KSB a DVTR

Podepisování příspěvků: anonymní příspěvky nebo ty, které v poli jména/přezdívky budou mít titulek nebo jiný text, mohou být smazány. Příspěvky s nakopírovaným delším obsahem, který je dostupný na jiném místě, mohou být také smazány – v takovém případě uvádět pouze odkaz, případně pár vět, nikoliv celý text systémem copy&paste. První komentář nového uživatele se zobrazí až po schválení, další již hned.

 Obnoviť

  1. Slíbené info ohledně toho, kde všude GP nevyšly plány za posledních 100-150 let.

    http://leva-net.webnode.cz/products/neni-bolsevik-jako-bolsevik-aneb-co-doopravdy-znamena-stalin-zradil-marxistickou-revoluci/

    Dalo by se pokračovat. Liberální kapitalismus po celé planetě také nebyl nikdy v plánu, rozšíření atomových zbraní také nebylo nikdy v plánu a tak dále a tak dále. Pokud by GP vycházelo to co chce jak to chce, tak by svět vypadal úplně jinak. Vždy se najde někdo, nebo něco, kdo to plánů GP „hodí vidle“ a výsledek je jiný, než chtěli. Současná podoba světa je výsledkem selhávání plánů GP za posledních 100-150 let, nikoliv jejich naplňování.

    Odpověď
    • Ono se to asi začalo „sypat“ i dříve. Já teď nemám čas nad tím uvažovat, ale zaráží mne, že parazit zjevně nezvládl řízení ani po morové epidemii ve 14. století, kdy lidí v Evropě zbyla asi polovina. Svědčí o tom další historické události. Proč se vlastně z Itálie stěhoval?

      Odpověď
      • Putinovec 27.3.2020 o 21:03

        S ovládnutím dalších území potřeboval posunout centrum.

        Odpověď
      • Ano, už zhruba od 15-16. století. Je to v knize Sad roste sám?…

        Odpověď
  2. Tu je prelozene vyjadrenie VP ZSSR k nezhodam s FKT Altaj Pjakin
    prva aj druha cast. https://www.facebook.com/download/258597498477821/VP%20SSSR%20-%20%20%20%20O%20neshod%C3%A1ch%20na%20prvn%C3%AD%20priorit%C4%9B.docx
    podla mna je to dobre precitat aj tym co sa snazia o analytiku na tychto strankach.

    Odpověď
    • Podľa reakcii na túto problematiku sa veľmi ľahko dá rozlíšiť koho ovláda algoritmika súbornosti a koho algoritmika stádovitosti. Prečítanie hrubých kníh ešte z nikoho Človeka nespravilo, jedine vytrvalá snaha. V takomto zrkadle každý môže uvidieť práve to, na čo by si mal dať pozor a na čom by mal zapracovať.

      Odpověď
  3. Výzva,

    Již delší dobu nejsem spokojen se svojí prací zde na diskusi, zdá se mi, že bych mohl ve prospěch druhých dělat více. Je možné, že se zde na diskusi najdou další příznivci KOB, kteří jsou na tom podobně jako já. V lednu v Praze na konferenci se utvořilo asi 10 pracovních skupin, což je pro šíření KOB výborné, ale já jsem se tehdy do Prahy nedostal a proto také jsem se k žádné skupině nepřidal. V poslední době stále hledám co dělat, zkusil jsem udělat překlad Základů analytiky, ale abych řekl pravdu, překlady nejsou moje parketa.

    Nyní jsem vymyslel, že bych mohl dát dohromady pár příznivců KOBu, kteří by také rádi něco dělali, ale třeba neví, jak do toho, anebo už o tom uvažovali, ale ještě se zatím nerozhoupali atd. atd. V žádném případě bych nechtěl přetahovat lidi z již vytvořených skupinek, nicméně pokud by nám chtěl někdo z nich pomoci, určitě bude jeho pomoc vítána. Na začátku určitě budeme hledat nějakou vhodnou formu vzájemné komunikace (asi na polytandemním principu) a tam nám člověk s praxí může být určitě v mnohém nápomocen.

    Mám v plánu spolupracovat se všemi, kdo mají zájem na vytvoření spravedlivé společnosti, žádnou konkurenci nikomu vytvářet nehodlám. Také není v plánu, vytvářet jakoukoliv strukturu, jednotlivé skupiny by si měli žít svým životem, třeba pouze web by byl společný.

