověď
    • Prelínanie priestorov – prelínanie času (časopriestor). Minulosť je spojená so súčasnosťou a možno aj budúcnosťou. Svedčí o tom rovnaký vek pracovníkov.

      Figúrky a ozdoby z marcipánu – nové informácie o roku 1968, na príprave ktorých sa podieľa aj oslávenkyňa (nástupca ZSSR Rusko), bez ktorej pomoci by snahy o zmenu nazerania na rok 1968 neboli úspešné.

      Odpověď
  6. Kalousek musel narychlo do nemocnice, podstoupil akutní operaci břicha.

    V listopadu 2017 Kalousek na adresu Miloše Zemana napsal:
    Cukrovka odešla mi v sobotu
    a z fáčů na noze je pořád cítit chlór.
    Putin však nakládá mi stále další robotu.
    Už nemůžu.Please,open the door.
    https://twitter.com/kalousekm/status/927876978216263686

    Odpověď
    • Dostane nova jatra bude zase FIT.

      Odpověď
  7. Snad před týdnem jsme tady vzpomněli rakouský koncentrák Talerhof u Grazu. Pak jsem měl čtyři dny dovolené. Jel jsem se potulovat na motorce po alpských horských silnicích. No a teď v pátek jsem se vracel po dálnici zpět na Moravu. Kousek od Grazu se spustil takový liják, že nebylo vidět na 10 metrů. Naštěstí jsem byl kousek od benzínky, u které jsem chvíli pobyl. Jak jsem tam zastavil, tak mi na mysl přišel právě Talerhof. Docela zvláštní.

    Odpověď
  8. Děkuji.
    https://www.youtube.com/watch?v=8GJuB1Tui4E

    Odpověď
  9. http://leva-net.webnode.cz/products/jak-oholit-jezka-rusky-dokument-k-50-vyroci-prazskeho-jara-ceske-titulky/
    Čas 40:02, řeč životních okolností jako vyšitá.

    Odpověď
  10. Leopardus 5.7.2018 o 8:07

    Dnes jsem měl zvláštní sen, viděl jsem stoupat hejno holubů (holubic?) a jeden v hejnu byl obrácen hlavou dolů a v zobáku měl švýcarskou vlajku ..
    (Sny jak známo, mohou být též ovlivněny událostmi z předešlého dne – dnů. Pravidelně pročítám zdejší příspěvky a vždy se na ně těším! Zdejší společnost je mou krevní skupinou :-).)

    Odpověď
  11. Nedávno tu psal Člověk o tom, jak srazil autem koroptev a jakou to může mít souvislost s jeho prací http://www.vodaksb.eu/diskuse/jazyk-zivotnich-okolnosti/#comment-136077 . Já jsem přidala svůj zážitek, kdy jsem srazila autem ptáčka a co mě pak potkalo v práci. http://www.vodaksb.eu/diskuse/jazyk-zivotnich-okolnosti/#comment-136622 .
    Tuhle středu jsem jela do Jižních Čech, velká část cesty kopírovala tu cestu, po které jsem jela tehdy. A tentokrát jsem zase pravděpodobně srazila ptáčka, nevím to jistě, jen jsem zaznamenala, že něco malého se objevilo před autem a pak slabší náraz. Bylo to asi o 10 -15km dál než tehdy, ale na dálnici, která tam tehdy nebyla. Přemýšlela jsem, co to může znamenat, ale nějak jsem na nic nemohla přijít. Sice v práci řeším nějaké problémy, ale nic zásadního.
    Před chvílí jsem si přečetla v tisku, že v té práci, kde jsem kdysi pracovala, došlo k obvinění jedné osoby a obvinění firmy jako právnické osoby v souvislosti s korupcí a státní zakázkou. Protože můj odchod z firmy nebyl úplně „obvyklý“, měla vždy vzpomínka na to takovou hořkou příchuť. Po dnešní zprávě, co se v té firmě stalo, jakoby se teprve teď uzavřela kapitola související s mou prací tam, i když už jsem pryč 17 let ( bylo to také v červnu ) a s nějakým uplácením jsem neměla nic společného.

    Odpověď
  12. Nastal čas,že všetko zhnité bude zničené…….
    Prečo to hovorím,včera pred spaním,ako každý večer, mám rozhovor s bohom,
    a keďže včera bol výnimočný deň, slnovrat, spomenula som si na svoj rod,
    a poprosila som ich aby my dali znamenie, ako to bude s nami ľuďmi ďalej.
    Uvidela som padať hviezdu, aj keď obloha bola veľmi mútna ( ako mlieko ).
    Pomyslela som si,že ma vypočuli a zaspala som. Zrazu silná búrka, pozrela na
    hodiny ukazovali 1: 44, hromy, blesky, silný lejak, akoby sa vylialo more.V noci nám vypadla elektrika a keď sme ráno nastupovali do auta, zrazu manžel uvidel,
    že nám spadol komín ( oceľová rúra priemer 200 ), bola prelomená na polovicu,
    v tom momente som si spomenula,čo mi odkazujú predkovia,ale to nestačilo, v tom momente povedal aj manžel danú vetu: „už bola prehnitá,nečudo že spadla, tou búrkou !“
    Ja tomu verím, a čo ostatný,akoby ste to vyložili………… náhoda alebo znamenie ?

    Odpověď
    • oprava oceľová rúra 160

      Odpověď
    • ta voda a blesky mozna symbolizuje informacni zaplavu ktera osviti cele rizeni GP (2×22) vcetne jeho samotneho? (1) s tim ze zaplava informaci bude tak velka ze to existujici „kanaly a hlasne trouby/trubky (youtube)?“ nestihnout pojmout = kanalizovat a prekroutit a zlomi to jejich moc a informace se dostanou primo k lidem. Vypadek elektriny by mohl znamenat odkon od technogenni civilizace, prinejmensim od jejiho dalsiho neudrzitelneho rustu.
      S tou informacni potopou by mohla souviset i legenda o apokalypse, coz puvodne neznamena zadnou desivou katastrofu, ale „odkryti“, tj. odhaleni pravdy (coz nakonec pro ony hermeticke kruhy zalozene na monopolizaci znalosti katastrofa bude…)

      Odpověď
    • nádhera…

      Odpověď
  13. Možná si řeknete, že to patří spíše do sekce zdraví, ale okolnosti, které mne pořád na tento cvik přivádí, mě přesvědčily, že ke mně promlouvá HNR. Kvůli problémům se zády a špatnému dýchání jsem se rozhodovala, že začnu cvičit jógu. Už ale v té době jsem narazila na cvik Vřeteno, na který dám níže odkaz. Myslím, že to sem tenkrát dávala Aien v ruštině. Přesto jsem ale začala cvičit jógu, ale protože jsem měla špatné držení těla, některé cviky jsem nedělala dobře a tělo si posílila špatně, ale to jsem nejdřív vůbec netušila. Začala jsem mít čím dále víc problémy s karpálními tunely a bederní páteří. Navíc mi začalo vadit společné zpívání manter a začáteční a konečné óm. Problémy se spíše stupňovaly a já musela přestat cvičit. Byla jsem z toho hodně špatná, protože pohyb potřebuji, ale něco mě pořád nutilo na lekce jógy chodit. Tehdy mi přišla myšlenka, že v knize od Neumyvakina byly cviky na páteř a tak jsem si ji znovu pročítala a mimo jiné je tam uvedeno, že cvik, jízda na kole v leže, je ten nejlepší cvik na záda a že nám žádný masér nepomůže tak, jako tento cvik – opravdu můžu potvrdit – po 14 dnech se můžu předklonit :-). Říkala jsem si, že se postupně naučím všechny cviky, ale je to bohužel dost náročné na čas a tak jsem si to plánovala až na zimu. No a dnes ráno otevřu e-mailovou schránku a tam jsem našla článek opět s cvikem Vřeteno, který jsem zmiňovala výše. Ještě podotknu, že mě tento cvik napadal i tak, ale já jsem to nevnímala, jako radu od Něj. Takže Vám posílám odkaz. V článku je mnoho zajímavých informací o tom, jak důležitý je tento pohyb nejen pro fyzické ale pro duševní tělo a že nám ho naši předci přenechali nejen v bojových uměních, ale i v tancích….

    https://www.jarmarok.cz/l/vreteno2/

    Odpověď
    • Něumyvakin napsal i jednu celou knihu věnovanou páteři, jmenuje se Позвоночник. Мифы и реальность. Měla by jít zakoupit přes internet, jde i stáhnout zdarma.
      Akorát nevím, zda jsou k dispozici k zakoupení i originální eknihy od Ivana Pavloviče?

      Odpověď
    • Mart’as 22.6.2018 o 13:39

      Mockrat dekuji za odkaz na clanek pani Janka. Mohu potvrdit,ze tento cvik se cvici na rozcvicku v ruske systeme (bojove umeni) a rovnez i u aikido. Pravda vsak je,ze jsem to zazil jen u starsich ucitelu.

      Odpověď
    • A já si říkal, proč mám stále výčitky sve_Domi_a, když sahám po motorové sekačce a ne po ruční kose, kterou jsem si nakul a při této činnosti i duševně odpočinul …..
      myslel jsem, že je to kvůli poškozování životního prostředí a toto je další důvod!

      Odpověď
    • popolvár 26.6.2018 o 16:43

      Tento cvik učí aj Boris Tichanovský a odporúča ho pre zlepšenie zraku – to sa docieli tak, že počas otočiek sa snažíme priebežne zaostrovať zrak na jednotlivé predmety pred očami sa odvíjajúcej panorámy…

      Odpověď
      • No nevím, zkoušel jsi to? Já to zkouším už 3. den a je to docela mazec uhlídat si správné držení těla a navíc musím zavřít oči, protože se mi jinak točí hlava. První den se mi udělalo špatně a dostala zimnici. Za chvíli to přešlo. Jinak to zaostřování si opravdu neumím představit.

        Odpověď
    • Mohu potvrdit z praxe, že něco na tom bude, zas se mi daly dohromady nějaké souvislosti. Děda – „profi“ sekáč kosou – kdysi dávno sečení dvou hektarů ručně kosou a žádné problémy s páteří a zrakem až do vysokého věku a k tomu jakási lepší estetika těla. Otec – na dědu velice podobný v obličeji, výškou i váhou – a přitom všemožné problémy páteře a zraku.

