1. Audio k stažení
    „Otázka – odpověď“ ze dne 22. dubna 2019

    https://yadi.sk/d/nlVywUlxm4Bp7g

    Odpověď
  2. Valery Pyakin. Odpověď na otázky 15. dubna 2019

    https://www.youtube.com/watch?v=OsFiFfYci8c&feature=youtu.be

    Odpověď
    • dabing v češtině, formát mp3
      https://uloz.to/!SQhEx1qFLUAd/2019-04-15-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  3. Pred časom tu bola otázka, ako si štát zabezpečuje stabilitu pomocou priorít riadenia. V Mŕtvej vode je krátky úryvok, ako to robilo Rusko do roku 1917:
    • jednotná armáda a služby štátnej bezpečnosti — 5. a 6. priorita ZPR;
    • jednotný ekonomický priestor s jednotným finančným systémom — 4. priorita ZPR;
    • pluralizmus ideológií, kde boli zastúpené všetky svetové náboženstvá a ich základné prúdy s množstvom siekt — 3. priorita;
    • národné eposy a inteligentská filozofia a sociológia — 2. a 1. priorita.

    Odpověď
    • este by som doplnil, ze ako to NErobilo Rusko do roku 1917.

      Odpověď
  4. Otázka, odpověd z 1.4.2019 v českém dabingu
    https://uloz.to/!YNU0GpMuetvr/2019-04-01-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  5. Otázka – odpověď z 8. dubna 2019
    https://www.youtube.com/watch?v=ls8jSihy8io

    Odpověď
    • Otázka – odpověď z 8. dubna 2019, český dabing k poslechu:

      https://uloz.to/!iCES2MiSoqai/2019-04-08-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  6. «Вопрос — Ответ» от 1 апреля 2019 г.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ubd5robWCBQ&feature=youtu.be

    Odpověď
  7. Snad to sem patří:
    Валерий Пякин Видеоархив
    Publikováno 30. 3. 2019
    Plány globální elity ve vztahu k Fedu.=Valery Pyakin.
    https://youtu.be/3We7uhRVEsM

    Odpověď
  8. „Otázka – odpověď“ ze dne 25. března 2019
    https://www.youtube.com/watch?v=5e9ENvyMVoI

    Odpověď
    • V mp3 = cca 1h 28mm:
      https://yadi.sk/d/cJYrSunj3tDcSg

      Odpověď
    • Pjakin z 25.3.2019 v českém dabingu:

      https://uloz.to/!goOjlDPHASG4/2019-03-25-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  9. Zdravím,
    viete sa niekto adekvátne vyjadriť k 6 prioritám riadenia? Pjakin ich v poslednom čase dosť spomína v prípade Maďarska, naposledy Srbska. Viem si ich pohľadať, preto prosím nedávajte link aby som si to prečítal. Jedná sa mi skôr o vysvetlenie akým spôsobom si ich tie spomínané dva štáty zabezpečujú. Šiestu prioritu viac menej chápem, majú obrany schopnú armádu, len ostatné sú mi nejako menej jasne. Resp. aké otázky si pokladať aby si to človek z analyzoval sám?

    Odpověď
    • Putinovec 25.3.2019 o 16:40

      Toto nezabezpečují státy.Politici jsou jen loutky držené na vodítku,které mají za úkol udržovat jim danou linii.Je to agrese vedená proti všem obyvatelům planety,pomocí vybraných kurátorů.Vybraný stát který zabezpečuje roli světového četníka je jen nástroj řízení.Je KONCEPTUÁLNÍ MOC,prostřednictvím které je realizováno globální řízení-GP-Globálního Parazita.
      Pomocí IDEOLOGIE jsou řízeny jednotlivé celky světa.Dále následují moc Zákonodárná,Výkonná a Soudní,které danou Ideologii plně podporují v rámci příslušné Koncepce.Obrázek pro prostudování.http://files.leva-net.webnode.cz/200002371-7334775289-public/kob_007_druhy%20moci_02.jpg
      Šest priorit řízení je používáno jako nástroj k zotročení všech obyvatel této planety.Čím vyšší úroveň řízení,tím stabilnější je účinek ovládání masy obyvatel.Pokud to chcete pochopit,sledujte videa s Veličkem.Toto tam vše srozumitelně vysvětluje.Pokud nebudete studovat přeložené materiály,tak si nerozšíříte obzory a budete v pozici člověka, který sleduje oblohu ze dna hluboké studny.

      Odpověď
      • Dakujem za odpoved ale asi si trochu nepochopil co som sa pytal. Moja otazka znela ako si zabezpecuju staty Madarsko a Srbsko svoju stabilitu prostrednictvom spominamych priorit riadenia. Materialy si studujem uz dost dlhu dobu a mam aj precitanych zopar knih,takze nepotrebujem „otcovske“ rady co mam robit. Jedna sa mi o tuto konkretnu vec,ktoru som spominal vyssie.

        Odpověď
        • No, Martine, tak nevím co si myslet. Nejprve sám položíš široce interpretovatelnou otázku, dostaneš na ni (jednu z jejích naprosto legitimních interpretací) poctivou odpověď a hned poté se přeformátuješ do pozice učitele, který tu odpověď přísně klasifikuje.

