1. Honza Větrník 15.7.2019 o 8:08

    V jednom z posledních dílů otázek a odpovědí zmiňuje V.V. Pjakin devalvaci dolarů chystanou nejspíš na podzim, jaký to bude mít dopad v globálu? Spustí to měnové války? Nebo se to dotkne nejvíce Američanů tím, že se jim znehodnotí úspory a odepíše to část dluhů? Díky.

    Odpověď
    • ak by to odpalili napriamo, tak by sa to dotklo urcite vsetkych. Ale ja si nemyslim, ze by sa to stalo teraz pred volbami. Pokial GP neodpiskal Trumpu (co sa mi zatial nezda), nema dovod mu zneprijemnovat zivot. A Trump sa sam napriamo prehlasil, ze kym je prezidentom, rastu burzy

      Odpověď
      • Honza Větrník 15.7.2019 o 14:52

        Já myslel, jako když oslabovala koruna,tak tím podpořili vývozce v česku, ale nevím co udělá oslabení dolaru, přeci jen je to rezervní měna.

        Odpověď
        • moj nazor…..ak oslabi dolar (vyraznejsie, ale stale v ramci medzi), tak ako sa to v minulosti uz stalo x-krat, tak bezi len to co vzdy. USA mozu lacnejsie exportovat, doma im teoreticky bude menej veci konkurovat (kedze zdrazia), ekonomika sa prisposobi, nic drastickeho sa nestane. Ak ale USA povedzme zrusia svoje zahranicne dlhy (povedzme tie, co vlastni Cina) alebo devalvacia viac ako 50% skokom, tak to znamena velku zmenu. Kedze si nemyslim, ze by to urobili „predstihovo“, tak signaly k tomu budu uz predtym. Prvym, ktory cakam, by bola velka kriza v USA, spojena so silnym prepadom dopytu po dlhopisoch zo strany zahranicia. Vtedy by pokles dopytu zo strany USA znamenal samozrejme prenos krizy aj do ostatnych casti sveta, kedze nemame nahradu. Hodne zavisi na tom, ako by sa vyvijala situacia v USA, ak to pojde smerom ako doslo k preformatovaniu ZSSR, tak to znamena obcianske nepokoje, rozpad vyrobnych sieti apod. K tomu ti, co zainvestovali do americkych aktiv, by utrpeli straty (v zavislosti na tom, ake velke by boli, ako dlho by to cele trvalo a kam by sa to cele pohlo. Ina vec je, ak by po prechodnom obdobi sa vynorili USA 2.0 s novou menou, ale defacto rovnake), co by sa prenieslo zasa na zvysok sveta.
          Prepad do 2 eur za USD povazujem za riaditelny. Ale samozrejme, bezbolestne to nebude

          Odpověď
          • Oracle 911 15.7.2019 o 16:54

            Taká drobnosť, zahraničný dopit pre US dlhopisy neexistuje…

            Odpověď
            • a co asi tak robia vsetci majitelia dolarov v krajinach, ktore maju prebytok v obchode s USA?
              Cina stale vlastni dlhopisy za vyse 1 bil. usd, aj CR ma v devizovych rezervach, aj ostatne centralne banky. Kedze dolare ako take na ucte drzat nebudu, drzia americke vladne dlhopisy, korporativne su ako bonus, ktori prinasa vynosy, tam je riziko vyrazne vyssie, ale aj tie vlastnia aspon z 30% (moj odhad) zahranicie, vid.
              https://www.zerohedge.com/news/2019-07-12/theres-no-escape-one-japanese-bank-owns-over-half-trillion-us-corporate-bonds.
              To co pise Boletus a Martas nizsie podo mnou je pravda, predpokladam ale ze je to este trochu komplikovanejsie. Povedzme ze niekto splaca hypoteku do nejakych 45-50.roku zivota. Po tuto cast svojho zivota je vyrazne v minuse na rozdiel oproti niekomu inemu, kto zije v najme. Realne su na tom obdobne, dokonca majitel relativne mozno aj lepsie, ale cisla vychadzaju ako vychadzaju. Plus vela ludi ma zaviazane peniaze, v zivotnych poistkach, penzijnych fondoch apod., takze vyzera to hrozne, ale zatial to nie je az take zle. Tym, ako rastu ceny, ale ich credit score rastie, co zasa posilnuje pozitivnou spatnou vazbou. Problem bude, ak padne burza a usd v tom, ze ked sa vratia vsetky dolare naspat a nebude ochota financovat dlhy, ale ani burzu, co budu vsetci robit. Este len vtedy by to padlo naozaj. Ale tam sa musi prelomit este neico ine, inak sa zopakuje rok 2008.

              Odpověď
              • Oracle 911 16.7.2019 o 16:23

                Tak 2 veci:
                -Kupujú sa dlhopisy s krátkodobou splatnosťou (menej ako rok) a to ma za dôsledok inverziu úrokovej krivky (v minulosti predznamenával problémy).
                -US$ sa bude deliť.