    Moje představa je taková, že poté, co by jsme se trochu poznali, by jsme si koncepci od začátku společně prošli. Tím by jsme si jednak „dorovnali“ znalosti a druhak by jsme se mohli na KOB podívat z toho pohledu, jestli v ní nejde něco více např. dovysvětlit nebo přidat příklady z praxe a p. Mám zato, že některé pasáže koncepce jsou psané tak, že mohou některé zájemce svojí složitostí i odradit. A kdyby se nám někdy v budoucnu povedlo alespoň základní myšlenky koncepce napsat takovým jazykem, aby mu rozuměli 10-ti leté děti, to bych považoval za velké vítězství. Nemám v úmyslu zasahovat do již vytvořených materiálů koncepce.

    Dám zde příklad, definice KOB, co to je vlastně KOB. Když si normální člověk přečte, že „KOB je nástroj, který umožňuje zvyšovat efektivitu jakékoliv profesionální činnosti. Pomáhá člověku efektivně řešit úkoly stojící před řízením a stoupat po kariérním žebříčku, že nedílnou součástí KOB je její aplikační aparát Dostatečně všeobecná teorie řízení (DVTR).“ Nebo že „ v KOB jsou, jako v jediném zdroji, poskytovány znalosti o řízení složitých sociálních supersystémů…“, tak mu to nic neřekne a dotyčný od KOB uteče. Když bychom však třeba uvedli, že KOB je zdroj informací, důležitých pro život, že v ní jsou sebrány a sepsány moudra předků, podobně jako Božena Němcová sbírala pohádky, řekne to obyčejnému člověku více a třeba jej KOB i zaujme (doufám, že dneska ještě učí ve škole Boženu Němcovou).

    Předpokládám, že časem vytvoříme vlastní stránky, kde budeme prezentovat nejen stávající materiály KOB, ale i materiály vlastní, které snad časem také začneme vydávat. Ve skupině, eventuálně, ve skupinách, budeme při práci využívat videokonference a další dnešní vymoženosti.
    To je asi tak ve zkratce všechno, mám ještě další nápady, ale to nechám až na osobní komunikaci.
    Příznivci KOB, pište mi na mmakovy@mako-daně.cz , zdraví Milan Makový – daňový poradce.

    Odpověď
    • Ahoj DoubleM,
      ak sa chystáš vytvoriť osnovu pre vzdelávanie detí, tak to bude určite záslužná činnosť a bol by to výborný nápad.
      Chcem len upozorniť, že to čo je pre deti – je pre deti, a nie pre dospelých. Dospelému zjednodušená KSB bude v praxi nanič, reálne ňou bezpečnosť v spoločnosti nezaistí. Zjednodušená KSB môže byť len motivátor, niečo čo človeka inšpiruje k tomu, aby sa neskôr prekúsal aj cez zložitosť originálnych hrubých kníh, čo je tiež len začiatok. Hrubé knihy sú len štartovou čiarou samoštúdia v praxi života.

      Odpověď
      • Používajte na osvojenie KSB/DVTR mp3 !!!
        Dokola, bez slovnika, ako ked ste sa učili anglinu.
        Tak to ide samo.
        Vytvoríte si základnú konštrukciu v podvedomí
        a rozum, vypestovaný inou Koncepciou, sa už nebude brániť.
        Do hocijakej tučnej knihy kuknete,
        hned viete kde ste a len kamienok do rastru doplníte,
        do mozaiky

        Odpověď
    • Použi na komunikáciu napr. https://tribe.so/
      Inak asi úplne súhlasím..
      Rozpravky, texty, videjka, jednoduche umenie,
      DVTR Šlabikár, KSB Čítanka apod.. :)
      Proste zábava.
      Učenie môźe a má byť zábava.
      Veď je tak prirodzené každému.
      Čítanie tučných kníh prichádza väčšinou
      až po vzbudení dostatočneho
      zaujmu a prirodzenej motivácie.
      Keď človek pochopí, źe je to predsa len možno fakt nevyhnutné..
      Žiaľ nejeden si predtým musí zbytočne hubu natĺcť