      Odpověď
  14. Manžel si při fotbale přetrhl achilovku a leží v nemocnici na pokoji č. 11 ………

    Odpověď
    • Měl by se začít věnovat něčemu jinému… HNR mu dal vědět, že toto není správný směr…

      Odpověď
      • Hraje už jen rekreačně a už dřív jsem se mu snažila vysvětlit, co za hru je fotbal. Klepal si na čelo. Před chvílí jsem s ním mluvila a jemně jsem mu naznačila, že Bůh mu chtěl asi říct, že jde špatným směrem, nemyslím teď jen fotbal. Zarazil se a říká – ty věříš v Boha? Tak jsem mu řekla, že až se vrátí domů tak ho budu muset trochu proškolit :-). Ale nevím, jestli se mi to podaří :)

        Odpověď
        • Já to viděla v rodině. Můj táta v mládí hrál závodně fotbal. Pak přišel v jednom zápase likvidační faul, zničení menisku a konec s fotbalovou kariérou… Kromě fotbalu vládl několika talenty a jedním z nich bylo umění… Takže nakonec se živil jako výtvarník, sochař, medailér…Myslím, že ten směr, který si po úrazu vybral byl správný…

          Odpověď
          • Aksal, já si ve čtvrtek zlomila lýtkovou kost, když jsem dcerám pomáhala při přenášení přidržet trampolínu a s ročním dítětem v náruči jsem při couvání přepadla přes sekačku. Malému se naštěstí nic nestalo. Měla byste nějaké vysvětlení? Děkuji.

            Odpověď
            • Do podobných situací se dostávám poměrně často, ne s tak velkými následky, ale znám to. Je to připomenutí, že než začneme dělat jednu práci, měly bychom dokončit tu předchozí, nebo si alespoň pracovní místo uklidit…
              Kolikrát jsem něco také nechala někde ležet, že večer to uklidím, a pak jsem se o to málem přerazila…
              Pak je ještě další možnost. Neměla jsi někam jet, nebo sis něco neplánovala s cestováním (dovolená) a podobně, nebo nějakou práci s nebezpečnými nástroji? Možná to byla záchrana od něčeho ještě hroznějšího…

              Odpověď
            • Zamyslela bych se i nad tím, kdo tam sekačku nechal.
              A také pokud to bylo v době, kdy byla k dispozici hlava rodiny (nebo další osoba), myslím že je to upozornění, že je dobré udělat prostor a přenechat některé činnosti muži, nebo požádat o pomoc druhé a nechtít vše zvládnout sama..
              Já jsem usměrňována vcelku pravidelně, pokud se hrnu do příliš „mužské“ práce.

              Odpověď
              • Děkuji vám oběma za názory, z každého asi něco. Sekačku tam nechala jedna dcera, druhá ji posunula, ale málo. Další osoba nebyla k dispozici. Trampošku musíme při sekání vždy posunout. Jet jsem se nikam nechystala, jen dohnat spoustu práce, protože jsem byla pomáhat druhé dceři. Navíc jsem již delší dobu cítila, že se něco stane. Alespoň již to mám za sebou a ležím a mám čas na přemýšlení. Ale, řeknu vám, není to nic příjemného a ještě horší je, být odkázaná na pomoc druhých. Asi jsem si to měla zažít, jsem až moc samostatná.

                Odpověď
                • Liba, ja by som to zjednodušil a zbytočne nešpekuloval. Podľa mňa si si sama odpovedala na otázku hneď v pôvodnej reakcii. Zvláštne, že to nikto nespomenul a Ty sama si na to zabudla … podľa mňa to tam máš čierne na bielom a ešte aj s výkričníkom.

                  Odpověď
                  • Hmm, já to ale neumím přečíst :-)

                    Odpověď
                    • “ když jsem dcerám pomáhala při přenášení přidržet trampolínu a s ročním dítětem v náruči „

                      Odpověď
                      • Takže bych jim neměla pomáhat?

                        Odpověď
                        • …tiež súhlasím, že v prvom rade bolo potrebné myslieť na bezpečnosť dieťaťa

                        • Poslouchejte Líbo, není třeba se nějak lynčovat. Vzala bych si z toho, že i když nastala riziková situace, zvládla jste ji tak, že batoleti se nic nastalo a děvčata jsou také v pořádku. Vše jste zvládla, ale za nějakou cenu. Pomeditovala bych pouze nad svým nasazením, vše nemusí být hned, posekaná tráva i trampolína k dispozici. Spíš jet v pomalejším, klidnějším tempu. Nenakládat si zbytečně přes své limity.
                          Zkuste si teď užít čas pro sebe, který Vám byl vnucen shora. Zkuste si dopřát pomoc druhých a péči o Vás.

                        • Johanka – bingo.
                          Liba, ak nieco robim, na to aj myslim. Cinania hovoria ze tam, kde je nasa pozornost, tam je sustredena aj nasa energia cchi. A vy ste na nieco velmi dolezite pozabudla … Mozno sa mylim, ale doslova mi to udrelo do oci. Berte to len ako moj pohlad na vec. Prajem skore uzdravenie.

                        • Všem zúčastněným děkuji za názory, všechny nesou s sebou kus moudra.
                          Víte já den předem požádala o vyřešení určité situace a netušila, že to bude mít takové fofry a takový dopad. Ale za cenu mé bolesti se vyřešil. Nestačila jsem zírat. Jsem šťastna, že to dopadlo, jak to dopadlo.

                        • …želám skoré uzdravenie a nech sa darí

                • Najednou je-li člověk nucen se zastavit, zjistí, že i bez jeho intervencí běží život rodiny dál. Je možné zvolnit, přehodnotit priority, přerozdělit úkoly. A také mít respekt ke své energii, kterou vydávám. Ne pouze dávat, ale také přijímat.
                  Držím palce při rekonvalescenci.

                  Odpověď
                  • Děkuji Danielo, máte pravdu. A hooodně přehodnocuji.

                    Odpověď
            • Líbo, pouze věcně, doporučuji popíjet čaj z kořene kostivalu. Pro vylepšení chuti, a hlavně účinnějšímu vyluhování substancí lze trochu přidat rum.

              Odpověď
              • Tedaaa, díky, to mě nenapadlo a s tím rumem se mi to líbííí :-). Jeden kostival si na zahrádce pěstuji (původně pro sousedku, teď se bude hodit)
                Děkuji vám všem za vše a přeji vám krásný víkend!

                Odpověď
    • Tak ať se dá brzy dopořádku a vybere si bezpečnější sport. Já jsem neposlechnul několik varování ohledně fotbalu a následovalo zranění, které mi asi finálně čutanou zatrhne. To se dozvím brzy.

      Odpověď
      • Jakých varování?

        Myslíte, že obecně hrát soutěžně fotbal je špatné? (Třeba i jen na úrovni okresního přeboru, tudíž spíš pro zábavu.)

        Nebo spíš poukázání na to, že většinou jde o plýtvání Lidského potenciálu, který mohl být využit mnohem lépe?

        Odpověď
        • Tím, že hraješ fotbal, jedno na jaké úrovni. Podporuješ egregor GP…

          Odpověď
          • Dobrodej 12.6.2018 o 7:24

            Asi áno, ale ako detská hra je podľa mňa prospešný. To že sa deti debilizujú, fanatizijú a vťahujú do obrovského futbalového egregora je už druhá vec.

            Odpověď
            • Každý sport na rozdíl od tělocviku podporuje soutěž, to znamená, že jeden musí prohrát (vyjednávací pozice řízení win- lose, představují ji USA ), místo spolupráce, kde vyhrávají všichni (vyjednávací pozice win-win, představuje Rusko)…
              Takže závěrem, všemožně podporovat tělocvik, a utlumovat sport…

              Odpověď
              • ja stým mám problém celý život. Rád si zahrám tenis, pingpong …. čokoľvek. A vždy ma vedelo rozladiť keď mi niekto po pár minulách povedal “ tak čo, hodíme si?“. A ja na to „Načo, však si hráme pekne“. A práve to sa mi na tom páčilo že si pinkáme, mohol som byť odvážnejší v hre, skúšať všelijaké fintičky ktoré by som v zápase nikdy neriskoval. Vždy som v tom pinkaní objavoval krásy pohybu, možnosti úderov … akonáhle som ale s niekým začal, do pár minút už boli všetci nervózni že ako to môžem hrať bez zápasu keď o nič nejde. Nevedel som im vysvetliť že ma zápas absolútne nezaujíma a naopak ma iba zbytočne stresuje. A to fakt, nikdy v živote som nestretol ani jediného človeka, ktorý by si chcel len tak pinkať a hrať pre zábavu. Vždy a pomerne rýchlo prišiel ten moment, ktorý som neznášal …

                Odpověď
                • Rozumím ti a taky mi to vadí, například u mých dětí. Ale byly doby, kdy bych si u tvého příspěvku ťukal na čelo, takže doufám, že je to o vývoji…

                  Odpověď
                  • :) zrejme ano. A tiež dokonale romumiem Tvojmu predošlému postoju. Tiež kukali na mňa jak bager na tvrdú hlinu keď som povedal že „si chcem len zahrať“ Pre nich to automaticky bola výzva k zápasu a skôr prišli k pocitu že som srab a bojím sa prehry. To proste nevyargumentuješ :) Ja som vysielal na jedných vlnách a oni prijímali na druhých.

                    Odpověď
                • Rozumím, je to zábava jen tak si zapinkat, zkoušet různé věci a nebo třeba naopak zkoušet tandemovou spolupráci – udržet výměnu co nejdéle a zároveň hravě, ne vyhrát a ukončit co nejdříve.

                  Na druhou stranu, myslím, že Aksal to vidí až příliš dramaticky.

                  To zrušíme třeba i vědomostní soutěže ve školách, aby ten, co ví méně, se náhodou necítil uražen?

                  Nebo při výběru do armády zrušíme soutěžení a srovnání též?

                  Soutěž a srovnání je motivací k zlepšení.

                  Spíše by nemělo jít o vítězství za každou cenu.
                  Například sportovec obětuje vítězství, aby pomohl zraněnému soupeři nebo, jak jsme již probírali, nepojede na Olympiádu pod bílou vlajkou, aby zachoval čest svojí země nebo třeba voják radši prohraje nějakou výzvu, než aby vyzradil tajemství nebo tajné postupy, aby ochránil svoje kolegy nebo svoji zemi.

                  Odpověď
                  • JS, tato tvoje věta „To zrušíme třeba i vědomostní soutěže ve školách, aby ten, co ví méně, se náhodou necítil uražen?“ dokazuje, žes nepochopil podstatu…
                    Život podle KSB a v lidské společnosti přece není SOUTĚŽ… Žijeme proto, abychom rozvíjeli svůj genetický potenciál… Každý člověk má přece jiný genetický potenciál a největším vítězstvím v životě je přece najít své místo na slunci, kde svůj potenciál co nejvíce využiji… Kolik lidí dělá něco, co je vůbec nebaví…
                    Záměrem HNR je, aby každý člověk, který přišel na tento svět s nějakým úkolem a záměrem tento záměr co nejvíce vyplnil… Ale jak má člověk zjistit, co po něm HNR chce? Zjistí to tak, že bude dělat to, co mu přináší radost, bez toho, aby ubližoval ostatním lidem a přírodě, aby žil v HARMONII… No a jak jistě víš, soutěž harmonii do života nepřináší…

                    Odpověď
              • Já si myslím, že soutěživost je potřeba vývojem překonat (patří nejvíc k démonické psychice?) a ne potlačit. Taky jsem fotbal hrál závodně na výkonostní úrovni. Na fotbale se mi líbí, že je levný a celoročně se odehrává na čerstvém vzduchu a slunci. Svoje děti vedu všemožně k pohybu (k fotbalu taktéž) na čerstvém vzduchu (mimo tělocvičny a haly), protože tlak na děti, aby byli fyzicky neaktivní je obrovskej. Pravda, nevedu je k závodnímu sportu.