          Odpověď
        • NicNezNula 27.3.2019 o 12:16

          Možná je ta nelinearita anebo výjimečnost dána tím, že srbské zednářské lóže jsou více konzervativněji a vlastenecky orientované.

          Odpověď
        • oba narody su podla mna „muzske“ v zmysle tvrdosti. Madari sa v podstate velmi nespochybnuju, skor tych ostatnych, nikdy v snahe o najdenie harmonie ci rovnovahy nejdu „zenskym“ smerom. Napr. na Slovensku sa stale vyhadzuje na oci Slovensky stat. Ono je to aj dobre, kedze sa snazime poucit z minulych chyb a vyvarovat sa opakovania. Okrem toho prilisne zdoraznovanie „slovactva“ sa hned pomenuje „hejslovaci“ apod. Na druhej strane sa tym spochybnuje nasa statnost. Madari nikde sa neospravedlnuju za Horthyho, za madarizaciu vacsinovej populacie Uhorska apod. Netvrdia, ze to bolo najlepsie, ale nespochybnuju to. Tym padom sa viac upevnuje vlastenectvo a vonkajskovo sa zda, ze to maju skor v rukach.
          Ale vyzera to tak, ze tento sposob pre nas nie je ani dovoleny a asi ani vhodny. Jednak je hned medialne vysmievane a stihane, jednak naozaj v sebe rozvijame aj dalsi aspekt, Slovaci maju v sebe silnu zensku cast (a preto hladaju porozumenie a nie hned odvrhovanie), nemozu ju teda zatratit, inak by sa stali Madarmi.
          Srbi na tom su imho podobne, silne marsicky narod (v zmysle astrologickych popisov), vyhranovali sa voci Turkom, Rakusku-Uhorsku, teraz NATO. To im dava silnu podporu na prvych troch prioritach. Ale zasa prechadzaju velmi tvrdymi uskaliami zvonku, ktore ich znacne nicia (kvoli uniku zo zeme a biedy, je vela Srbov vsade inde len nie doma)

          Odpověď
        • … myslim, ze v tejto suvislosti, teraz aj niekolkokrat predtym spominal material Stat – system prezitia naroda, ktory fct altai uverejnil: https://fct-altai.ru/c/analitika/gosudarstvo-eto-sistema-vyzhivaniya-naroda-s-utochneniyami-i-dopolneniyami-ot-11-02-2019

          Odpověď
  10. Pjakin z 18.3.2019 v češtině pro poslech:

    https://uloz.to/!BNTNFqJPBgJB/2019-03-18-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  11. NicNezNula 24.3.2019 o 15:58

    V některé předchozí relaci zmínil Pjakin Datlovovu expedici a že Putin chce obnovit její vyšetření proti něčí vůli.
    Vyšetřovatelé z prokuratury provedli 3D fotografování a mají veškeré materiály,
    které odevzdají expertům.
    https://cz.sputniknews.com/video/201903249491832-proc-po-60-letech-vysetrovatele-znovu-jeli-na-misto-kde-zahynuli-sovetsti-studenti-/
    Někdo asi ví, co se skutečně stalo a bylo pravděpodobně ututláno. Tuší někdo čeho se může taková stará záležitost týkat?

    Odpověď
    • Niečo ich vyhnalo zo stanu a musel to byť poriadny des. Niečo ich vydesilo tak že napokon zamrzli pomerne ďaleko od stanu a tá zver ich predsa len dohrízť mohla, ale je tam to niečo čo ich tam strašne vydesilo. Čo to bolo sa môžeme len dohadovať. A verim ze dnesna forenzna veda sa k tomu dopracuje

      Odpověď
  12. Preco Pjakin demonkraticky komentuje len tie najpopularnejsie otazky. V kazdej spolocnosti je menej tých mudrych – schopných pokladat najdolezitejsie otazky, povedzme 6 %. Tak nech daju aspon jednu otazku aj taku, ktorá je v tej miere potvrdena. (1% je malo.) Inak sú demonkrati…

    Odpověď
    • Demokracia znamená vláda väčšiny. To len taká poznámka k demonkratom.

      A ešte. Jeho relácie sú v podstate len reklamou na DVTR a KSB (t.j. mŕtvu vodu). Preto sú tvoje výtky bezpredmetné.

      Odpověď
      • Oracle 911 23.3.2019 o 23:58

        Nehovoriac o tom, že rámec a čas ani nedovoľuje viac…

        Odpověď
  13. „Otázka – odpověď“ ze dne 18. března 2019
    Pan Pjakin říká, že GP odstupuje od křesťanství a chce ho nahradit islámem. Islám je ale vývojově nižší náboženství, takže by to byl krok zpět – a pravděpodobně se mu to nepovede. Vnutit lidstvu vývojově nižší náboženství je nesmysl, nově příchozí náboženství musí být vývojově výš.