      Odpověď
    • Ja mám takú skúsenosť,
      že najprv niečo konkrétne urobím,
      a keď je to fajn, ostatní sa pridajú,
      ani ich nemusím estra moc presvedčovať, organizovať.
      Ak sa nepridajú, pomaly, ako mi to okolnosti dovolia,
      pokračujem a pridajú sa len neskôr.
      Teda ak som fakt presvedčený,
      že ide o celkovo pre spoločnosť naozaj dobrú
      a dôležitú vec. Nie len nejaké umenie pre umenie,
      l´art pour l´art.. čin pre čin, pre slávu a pod..
      Môže to trvať i dlho, no potom, po prekonaní kritického bodu
      to ide o to rýchlejšie.. hlboký sneh je riadne udupaný a sánky sa pustia dole.
      Každý mám svoju jedinenčnú rolu a každý pripravujeme cestu ďalším.
      V tom je naplnenie života. Nesebecké, neegocentrické

      Odpověď
  4. popolvár 14.3.2020 o 21:55

    K tejto úvahe ma inšpiroval nielen Ľudov príspevok http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-102/#comment-294819, „v-Otca, Tvorca, sTrojca…“
    čo som v krátkosti rozvinul tu: http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-102/#comment-294858 „dochádza čoraz k naliehavejšej potrebe sa prestať orientovať na vodcu davu … …ale konečne sa začať orientovať na vOtca – t.j. začať aktívne komunikovať skrze modlitieb ako prosieb o poskytnutie Rozlíšenia a vedenie skrze jazyka životných okolností, kde je najdôležitejšie ich správne rozkódovanie, aby sa z ovčana-barana, konečne Človek stal“,
    ale paradoxne aj príspevky od Ferry-ho http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-102/#comment-294388 „skostnatenie KSB, smerovanie k nabozenskemu fanatizmu“
    http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-102/#comment-294473 „To tvoje DVTR som prestudoval niekolko krat. Len ocividne som z nej pre seba nespravil druhu bibliu… …KSB sa meni na sektu prave kvoli ludom tebe podobnym, co si spravili z KSB a DVTR boha“
    A teraz k tej úvahe: Achnaton, Ježiš, Mohammed – tri misie, všetky v staroveku, s rovnakým poslaním-misiou a, žiaľ, aj s rovnakým nezdarným výsledkom – s ovčana sa Človek nestal, až na ojedinelé výnimky, čo však štatisticky na zmenu charakteru spoločnosti a vybudovanie Kráľovstva Božieho na Zemi nestačilo… Tri rôzne pokusy – tri rôzne spoločenské postavenia-statusy ich misionárov, tri rôzne krajiny, tri rôzne prostredia (aj keď nie až tak vzdialené), tri rôzne doby… Avšak jedno mali spoločné: Po prvé – vždy to bol len jeden misionár, konkrétna persóna a možnosť jeho vplyvu len na najbližšie okolie a vždy to dopadlo rovnako – pôvodné učenie čistej relígie bolo zničené, že po ňom neostalo ani pamiatky, či už totálnym vymazaním z povrchu zemského (zničenie mesta a pamiatok , ktoré postavil Achnaton), alebo veľmi skoro, ba okamžite po smrti zvestovateľa (Mohammed, Ježiš) bolo prekrútené, zdogmatizované, stalo sa náboženstvom a každé, ako píše Ferry, sa stalo náboženským fanatizmom, ktoré si spravilo svoju bibliu a svojho boha…
    Po druhé – ani v jednom prípade sa nezachovalo v pôvodnej forme to, čo priamo misionár hlásal a učil (Aton to síce v hieroglyfoch a papyrusoch zaznamenal ešte za svojho života, no kňazstvo Amona odviedlo dobrú prácu – nezostal kameň na kameni…, Ježiš nezaznamenal nič, Matúš Lévi, ktorý Ježiša sprevádzal, síce priebežne zaznamenával,, no viac svoje dojmy a pojmy, než skutočné slovo Ježišom hlásané – viď. príslušné pasáže v práci VP SSSR „Majster a Margaréta…“ a všetko ostatné, čo sa stalo súčasťou Nového zákona bolo napísané dávno po ježišovej smrti a následne upravované, dogmatizované a pod., Korán tiež nebol za života Mohammeda napísaný a ním odsúhlasený…). A aj keby to boli misionári už za života zapísali a šírili, kto už len v tej dobe vedel čítať? Elity, či ich pisári, no tí isto nemali záujem aby sa z ovčana/otroka Človek stal…
    Po tretie – každý jeden hlásal potrebu priamej komunikácie s Bohom bez prostredníka, mravnosť a prácu na sebe „Od tejto chvíle sa Kráľovstvo Božie zvestuje, no každý doň vlastným úsilím vchádza!“