                Odpověď
                • @Oracle…..deleni. $$$?
                  Muzes to rozebrat? Jak se bude delit? Jak se bde pouzivat?
                  Ref…z historie?
                  Predem dik

                  Odpověď
                  • Oracle 911 16.7.2019 o 22:16

                    Existuje vec ako Mundellov-Flemingov trilema model:
                    https://www.investopedia.com/terms/t/trilemma.asp

                    Ktorá hovorí, že štáty musia riešiť 3 veci:
                    -fixný kurz;
                    -voľný pohyb kapitálu;
                    -vlastnú monetárnu politiku.

                    SŠA riešila donedávna posledné 2 veci ako emitent rezervnej meny, lenže kvôli zásahom GP a tlaku Číny pindusi resp. štátne orgány už nekontrolujú ani voľný pohyb kapitálu a už ani nemajú vlastnú monetárnu politiku.

                    Takže SŠA nemá národnú menu a Trump a GP to môže riešiť tak, že rozdelí US$ na domáci a medzinárodný. Čo je z pohľadu KSB potrebný čin lebo sa odstrihne SŠA od parazitovania. Otázka je preto aký to bude mať vzájomný kurz a ako sa bude emitovať vnútorná mena.

                    Odpověď
    • Úspory obyvatelstva v USA jsou fikce, která už dávno zmizela. Americké domácnosti žijí v trvalém kontokorentu . Úspory mají jiné kruhy než nižší a střední vrstva.

      Odpověď
      • Mart’as 16.7.2019 o 13:44

        Boletusi, jen si dovolim doplnit svuj pohled . Jeste mam v zive pameti, jak jsme se zenou prijeli do Statu a mistni Česi nam radili, ze prvni a nejdulezitejsi vec v Americe je si vybudovat „credit score“ (takove kontokorentove hodnoceni). Nechapali jsme, proc bychom meli zit na dluh, vzdyt doma me ucili, ze az si vydelam,muzu si pak koupit.
        Jenze ono je to pro americany alfou a omegou jejich zivota dalo by se rici. Cele je to na bazi, ze banka ti poskytne kartu na ktere je urcita castka,(na zacatek treba 1000$) a s ni nakupujes. A protoze nemam zadnou historii splaceni,je moje kredit score nizke. Ale jak zacinam utracet a samozrejme splacet, banka zacne poskytovat vyssi castky k nakupovani, a tim roste i me credit score. A tady je ten „Froduv prsten“ ,cim vyssi credit score, tim vic si muzu koupit. Logicky tedy vetsina utraci jak divy, protoze jim roste credit score a lepe dosahnou jeste na vyssi a levnejsi pujcky nebo levnejsi hypoteky,nebo protoze chteji mit taky dum a auto a novy iphone a novou TV,atd.atd.
        A tak se stalo, ze americani postupne presli na tento kreditni system,ze v honbe za lepsim credit score skoro vsechno plati svyma kontokorentnima kartama. Takze logicky pak vse co vydelaji posilaji na splaceni tech dluhu.
        A ted si k tomu pridame zpravy o tom, ze 69% americanu nemaji ani 1000$ na necekane vydaje.
        https://www.cnbc.com/2018/01/18/few-americans-have-enough-savings-to-cover-a-1000-emergency.html

        Takze ano, uspory jsou pro vetsinu americanu dnes fikce. Cely system je nastaveny k postupnemu ozebraceni lidi. Jiste, velkou roli hraje vnitrni disciplina, vedet kolik si muzu dovolit utratit,apod. Ta ale dnes te vetsine chybi. Ti hloupejsi si berou dalsi kontokorentove karty aby zamazli dluhy z tech predchozich nebo na nalsi vydaje, aniz by si uvedomili ze nemaji na to to splatit. A podobne to bylo s hypotekami pred 2008. Logicky pak banky postupne naakumuluji obrovske mnozstvi nesplatitelnych dluhu. A protoze vime, jak se tvori penize, vime ze to banky nijak netrapi, vsak oni zase ve finale nejak zaplati danovy polplatnici.
        Dle vlastnich zkusenosti mohu potvrdit, ze kdejaky imigrant je financne na tom lepe, nez tech 70% rodilych americanu, co se tyce uspor.

        Odpověď
        • Putinovec 16.7.2019 o 15:28

          Jen k těm bankám.Za krize spousta lidí neměla na splacení dluhů.Takže banka exekucí vydělala obrovský hmotný majetek.Tu okrádací ruletu mají opravdu dobře promyšlenou.

          Odpověď
        • Díky, moje informace byla jen zprostředkovaná, Tvoje ze života.

          Odpověď
  2. Sýrie.
    Je zajímavé, že V.V.Pjakin od začátku tohoto roku odpovídal na jedinou otázku ohledně Sýrie a to 5.1.2019, kde řekl jen stručně o stahování USA odtud. V dalších otázkách odpovědích do současné doby nebyla ani jedna samostatná otázka na téma Sýrie, jen občas v rámci jiné otázky V.V.Pjakin zmínil jednou větou Sýrii, jinak ne.
    Přijde mi to jako úmyslné vynechávání tohoto tématu. Lidé mají určitě dotazy na to co se děje v Sýrii, v Idlibu, na útoky Izraele na Sýrii atd…

    Co vy na to, proč je téma Sýrie velmi utlumováno, nebo myslíte že není?