    Odpověď
    • - a prečo , asi zrušia vo Francuzsku atomove elektrarne….
      - prečo , bol ten príliv migrantov…
      - prečo, královská rodina je spojená s Mohamedom „pokrvne“

      - ked rozvetala Rhodesia nebol problem urobit z nej Zimbabwe . ktorá nieje tak rozvitá
      - Atlatané tiež boli vývojom vyššie a po nich sme sa mohli učit „zas robit hrnce na kruhu“
      - Ked GP chce aby civilizacia šla nižšie tak nepošle niekam vyšiu kulturu…
      A toto RF zastavlo či pozastavilo, ked vstupilo do Syrie
      a je len na naá kam pojdeme dalej

      Odpověď
    • Putinovec 23.3.2019 o 20:05

      Jakékoliv náboženství je pouze nástroj na bezstrukturní řízení davů.Třetí priorita řízení která je používaná proti zájmům lidí.
      https://www.youtube.com/watch?v=WEINJQ6wd0Q

      Odpověď
    • Pjakin mluvi casto o „zlate miliarde“ nebo „zlatych 500.000“.
      Nejak ale nerozumim tomu – podle Pjakina by mel v Evrope byt vytvoren Chalifat…To se mi ale nezda jako zmensovani poctu obyvatel… (Evropske matky daleko mene deti, nez muslimske)?

      Odpověď
      • Putinovec 23.3.2019 o 20:25

        Islám není jednotné obyvatelstvo.Je to tisíce různých kmenů,které si jdou navzájem po krku.Ta vize islámské Evropy odpovídá filmům Šílený Max.

        Odpověď
        • QuoVadis 24.3.2019 o 8:45

          Diky a vysvetleni.
          V te souvislosti me napadla jeste jina otazka – jestli komunisticke vedeni v Ceskoslovensku vedelo o Biblickem projektu… kdyz si vzpominam na v podstate zakaz cirkve, resp. belle omezeni nabozenstvi, detailni dotazniky ohledne nabozenske prislusnosti a aktivit vsech rodinnych prislusniku pri prihlaskach na stredni a vysoke skoly, pri uchazeni se o ruzne zamestnani…

          Odpověď
          • Putinovec 24.3.2019 o 9:27

            Zase je to řízení prostřednictvím 3 priority,ideologické.Ideologie diktuje zákonodárné moci,ta používá výkonnou moc a usměrňování těch kteří vybočují má na starosti soudní moc.A vše je podřízené KONCEPTUÁLNÍ moci,o které výkonné nástroje jako např. král,premiér,vláda,poslanci atd. nemají ani potuchy.Těm všem je prostřednictvím krásného obalu tvořícího jakoukoliv potřebnou IDEOLOGII servírována lež, kterou je dav i elita ochotna konzumovat bez toho, aby ji chápala.
            Nejvyšší moc je -KONCEPTUÁLNÍ-program na zotročení lidstva
            Prostředek na prosazení dané koncepce je-IDEOLOGIE-líbivý obal který se prezentuje davu
            a další už jsou běžně známé -ZÁKONNÁ MOC,VÝKONNÁ MOC,SOUDNÍ MOC.
            http://leva-net.webnode.cz/products/v-a-jefimov-o-konceptualni-moci/
            http://files.leva-net.webnode.cz/200002371-7334775289-public/kob_007_druhy%20moci_02.jpg

            Odpověď
          • @QuoVadis,
            pokud se podíváš na mnohá společenská dění v Československu před sametovým převratem z nadhledu, uvidíš, že neustále probíhal boj i v ideologické hladině. Nemyslím nyní stálé špatně psané propagandy a demagogie marxismus×kapitalismus, ale pokusy o odstranění společenských zvyků založených na dříve platném náboženství náhradou „něčím novým“, novou „materialistickou věroukou“. Přebírání různých obřadů a jejich neumělé modifikace, vymýšlení obřadů, náhrady svátků jinými a pod.

            Přeci jen Marx i Lenin byli proti bohu velmi slabé imitace i s celým svým učením. Příliš mnoho komplikovaných textů pro to, aby se to mohlo vsáknout do denního života lidí a jeho pravidelných rituálů. A hlavně scházel tomu náboj, duch. Formalizmus jej vypudil. Nebyla v tom síla od Boha.

            Jenže tehdy nevěděli, že se jedná o egregory a že proti egregoru (kyvadlu) můžeš zase postavit pouze kyvadlo (egregor). A o to nyní jde i GP – ten proti našemu zde již pár století tradičnímu evropskému egregoru křesťanství postavil egregor islám (i když oba mu patří a pouze slouží na odvedení pozornosti). Jen my, pořád sledujeme dění jak z tribuny a bavíme se o barvičkách různých stužek na zápasnících, místo abychom připravili svého mnohem silnějšího hráče a také jej vypustili na scénu (a pouze jen sledujeme, jak VVP vše dělá za nás). Přesněji: je potřebné ušít jeho ideový háv (postaru dres-kod), aby KSB také mohl vstoupit do ideologické arény a předvést, kde a v čem je skutečná síla. VP SSSR ve svém týmu neměl kluky, kteří by se tímto tehdy podrobněji zabývali.
            Jenže konceptuálnost s ideologií úzce souvisí, obě tvoří tandem.

            Odpověď
            • Přesněji ideologie tvoří vnější slupku konceptu pro veřejnost.

              Odpověď
    • islam nie je nižšie, to si pravdepodobne len podlahol vlastnej ilúzii.