    Potreba priamej komunikácie s Bohom bez prostredníka, mravnosť a práca na sebe… – ale veď toto sa ako Ariadnina niť ťahá celou KSB, všetkými základnými prácami – všetkými tlstými aj menej tlstými knihami VP SSSR…
    A teraz to hlavné: Ferry, máš pravdu, že si si z KSB a DVTR nespravil druhú bibliu a ani boha . No nemáš pravdu, že sme sa stali sektou a že sme si z KSB a DVTR spravili druhú bibliu a boha – ani nám a ani nikomu inému sa to nepodarí, aj keby to chcel!
    Prečo? KSB je misia, no bez klasického misionára. Slová misie sú zaznamenané priamo jej zvestovateľmi v pôvodnej forme a aj rozšírené, distribuované. …a predovšetkým čítané študované, lebo ovčania/otroci už všetci vedia čítať. Ajkeď sa odporcovia tejto misie snažia z toho opäť náboženstvo, druhú bibliu spraviť a svojho boha dosadiť – nepodarí sa, lebo v tej misii je odhalené aj to, ako to doteraz robili a, navyše, zabrániť šíreniu pôvodných, neskreslených textov už nedokážu. A ešte jeden zásadný rozdiel medzi predchádzajúcimi misiami a touto: všetky predchádzajúce misie aj keď sa v podstate týkali 1. priority – svetonázorovej volili prostriedky jej ohlasovaniai prevažne na úrovni max. 3. priority – na úrovni faktologickej (ako a čo robiť, ako žiť, či už cez osobný príklad, kázanie (Ježiš), alebo odporúčania, príkazy, zákazy (Mohammed)…)
    Misia KSB je predovšetkým na úrovni 1. priority – na úrovni metodologickej. Nedáva presné konkrétne návody, príkazy, zákazy, ale dáva metodológiu, ako sa každý k tej špecificky individuálnej 3. priorite – faktologickej úrovni môže dostať sám…
    Čo z vyššie uvedeného ďalej vyplýva – to nech si už každý rozvedie sám.

    Odpověď
    • Oracle 911 15.3.2020 o 0:02

      >Ježiš nezaznamenal nič

      Toto nie je až také isté, lebo to, že sa toto tvrdí na verejnosti ešte nič neznamená, hlavne keď v záležitosti má prsty GP…

      Odpověď
      • Aj „Dobrá zvesť Mieru Ježiša Krista podľa učeníka Jána“ (ak je naozaj autentická) ponúka mnohonásobne viac o samotnom učení Ježiša Krista, než súčasné štyri známe evanjeliá.

        Odpověď
        • Oracle 911 15.3.2020 o 13:41

          Ak aj nie je autentická, tak podľa mňa je žiaľ stále bližšie k pravde ako cirkevné učenie…

          Odpověď
    • popolvár,
      veľmi dobre si to napísal. Ja by som k tomu doplnil len svoj postreh. Bolo by chybou vnímať Achnatona, Mojžiša, Ježiša a Mohameda, ako špeciálne Bohom vybraných (spomedzi všetkých ľudí) poslov a prorokov. Oni sú len ukážkou toho, aký by mali byť všetci ľudia. Každý človek by si mal od Boha vyprosiť dar Múdrosti života, a mal by sa stať Božím poslom.

      V podstate aj Mojžiš na to narážal v jednej pasáži, keď v jeho tábore začali niektorí prorokovať, a mladý Josue vyzval Mojžiša, aby im to zakázal. Mojžiš na to (parafrázujem): Žiarliš na nich kvôli mne? Nemusíš. Kiež by všetok ľud prorokoval.

      Tiež si treba uvedomiť, že títo poslovia (od Achnatona až po Mohameda) neboli bez chyby, aj napriek tomu že mali priame spojenie s Bohom. To, že nadviazali spojenie s Bohom ich ešte nespravilo dokonalými, nezbavilo ich psychiku úplne všetkých defektov. Samotná komunikácia Boha s nimi ich nezbavila všetkých nedokonalostí a potenciálne chybných názorov, ak na túto tému s Bohom sami nerozprávali, ale brali to ako dogmu tej doby, ktorá sa rozumie samo sebou. Preto ak má niekto kontakt s Bohom, a záleží mu na pravde, mal by sa pýtať aj na to, ktoré jeho názory sú chybné a ktoré pravdivé. Či neuviazol vo vlastnej subjektivite alebo subjektivite spoločenstva v ktorom žije.
      Ak sa chystá uskutočniť nejakú misiu, mal by sa nad tým aj zamyslieť a pýtať Boha či je dobrá, či nemá nejaké chyby, ktoré by sa dali opraviť, a ako zabezpečiť jej stabilitu do budúcna.
      Veľmi dôležité je prosiť Boha o schopnosť rozlíšiť Božie slová vo svojom vnútri od všelijakých sugestívnych preludov, ktorými sa niekto môže dotyčného pokúšať zviesť do slepej uličky. Lebo ak sa aj človek stane prorokom, neznamená to, že jeho mravnosť je dokonala a nie je možné, aby sa na jeho psychiku nemohol napojiť aj niekto cudzí a púšťať do nej fejky.