    Odpověď
    • Napíš desať mailov s otázkou na Sýriu a dostaneš odpoveď.

      Odpověď
  3. pre neruštinárov Pjakin z 24.6. slovensky nahovorené. niekde od 94 min.
    https://www.infovojna.sk/archiv/dopoludnie-na-infovojne-s-adrianom
    alebo
    https://www.youtube.com/results?search_query=praslav+z+pereslavy

    Odpověď
  4. Валерий Пякин. Вопрос-Ответ от 30 июня 2019 г.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=helt1eiNdMw
    0:42 Výsledek summitu G20 a jaká je povaha těchto summitů
    20:48 Ultimátum k Putinovým elitám
    40:52 V Maďarsku RosAtom postaví jaderné elektrárny
    45:23 Obnovení Ruska v Pazu a projev proti Lotyšsku, Gruzii, Ukrajině
    55:13 Možná americká a íránská válka

    Odpověď
    • Všechny Odpovědi na Otázky Valerije Pjakina:
      https://wiki-kob.ru/Хронометраж:Пякин_В._В._Вопрос-Ответ

      Všechny práce VP SSSR:
      https://wiki-kob.ru/ВП_СССР:Информационная_база_КОБ

      Odpověď
    • add 3 – čas 40:52:
      Krátké osvětleni současné situace Maďarska – V4 plus – Mezimoří (Intermarium) vůči Západní Evropě

      Odpověď
      • Mimochodom. Zaujalo ma, že Ruská Federácia na politickej mape Mira/Sveta za Pjakinom je zobrazená jedinečnou farbou. Nepodarilo sa mi nájsť žiadny iný štát s rovnakou farbou.
        A všimli ste si akou farbou je zobrazené Slovenko? Ktoré iné štáty majú ešte takú istú farbu? Podľa mňa Švajčiarsko, Venezuela, Sýria. Príde mi ako zaujímavá zhoda náhod.

        Odpověď
        • Jeden američan, ktorý sa pýtal aká je to vlajka, tak som mu povedal, že Slovenská. A on mi odpovedal, že dobré. On si myslel, že to je nejaká „Russian fight flag“. Dosť ma to zabavilo, ale možno to má posolstvo.

          Odpověď
          • Oracle 911 15.7.2019 o 17:00

            Bárs by mal pravdu…

            Odpověď
  5. Na fct-altai vyšla nová analytická správa s názvom „VOJNA“.
    https://fct-altai.ru/files/2019/War.pdf

    Je to dosť hrubý pdf dokument, ktorý určitým spôsobom nadväzuje aj na dokument „Štát, to je systém pre prežitie národa“.

    Odpověď
    • Páči sa mi, že Pjakin pracuje sčasti aj v nízkofrekvenčnom režime, lebo tieto knihy musí písať každý deň po niekoľko strán.

      Odpověď
      • Ďakujem za tip na výborné čítanie

        Odpověď
    • Teď jsem se k tomu dostal. Z minulých cca 3 dílů o válkách jsem si udělal zápisky – taháky na cca 18 stran A4 i s obrázky o nábojnicích. No a zde je to i s výrobními výkresy a okótované :D

      Odpověď
  6. Môžete mi niekto potvrdiť, že predposledný Pjakin ešte nebol skutočne preložený do češtiny?
    Že či na mňa neskúša nejaké triky YouTube.
    Vďaka.

    Odpověď
  7. Валерий Пякин. Вопрос-Ответ от 17 июня 2019 г.
    https://www.youtube.com/watch?v=9BMjBmifwSM

    0:37 Situace s Golunovem, podstata kauzy, její situační objasnění se svazánými souvistlostmi.
    27:10 Smysl prohlášení Medvěděva o čtyřdenním pracovním týdnu s propojením na penzijní reformu.
    33:41 O platbě penzí pracujícím migrantům.
    40:26 Útok na tankery v Ománském zálivu.
    48:02 Význam „svátku“ – 12.červen. O státní vlajce – trikolóře.
    54:07 O vytvoření funkčního systému řízení s orientací na národní státnost.
    55:37 Proč jsou pozitivní fakta historie Ruska zamlčována v médiích? Nenávist liberálů k éře SSSR, mlčení k epoše Mikuláše I, očerňování Ivana IV. Hrozného, Stalina.
    1:05:50 Význam akcí Brežněva ve vztahu ke kosmickému programu SSSR.
    1:09:04 O politické krizi 1993 – Jaké byly cíle Západu v souvislosti s ostřelováním Bílého domu (budovy parlamentu)?
    1:12:11 O politické krizi 1993 – Proč stříleli snipeři do lidí?
    1:13:28 O politické krizi 1993 – Kdo stál/realizoval krizi – stranoviki nebo globalčici?
    1:14:11 O politické krizi 1993 – Změna ústavy a posílení prezidentské moci je bojem mezi klany nebo jedním z cílů Západu?
    1:15:07 Proč globalčiky ještě neuzavřeli kanál FCT-Altai na YouTube? Opravdu potřebují analytika z FCT-Altai?
    1:19:00 Závěr – význam Zákona času v řízení.