      Odpověď
    • GP určite nepoužije pravoverný Islám. Ale historicky sformovaný. Aj v kultúre moslimov je rozdeluj a panuj. Napríklad Suniti a Šíti.

      Koncepcia bude teraz prikrytá ideológiou historicky sformovaným islamom+zmeny od GP. Otázka je či GP stihne zmeniť informácie napísané v koráne.

      Odpověď
      • QuoVadis 24.3.2019 o 8:56

        Jestli to nebude puvodem… Sunite tvori asi 85% Muslimu, Shiite (Wahabismus/Saudska Arabie) jen asi 10%, presto maji daleko vysadnejsi postaveni a jsou „nejlepsim“ spojencem USA na Blizkem Vychode…
        Jsou Wahabiste ale opravdu Muslimove? K tomu se najdou uz ruzne diskuze na internetu.

        Odpověď
        • Putinovec 24.3.2019 o 9:35

          Zde je krásně vidět vliv ideologie.Židé i muslimové pocházejí z kořene semitů,takže dle Rozděl a panuj se navzájem mydlí pro zájmy skryté skupiny která je bezstrukturně ovládá.Židy ovládá lež č.1,muslimy lež č.2 a bohatě to stačí na generační smrtelnou nenávist.Takto programovanou ideologickou nenávistí jsou ovládané národy celého světa.

          Odpověď
        • Šíti nerovná sa wahabizmus. Wahabizmus je samostatná kapitola.

          Odpověď
  14. „Otázka – odpověď“ ze dne 18. března 2019
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=p4vQAgGWFP4
    Audio mp3 20,2 MB 1 hod. 2 min. 53 s.:
    Https://yadi.sk/d/rQzc2zGdBVK2Uw

    Odpověď
  15. Pjakin z 11.3.2019 pro poslech v češtině:

    https://uloz.to/!wiVOcAjZrXTD/2019-03-11-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  16. Валерий Пякин Видеоархив
    Когда перестанут тормозить технический прогресс. Валерий Пякин.
    Publikováno 15. 3. 2019 Kdy zastaví technický pokrok.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=fXDcIxIitLU

    Odpověď
    • Omluva za špatný překlad

      Odpověď
    • Přeložený Pjakin
      https://youtu.be/T8IG0Weqdr0
      čas 23:17 Aký je osud FED, ECB a ďalších centrálnych bánk v plánoch GP?
      34:14 Zastavenie technologického pokroku od sedemdesiatych rokov 20. storočia. Zákon času.
      opice-kalašnikov
      https://www.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU
      ————————————–
      Kolja, Ola, Archimedes
      https://www.youtube.com/watch?v=KPazb9f_wUo&feature=youtu.be
      ————————————–
      Návratu do budoucnosti 3:-o filmu
      http://tv.nova.cz/clanek/novinky/umrti-behem-pokracovani-navratu-do-budoucnosti-kdo-prisel-o-sveho-blizkeho.html
      DeLorean DMC-12 Time machine z filmu Návrat do budoucnosti
      https://zajimavysvet.eu/zajimavosti-o-filmove-trilogii-back-to-the-future-navrat-do-budoucnosti/
      https://www.filmujeme.sk/navrat-do-buducnosti-3-1990-online-film

      Odpověď
  17. V úterý uplynul týden, co anděl v Praze na dotek byl,
    přijetí hektické, psychedelická šou.
    Hodně světel, vizuálních efektů, poskakování a hlasité lalalala produkce.
    Výjimečnost z přítomných vyzařuje, spojená s přesvědčením o tom, že znají důvod, proč tu jsou.
    Přeci zábava je na pořadu dne, nebo to jen jejich iluze?
    Na stagi střídali se různí interpreti, všem za zády ze světel pyramida bliká.
    Zaujala nepřítomnost Lucie – víš svý Lucie, Eko – zpěvačka odnášející si anděly tak samozřejmě,
    jako kouzelník tahá králíky z klobouku; doba eko nastává, žádné mega kanály zemím není potřeba,
    integrovat se sluší jejich duším (pozn. níže),
    písničkář s kytarou a vizáží bojovníka isil, dále obutý budhista, hradecké v angličtině zpívající sts,
    virtuóz do mamonu zahleděn, opičí travesti business; frontman v převleku sestřičky, „kosmonaut“ v cigaretovém oparu, strýček Sam v tyrkysu a socha Svobody s olámanou korunou v produkci zpěvačky Černochové (den na to ve Washingtonu, původně otrok českou hymnu zpívá); opičí vztahy končí – začíná obnova v barvě tyrkysové a do síně slávy Lennon vjel, po Koleji Yesterday.
    Co za egregor se plní, v souznění věřím,
    my svoji zemi Milujeme, Češi nebudou doma cizí.