      Tieto pokusy ľudí od Achnatona až po Mohameda zlyhali, lebo boli na to sami, a jeden človek nemôže zastúpiť celý národ. Skutočný plán je, aby sa väčšina ľudstva stala Božími poslami jeden k druhému. Vtedy sa to podarí a zmena bude stabilná. Na to netreba vierouka, ale čisté srdce a úprimná túžba. Kto prosí, dostane; kto hľadá, nájde. Preto treba si od Boha žiadať rozumné veci, a môže dostať skutočnú životnú múdrosť a poznanie pravdy, schopnosť rozlišovať dobro od zla, pravdu od nepravdy. Tie dary nespadnú sami od seba, lebo Boh obdarúva ľudí aktívnych, snaživých.

      Z môjho pohľadu vyvedenie Izraelitov z Egypta a pokus urobiť z nich Boží ľud nebol nápadom Boha, ktorý by bol tlmočený Mojžišovi ako rozkaz, aby ho realizoval. Mojžiš bol egyptský žrec, ktorý aj uvažoval ako žrec, a keďže bol inšpirovaný Duchom Svätým, tak to bol jeho vlastný nápad, s ktorým oslovil Boha, za ktorý sa modlil a Boh mu vyšiel v ústrety.
      Ak by to bol skutočne Boží nápad, tak by neskončil fiaskom. Ale Mojžiš to urobil najlepšie ako vedel, a tak ako sa pýtal , také dostával Zhora aj odpovede. Niečo dokázal predvídať, niečo nie.
      GP dokáže predvídať budúcnosť (Gréci používali orákulá-veštiarne, v ktorých zisťovali budúcnosť cez vedmy), takže na príchody takýchto prorokov sa vždy pripravili, a pripravili sa aj na misiu, ktorú sa chystal uskutočniť.
      Mojžišovi prebrali misiu (a jeho zabili) ešte počas pochodu na sinajskej púšti. Z môjho pohľadu sa dá na to dívať tak, že do Mojžiša mal GP (a jeho mystickí šéfovia) jednu koncepciu. Po Mojžišovi GP (a jeho mystickí šéfovia) sa rozhodli pre inú koncepciu globalizácie (ciele rovnaké len iná stratégia a taktika ich uskutočnenia). Podľa mňa nie Boh, ale GP použil Izraelitov na začistenie Kanaáncov (ako nástroj starej koncepcie). Je predsa prirodzené, že ak Kanaánci vyznávali celkom iné a zvrátené kulty, tak ich GP do takéhoto prostredia nemohol priviesť, lebo celé jeho programovanie Izraelitov na púšti by vyšlo nazmar. Okrem toho bolo treba aj potlačiť všetky staré kulty, ktoré slúžili starej koncepcii.
      Boh kázal na púšti Izraelitom nezabiješ, a to v praxi znamenalo nezabíjať ani zvieratá ani ľudí. Lenže vtedajší izraeliti to neboli schopní uniesť, a tak aby sa úplne neodvrátili od Boha, tak im dovolil zabíjať zvieratá (a dopadlo to nakoniec tak, že zabíjali nielen zvieratá, ale aj ľudí). (zmenil teda 10 prikázaní na 10×10 podrobnejších. A neskôr to zákazníci zmenili na 10×100 prikázaní až absurdne podrobných (napr. koľko krokov môže žid počas siedmeho dňa urobiť. Tak niektorí to obchádzali tým, že si krátili cestu jazdou na loďke)) Čím viac človek potrebuje prikázaní, tým viac sa vzďaľuje od svedomia, a teda aj Boha.
      Boh by nikdy nevydal príkaz zabíjať iných ľudí, ani keby šlo o hriešnikov (Kanaáncov) (Veď Boh je vládcom nad Rozlíšením, čím sa dá dobre eliminovať šírenie sofistikovaného zla). A nevidím ani dôvod, prečo by Boh dostal nápad vyvádzať ľudí z jednej krajiny do druhej práve v čase, keď sa krajina do ktorej ich viedol podobala na Sodomu-Gomoru. Bol to skrátka Mojžišov nápad, ale stroskotal preto, lebo sa nepýtal Boha na všetko potrebné, aby sa predišlo stroskotaniu misie. Mojžiš sa spoliehal na Boha, ale Boh za človeka premýšľať nebude, to musí človek sám, a ak nevie, treba sa veľa pýtať, ako to robia deti.
      Boh sa nikomu nevnucuje ani ako policajt, ani ako pestún. Zodpovednosť za to čo sa vo svete deje, aj za vlastné konanie musí človek a ľudstvo niesť vždy samo. Boh sa stará o to, aby svet nezanikol, a aby pomohol a poradil každého, kto o pomoc a radu žiada. Aká otázka taká odpoveď. Na vlastných a cudzích chybách sa zdokonaľujeme.