                Odpověď
                • …myslím že určitá forma súťaženia/porovnávania bude vždy, pretože ako ináč by sme poznali či sa chceme v niečom zlepšiť alebo nechceme.

                  Ako by potom človek poznal či je napr.v tenise lepší ako ostatní alebo nie je ?

                  A to isté sa týka aj v práci. Sú ľudia, ktorí sú tvorivejší a sú ľudia, ktorí len opakujú, lebo sa im nechce vymýšľať niečo nové a niektorým ľuďom sa dokonca nechce vôbec nič.
                  Otázkou potom zostáva spôsob dosiahnutia víťazstva a aká cena bola zaplatená za dosiahnuté víťazstvo.

                  Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ako členka Rady školy som zažila ako medzi deťmi a dospelými klesol záujem o tvorivú činnosť, keď bola odstránená istá miera súťaženia/porovnávania s cieľom vyhlásenia najlepšieho nápadu.
                  Išlo o karneval, ktoré na školách bývajú počas zimných období.
                  Na našej ZŠ bývali každoročne karnevaly, kedy si deti spolu s rodičmi sami vytvárali rôzne masky podľa rozprávok. Počas karnevalu bývali vyhlásení víťazi a v istom období sa začalo stávať, že deti čo nič nevyhrali, verejne a nahlas plakali, pretože neboli prvé, hoci ich výsledky veľmi slabé alebo začali mať zapožičané profesionálne masky.
                  Z dôvodu vyhýbania sa takým situáciám sa rodičia potom dohodli, že vyhlasovanie víťazov nebude a každému dieťaťu sa dá rovnaká drobnosť.
                  Veď ide predsa len o zábavu a nie o výhry.
                  Výsledkom tohto rozhodnutia bolo, že postupom času sa už nikomu nechcelo niečo vytvoriť, lebo načo ?, odmenu dostanú aj tak a kto by sa potom namáhal vymyslieť niečo zaujímavejšie. A príprava spojená s karnevalom detí sa postupne prestala organizovať a zostala už len diskotéka.

                  Týmto som chcela povedať to, že aj v bežnom reálnom živote sa všetci stretávame s určitou formou súťaživosti/porovnávania a skúsenosti zo zvládnutia takýchto výhier/prehier v detskom veku nás pripravovali na reálny život, ktorý nás čakal.

                  Odpověď
                  • „Ako by potom človek poznal či je napr.v tenise lepší ako ostatní alebo nie je ?“
                    Načo je to dôležité?
                    Vlastne Tvoj príspevok dokonale potvrdzuje že v mysliach to máme tak choro súťaživo nastavené, že sa nám vlastne ani „neoplatí“ niečo robiť, ak si to druhý nevšimne. Podľa mňa toto je celé zle a to je ten chorý prvok o ktorom je reč. Motivácia a sebazlepšovanie má ísť zvnútra nás a má rešpektovať našu vlastnú uroveň poznania a chápania, nie vychádzať z porovnávania s inými. To je práve tá pointa.

                    Odpověď
                    • duj68 – súhlasím s tebou, akoby si mi z duše hovoril.
                      Pre tých, ktorí chcú víťaziť v súťažiach je otázne, či je priorita zvíťaziť, alebo poraziť ostatných. Samozrejme, že povedia, že zvíťaziť (byť najlepší, sebazdokonalenie atď), ale keď im na výzvu na zápas, súťaž a pod. poviete, že im prenecháte víťazstvo bez boja, nie preto, že sa bojíte, alebo ste slabší, ale vám na tom nezáleží, reakcia bude pravdepodobne taká, že to sa nepočíta. Aby malo víťazstvo „hodnotu“, musí byť vybojované a je treba poraziť súperov.

                      Jeden víťaz nejakej športovej súťaže stretol filozofa. A ten sa ho pýtal, prečo je taký rozradostený. Športovec povedal, že vyhral turnaj. A filozof hovorí – to znamená, že si bol najlepší ?
                      - áno – odpovedá športovec.
                      - takže ostatní boli slabší ako ty – hovorí filozof.
                      - áno.
                      - No, to je mi už len radosť, poraziť slabších.
                      :-)

                      Odpověď
                      • …podľa toho filozofa to potom znamená, že keby šiel smutný, tak by to bolo správne ?

                        Odpověď
                        • Nemusi byt smutny, len ze nie je dovod na radost, lebo taketo vitazstvo nema az taku cenu.
                          Poznas pesnicku od Elanu Zvlastny smutok vitazov ?

                        • …a ako filozof vedel aká je jeho radosť, keď on nie je on, t.z. nie je v jeho koži ?

                          …pesničku som si pozrela, lebo som ju až tak veľmi dobre nepoznala.
                          Píše sa v nej a spieva o zvláštnom smútku, avšak my sa tu bavíme o radosti.

                          …aj vyššie v príspevku som hovorila o tom, že je otázkou akým spôsobom sa víťazstvo dosiahne a aká cena sa za víťazstvo zaplatí. Myslím, že o tom Elán spieva, pretože po každom dosiahnutom cieli sa všetko prehodnocuje a z tohto prehodnotenia je potom buď dôvod na radosť alebo na smútok.

                  • Ano, bez srovnání a soutěže se ztrácí motivace něco dělat lépe, než doposud.

                    Člověk by se měl naučit brát to, že někdo je lepší jako motivaci a také si srovnat v hlavě priority a uvědomit si, co všechno ten druhý musí dát, aby dosáhl kýženého výsledku. V případě, že cena, za kterou je výsledek dosažen je příliš vysoká nebo nesmyslná, není třeba se nad tím trápit, že někdo je lepší v něčem, do čeho já nehodlám investovat tolik, co on nebo si uvědomím, že o ten výsledek se vším, co k němu patří, nemám zájem, když chci investovat své úsilí pro dosažení jiných cílů.

                    Odpověď
                    • Už slovo soutěž v sobě zakládá podstatu biblické koncepce. Tato koncepce, zjednodušeně řečeno, je postavena na premisy „Rozděluj a panuj“… Takže jakýkoli sport, kde jsi postaven proti někomu, je podřízen biblické koncepci a posiluje jeho egregor…
                      Naproti tomu lidská koncepce KSB je postavena na premisy „Žij a nech žít“… Tuto koncepci výborně vystihuje tělocvik, který u nás známe, jako Spartakiádu… Tam nejde o to, někoho porazit a ukázat, já jsem lepší, ale o to aby se lidé ve spolupráci věnovali kultuře těla, bez psychických problémů… Tam může cvičit jak pohybově nadaný tak i nenadaný člověk… Společné cvičení přináší lidem radost ze života a povzbuzení… Holky to určitě znají ze společného cvičení, někde na vesnici…
                      Na rozdíl od sportu, kde prohrávající pociťuje silnou frustraci a zklamání… Navíc, když ví, že protivník nevyhrál fér…

                      Odpověď
                      • Blíží se Sokolský slet, který budu mít tu čest vidět na vlastní oči (starší synek bude cvičit). Musím říct, že ten sokolský egregor má zvláštní sílu (vypozorováno na různých přípravných akcích na ten slet). Oproti jiným sportům, tam úplně chybí ta soutěživost a individualismus a naopak jsou všichni jakoby na jedné lodi a s jedním společným cílem. Děti 3-4 roky staré, i babičky 90+ let :)

                        Odpověď
                  • …duj68 asi sme sa neporozumeli a možno som vetu nenaštylizovala správne.

                    …JS to pekne rozpísal

                    Odpověď
            • … pozri si, kam mal smerovať šport v tzv. antike, vo viktoriánskom Anglicku, univerzitný šport v usa… vždy to začína pri deťoch a samozrejme „nevinne“. Šport mal vždy svoje rozhodujúce pozadie a niekoľko vedľajších cieľov. Ak chceš, aby tvoje deti boli toho súčasťou, tak prosím. Súhlasím s Aksal a jednoznačne sa prikláňam k podpore telocviku.
              S horolezectvom som skončil po jednej veľmi tragickej udalosti v Strednej Ázii. Tá tragédia bola natoľko emotívna, a spojená s niečim, čo by som nazval kolektívnym videním, že už jasnejšia facka zhora to byť ani nemohla. (poznačilo ma to dokonca až fyzicky – na istom mieste mi prestala dočasne rásť brada, výraznejšie som ošedivel, a pod..dnes okrem tých šedín to je myslím už ok). A to podotýkam, že pri tom športe som so smrťou prirodzene počítal. Tisíckrát som nad tým uvažoval, kde bol počiatok toho problému. Jednoznačne som dospel k záveru, že tým bol vstup jedného člena do nášho oddielu. Bol to telesne veľmi nadaný chlap, ale všetci sme vedeli, že preskákal isté vážne problémy s drogami… Bol som proti tomu, aby sa stal členom družstva, ani nie tak pre ten problém s drogami, s tým sa dokázal ako-tak vysporiadať a lezenie mu v tom aj hodne pomohlo, ale pre nezdravú súťaživosť a prehnaný individualizmus. Práve tá súťaživosť, ktorej sme sa všetci pôvodne tak vysmievali, tak časom nakazila aj zvyšných členov, a napokon nás priviedla na okraj priepasti.. Nebol pre nás pôvodne vôbec problém dajaký kopec „nedať“, hoci sme naň krvopotne trénovali a ešte krvopotnejšie šetrili, povedzme celý rok…
              … po tej udalosti, pokiaľ viem, tak všetci z oddielu s lezením čoskoro prestali (akékoľvek individuálne pokusy skončili zle)

              Odpověď
              • Ano, o horolezectví už jsme tu mluvili dříve, třeba o tom, že jaké by to bylo, kdyby třeba většina takto nadaných lidí se stala záchranáři ve výškách a složitém terénu místo přílišného a nesmyslného riskování svého života pro individuální úspěch.