    Pozn. viz. Základy sociologie 3, hlava 11 a Základy sociologie 4, předmluva; VP SSSR.
    Dvě vsuvky z teorie: Křesťanství odejde, zmizí, odslouží své. A nemá smysl se o tom přít. Mám pravdu a čas ji dokáže. Nyní jsme populárnější než Ježíš. Nevím, co zmizí dříve, – zda rokenroll nebo křesťanství. S Ježíšem bylo vše v pořádku, ale jeho apoštolové se ukázali být lidmi jednoduchými a průměrnými. Právě oni zdeformovali křesťanství, což podle mého i vede k jeho zániku.“ … „Nejsem proti Bohu, Kristu a relígii. Netvrdím, že jsme výše nebo lepší. Já věřím v Boha, ale ne jako staříka v nebi. Věřím: to, co hlásal Ježíš, Mohamed, Buddha, bylo pravým (správným), ale jejich vykladači způsobili spoustu chyb.“ John Lennon dává v roce 1966 interview Maureen Cleaveové, korespondentce našich londýnských novin „Evening Standard“; více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/posledni-gambit-7.
    Dostatočná (pohodlná) pri dnešných formách demokratúry je idiotizácia cca 80 – 90% populácie. Ak hodnoty týchto základných parametrov podľa dispozičných metrík socio-naturálneho in-ži-nie-ringu samoriadenia kultového automatu klesajú na hodnoty okolo 70 – 60%, tak má „Houston problém“. Ten rieši spravidla zvýšením tokov narkotík (od hlavne alkoholu v Európe a USA, až po napr. ópiové vojny v Číne v 18. – 19. stor. a pod.), či chorôb a niektorých paušálne rytmicko-vysokofrekvenčných hudobných trendov (rock´n´roll, ťažký rock, techno a pod.). Prípadne ako posledná možnosť nasleduje účtovne riskantná „poistka granátu“, tzv. horúca vojna, ktorá je príznakom hrubých chýb v manažmente a nutnej výmeny garnitúr praktickej otrokárskej politiky dnešného paraziticko-expanzívneho neokolonializmu; více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/dostatecne-vseobecna-teorie-rizeni-11. V souvislosti s „problémem“ stojí za zmínku, že ve dnech 9.,11. a 12.3. byl na Nova Cinema vysílán film Apollo 13. V této části DOTU (DVTR) jsou rovněž objasněny způsoby řízení v dopravě.

    Toto úterý v Praze další sešlost byla,
    t(T)áborový potlach se nekonal.
    Spousta cizích jmen, v kostýmech však známých,
    každý vzal si, co blízké je mu.
    V pohádkách má dítě vyrůstat, nad vší pochybnost pak zná,
    kdo pravdu pod kůží nosí, a kdo kůži převléká.
    Vlk či vlčice jazyk si brousí, zápach krve z pórů přesto nesmyje.
    Bratrovi nasadili oslí hlavu, neposloucháš, do kouta jdi,
    na Vlast nehled’, pragmatický buď.
    Tomu se říká diplomacie, za to se uděluje řád či dva.
    Ve svém nitru na VšeDržitele zapomněli, Metelice jim srdce zavála,
    až chladní jsou, jak z kamene.
    Bratr vnímá Boha, naladěn na jeho taktovku, rytmus empatie ovládá,
    poznal sílu Lásky, před ní nic pevné není dost.
    Všechno se ve prospěch Života mění, synchronizace zahájena byla,
    zlo o křídla přišlo, díky Bohu.

    Odpověď
  18. „Otázka – odpověď“ od 11. března 2019
    Audio mp3 18.8 MB 58 min .: cca19.3Mb
    https://yadi.sk/d/rWSPCvTB_ZNSRw

    Odpověď
    • Na youtube, za prvních asi 8 hodin, je už přes 41 tisíc shlédnutí. Týden staré O-O shlédlo na youtube skoro 160 tisíc.

      Odpověď
      • Vědění se počalo šířit.

        Odpověď
  19. Pjakin ze 4.3.2019 pro poslech v češtině:
    https://uloz.to/!5GHpMl4gh8Pn/2019-03-04-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  20. Nedávno jsem narazil na článek o čínských kopiích evropských památek v „oddychovém parku huawei“ (https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/cesky-krumlov-cina-huawei-zamek.A190118_104959_budejovice-zpravy_epkub). Napadlo mě k čemu asi tohle číňani potřebujou… vztah vedení čínských továren k blahobytu jejich pracovníků je dlouhodobě znám (viz „banánový“ olej a foxconn, https://www.wired.com/2015/04/inside-chinese-factories). Myslíte že je to kvůli tomu, jak říká Pjakin, že čína nebuduje infratrukturu pro číňany ale pro evropské odborníky kteří ji tam v rámci pozvednutí mají jít dělat „kreativní“ práci, na kterou číňani nemají? Aby se tam evropští zaměstnanci lépe cítili jako doma? Nejlépe poté, až některé z originálů třeba i přestanou existovat??

    Odpověď
  21. Pjakin z 25.2.2019 k poslechu v češtině:
    https://uloz.to/!hIVSUxIlsugP/2019-02-25-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  22. Včera jsem dočetl knihu O světě křivých zrcadel. Jak je psáno v úvodu, kniha se skládá ze série analytických poznámek, vypracovaných v letech 2011 a 2012, nicméně to knize neubralo nic na aktuálnosti. V knize jsou detailně popisovány zrady na Sovětském svazu a na sovětském lidu, kterých se začalo dopouštět nejvyšší ruské vedení bezprostředně po smrti Stalina a v podstatě trvající do naší doby.