    Odpověď
  8. Ja azbuku slabikuji ale třeba bude mít někdo zájem: (překlad Google)
    Vydalo se druhé vydání knihy Valeryho Viktorovicha Pyakina „O SVĚTĚ ZAHRADNÝCH ZRCADEL“.
    Můžete si zakoupit na našich webových stránkách prostřednictvím OBJEDNÁVKY https://fct-altai.ru/c/ob-yavleniya-2/ob-yavleniye-o-hodhode-knigi-valeriya-viktorovicha-pyakina-o-mire-krivykh-zerkal
    nebo přes ONLINE STORE https://www.ozon.ru/context/detail/id/151485383/?partner=FCT&utm_content=link

    Odpověď
    • pokrivených, resp. o svete krivých zrkadiel (nie záhradných)

      Odpověď
  9. Byl by tady někdo schopný a ochotný zeptat se pana Pjakina, proč o tom, že nemluvit že existuje nějaká KSB, nedal lekci hned v první kapitole. Děkuji.

    Odpověď
    • NicNezNula 17.6.2019 o 18:42

      Já tu větu nechápu ani česky.

      Odpověď
    • Preco ma dvat lekcie o tom, ze nemame hovorit ze existuje KSB? Alebo som ta zle pochopil? Zformulovane to mas velmi nestastne..

      Odpověď
  10. „Otázka – odpověď“ od 3. června 2019
    https://www.youtube.com/watch?v=Ix9yPz4jSLM

    Odpověď
    • Bohumil 4.6.2019 o 9:23

      Od cca 30. minuty dotaz na kádry, kádrový hlad ..
      Vřele doporučuji si vyslechnout, případně v pátek přečíst. Nádhera, naděje, víra Bohu. Doslova „manifest ruského světa“. Navíc v podání, které jde přímo od srdce. Krásný zážitek.

      Odpověď
      • Citim to podobne, je to hodne povznasejici, kdyz to ale nekomu poslu nebo o tom mluvim, tak na me hledi jak na blazna.
        Jak mluvil Pjakin minule, nic nenutit, nevnucovat, pracovat na sobe a jit prikladem.

        Odpověď
  11. Валерий Пякин. Вопрос-Ответ от 27 мая 2019 г.
    https://www.youtube.com/watch?v=2VLPt1F5zyQ

    Odpověď
    • Teprve dnes jsem se dostal k tomu přečíst si český překlad tohoto dílu od Ireny. Chci jí za tento překlad moc poděkovat a samozřejmě díky patří i Valeriji Viktoroviči za jeho pořad.

      V tomto dílu je podle mého mínění velmi důležitý jeho závěr, kde Valerij Viktorovič hovoří o uplatňování znalostí koncepce v životě. Doporučuji všem těm, kterým se zdá zavádění koncepce v životě pomalé, aby si tuto část znovu přečetli, nebo poslechli a zamysleli se nad tím, co v ní Valerij Viktorovič říká.