                Odpověď
                • fanatizmus na horách veľmi pekne opísal fr. spisovateľ Roger Frison-Roche

                  Odpověď
                • JS – odpovídám na dotaz nahoře. Dostal jsem varování před pár lety, kdy mě koleno nedovolilo skoro rok hrát fotbal (ani rekreačně). Pár doktorů mi řeklo, ať se na to vykašlu, že fotbal ničí nohy tím nejhorším způsobem. Taky z mého čutacího okolí už nezbývalo mnoho hráčů, kteří by neměli operované kolena. Pár minut (možná sekund) před osudným okamžikem mi blesklo hlavou, že se asi něco stane. Stalo. Diagnózu se dozvím brzy. Jinak fotbal jsem vždycky hrál více méně z radosti z pohybu, než z touhy vyhrávat. Když si odmyslím, že je to nástrojem GP, tak čutat do míče, hrát si s ním jen tak, hýbat se u toho, tak to zas tak špatnej sport neni. Horší je to, když se do toho vkládá ten faktor soutěžení a touhy po výhře za každou cenu. To se pak i celkem mírní lidé dokážou zhádat kvůli takový blbosti, jestli to byl/nebyl aut, faul, roh, gól atd. A tak jako všechno na světě i fotbal, pokud má tu správnou míru, tak rozdává radost.

                  Odpověď
  15. Co může v symbolice znamenat koroptev? Jednu jsem totiž nedávno připravil o život. Sice nechtěně, ale to, dle mého, v řeči života nehraje roli.

    Odpověď
    • …myslím, že je veľký rozdiel medzi tým, či človek spraví niečo naschvál alebo nechtiac

      Odpověď
      • Ale výskedek (zabitá koroptev) je úplně stejnej. Jeden by řek „nešťastná náhoda“, ale na náhody nevěřim, věřim že je to právě řeč životních okolností, prostřednictvím které je s námi komunikováno. Tak hledám význam.

        Odpověď
      • Nesouhlasím. Zabitému chodci na přechodu je už jedno, jestli ho zabil řidič z nepozornosti, nebo úmyslně. Význam úmyslu je jen na straně viníka u soudu, od čehož se odvíjí jeho trest…

        Odpověď
        • …tak toto je naozaj pritiahnuté za vlasy.
          Medzi jarabicou a chodcom je tiež veľký rozdiel.

          Odpověď
          • Jaký?

            Odpověď
            • Askal – nenapadá Tě něco ohledně původního dotazu? Díky.

              Odpověď
              • Já bych se spíš zaměřila na to, jak se vše odehrálo. Vběhl, nebo vletěl pták do Vaší cesty, že nebyl čas zareagovat? Nebo naopak šlo o Vaší nepozornost? Jaké byly okolnosti, kulisy atd..
                Pokud šlo o vpád koroptve, brala bych to spíš jako upozornění, že někdo hlava nehlava naruší Váš osobní prostor. Také by to mohla být předzvěst jiného ukončeného života, nebo záměru v okolí. Pokud hlavní roli hrála vlastní nepozornost, tak bych se soustředila na vlastní vědomí, meditaci, přehodnocení.

                Odpověď
                • Jel jsem ze schůzky, kde se rozebírali dost detailně rodinné záležitosti. Dostal jsem na té schůzce také kontakt na možného investora mého projektu, na kterém pracuju. Když jsem byl 5 minut na cestě domů a s uspokojením kvitoval možné financování mého projektu, přičemž jsem poděkoval tam „nahoru“, tak mi ta koroptev vlítla pod auto. Bylo to tak rychlé, že jsem nestačil dát ani nohu z plynu. Už nějakou dobu se snažím dodržovat pravidla životního provozu a vnímat jazyk životních okolností a životní „nehody“ se mi začaly vyhýbat (kromě sem tam nějaké nemoci, nebo drobného úrazu). Takže mě tahle událost celkem dostala, protože tuším že jde o vzkaz, ale jeho význam mi zatím uniká. Díky za názor Danielo.

                  Odpověď
                  • Člověče, z tohoto napsaného mám tento pocit (informaci):
                    1. z hlediska řidiče – dávej dobrý pozor na okolí, okolnosti, podmínky a počítej s nečekanostmi (pozor taky na Murphyho zákony https://cs.wikipedia.org/wiki/Murphyho_z%C3%A1kony), které se ti kdykoliv mohou postavit do cesty.
                    2. z pohledu koroptve – neleť do toho po hlavě, dobře se rozhlédni, přemýšlej, ať nedopadneš jako já. Nebuď slepý.

                    Tedy měj/ponech si také rezervy, aby jsi mohl kdykoliv manévrovat a velmi dobře čti všechny papíry, co budeš podepisovat. Argument „je to obvyklý typ univerzální smlouvy …“ neber. Smlouva má být stručná a přesně vystihující podstatu věci. Příliš mnoho vaty v textu věští mnoho nachystaných právních kliček. Nejvíce zrádné jsou věty psané drobným písmem uprostřed velmi dlouhých nudných odstavců. Neboj se v tom škrtat a přepisovat.

                    Odpověď
                    • Díky Badateli. Z té události mám jednoznačně pocit, že si musim na „něco“ dávat dobrej pozor.

                      Odpověď
                      • Nečetl jsem co je psáno výše, jen bych poznamenal jednu věc: jazyk životních okolností je pro každého naprosto individuální a je nastavený tak, aby mu rozuměl právě daný člověk, a často (skoro vždy) jen on může správně dešifrovat význam.
                        Příklad: pokud člověk chápe, že 7 je šťastné číslo, tak pro něj osobně bude 7 znamenat signál pozitivní. Pokud jiný člověk chápe, že 7 je číslo nosící smůlu, tak pro něj to bude signál přesně opačný.

                        Odpověď
                  • Človek, raz, dávnejšie, som čítala zaujímavú myšlienku v májskom kalendári, v rozbore môjho dáta narodenia a od vtedy ju mám v pamäti a riadim sa ňou pri rozhodovani .
                    Znela: “ Nie každá príležitosť je tu preto, aby sme ju využili“
                    Možno i tebe sa táto myšlienka hodí pri analýze udalostí, ktorá nastala počas uvažovania nad finančným investorom.
                    Inak, súhlasím s Hoxom. Kódovanie signálov je špecifický jazyk vo zťahu
                    Boh -> Človek

                    Odpověď
                  • Souhlasím s názory níže, že situaci nejlépe vyhodnotí aktér sám. Jednoznačně jste z toho vytěžil nejdůležitější poselství: Je třeba si dávat na „něco“ pozor. A pokud se střet vázal na poděkování za řešení financování, byla bych v pozornosti, zda jde o vhodné řešení, anebo se v blízké budoucnosti může ukázat, že cena za takové řešení bude příliš vysoká, anebo že ač se to v tuto chvíli tak nejeví, z nějakého důvodu to nedopadne. Neznám okolnosti a přesné kulisy, to znáte Vy nejlépe, Člověče, ale možná celý projekt pohřbí nějaká žena ve Vašem okolí a Vás to velmi zaskočí a znepokojí.

                    Odpověď
                    • Člověk 16.5.2018 o 9:02

                      Díky všem výše za vstupy. Přestože si myslím, že vzkazy „shora“ dokážu rozklíčovat, tak tento ne, protože se stal po dvou důležitých událostech a já netuším, ke které z nich se váže. Symbol koroptve a její usmrcení by se dal interpretovat k rodinné události. Ale chvíle, kdy se to stalo (myšlenka na projekt a děkování nahoru) by seděl spíš na ten můj projekt. Vzhledem k tomu, že je s námi komunikováno neustále, tak jsem si jist, že se odpovědi na mou otázku brzy dočkám. Ještě jednou díky Vám všem a ať se daří.

                      Odpověď
                      • Jen mě napadlo… kdybys v tu chvíli, co ti ta koroptev vlítla pod auto, vnímal normálně cestu místo zaobírání se myšlenkami něčím jiným, došla by koroptev k úhoně?

                        Odpověď
                        • Ano, došla – vběhla těsně před auto. I kdybych začal okamžitě brzdit, tak by to odnesla. Vyhnout se nešlo, všechno se seběhlo během vteřiny. Když takhle jezdím po ČR, tak si dávám pozor hlavně na zajíce a srnky, které pobíhají buď přímo po silnici, nebo silnice přeskakují kolmo. Jsou občas vidět, že se blíží k silnici. Ta koroptev vyběhla ze křoví před auto. Nebyla před tim vůbec vidět. Z toho by se dalo usuzovat, že jsou blížící se události nevyhnutelné.

                        • Z toho cos napsal, řekl bych že „smyslový náklad“ je v souvislosti „projekt – možný investor – poděkování – zařízlá koroptev jako okamžitá odpověď“ (resp. jazyk životních okolností je v tom, žes poděkoval „nahoru“ právě v ten okamžik a ne třeba o 30 vteřin dříve).

                        • Ale jak jsem psal, všechny okolnosti a podrobnosti znáš jen ty. Jinak, funguje to tak že vše potřebné, aby člověk porozuměl, má někde u sebe k dispozici nebo se k němu nějak dostane, jinak by jazyk životních okolností neměl smysl.

                        • Ještě jednou díky všem za vstupy. Je krásné, i když někdy hrozivé, vidět teorii z knih KSB, v praxi :)

                        • Jednou jsem takto, jakožto spolujezdec s lepším zrakem, než řidič, zabránil za tmy srážce se srnkou včasným upozorněním.

                          To mi teď též přijde zajímavé, když už je o tomhle řeč.

                      • Mohu přidat moji podobnou zkušenost, je to už dlouho, v r. 2001, kdy jsem dělala v nadnárodní firmě a jela jsem v služebním autě a i když jsem nejela rychle, tak jsem srazila ptáčka, nevím jakého. Když jsem se vrátila ze služební cesty, čekal na mě šéf s dohodou o rozvázání pracovního poměru. Musím ale napsat, že to byl hrozný blbec, rád rozeštvával lidi v kolektivu, na někoho se zaměřil a dělal mu problémy. Já jsem s ním měla týden před tím rozhovor, kdy jsem mu řekla ne moc pěkné věci. Dohodu jsem sice nemusela podepsat, ale věděla jsem, že by mi dělal velké problémy, tak jsem odešla. Období, kdy jsem si pak hledala práci, nebylo zrovna příjemné, ale posunulo mě to dál, dělala jsem nějakou dobu na IČ a díky tomu získala plno zkušeností a uvědomila si i plno věcí, o kterých jsem předtím tolik nepřemýšlela.

                        Odpověď
                        • No já jsem z nadnárodní společnosti už nějaký ten pátek pryč. Byl to vysavač života. Teď se snažím na vlastní pěst rozjet projekt, který by měl být prospěšný pro přírodu i lidi. Jedu z vlastních úspor, je jasné, že první rok/dva budu potřebovat větší investici, než mám naspořeno. Furt mi vrtá hlavou, jestli se ta nehoda týká mého projektu, nebo mé rodiny. I když – v určitém bodě se tyto dvě oblasti potkávají: zabezpečení rodiny. Pokud projekt nevyjde, budu muset kvůli zabezpečení rodiny naskočit zpět do role zaměstnance a pracovat pro někoho jiného.