    Vlastizrádce Chruščova jsme zde probírali, no Brežněv byl ještě horší. Např. „prodal“ Američanům jejich přistání na měsíci za levné obilí a pár nových fabrik (např. Kamaz). Celá kniha je vlastně o podpoře a o dohodách o podpoře Američanů a celého západu na účet SSSR a o přisýpání písku do soukolí sovětské vědy, průmyslu, vzdělávání, no prostě všeho, aby náhodou v něčem SSSR nepředhonil USA.

    Po přečtení této knihy již vůbec nepochybuji o tom, že „okupace 1968“ byla dílem dohody USA a SSSR, protože oproti těm všem sviňárnám, popsaným v knize, to je zanedbatelná drobnost.

    Odpověď
    • DoubleM 1.3.2019 o 4:14

      Ještě doplním, část knihy je věnovaná postavení centrální banky a podvodům při schvalování ústavy. Ústava z r. 1993 není platně schváleným zákonem.

      Odpověď
      • DoubleM, jakto že Ústava z r. 93 není platně schváleným zákonem?

        Odpověď
        • Těch důvodů je více, jedním z nich je zfalšované referendum, kdy ve skutečnosti se k volbám dostavilo méně než 50% voličů, čímž správně mělo být referendum neplatné.

          Odpověď
          • jj, např. soukromé vlastnictví je defacto fikce. Čeká se jen na vhodnou příležitost.
            Putinovi by měli lidi líbat „nohy“, zvláště podnikatelé, že ten okamžik je stále oddalován.

            Odpověď
    • Před časem se tu hovořilo o tom, že by někdo snad byl schopen Pjakinovu knihu O světě křivých zrcadel přeložit. Jen se chci zeptat, jak vypadá tato s tímto překladem? Rusky se tak nějak domluvím, ale na to, abych si přečetl knihu, navíc takovouto, to opravdu není. Díky. J.

      Odpověď
      • S predávanou knihou to nie je tak jednoduché. Už len z férovosti. Bolo by to snáď možné až keď hlavná vlna záujmu o predaj knihy odoznie.

        Odpověď
      • Pokud se do toho někdo pustí, tak to bude trvat cca 3/4 roku.

        Odpověď
    • Myslím, že do puzzle práve zapadol posledný dielik.

      Pjakin potvrdil, čo sme si tu všimli dávnejšie. Napríklad niekoľko rokov za sebou vyhrávajú na Slovensku ceny za architektúru obnovené synagógy. Všimli sme si aj to, že izraelská IT firma NESS spravuje zdravotné dáta nášho obyvateľstva. A tiež to, že tu máme celkom slušne zastúpených izraelských developerov, od Bratislavy až po Tatry. O prvej reprodukčnej klinike u nás ani nehovoriac (ISCARE).
      Pjakinové slová zároveň vysvetľujú snahu bratislavskej kaviarne pošpiniť Štúra antisemitizmom. A vysvetľuje aj Dankove snahy o zákonné úpravy namierené proti antisemitizmu.

      Na druhej strane, to hádzanie polien pod nohy V4 zo strany Poľska a ich bábkovodičov sa dá využiť aj pre dobro veci = brzdí to totiž znovusformovanie R-U. A ako vieme, brzdná sila je energia, ktorú možno tiež využiť. Takže, beriem to tak, že zatiaľ máme šancu pracovať na sebe. A čím viac to budeme robiť, tým viac podmienok si môžme klásť.

      Odpověď
      • Pardon, mala to byť reakcia na http://www.vodaksb.eu/diskuse/otazka-odpoved-v-v-pjakina/comment-page-2/#comment-206773

        Odpověď
  23. VVPj v O-O (od 40:00) potvrdil probíhající procesy přesunu židovské elity do Prahy a celkově přesuny židů do států V4. Je to téma, které se zde v minulosti diskutovalo, nicméně však pro většinový nesouhlas pouze okrajově.

    To pro Prahu, ČR a státy V4 neznamená vůbec nic dobrého, protože místnímu obyvatelstvu bude přisouzeno obsluhovat nově příchozí. Že přesun proběhne ve velkém měřítku, nasvědčuje skutečnost, že státy V4 byly ušetřeny nájezdu hnědých inženýrů. Osobně počítám, že do ČR bude přesunuto okolo milionu židů. Židi na Starém Městě skupují celé bloky domů, v Holešovicích se rozebíhá projekt Argentinská, což má být celé nové židovské městečko.

    Pro obyčejné obyvatele se asi mnoho nezmění, budou dále otročit za pár halířů, ale pro současná jElita se podle mne změní hodně. Nastoupí 7. etapa PFŘ a všichni, podotýkám, všichni, ať už výše uvedenému procesu pomáhali nebo nepomáhali, budou likvidováni. Elita z Izraele si přece nenechá poroučet od nějakých jElit z Prahy.

    Odpověď
    • Oracle 911 27.2.2019 o 6:32

      Plánuje sa, a nie, že je to u konca…

      Odpověď
    • Ano.
      Aj ten samit V4 a Izraela dost pravdepodobne riesil aj tento problem.
      Vsetci „experti“ sa cudovali, co V4 moze riesit s Izraelom…

      Odpověď
    • Kammerer 27.2.2019 o 7:48

      Tiez napr. Izraelsky honorarny konzulat v Kosiciach. Otvoreny v 2015.