      Odpověď
  12. kolkobudešžiť 27.5.2019 o 23:49

    Fašizmus v ČR a SR
    p. Pjakin jasne vysvetlil význam štátnych znakov a manipuláciu s nimi – súčasnú „banderovskú“ vlajku Ruska a s tým spojené problémy…
    Avšak i my nie sme tomuto ušetrení. Tak ako prirodzenosť muža a ženy zohavuje LGBT, tým istým duchom je snaha zohavovať -síce umelé, ale štátne symboly Slovanov, tam kde je to najviditeľnejšie. V súvislosti s MS v hokeji sme sledovali pokus zohaviť symbol Slovenska a nahradiť ho „hokejkami“ pod zámienkov, že ide predsa o „hokejový znak“…. Našťastie túto provokáciu rozumní ľudia na Slovensku odvrátili. Menej šťastia mali Češi v krajine s „kultovným židovským“ mestom Prahou, kde 5. kolóna presadila napriek odporu verejnosti „nový“ znak pre českú reprezentáciu v ľadovom hokeji.
    sport.cz uverejnili 26. června 2018 07:12 – Praha…..“Posledních pětadvacet let byl velký státní znak nedílnou součástí dresů české reprezentace, od příští sezóny z nich ale zmizí a bude nahrazen lvem. Drtivé většině fanoušků se však nový model nelíbí.“…
    Tento nový znak je cielene navrhnutý, aby zobrazoval výsmech pre Čechov. Doterajší ozaj prekrásny a bojový znak s levmi s ostrými pazúrmi a zdravými ostrými zubami a s orlami s nebezpečnými ostrými zobákmi a pazúrmi… nahradil CIELENE vytvorený LGBT hybrid – niečo podobajúce sa na leva ale BEZ ZUBOV a BEZ PAZÚROV, a hriva je znázornená nie ako hriva, ale presne ako PERIE! A k tomu horná čelusť „leva“ pretiahnutá do tvaru zobáka, čo evokuje vtáka. A teda výsledok je BEZZUBÝ teda STARÝ NEVLÁDNY LEV, ktorý sa mení na SLIEPKU! Aby všetko niekto takto navrhol, musel veľmi dlho premýšľať tento ZÁMER! Teda sú to českí fašisti, ktorí symbol navrhli a presadili, neprijateľnosť prezentujú národu ako prijateľnosť. Ako vraví p. Pjakin „To je ta nepravověrnost prezentovaná jako pravověrnost.“
    Tento znak presne vyjadruje politiku neľudí, teda „pražskú havloidnú kavárnu“ a „slniečkárov“ …ktorích cieľom je práve takáto budúcnosť pre ČR… Lenže i vláda zostala nečinná. Potom je otázka, čo EU voľby? Veď nikto, žiaden ANO, ODS… sa nezaujímajú o podstatnú udalosť a to ZAPÁLENIE NOTRE DAME v súlade s cieľmi islamského chalifátu v Európe!!! O to, že Macron sa snaží prijať zákon o jej obnove, aby obišiel všetky odterajšie predpisy a mohla byť z neho MEŠITA!!! Teda i iné podstatné udalosti pre národ nebudú riešiť inak, ako im prikáže „pánišek“!
    http://orgo-net.blogspot.com/2019/04/fakta-souvislosti-dokazujici-ze-pozar.html
    Preto som pyšní na Slovákov, ktorí keď videli v 1. kole mediálne manipulácie, ignorovali divadlo p-rezidentských volieb pre dve absolútne charakterovo neprijateľné osoby, znížením účasti v 2. kole! Keď sa na p-rezidetských voľbách „oficiáne“ nezúčastnilo v rozhodujúcom 2. kole 58% Slovákov! A to je in-for-mácia „štatistického“ úradu! Teda v skutočnosti ešte viac Slovákov ignorovalo p-rezidentské voľby o dvojciferné číslo! Teda p-rezidentka Slovenska je NELEGITÍMNA pre celý národ a kto sa snaží niečo iné tvrdiť okamžite sa odokryje ako absolutný podpidosník a nepriateľ Slovenska a Slovákov. A toto chcel vysvetliť p. Pjakin Ukrajincom… Dôležitý je poznatok, že všetky manipulácie, čo robia USA s hlasmi a s hlasovaním doma robia i po svete u podpidosníkov… Teda „štatistický“ úrad je už rovnako nevieryhodný ako súčasný nechutný nekváskový umelý chleba…. A samozrejme voľby v ČR boli tiež zmanipulované!
    A rovnako „oficiálne“ 77% voličov -Slovákov … odignorovalo volebné divadlo do Európskeho parlamentu. A teda v skutočnosti ešte väčšie%. A i keď nevedia aspoň cítia, čo p. Pjakin vysvetľuje …“študujte…“ a „šírte“ poznanie, lebo musí byť umenšená skupina ovplyvniteľného davu „médeami“ a až potom to bude víťazstvo rozumu!!! Naše. Ale samé to nepríde – šírte poznanie, to je riadenie budúcnosti… aspoň teoreticky, hm, pretože múdrych zahrnú hlupákmi biorobotmi migrantami, riadenými chtíčmi … hustotu rozumu rozriedia…
    Ale aspoň opakovaným ignorovaním volieb s nanútenými kandidátmi duchovní Slováci priamo vyjadrili – „Porušujete vesmírne KONY Slobodnej vôle a Vesmírny KON Miery, keď takto organizujete volebné divadlá… A za to žiadame, aby ste boli zobraní duchovnými silami Vesmíru na zodpovednosť! Nech sa tak stane! A priamo Slováci povedali – „NESÚHLASÍME s tým, čo robíte a s tým, čo pre nás pripravujete -nesúhlasíme s podporou migrácie, so znižovaním úrovne školstva, umelým a cieleným znižovaním životnej úrovne, s politikou LGBT, s okrádaním našeho národa, našich výrobných, surovinových a ľudských zdrojov Európskou úniou a bankovou mafiou!!!
    Prečo všeľudové referendum, ktoré organizuje akoby národ je platné výhradne vtedy ak sa zúčastní viac ako 50% voličov, ale rovnako to neplatí o voľbách, ktoré organizuje profitujúca úzka skupinka ľudí? Nie je merané rovnakou mierou!

    Odpověď
  13. popolvár 24.5.2019 o 19:44

    v charakteristike hákového kríža sa Pjakin v OO z 20.5. pomýlil. Nemci si zvolili ľavotočivú, nie pravotočivú svastiku. To je veľmi zásadné a neprípustné si to mýliť.

    Odpověď
    • Závisí, ako sa myslí to točenie.
      Či „kolenom“ alebo „pazúrom“ dopredu.
      Ten slovanský symbol bol proste zámerne zdiskreditovaný, to je to hlavné.

      Odpověď
      • popolvár 24.5.2019 o 21:47

        točí sa vždy v smere kolena. Veď symbolizuje Slnko, ako rotujúci slnečný kotúč, a to nie sú „pazúry“ ale lúče, ktorých konce zaostávajú za smerom pohybu.
        Hitler si vyvolil svastiku „čierneho slnka“, vyžarujúceho negatívnu ľavotočivú energiu.