                        • Oracle 911 16.5.2018 o 12:09

                          Človek, dobrá rada:
                          Nastav u seba veci tak, aby si popri zarábaní peňazí a plnení ostatných cieľov budoval aj spravodlivú spoločnosť.

                        • Věřím, že Ti odpověď přijde ve správný čas.

                        • Pro Člověka: Jediné správné i jediné možné zabezpečení rodiny je vybudování nevratně Lidské společnosti, ve které potomky bez obav a s radostí zanechám. Vše ostatní, včetně samozřejmě majetku, je v konečném důsledku v podstatě její podminování. O tom je KSB.

                        • Ori – já ten celý projekt nedělám jenom pro „zarábání“, ale hlavně pro to, abych pomohl přírodě a lidem se vyhnout ekologické katastrofě, která nastane, pokud lidi nezačnou něco dělat. To je hlavní motiv. Dále to dělám pro to, abych měl čas na výchovu dětí a pomohl jim aspoň se přiblížit stroji psychiky Člověk. A taky abych měl čas na studium KSB. Pokud budu zase dělat v nějaký nadnárodní společnosti, tak se budeme mít jako rodina materiálně skvěle, ale do budoucna to lidem jako celku nic nepřinese.

                        • Oracle 911 16.5.2018 o 13:12

                          Človek, netvrdím, že to robíš kvôli peniazom, len to, že spravodlivá spoločnosť mala byť cieľom.

                  • Jarabica, bola k našich končinách veľmi užitočná, pretože likvidovala pásavku zemiakovú, dovezenú z Ameriky. Tým že sa na pásovku začali používať chemické postreky, tým bola vyhubená aj jarabica. Jarabicu už nevidíš každý deň, a to že ti vbehla do cesty, by ma len potvrdilo, že sa musím
                    zastaviť a veľmi dobre si overiť zdroje “ o údajnom investorovi , aby ti nezlikvidoval tvoju firmu „.

                    Odpověď
                  • popolvár 19.5.2018 o 11:08

                    investor ti preberie tvoj projekt a odstaví ťa na vedľajšiu koľaj… To bolo prvé, čo mi prišlo na myseľ, keď som si prečítal popis tej nehody.
                    Skús ešte Hore poprosiť o usmernenie ohľadom správneho načasovania spustenia projektu. Možno nie je ešte ten správny čas a nejaký ten mesiac bude potrebné počkať.

                    Odpověď
                    • popolvár 20.5.2018 o 23:12

                      dnes som sa dostal k Totémovemu kódexu v súvislosti s hologenetickým profilom človeka a jeho génovými kľúčmi.
                      Jarabica je totemovým zvieraťom génového kódu 44, kde sidhi je synarchia, darom je súhra a tieňom/strachom je narušenie, ktorého pasívnym prejavom je nedôvera a aktívnym prejavom je nesprávny úsudok.
                      V podstate mi to potvrdilo to, čo mi po prečítaní tvojho príspevku prišlo na myseľ. Smrť jarabice ti oznamuje, že tvoj úsudok bol nesprávny ohľadom investora, že jeho včlenenie do projektu bude narušením tvojich plánov – žiadna súhra.

                      Odpověď
                      • Díky za vhled. Už jsem mluvil se sprostředkovatelem k té investici, který mi vpodstatě řekl to samé. Ať to prý zkusím nejdřív sám s vlastními zdroji, jinak bych mohl přijít o kontrolu nad tím, co chci dělat. Zkusím, uvidím. Ještě jednou díky a ať se daří.

                        Odpověď
    • Jarabica má zaujímavý latinský názov: perdix perdix. Významy sa ponúkajú vo francúzštine.
      Skôr či neskôr ti odpovede prídu a rozkóduješ ich ty sám.

      Keby sa to stalo mne, vnímal by som to tak, že mám byť vnímavejší a dôslednejší aj pri vzťahu s investorom, aj pri samotnom projekte.
      U mňa to je tak, že ak sa mi v nejakej dôležitej veci dejú OPAKOVANE a relatívne krátko po sebe nehody (stanú sa 3x), tak to vnímam ako varovanie, dať od toho ruky preč, alebo ak sa nedá, byť maximálne opatrný.

      Možno by ti stačilo v duchu požiadať hore o bližšie objasnenie toho, čo nechápeš, a odpoveď príde… :-)

      Odpověď
      • Ahoj Jardob – díky za Tvůj názor. Zkušenost se třema, krátce po sobě jdoucíma nehodama mám také. A co se týče požádání o vysvětlení, tak to už bylo odesláno :)

        Jinak nedávno jsi na Leva-Netu dal pro mě velmi zajímavý příspěvek (http://leva-net.webnode.cz/discussion/?tid=200013307&mid=200167698). Rád bych se zeptal na jednu věc týkající tvrzení „Boh pomáha aktívnym, nie lenivcom a ignorantom, a pomáha práve s chápaním, cez Rozlíšenie“.
        Otázka zní: lze životní události (např. to co se stalo mně) považovat za Rozlišení? V Základech sociologie se mluví o „záblescích“, které méně vnímavý, nebo vnímavý, ale v danou chvíli nepozorný „příjemce“, nemusí zachytit. Snažím se udělat si jasno v tom, co jsou ty životní „dopravní značky“, které nás varují, ale i podporují na naší cestě, co přesně je Rozlišení a jak se projevuje, a co může být napodobenina Rozlišení (také popsaná v Základech sociologie), která je generována nějakým egregorem. Doufám, že je můj dotaz srozumitelný. Díky a ať se daří.

        Odpověď
        • …. a ja jen potvrzuji, co jsi napsal(a). Vcera v noci jsem se snazila hledat v mytologii a nasla prave to, co zde pises. Mimo jine badatel take a ted Jardob.
          Kazdopadne „pozor na toho investora“!

          Odpověď
          • …… byla odpoved AZ, nevim, jak to sem preskocilo, ale protoze se tyka Tebe, Clovece, tak to vlastne preskocilo spravne. At se dari!

            Odpověď
            • Diky, taky at se dari.

              Odpověď
        • Ahoj Člověk,
          ja by som zážitok s Rozlíšením prirovnal k situácii, keď z ničoho nič nejaký podnet, slovo, myšlienka v tebe spustí lavínu odpovedí, ktoré si predtým nemal. Väčšinou to neprichádza, keď sa o to vedome snažíš a si v strese, ale keď riešiš iné veci a si tvorivo harmonicky naladený, a zrazu niečo v tebe spustí túto sekvenciu správnych odpovedí, na nejakú tému, s ktorými (ak sa im venuješ hneď v danej chvíli, a neodložíš to neskôr, po inej činnosti!) hneď zložíš celkom slušný fragment svojej mozaiky. A býva to tak, že tento fragment mozaiky býva časovo stabilný, t.j. napr. po 10-20 rokoch ho môžeš aj doplniť, rozšíriť, ale nikdy to nebudeš považovať za chybný názor.
          Keď to príde, tak to určite poznáš :-) Sprevádza to určitý druh emócii, tvorivého nadšenia a radosti z nového objavu. Niekedy sa to môže stať v nie najvhodnejšiu dobu, ale ak to z nejakého dôvodu odložíš, ten plamienok po nejakej dobe (u mňa cca 30min) zhasne, a už nebudeš schopný rozviť tie myšlienky ako v prvotnom momente. Myseľ zatuhne.

          Odpověď
          • Kammerer 17.5.2018 o 6:32

            Zenbudhisti tomu hovoria Satori.

            Odpověď
            • Satori nemá s diskutovaným jevem naprosto nic společného.

              Odpověď
              • Z wiki – https://cs.wikipedia.org/wiki/Satori
                „Zážitek satori je zpravidla výsledkem soustavné spirituální praxe. Tradičně jsou používány dvě metody vedoucí k dosažení satori, buď sezení v zazenu, jež je typická pro tzv. sótó zen, nebo kontemplace (soustřeďování se) na paradoxní a logikou neřešitelné duševní úlohy, tzv. koány, z nichž se mysl „osvobozuje“ skokem k sloučení protikladů ve všeobjímající jednotu – právě zážitek satori, tato metoda je používána v tzv. rinzai zenu.“

                Z toho vyplývá, že je satori jen pro někoho, kdo praktikuje určité cvičení. Jestli tomu dobře rozumím, Rozlišení se dostává v určité míře úplně každému v závislosti na jeho stroji psychiky. Čím víc Člověk, tím víc Rozlišení a naopak.

                Odpověď
                • Není úplně přesné. Bez Rozlišení by se nemohla psychika vůbec formovat a zformovat, člověk by fungoval jako živá zelenina. Detaily viz kniha Dialektika a ateizmus, část 2.

                  Odpověď
                  • Člověk 18.5.2018 o 9:39

                    Díky za nasměrování, mám zakoupeno. Teď „jedu“ sociologii.

                    Odpověď
  16. Popíšu tu čtvrtou část snu z roku 2oo4 , ale nejdřív úvod,k čemu se to vztahovalo .
    V roce 2ooo jsem měla úraz po pádu z kola.Veliká díra v silnici,instinktivní reakce – brzdy,let přes řídítka,zuby venku,odřený krk,obě ruce zlomené,bezvědomí. Když mě vezli sanitkou do nemocnice,jela dcera v sanitce se mnou. Slyšela jsem ,stále v bezvědomí houkačku,pak ..Pusť houkačku a pak řidiče,který si stěžoval na ty ostatní řidiče.Věděla jsem přesně kde jsme. Otevřela jsem oči -alespoň jsem si to myslela.Dcera pak říkala,že ne,vždyť jsi byla v bezvědomí.A já viděla dvě blondýnky sedět vedle sebe v té sanitce,obě se na mě smály.Jedna byla dcera a o té druhé jsem si myslela,že je to doktorka.Ale ta seděla vpředu u řidiče.
    Když mě na vozíku ,zasádrovanou,se slovy ,,Tak tady ji máte“ vystrčili z ambulance,k příbuzným,kteří se seběhli,chtělo se mi se chechtat. Ty útrpné,nejisté úsměvy…,,No vy vypadáte hůř než já „říkala jsem jim. No,tak ne.Stále v bezvědomí .
    K této události jsem se dostala až při hledání smyslu toho snu z roku 2oo4. A říkala jsem si : Kde bylo mé vědomí,když jsem byla v bezvědomí ?
    A myslím si právě to mi objasnila ta čtvrtá část toho snu .
    Vstoupila jsem se svým doprovodem,manželem své kamarádky,policistou,který k té nehodě přijel do místnosti.Hned u prahu seděl na židli muž v zelené uniformě.Popošli jsme dopředu k vysokému,úzkému pultu,za kterým byli dva policisté,též v zelených uniformách,jen kolem té uniformy po celém obrysu měli červený,jakoby plápolající proužek.A ten můj přítel se prosmýkl za jejich zády někam doleva.Říkala jsem si :Kde je ten Bohouš,že se o mě nestará ?
    Stála jsem před tím pultem,do tváře mi svítílo světlo vysoko umístěné lampy.A ti dva policisté něco zkoumali,prohlíželi co bylo na pravém konci toho pultu.A já si najednou všimla,že vedle mně,vpravo stojí ,,můj syn “ Měl na sobě dlouhý tmavý plášť,jako mívá můj průvodce v jiných snech. Ti dva policisté se postavili zády ke mě před tu lampu a něco prohlíželi proti světlu.Byla to bankovka – pětistovka. /když jsem to luštila,požádala jsem děti,aby mě dovedly na Vyšehrad,ke hrobu Boženy Němcové,ale nic jsem nezjistila/
    Světlo prosvěcovalo tu bankovku a já byla dotčená : ,,Oni si snad myslí,že můj syn lže?
    A pak se začala postava syna proměňovat.Nejdřív Panna Maria a potom Cháron .
    Resumé z toho bylo : Uděláme mimořádný výjezd kvůli Žním !
    Když jsem odcházela z té místnosti kolem toho policisty,seděl na židli a četl noviny.Byla jsem už napůl venku a on na mě zavolal ,,Něco sis tu zapoměla ! “ A zevnitř dveří,na klice viselo na ramínku všechno mé oblečení. Pak jsem s někým,koho jsem cítila,ale neviděla vedle sebe odcházeli dlouhou,bílou chodbou,na jejímž konci ,jakoby bylo okno přes celou stěnu.
    Co k tomu dodat? Tam se poznává co je Pravda ,tam se nenesou skutky ale pohnutky .
    A asi je i důležité,abych napsala,že jsem ateistka – sama hledající .