      Odpověď
      • A pri tom mále priamych leteckých liniek, ktoré sme na Slovensku mali, jedna z nich bola do Tel Avivu. Neviem, aká je situácia teraz, ale voľakedy to tak bolo.

        Odpověď
    • Jiří N 27.2.2019 o 7:54

      Nemyslím si, že nám přisoudili obsluhovat nově příchozí. A pokud ano, ještě to neznamená, že se jim přání splní. Židé jsou dnes v jiné pozici, než byli před odchodem do Izraele, to platí i o nás.

      Odpověď
      • Pokud dostanou na BV trochu přes prsty, mohli by to být jiní židé. V každém případě dračí vejce bude podloženo. Pak už bude jen záležet na tom, která koncepce GP nebo ruská převáží.

        Odpověď
        • Pokud ruská, přestanou být židy, stanou se národem (Měděný jezdec) a pokud GP, stanou se jeho nepotřebnným nástrojem .. s příslušnou verzí svého osudu. Snad pochopí, snad se mezi nimi najdou autentické elity, které jim to dokážou vysvětlit, vytrhnout je z otroctví.

          Odpověď
          • Jiří N 27.2.2019 o 9:41

            Ano, doufejme, že Ruská koncepce bude mít navrch, protože Chalífátu budou Židé opět na dostřel. Tentokrát i s námi.

            Odpověď
    • Já myslím, že zajíci jsou na fakt přemnožení lišek schopni reagovat nepoměrně lépe než lišky.

      Odpověď
    • Podle mých informací je v tomto možná aktivnější Brno než Praha.

      Odpověď
      • Jiří N 27.2.2019 o 9:44

        Jako Brňák o tom nevím, můžeš být konkrétní, prosím?

        Odpověď
        • Odkazy již asi nenajdu … jedna z předchozích vlád ČR pořádala i spojené zasedání vlád ČR a Izraele … mluvilo se tam i o přesídlení (pravděpodobně v souvislosti s plánovaným finálním holocaustu).
          A jedno z vytipovaných měst bylo Brno

          Moje kamarádka dělala v Brně na hotelu a tehdy skutečně přijelo z Izraele několik různých delegací na obhlídku.

          Odpověď
          • https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Spolecne-jednani-ceske-a-izraelske-vlady-probehne-asi-na-podzim-313439
            https://www.mzv.cz/telaviv/cz/vzajemne_vztahy_1/tiskove_zpravy/spolecne_zasedani_ceske_a_izraelske.html
            https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2337430-pristi-rok-melo-probehnout-dalsi-spolecne-jednani-ceske-a-izraelske-vlady-tentokrat-v

            Odpověď
    • Honza Větrník 1.3.2019 o 10:50

      Já myslím že pro obyčejné lidi se toho změní hodně. Několikrát jsem si říkal, odkud se vezmou nové kádry, až ty doposud vládnoucí z Prognostického ústavu odejdou. Když Zeman prohlásil, že Česká republika je největší přítel Izraele, začalo mi to smrdět čertovinou.
      Pokud dojde k velké migrační vlně do V4 z Izraele, tak si začnou automaticky kolem sebe vytvářet životní prostor. Na čí úkor asi? A co z původním obyvatelstvem? Pošlou je na Rus do mlýnku na maso? Nebo mají pro nás připravenou jinou roli? Každopádně s migrací příjde i kapitál, takže počítám že skupovat budou pozemky a polnosti a to zase vyšroubuje cenu nahoru. Já si to pole snad nikdy nekoupím…

      Odpověď
      • Pokud začne masová emigrace z Izraele, tak nikoliv jako dobrovolný přesun vyvolených, ale záchrana mimikrujících „obětí“. Obdoba předválečného exodu . Za té situace bychom nemuseli hrát dobrovolně roli vytlačované většiny, ale klást v procesu vlastní zřetelné mantinely. Je to na národním egregoru , jak bude v dané situaci připraven a nastaven.
        Domnívám se, že vzor bude nastavovat především RF , kam bude směřovat hlavní proud migrace.

        Odpověď
        • Putinovec 23.3.2019 o 19:58

          Plus ta skutečnost, že Český národ zase začíná vzdorně zdvihat hlavu a za další,parazitů už je zde nepočítaně a nepředpokládám jejich vlídné se rozdělení o stávající koláč.

          Odpověď
    • A vysvetľuje to aj, prečo má Ha-rabín na Slovensku takú dobrú pozíciu. Buduje zázemie… Ak získa podporu práve on ako tzv. pronárodný a alternatívny kandidát na prezidenta, tak vyhliadky nie sú veľmi pekné.

      Odpověď
    • Člověk 2.3.2019 o 22:18

      Dumám nad tím a přemýšlím, že pohyby a změny (vyhlazování, genocidy apod.) národů byly vždy v režii globálního zákulisí. V případě, že se naše národy opět nechají přeformátovat jako nějaké projekty globálních parazitických elit a nasoukají nám sem navíc se slovanskou kulturou nekompatibilní jevreje, jenž jsou vypěstováni na zotročování ostatních, tak to pro naše národy moc pozitivně nevyznívá. Východiskem by mohlo být zabránění finálního holokaustu a zničení Izraele tak, aby tam prostě zůstali. Dále – pokud bude Praha i nadále považovaná za jejich okultní centrum, tak zde budou tendence české hlavní město i národy v ČR ovládat. Co dělá Prahu tím okultním centrem světového židovstva? Lze uskutečnit kroky, které by do budoucna Prahu této temné nálepky zbavily?