        Odpověď
        • Svastika (něm. swastika; ze sanskrtu: स्वस्तिक svastika) je kříž s ohnutými či zalomenými rameny (většinou v polovině a do pravého úhlu), a to buď ve směru hodinových ručiček (pravotočivá svastika 卐) nebo proti němu (levotočivá svastika 卍)
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Svastika

          Odpověď
          • Pjakinovo vysvětlení jak přistupovat k fašistické symbolice považuji za naprosto mistrovské, to už snad musí pochopit i každý malý soudce!

            Odpověď
          • popolvár 26.5.2019 o 16:52

            wiki opäť nesklamala. Prekrútila nenápadne to podstatné…

            Odpověď
            • Mohol by si dať, prosím, nejaký zdroj, že toto 卐 je ľavotočivá svastika?

              Odpověď
              • popolvár 26.5.2019 o 18:06

                skús pohľadať na tartarii, bývalých slovansko-arijskych védach, myslím si, že tamto bolo, alebo niekde inde?

                Odpověď
                • Našiel som to, je to tam ako hovoríš. Ale je v tom zmätok aj na slovenských aj na ruských stránkach (nielen wiki). Tak aj tak. Na slovenskej wiki obrázok ukazuje jedno, a text hovorí iné.

                  Odpověď
                • popolvár,
                  Áno, dáva to zmysel. Svastika pripomína špirálovú galaxiu, a tam je to s rotáciou úplne rovnako. Totiž ľavotočivá rotácia galaxie vytvára práve ten špirálový tvar s lúčmi zahnutými doprava.
                  Ľavotočivá svastika: https://lnk.sk/bAP4
                  Ľavotočivá galaxia: https://lnk.sk/ehtW

                  Odpověď
              • Mi přišlo dobré (a vzal jsem za své) vysvětlení, v rámci otázky pravo a levotočivosti svastiky (i kolovratu) v mém chápaní pojmů toto zde:
                https://www.youtube.com/watch?v=GBI4ZFMora0
                v čase 36:36

                Jen si to představuji v tom smyslu, že místo „konečků s raketovým pohonem“ si představuji vodní trysku, a když z ní proudí voda (informace), svastika se roztočí -pohyb (frekvence).
                Tak to vnímám ze svého hlediska intuitivně a logicky pro mne.

                Odpověď
        • Áno, točí sa „kolenom“ v smere hodinových ručičiek (teda doprava), čo mi celkom dáva zmysel.
          Ale v niektorých kultúrach sa používa aj opačná svastika (čo môže mať rôzne dôvody).
          Preto nestačí povedať iba ľavotočivý hákový kríž, ak sa dopredu nestanový jeho pôvodná pozícia, lebo smerom doľava sa môže točiť aj „kolenom“, ale aj „pazúrom“.
          Mimochdom, Hitler si asi nič nezvolil, tam na to boli iní ideológovia a a-sociálni „inžinieri“ s napojením na globálne zákulisie.

          Odpověď
    • 卍 Pohyb „zevnitř ven“se u národů už od dob staršího paleolitu symbolicky zobrazoval ve tvaru správné svastiky („přímé“, „pravé“ svastiky), tedy v podobě kříže s ohnutými rameny do pravého úhlu směrem doleva. Symbolizuje pohyb ve směru hodinových ručiček doprava. Mimochodem v překladu ze sanskrtu staré indické slovo „svastika“ je tvořeno z částí „su“ – „spojené s blahobytem“, takže „su-asti“ znamená „je překrásné“, „blahobytné existování“. 卍

      Odpověď
      • Len krátke info – svastiky sú 4, sú to zároveň 4 runy х`Arijskej Karuny (zväzku rún, 144 základných rún, celkovo 256, z ktorej bol vyvinutý napr. aj zjednodušený indický Sanskrit – самостоятельный скрытный язык САМ-СКРЫТ cca 33 písmen, alebo primitívny germánsko/nordický Futark – okolo 20 rún).

        Všetky štyry х`Arijské runy v rôznych tvaroch svastiky (Agni, Ingl, Faš a Mara) majú svoj význam, žiadna nie je správna alebo nesprávna, každá obsahuje viacero základných obrazov, t.j. nie je to abeceda v dnešnom ponímaní. Jeden z jej obrazov je napr. galaxia (nie Slnko – Jarilo je iná runa). Zo slovenských zdrojov si môžete pozrieť na Martinuse napr. Vladimíra Lauberta a Obrazové písmo Slovienov. Inak povedal by som, že z mnohých hľadísk základný vstup pre pochopenie hĺbky poznania našich predkov.

        Odpověď
  14. V posledních Otázkách a odpovedích rekl Pjakin, ze Japoncu není 126 milionu, ale 25-30 milionu. Jak to myslel? Ze jich uz ted je reálne 25-30 milionu, nebo ze jich v budoucnu bude tech 25-30 milionu?

    Odpověď
    • Putinovec 24.5.2019 o 10:54

      Japonci se jednoduše řečeno přestávají množit.Takže až vymře tato generace ,tak ta následující bude ve velkém propadu.