    Odpověď
    • Ach,použila jsem nevhodné slovo – ateistka. Chtěla jsem říct,že se nepřikláním k žádnému náboženskému vyznání .

      Odpověď
  17. Chteli bychom Vas vsechny pozdravit i s mym synovcem. Mam ho jako mojeho, tak on by vam chtel obcas taky neco napsat. Je velmi …

    Odpověď
  18. Vzbudil mě v noci ,,sen“,ty věty se stále opakovaly,až jsem musela vstát z postele a jít si to napsat.
    Obraz – zleva travnatý břeh,pak uzounký pruh rákosí a pak voda.Cíp nějakého jezera,
    Dívá se na to eM a říká : Tak takhle to bylo ? Oni na nás chtěli,aby jsme věřili,že…./něco,snad o rezervaci / ,,Ale to já dávno vím “ odpověděla jsem mu. /ale fakt nevím /
    A teˇto ,co se stále opakovalo : Myslím,že tam se děje něco důležitého.Tam se bude běco dít -v tom BRANANJA.Nějaká věc,událost,něco velkolepého – až nás Nás to zasáhne úplně všechny .
    A pak zase ten obraz šířících se soustředných kruhů.
    Nevím jestli to Brananja bylo opravdu přesně tak,ale ještě nikdy jsem neslyšela Nás .

    Odpověď
    • a jak jsem vypadal? :-)

      Odpověď
      • respektive byl-li jsem to já, napiš všechno co si pamatuješ. Samozřejmě mě to zajímá.

        Odpověď
        • radsi bych se neptal. Nikdy nevis,co se dozvis. bud rad za to co mas a s tim zij :)

          Odpověď
          • No to je silná káva od studenta KSB.
            „raději nevědět, neptat se, a pěkně šlapat podle not co teď máš“.

            Když mu věříš, nemáš se čeho bát.

            Odpověď
            • Tohle moc nechapu. Jsem ti rikal at veris sam sobe a ptas se sam sebe, ne ostatnich.

              Odpověď
              • a kde jsi to říkal? :-)
                jinak to je samozřejmě správně, no to jsi ale nenapsal. Napsal si v podstatě „neptej se, nikdy nevíš co se dozvíš“.

                Každopádně když budeš žít jen se svými informacemi, bez dialogu s ostatními, k rozvoji to moc nepovede.

                Odpověď
                • Kdo nechce rozumnet neporozumi.

                  Odpověď
                  • Kdo napíše něco blbě a nechce to pak uznat tak chytračí :-)

                    Odpověď
                    • to kazdeho noveho takhle vitate? Dekuji proc?

                      Odpověď
                      • Jsem prekvapen, ze jste takhle utocni, asi se odhlasim. S timhle muzu jit na idnes

                        Odpověď
                        • Podle mého je dobře, když je člověk schopen stát za svými slovy – vysvětlit jejich pravý obsah, pokud nějaký vůbec mají. Je chyba, že to považuješ za útok.
                          Jen pro informaci: Většina zdejších tu není pro poklábosení z nudy, věří, že to má smysl. Mohl bys to respektovat. Ostatní nejsou povinni přejmout tvé vidění světa. Navíc by, myslím, udělali krok zpět,

                        • Pro Bohumila. Ja jsem nechtel, aby nekdo vnimal svet jako ja, ani to nikomu nevnucoval. Jak jste na to prisli? Chci debatovat a pocitam s tim, ze nekdo jina ma jiny nazor, od toho to je.

                        • Tak v tom případě co řešíš? Nikdo na tebe neútočí, jen jsem vyjádřil zásdní nesouhlas s tím textem který jsi napsal, což jsem formuloval celkem jasně.

                          Jinak pokud nejsi student KSB, potom je pochopitelné že si nemusíš uvědomovat potřebu klást důraz na přesnou a jednoznačnou formulaci slov.

                          A zase musím pokračovat viz tvůj nižší příspěvek. Proč bych měl být méně zvědavý pokud jsem student KSB? Mě to prostě nedává smysl ani bez KSB. Pokud se chci něco dozvědět, zvědavost/zvídavost je tím nejlepším nástrojem.

                          Buď v pohodě, nic jsem ti nevyčítal, jen se nesmíš čertit když někdo nesouhlasí s tím co jsi napsal.

                    • Ja si stojim z tim, co jsem napsal, to zes to nepochopil, neni muj problem, delas z komara velblouda aby sis honil svoje, to me nezajima

                      Odpověď
                    • Ani ses nezeptal, co jsem chtel rict, a odsuzujes

                      Odpověď
                      • měl jsi asi deset příležitostí upřesnit jak jsi to myslel a místo toho jsi to využil na:
                        „Kdo nechce rozumnet neporozumi.“
                        „to kazdeho noveho takhle vitate? Dekuji proc?“
                        „Jsem prekvapen, ze jste takhle utocni, asi se odhlasim. S timhle muzu jit na idnes“
                        (v posledních dvou jsi vztáhl moje reakce paušálně na všechny tady)
                        „delas z komara velblouda aby sis honil svoje“

                        nějak mi uniká co ti v tomto kontextu vadí na mě.

                        Odpověď
                        • asi to, ze z jedne vety, ktera byla dobre minena, normalni clovek by ji vzal jako srandu a odpovedel normalne, jsi zacal vytahovat KSB a ja uz potom nevedel, jak odpovidat, abych to nerozmazaval

            • Nejsem student KSB, jsem tady novy. Ale myslim si, ze pokud ty jsi student KSB, tak bys menel byt tak zvedavy :)

              Odpověď
              • Na to, že jsi tu nový, jsi docela drzý. A opravdu jsi nový?

                Odpověď
            • Tady, kde jsem, se rika „verit znamena nic nevedet“ :)

              Odpověď
            • Pro eM, ale i pro ostatni. Predstavte si me jako stareho muze od Nohavicy. Klidne sedi na brehu. Kdyz to, co jsem napsal, ze nikdy nevis atd, coz je pravda, s klidnym hlasem, vse co ti rekne budes brat jako radu a ne utok na sebe

              Odpověď
              • to prisma tam vkládáš ty. Já to nebral jako útok na nic, jen jsem podotkl že je to dost blbě napsáno. Taky se mi to občas povede, vím co jsem myslel, myslel jsem to dobře, ale napsal jsem to tak že to nelze jednoznačně vyložit. A protože v diskusi na netu nevidíš ani starého muže na břehu ani rozkvetlou louku, je potřeba psát jasně a jednoznačně, pokud není tvým cílem aby to mělo více výkladů.

                Odpověď
                • Tak pardon, myslel jsem to v dobrem, nedokazu psat jednoznacne. Vis ja myslim ze je to jinak. Clovek muze psat cokoli chce, co se mu libi a vzdycky to nekdo nejak pochopi. Ale kazdy treba jinak. To uz je ten filtr na prijimaci.

                  Odpověď
                  • souhlasím. Z toho vznikají veškerá nedorozumění. A jediný lék je společná terminologie a jednoznačně psaný text :-)

                    Odpověď
                  • Ale obecne, mel bych si stat za tim ,co jsem rekl. Ja si za tim stojim. Ale kdyz se nekdo chce hadat, tak to proste nema smysl, je to zbytecne. Nic konstruktivnivniho nemuze byt, kdyz si jeden nevazi druheho, nebo vyvsuje.
                    takze tak

                    Odpověď
                    • to je samozřejmě tvoje právo, ovšem to co z toho vyniká je ten dohad co jsi z toho udělal, a ne to za čím si stojíš. Takže za čím si stojíš? Za tímto?
                      „radsi bych se neptal. Nikdy nevis,co se dozvis. bud rad za to co mas a s tim zij“
                      a s tím já nesouhlasím principielně, protože kdo se neptá nic se nedozví.

                      Odpověď
                      • Mozna je to v principu nesmysl, nikdy nevis, co bude. To neni poraznectvi, spis vira v boha. Za cim si vlastne stojim? Za sebou. Pokud to neovlivnim ja. Neber to jako poraznectvi nebo zbabelost. To fakt ne. Ale stejne si myslim, ze mluvime o tom samem akorat jinyma slovama.

                        Odpověď
                      • OK
                        radsi bych se neptal. Nikdy nevis,co se dozvis. bud rad za to co mas a s tim zij
                        v cem vlastne s timhle nesouhlasis?

                        Odpověď
                      • podivej se do historie, uvidis kdo z toho udelal to

                        Odpověď
                        • Oracle 911 12.5.2018 o 15:27

                          Pozri, to čo si povedal:
                          „radsi bych se neptal. Nikdy nevis,co se dozvis. bud rad za to co mas a s tim zij“

                          Je prejavom ignorancie a pochybujem, že sa týmto riadiš lebo opačné tvrdenie by bolo z tvojej strany pokrytectvo…

                        • Oracle: ta veta je zrcadlo. Podivej se na ni z druhe strany. Je velmi pokona

                        • Ale pokud v tom vidite aroganci, nebylo to tak mysleno. Uz jsem pozadal o zruseni meho nicku, tak caute.