      Odpověď
      • O tom také často přemýšlím, jak vysvobodit Prahu ze spárů jevrejského okultismu -

        Odpověď
    • Tak ono to také může dopadnout tak, že se naopak budou od nás a z dalších zemí V4 stěhovat zpátky do izraele ;-) … chce to jen vhodně tyto procesy zaŘÍDIT…

      Odpověď
      • Postizraelských scénářů je víc.

        Odpověď
  24. Dávám odkaz na asi všechny relace Pjakina,je tam i obsah relací.
    https://wiki-kob.ru/%D0%9F%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D0%BD_%D0%92._%D0%92._%D0%92%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%9E%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%82._%D0%A5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6

    Odpověď
  25. «Вопрос — Ответ» от 25 февраля 2019 г.

    Odpověď
    • https://yadi.sk/d/hEPzzEcO_3sIug nestahoval jsem sám mám audio z YouTube.

      Odpověď
  26. Vážení a milí kolegové,
    posílám Vám odkaz na seznam všech Otázek a odpovědí V.V. Pjakina od r. 2013. Může se někomu hodit.

    https://wiki-kob.ru/%D0%9F%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D0%BD_%D0%92._%D0%92._%D0%92%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%9E%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%82._%D0%A5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6

    Odpověď
    • dobrý :-) rozumí tu někdo Rusky? :-D ne to je samozřejmě vtip. Mohl by se někdo mrknout jestli by v rámci těchto stránek šlo přidat českou verzi s odkazy na Česká videa? Nemyslím aby to někdo udělal, ale jestli je to vůbec na tomto wiki-serveru možné.

      Odpověď
    • Děkuji, hodí se mi velice. Výborně udělané.

      Odpověď
    • Bohužel, v tuto chvíli odkaz už nefunguje.

      Odpověď
      • https://fct-altai.ru/
        Sekce „archiv“. Tam se to dá najít bez problémů. Ovšem neotitulkované verze, samozřejmě.

        Odpověď
    • výborně , díky .

      Odpověď
  27. Pjakin z 11.2.2019 pro poslech v češtině:
    https://uloz.to/!ZBlrCDn52B71/pjakin-2019-02-11-cz-mp3

    Odpověď
  28. PJAKIN «Вопрос — Ответ» от 11 февраля 2019 г.
    https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-11-fevralya-2019-g

    Odpověď
  29. Ten zaver posledniho Pjakina by si mel kazdy vzit k srdci.Misto prazdnych tlachu o tom jak je Zeman kadr GP, jak co myslel a podobne, pilne studovat, rozsirovat svoji mozaiku a hlavne zmena chovani.Zmena z ja-centricke psychiky na Boho-centrickou.Vice myslet na druhe nez na sebe.Jit prikladem, ne nekomu neco nutit nebo poucovat.

    Odpověď
    • …by si mel kazdy vzit k srdci…
      …ne nekomu neco nutit nebo poucovat.
      A tento tvoj príspevok je čo? Mne sa to vidí ako poučovanie…

      Odpověď
    • Naprosto souhlasím, ostatně v diskuzích je krásně vidět nepřímá úměra, čím více příspěvků, tím menší jejich kvalita a kvalita příspěvků je dána kvantitou a kvalitou studia (čest výjimkám).
      Někteří diskutující zde se dokonce snaží dosáhnout kvalit Brouka Pytlíka.

      Odpověď
    • Trochu manipuluješ.
      Pjakin nic nemluví o tom, že nemáš informace vyhodnocovat.

      K čemu je ti potom znalost KSB, jestli nebudeš schopen vyhodnotit pozice hlavy státu a buď podpořit ho nebo naopak, nepodpořit? Máš se chovat ve smyslu: kam vítr, tam plášť? To je chování stáda.

      Jestli se ti, osobně, nelíbila diskuze o Zemanovi, ještě to neznamená, že nebyla k ničemu a neposunula chápání diskutujících o krok kupředu. To je také, mimochodem, o mozaice.
      Jedno nevylučuje druhé – zvyšování míry chápání a práce na sobě, jde ruka v ruku.

      Odpověď
    • To nie je o psychike ale o svetoponímaní. Slovania sme MY ROD nie JA. Slovania su silný spolu ked sú ROD. Takže ak nie je viera v ROD nie je jednota.Pjakinovi neverte riadte sa svedomím .Niekedy mal lepšie videa,kde to často prizvukoval aby ste mu neverili.Takže on nie je so svojim svedomim v konflikte. Ale ked budete stat pred svojim Rodom ,stvoritelom čo im poviete riadil som sa Pjakinom ? Ste človek z RODu? alebo KOB alebo Pjakinov dav ? Tu nejde o to či povedal pravdu alebo nie.

      Odpověď

Napsat komentář

*
*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>