      Odpověď
    • Já mám pocit, že říkal, že máme zapomenout na těch současných126 milionů, že jich zbude stejně jen 25-30 milionů.

      Odpověď
      • Ja som tiež nad tým dumala,že kde sa stratí sto miliónov ľudí. Veď to vyzerá,ako by malo ročne zomrieť milión ľudí,bez narodenia nových. Niečo som čítala ,že máme prejsť do vyššej dimenzie a nie všetci sú na to pripravení,čo sa týka hlavne morálky. Ale keďže si myslím,že to je opačne,hneď som to vtedy zavrhla. Teda morálka ľudstva ako celku,nás môže pomôcť do vyššej dimenzie. Ale ,zase som nad tým rozmýšľala,ako to ten Pjakin myslel. Dáke návrhy?

        Odpověď
        • polozit otazku samotnemu Pjakinovi.
          Ako to myslel.

          Odpověď
          • Podľa mňa to myslel asi takto:
            https://www.postoj.sk/30031/ked-mesta-a-obce-celia-zaniku
            resp. pozrite si ako vyzerá veková pyramída Japonska v tomto dokumente (str. 2)
            http://ivy.sgo.cz/zemepis/pl/struktura_obyv1list.pdf (pôrodnosť na ženu v Japonsku 1,2dieťaťa….

            Odpověď
        • ide o populáciu, kde 1 z 5 má 70 a viac rokov.
          Málo detí, veľa práce :)
          Pozrite si rozdiel v počte obyvateľstva na českej a na slovenskej wikine, tam je rok, rok a pol rozdiel…
          „The Japanese population is rapidly aging as a result of a post–World War II baby boom followed by a decrease in birth rates.
          In 2012, about 24.1 percent of the population was over 65, and the proportion is projected to rise to almost 40 percent by 2050.

          On September 15, 2018, for the first time, 1 in 5 persons in Japan is 70 or older according to the Ministry of Internal Affairs and Communications.
          26.18 million people are 70 or older and accounted for 20.7 percent of the population. Elderly women crossed the 20 million line at 20.12 million, substantially outnumbering the nation’s 15.45 million elderly men.“
          https://en.wikipedia.org/wiki/Japan#Population

          Odpověď
        • No, mne to pride ale akor pozitivne. Teda ak sa tam nenastahuju ine narodnosti. Vezmime si, ze naozaj tato generacia zmizne, ale ostanu po nej automaty a roboty. Ak sa potom zamyslia ( a to budu musiet, kedze ostane 30 mil), tak za zredukuje zbytocna praca do nekonecna aby bol sef spokojny, casto papierova, mechanicka praca, zmeni sa postoj k ludom. Uz nebudu hmyz, ktory sa mnozi, uz budu cenni ludia, ktori budu mat aj priestor, ziadne spavanie v tubuse podobnom priestore. Ceny nehnutelnosti klesnu, platy vzrastu. Len medzicas bude tazky, kym prebehne transformacia. Plus samozrejme,potom sa uz musi populacia udrziavat

          Odpověď
        • popolvár 24.5.2019 o 21:51

          prechod do vyššej dimenzie s celou Zemou, nie v zmysle, že ľudstvo previbruje odtiaľto niekam.
          A Zem sa čistí napriek všetkým snahám zabrániť tomu, napriek chemtrailsu a pod.
          Veď sa len pozrite na tú silu prírody v posledné min dva roky. Už minulú jar sme to tu rozoberali.

          Odpověď
  15. „Otázka – odpověď“ ze dne 20. května 2019

    https://www.youtube.com/watch?v=7TMCKRJ_Wtk

    Odpověď
    • „Otázka – odpověď“ ze dne 20. května 2019 v češtině, mp3:

      https://uloz.to/!HxmnjWVML0b0/2019-05-20-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  16. Pjakin z 13.5.2019 pro poslech v češtině:

    https://uloz.to/!t1tGG9Jipbua/2019-05-13-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  17. Budete-li mít čas a chuť, podívejte se na Hříchy otců ze seriálu Dalziel a Pascoe (VII – 3); iprima. Děj vás zavede mezi anděle a démony, je to zajímavé z pohledu toho, co V.V.P. mluvil o získávaní informací z jiných zdrojů něž pouze z internetu, jak mluvil o bondovkách či nedávno o románech od Eca a Browna.

    Odpověď
  18. Pjakin z 6.5.2019 dabing v češtině, mp3

    https://uloz.to/!x3ACHiO0Xn8Q/2019-05-06-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  19. Pjakin z 29.4.2019 dabing v češtině, mp3

    https://uloz.to/!0ubNgpmE3SUI/2019-04-29-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  20. Jak poslouchám Pjakina o požáru Notre-Dame, tak by mě zajímalo, jak to vlastně bylo s tím „naším“ požárem Národního divadla v roce 1881 z hlediska řízení?