                        • Oracle 911 12.5.2018 o 16:27

                          Timmy nie je to pokorná, je to deklarácia ovce a pochybujem, že si ovca…

                        • Putinovec 12.5.2018 o 16:30

                          Nový nick,stará snaha o vyvolání problémů.

                        • Timmy,
                          ty si precital ignoranciu ako aroganciu… tak reagujes na nieco, co nebolo napisane

      • Já jsem si tě do snu nevybrala – nebo možná ano,podvědomě. Každopádně sympaticky.Líbí se mi tvé úsudky,tak to bude tím. Také mě zajímalo,proč jsi tam byl právě ty , Do bloku jsem si zapsala eM 19/4 ve 2o.28hod .Snažila jsem se včera ten příspěvek najít.Třeba by mi pomohl k vysvětlení. Ale nepodařilo se mi to.
        Včera tady Askal zmínila číslo 12 .Potkávám ho teď . I ten den poté,kdy se ,,odhlásil Pelikán“ ,je 12 adatum roku je jako zrcadlo – 21.
        Jdu do lesa a na křižovatce leží montážní klíč č.12.
        Včera ,než jsem usnula,mi vytanulo – dvakrát šest na druhou .
        Myslím,že ta ,,novina“ bude duchovní . Byla jsem z toho tak nadšená a těšila jsem se z toho ,,něčeho “ ,dokud jsem si nepočetla nějaké ty události a názory .Vůbec se mi do toho nechtělo,pořád jsem to odkládala,že teď ne,až jindy,až se to hodí….a vedla dialog.
        Tobě se do toho nechce,viď? No nechce,vždyť vidíš jak to vypadá. No,ale já myslím,že bys to tam mohla napsat. Tak jo . Zvednu se.a on : no,já nevím,možná bys ani nemusela…..
        To je ta svobodná vůle. No tos mi moc nepomohl .
        Tak sedíme a debatujem. Pořád předkládám lidem nějakou šťastnou budoucnost a oni na sebe jenom štěkaj . A já zas do toho dám skorozázrak . Budu za blbce nebo alespoň blázna…. Tak , já vím že si to myslíš,ale to už jsi byla kolikrát . No jo,tak já to jdu napsat,když je toho 11tého …

        Odpověď
        • NicNezNula 12.5.2018 o 21:33

          Nemá to co dělat s horčíkem, který má protonové číslo 12 a elektronovou konfiguraci: 1s22s22p63s2 .. no jen takový nápad.

          Odpověď
          • NicNezNula 12.5.2018 o 21:51

            Viz. model atomu, možná konjukce? 21.12.2020 bude v 13:31 RA konjunkce 6′ 15″ mezi Jupiterem a Saturnem

            Odpověď
            • Asi bych to měla upřesnit – 2 x ( 6 na druhou ) tedy 72 .

              Odpověď
              • NicNezNula 12.5.2018 o 23:54

                No nevím. Počkám si na popis pokračování snu. Jinak Srbsko a hořčík ve mě vzbuzuje určité představy, ale to s tím nemusí mít žádnou souvislost.

                Odpověď
                • Já mám to číslo spojené s judaismem.Kdysi jsem něco takového četla,ale už si to nepamatuji.Něco jako délka života…..

                  Odpověď
        • Jo a tady je ten příspěvek co jsi si zapsala do bloku…
          http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-19/#comment-130986

          Odpověď
    • BRANANJA… hľadala som na nete, vychádza mi to na slovinčinu, nakskôr ide o ,,zber“(úrody), ale prekladač ako keby sa zbláznil, v kontekste s inými slovami mi vyhadzoval rôzne preklady.

      Odpověď
      • brananja – slovinsky – je orani – hlubsi frezovani udupane pudy
        a nebo pak :
        Baranja – nyni vychodni Chorvatsko – vodni krajina – baziny – historicke misto
        https://www.google.at/search?q=Wasserlandschaft+Slawonien&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDl-XP9__aAhUF2qQKHQDAAdgQ_AUICigB&biw=1295&bih=675
        https://derstandard.at/1373514017772/Ein-Sumpf-der-viel-Geschichte-birgt
        jeste existuje na netu BraAnja :)

        Odpověď
        • Brananja – vinohrady – Slawonien
          https://www.jadrovino.de/rotweine/slawonien/

          Odpověď
      • Páni ! Díky ti. Je to ono,je. Čtvrtý poslední díl toho mého snu .
        Vysvětlím to zítra,je to dlouhé.

        Odpověď
    • Co to pojmout jako fonetický zápis posloupnosti obrazů bukvic ?

      Bozi Rozhraničují Bohy Naše — Bůh Náš:Vzájemný svaz nebeských a zemských struktur

      Odpověď
    • V slovenčine je výraz „brananje“ a znamená vertikutáciu, teda poľnohospodársku techniku pri opracovaní pôdy – bránenie
      poľa bránami. V kontexte tvojho syna by to aj mohlo mať význam: dôjde ku konečnej úprave pomerov pred zavedením novej koncepcie, ako ku konečnej úprave pôdy pred siatím.

      Odpověď
      • Ach ten mobil, malo byť “ v slovinčine“.

        Odpověď
        • Díky vám všem . A nejen za ty odpovědi .

          Odpověď
          • a já se rozhodně těším na další detaily :-)

            Odpověď
          • raději to dám i sem, abys nepřehlédla. Snad ti to pomůže s výkladem co ti chtěl ten sen říci…
            http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-19/#comment-130986

            Odpověď
            • I v cestine. Pokud si to dobre pamatuju, brany jsou zemedelsky nastroj, taha se za traktorem

              Odpověď
  19. https://www.sport.cz/ostatni/biatlon/clanek/979495-drsna-zpoved-koukalove-anorexie-bulimie-zvracela-i-osmkrat-denne.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#rss

    Nevím, zda jde přímo o JŽO, možná jen o známé: „Maur udělal dobrou práci, Maur může jít ..“. Každopádně poučné. Před časem jsme o tom mluvili.

    Odpověď
    • Přikláním se k verzi č.2. Trochu se opakuje kauza „Neumanová“.Mouřenínovi dají zobání /Neumanová šéfovala kriminální mistrovství v Liberci,Koukalová propagovala paštiku Hamé/ a po splnění zadání zmizí.V případě Koukalové s pohádkou pro malé. Profesionální sport je líheň mouřenínů.

      Odpověď
      • Tak, tak. Dumala som rovnako, keď som to čítala. Nuž,.. vybrali ju schválne pre jej typ psychiky a potom si vybrala už sama.

        Odpověď
        • Hral jsem zavodne badminton, ctyrhru na MCR byli vlastne vsichni hraci spolu, neco jsem slysel a neco videl. Nevim, jestli ji nekde nekdo vybral. Spis si myslim, ze si to vsechno zpusobili sami. On a Ona. Nic vic bych v tom nevidel.

          Odpověď
          • V tomhle je videt rizeni. Oni sami vubec nevedi, co delaji, delaji to pro sebe. Mysli si, ze je to pro ne to nejlepsi. n napsal knizku. Tak chce, aby ona taky napsala. Mysli to dobre. Ale uz nevedi,komu tim slouzi. Je to ani nezajima, oni nechteji vedet, ze pogramujou dalsi generace, ublizi nekomu atd

            Odpověď
  20. Myslím,že sdělení k žádosti Německa o předložení důkazů ke kause Novičok a souvislosti s teroristickým útokem.
    Němci svými hlasy, …./něco/….zelení/s malým z /…..něco….prosadí cokoli.

    Odpověď
  21. Včera jsem se probírala v myšlenkách všemi těmi událostmi a prohlášeními posledních dnú,říkala jsem si,že přeci ti angláni nemohou být tak hloupí.Vždyť oni předávají Rusku trumfy.Leda že by to tam bylo už tak špatné,že se rozdělili na dva tábory.Stejně jako v USA,kdy Trumpova karta je jednou lícem a podruhé rubem navrch.
    Vedla jsem rozhovor se svým vnitřním hlasem/říkám mu Posel Bohů,ale až tak úplně to nebude.Když se ho ptám,říká,že ví jenom to co já-a kousek navíc.A že jsou věci,které vědět nemusím a i věci které vědět nemám.Tak to tak beru-když to nejde,tak to nejde/Včera mi slíbil,že se ,,někde zeptá“
    Přišel tento sen.
    Obraz jako rozhovor,jako na diskuzi tady.Nahoře na stránce konec nějakého textu.
    Pod tí odpovéď od Taura /o určitě kvůli těm morčatúm a kočičce,Tauri/
    Je to text,ale jakoby se díval nahoru a mluvil : Tak jestli jsem tě správně pochopil,tak…..a asi dvacet řádek textu,které jsem sice slyšela,ale nezapamatovala si je.Nebylo to pro mě podstatně to vědět,ale pro vás,aby jste to rozebrali. Pak jedno jméno – Pelikán-a pak zase text a na konci slova : Kolo dějin se začalo otáčet jiným směrem.
    Seděla jsem ve tři v noci na terase a chtělo se mi štěstím brečet.Takový byl pocit z toho snu.
    A v představách obraz.Jedna malá kapka pádla na hladinu.A ty kruhy se rozbíhají a už nejdou zastavit. Bude doře ,

    Odpověď
    • že by toto?
      https://domaci.ihned.cz/c1-66103080-ministr-spravedlnosti-pelikan-konci-v-politice-duvodem-je-kauza-nikulin-i-nazorove-neshody-s-ostatnimi-cleny-ano?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
      jsi jasnovidka?

      Odpověď
      • Nevím co odpovědět,Věruš.
        První sen,který mě zasáhl tak silně,že jsem se v něm patlala tři týdny a měla jsem pocit,že je životně důležitý,přišel v roce 2OO4.Byla jsem v něm hlavní postavou.Symboly spojené s pocity.Zasekla jsem se hned na začátku.Sbírala jsem nějaké hnusné šedivé cáry a dávala je na hromadu.Nechtěla jsem to dělat.Když jsem to luštila,pořád jsem se ptala : proč ? Proč to dělám,je to tak hnusný,nechci to ! Byla jsem jak v tranzu. ,,To je jako bych to měla za úkol !
        A jak padlo to slovo úkol,rozsvítilo se mi v hlavě žlutobílé světlo a sjelo dolů k srdci.Do toho zvuk jako když sviští dráty vysokého napětí ve větru a ubrus,visící dolů ze stolu,se vlnil.Jak jednoduché – úkol.Myslím si,že tenkrát jsem se někde na něco napojila,nebo uvnitř něco spojila.
        Věřit,že sen není jako ,,jen sen “
        Roky jsem přemýšlela o svých snech.CO znamenají ,co mi říkají,co jsem zase zkazila,sebe-kritika velká až moc.
        V roce 2OO8 se mi zdálo,že přišla má dcera se svým přítelem.Vystoupili z tmavé chodby a ona mi řekla ,,Maminko,prosímtě,nelekni se – Martínek je mrtvej“ Asi po třech měsících se ten sen opakoval.A na Mikuláše se to tak stalo.Myslela jsem si,že se mi to jen zdá -,,ale vždyť to nevíte,vždyť to nevíte“. Nejhorší je ta bezmoc-nic nemůžeš udělat.
        A ani předtím. Hlas mi pravil : Předtuchy máme proto,aby pak,až se to stane,nás to….