      Odpověď
      • oprava: ZÁKONNÍCI zmenili na 10×100 prikázaní

        Odpověď
  5. jedna kuriozita z facebooku:
    https://i.postimg.cc/Kv5bgKQh/komenta.png

    Odpověď
    • :-D Napiš tomu komikovi, že by neměl opomenout FAKT, že naše komunita nikdy nespí, živíme se krví z jednorožců a …za úplňku vyjeme na Měsíc a… jo a vytvořili jsme aktuálně Koronavirus, on se toho chytí a bude ještě větší legrace. :-D

      Odpověď
      • :-DDD
        Bacha, on by tomu fakt mohl uvěřit :-)).

        Odpověď
    • Inu, hodnocení něčeho, o čem dotyčný nemá „ani páru“ :-).

      Odpověď
    • Tak som sa z chuti zasmial :D

      Odpověď
    • Oracle 911 13.3.2020 o 23:37

      Že na neho ešte nebo nespadlo…

      Odpověď
    • Vše odhaleno! Vše ztraceno. Napsal „Sekta“?! Vyprázdníme se a pak spácháme veřejnou hromadnou obřízku jako důkaz o poučení z krizového vývoje!

      Odpověď
    • Mno, existuje web Tadesko.org, kde se zveřejňují kromě konspirací všeho druhu i videa s OO VV Pjakina. Jestli dotyčný potkal konzumenty tohoto webu (a je na podobné myšlenkové výši, jen s opačným zmanénkem – tj. vše tam přítomné odmítá), tak bych řekl, že vítr fouká odtud.

      Odpověď
  6. Michal.1 9.3.2020 o 12:54

    Koronavírus: a teraz na vlastnej koži zažívame akú silu má bezštruktúrne riadenie GP.

    Odpověď
    • Bezstrukturní řízení GP má sílu zhruba pořád stejnou, liší se jen jeho viditelnost a to, zda se jedná o silný nebo slabý manévr (vaření žáby). Koronavirus je silný manévr po dlouhodobé přípravě manévrem slabým.

      Odpověď
      • Oracle 911 9.3.2020 o 13:44

        Iste, filmy ako „12 opíc“ alebo „28 po tom“ či rôzne počítačové hry, reality show a seriály urobia svoje…

        Odpověď
      • Michal.1 9.3.2020 o 15:49

        Prepáč Hox, ale poslednej vete nerozumiem.

        Odpověď
        • Probíhala dlouhá příprava (slabě viditelné změny / akce) aby se pak to hlavní událo během silného manévru koronavirus. Co je to silný a slabý řídící manévr je popsáno v DVTR.

          Odpověď
          • Michal.1 9.3.2020 o 20:04

            Ďakujem

            Odpověď
            • Manévr „Koronavirus“ by se sám o sobě dal zařadit do genetických zbraní – 5. priorita ZPŘ, ale..
              Za vybudování dostatečně silného informačního pole, se jeho účinnost zvyšuje na úroveň ideologické zbraně – 3. priorita ZPŘ.
              Pak se Evropa krájí jak máslo a nikoho nenapadne ani pípnout, že je to zase jak před převratem.

              Odpověď
              • Oracle 911 14.3.2020 o 12:12

                Správna poznámka.

                Odpověď

Napsat komentář

*
*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>