        Odpověď
        • Baruelo,
          já žádné schopnosti tohoto druhu nemám,ale od prvního slova,cos napsala,se mi zježily chlupy na rukách a mrazilo mě-a to jsem nevěděla,co píšeš dál.Ať je těch špatných předtuch co nejméně.Jinak k věcem mezi nebem a zemí mám veliký respekt.

          Odpověď
    • Áno, bude dobre. :)
      Pred časom, keď boli v Česku voľby, som čítala (neviem, či tu) nejakú víziu, že tieto voľby nedopadnú dobre, ale tie ďalšie už áno. Možno sa vám tam zvolebnieva a vyhrajú tí správni.

      Odpověď
      • Zkusím být ještě větší optimista.Jestli ten velbloud Babiš projde tím uchem jehly,mohll by prospět.Je schopný řídit stát,podle toho co slibuje,tak z nás chce udělat svoji výkladní skříň Evropy.Včera,když se mu to sesypalo,vypadal dost nechápavě a bezradně.Změnil názor – půjde za panem prezidentem ,,On té politice líp rozumí“ řekl.
        On se přidal jen na stranu,o které si myslel,že vyhraje.
        Ptala jsem se jak dopadne první volba prezidenta.Bylo to jasné – hejno malých ptáčků u krmítka odehnalo dravce,který usedl vedle na drátěném plotě.
        V prvním kole těchto voleb jsem viděla shora obraz : Velké šero,dole na trávníku kulatý nafukovací bazén a v něm sedí několik mužů.Jeden stojí.Bazén ? Topolánek to nebude.Ale že by to mohl být Drahoš,to by mě ani ve snu nenapadlo.
        Na otázku jak to dopadne ve druhém kole,odpověď zněla : ,,Až co Babiš “
        Nevím,jak to teď vypadá,ale jestli se Babiš podvolí,tak se teprve teď stane Zeman prezidentem,který ho může korigovat.
        Udělat to podle staré moudrosti : Z pytláka udělat hajného.

        Odpověď
    • Znovu jsem si přečetla tu vizi. Jsou tam nějaké gramatické chyby,ale opravit ten konec stačí .
      Takže – bude dobře.
      Napíšu ještě jeden sen z počátku roku 2013,kdy jsem četla o bojích v Sýrii.
      Stáli jsme,já a vedle mne muž v tmavém plášti,na nějaké rovině a hleděli k nedalekým pahorkům.Něco se tam dělo,byl slyšet zvuk,který jsem nepoznala,až když se zpoza toho kopce začali vynořovat jezdci na koních.Nejdříve černě zahalené hlavy,pak těla v černých vlajících pláštích. Můj průvodce mi řekl,že Assad tu válku vyhraje.
      A pak jsem to tvrdila někomu v diskusi/bez toho snu/ a měla jsem jiný názor na chování Izraele. Argumentovala jsem : A kdo komu krade vodu ?

      Odpověď
  22. Purim
    http://ru-an.info/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/%D1%87%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D1%8B-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%BD%D1%83%D0%B5%D0%BC-23-%D1%84%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8F-%D0%B8-8-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0/

    Odpověď
    • Теракт в ТЦ Кемерово
      http://xn—-ctbsbazhbctieai.ru-an.info

      Odpověď
      • Pustit Juliusa na sviatky bol genialny tah, poklona.

        Odpověď
  23. Dovolte mi podělit se o (dle mého názoru) vzkaz, jenž jsem dnes dostal. Může se jednat o můj subjektivní pocit, že šlo o vzkaz, ale v minulosti jsem už různé vzkazy v různých situacích dostal, tak si stojím za tím, že je to vzkaz :) Jen netuším, zda-li je to záblesk Rozlišení, nebo v Základech sociologie popsané tzv. „parodování“ osvícení Rozlišením. Pochopení rozdílu mezi skutečným a parodovaným zábleskem Rozlišení mi zatím uniká. Možná bych ten rozdíl dokázal pochopit, pokud bych byl „osvícen“ nápadem, který by se nelíbil mému svědomí a tím pádem bych tušil, že jsem byl osvícen jakýmsi egregorem (tedy falešně). Teď ke konkrétní situaci:

    Pracuju na projektu, který by měl pomoci přírodě a tím pádem i lidem. Jde o obchodní projekt, který jsem se rozhodl zrealizovat, přestože jsem na začátku měl jen mlhavé představy o tom, jak to celé uchopit a zrealizovat. Jsem stále ve fázi plánování a občas mě přepadnou pochyby, zda-li stihnu vše „rozjet“, než mi definitivně dojdou finance. Sám věřím, že je tento projekt v souladu se Záměrem a že se i přes všechny těžkosti teď na začátku, podaří uskutečnit. Někdy jsem tak přesvědčen o jeho úspěchu, že si nedělám žádné starosti a jedu podle plánu. Jindy se ke mně dostane zvenčí určitá informace a já začnu pochybovat. To se taky stalo včera večer. V noci se mi zdálo o produktech, které do ČR budu dovážet. Dnes ráno jsem jel autem něco zařídit a čekajíc v každodenní zácpě jsem si před sebou všiml nápisu na kamionu, jenž byl o dvě místa přede mnou. Bylo tam: Ecologistics. Tak jsem se zasmál, že už tu ekologii (můj projekt má přírodě pomoci, takže je tam spousta eko termínů) vidím všude. Pak jsem si všimnul, že na autě, které bylo mezi mnou a tím kamionem, je na zadním skle vlaječka a název státu, ze kterého chci ty produkty do ČR dovážet. Ten stát není velký, ani nijak hospodářsky významný, takže vidět jeho vlaječku na autě je celkem zvláštnost. Okamžitě jsem si spojil ten kamion s eko nápisem a vlaječku země výrobce eko produktů se vzkazem pro mě, že mám pokračovat, nepochybovat a nevzdávat to :)

    Možná je to „náhoda“, možná má subjektivní spekulace. Nicméně výsledek této malé události je ten, že se mé včerejší večerní pochybování změnilo o 180° na víru, že vše dopadne dobře a tak, jak má :) Hezký den všem!

    Odpověď
    • Člověče, byly to signály, že se ubíráte správnou cestou a že jste na svou „věc“ dobře připraven. Mám to s těmito symbolickými vzkazy podobně. Přeju klid na práci a pevné zdraví.
      Srdečně B.

      Odpověď
      • Díky Beo, mé nejbližší okolí je skeptické, tak tomu občas taky propadám :) Ale chce to trpělivost a výdrž.

        Odpověď
  24. Dnešní sen
    Muž v domě zavraždil ženu.Vychází ven,je noc.Hustá mlha,prozářená světly veřejného osvětlení.
    K tomu slova : myslí si,že se v té mlze schová,ale neschová.
    To bylo vše.Tak mě napadá,že ta mlha je ,,novinářská“ .

    Odpověď
  25. http://twr.cz/index.php/audioarchiv/nedavno-odvysilane?jedenporad=CETBA_2018_01_29_12_15

    http://twr.cz/index.php/component/sl_simpledownload/?task=download.processDownload&file_id=/audio/CETBA_2018_01_29_1215%20-%20radio7.cz%20-%20Strezene%20mesto_11%20-%20P018125.mp3

    http://twr.cz/index.php/program/vysilane-porady/30-cteni-na-pokracovani/622-strezene-mesto

    Odpověď
    • Hox, to je dobry napad zalozit takuto sekciu… pochopila som co si tym myslel, az ked som si tu jednu kapitolu vypocula…
      velmi mile a poucne rozpravanie zo zivota, ktore prakticky vysvetluje, co znamena „jazyk zivotnych okolnosti“ – hlavne ta cast, ked mu chybali peniaze na kupu domku a „nahoda“ to cele zorganizovala :-)

      Odpověď
      • Taky jak je důležitá víra Bohu a upřímná prosba od srdce – modlitba. Taky díky za zajímavou sekci :)

        Odpověď
      • Ty pořady jsem nevyslechla, ale jenom z toho, co je tady napsáno, můžu dát svůj příběh, také s koupí domu.
        Měla jsem našetřenou určitou (celkem malou částku) a přemýšlela, kde seženu zbytek… To jsem ještě nevěděla, jaká cena toho domu bude. Tak jsem poprosila HNR, že se dávám do jeho rukou a pokud mi ten dům je souzen, tak se mi s jeho pomocí povede jej koupit. Když jsem přijela na setkání s prodejcem byla mi oznámena kupní cena. Přiznám se, že jsem počítala s cenou 4x vyšší… Takže moje úspory stačily na koupi celého domu. Ukázalo se, že prodejce nechce na prodeji vytřískat co nejvyšší částku a spokojil se s minimální sumou… Myslím si, že tak mi HNR pomohl. Peníze mi sice neposlal, ale poslal mi člověka, majitele nemovitosti, který byl Člověkem… Zároveň mi NHR dal tímto znamení, že tem dům mi byl souzen… Kdyby mi souzen nebyl, neměla bych peníze na jeho koupi…
        Tak se řídím ve všem, nelámu nic přes koleno, jenom si řeknu, jestli mi je to souzeno, dostanu to, jestli to nedostanu, nebylo to souzeno pro mě, ale pro někoho jiného. Vezmu to s pokorou a jdu dál…

        Odpověď
        • Díky Aksal za Tvůj příběh. Já funguji víceméně obdobně a zatím se mi stále víra a spolupráce s HNR vyplácí ( divné slovo v této souvislosti). Někdy sice nad výsledkem zpocatku trochu “ kroutim hlavou“, ale za čas se ukáže, že to bylo nejspise to nejlepší řešení. Nějak takto bych take asi popsal svoji víru v Boha a spolupráci s ním na zajištění na do budoucna, jak se o tom zde diskutuje na jiném fóru. Takříkajíc, zadám požadavek, zkonzultuji jej s HNR a je-li li to v souladu s Bytím, tak mi život prohraje potřebného člověka, situaci, finance apod. Samozřejmě tam musí být moje snaha na začátku a práce na realizaci daného požadavku.

          Odpověď
    • Jabi Pun 8.2.2018 o 19:39

      skvely napad :)

      Odpověď
    • Jabi Pun 9.2.2018 o 9:21

      Akorat jsem nepobral spojitost mezi domem a nemocnou dcerou? Nebo to proste byly dva samostatne pribehy?

      Odpověď

Napsat komentář

*
*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>