    Odpověď
    • Přečtěte si poslední slova dnes již zesnulého historika dr. Ivanova v jeho knize právě o této věci. Už ji nemám k dispozici, ale popisuje tam protokolárně pokusy o zapálení dřeva v okapu v Kriminologickém ústavu a na závěr zmiňuje povzdech nějakého člověka – pamětníka požáru, který se zmínil asi nějak takto: „Ta vytlučená okna v Německé opeře nás přišly pěkně draho!“
      Doslovnou citaci si najděte. Bohužel dr. Ivanov zemřel krátce před mou návštěvou, takže jsem se ho nemohl zeptat na podrobnosti. Asi by se to ani neodvážil zveřejnit z politických a diplomatických důvodů.

      Odpověď
  21. Audio k stažení
    „Otázka – odpověď“ ze dne 22. dubna 2019

    https://yadi.sk/d/nlVywUlxm4Bp7g

    Odpověď
    • Pjakin z 22.4.2019 dabing v češtině, mp3
      https://uloz.to/!LMTkjCZTfuy5/2019-04-22-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  22. Valery Pyakin. Odpověď na otázky 15. dubna 2019

    https://www.youtube.com/watch?v=OsFiFfYci8c&feature=youtu.be

    Odpověď
    • dabing v češtině, formát mp3
      https://uloz.to/!SQhEx1qFLUAd/2019-04-15-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  23. Pred časom tu bola otázka, ako si štát zabezpečuje stabilitu pomocou priorít riadenia. V Mŕtvej vode je krátky úryvok, ako to robilo Rusko do roku 1917:
    • jednotná armáda a služby štátnej bezpečnosti — 5. a 6. priorita ZPR;
    • jednotný ekonomický priestor s jednotným finančným systémom — 4. priorita ZPR;
    • pluralizmus ideológií, kde boli zastúpené všetky svetové náboženstvá a ich základné prúdy s množstvom siekt — 3. priorita;
    • národné eposy a inteligentská filozofia a sociológia — 2. a 1. priorita.

    Odpověď
    • este by som doplnil, ze ako to NErobilo Rusko do roku 1917.

      Odpověď
  24. Otázka, odpověd z 1.4.2019 v českém dabingu
    https://uloz.to/!YNU0GpMuetvr/2019-04-01-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  25. Otázka – odpověď z 8. dubna 2019
    https://www.youtube.com/watch?v=ls8jSihy8io

    Odpověď
    • Otázka – odpověď z 8. dubna 2019, český dabing k poslechu:

      https://uloz.to/!iCES2MiSoqai/2019-04-08-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  26. «Вопрос — Ответ» от 1 апреля 2019 г.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ubd5robWCBQ&feature=youtu.be

    Odpověď
  27. Snad to sem patří:
    Валерий Пякин Видеоархив
    Publikováno 30. 3. 2019
    Plány globální elity ve vztahu k Fedu.=Valery Pyakin.
    https://youtu.be/3We7uhRVEsM

    Odpověď
  28. „Otázka – odpověď“ ze dne 25. března 2019
    https://www.youtube.com/watch?v=5e9ENvyMVoI

    Odpověď
    • V mp3 = cca 1h 28mm:
      https://yadi.sk/d/cJYrSunj3tDcSg

      Odpověď
    • Pjakin z 25.3.2019 v českém dabingu:

      https://uloz.to/!goOjlDPHASG4/2019-03-25-pjakin-cz-dabing-mp3

      Odpověď
  29. Zdravím,
    viete sa niekto adekvátne vyjadriť k 6 prioritám riadenia? Pjakin ich v poslednom čase dosť spomína v prípade Maďarska, naposledy Srbska. Viem si ich pohľadať, preto prosím nedávajte link aby som si to prečítal. Jedná sa mi skôr o vysvetlenie akým spôsobom si ich tie spomínané dva štáty zabezpečujú. Šiestu prioritu viac menej chápem, majú obrany schopnú armádu, len ostatné sú mi nejako menej jasne. Resp. aké otázky si pokladať aby si to človek z analyzoval sám?

    Odpověď
    • Putinovec 25.3.2019 o 16:40

      Toto nezabezpečují státy.Politici jsou jen loutky držené na vodítku,které mají za úkol udržovat jim danou linii.Je to agrese vedená proti všem obyvatelům planety,pomocí vybraných kurátorů.Vybraný stát který zabezpečuje roli světového četníka je jen nástroj řízení.Je KONCEPTUÁLNÍ MOC,prostřednictvím které je realizováno globální řízení-GP-Globálního Parazita.
      Pomocí IDEOLOGIE jsou řízeny jednotlivé celky světa.Dále následují moc Zákonodárná,Výkonná a Soudní,které danou Ideologii plně podporují v rámci příslušné Koncepce.Obrázek pro prostudování.http://files.leva-net.webnode.cz/200002371-7334775289-public/kob_007_druhy%20moci_02.jpg
      Šest priorit řízení je používáno jako nástroj k zotročení všech obyvatel této planety.Čím vyšší úroveň řízení,tím stabilnější je účinek ovládání masy obyvatel.Pokud to chcete pochopit,sledujte videa s Veličkem.Toto tam vše srozumitelně vysvětluje.Pokud nebudete studovat přeložené materiály,tak si nerozšíříte obzory a budete v pozici člověka, který sleduje oblohu ze dna hluboké studny.

      Odpověď
      • Dakujem za odpoved ale asi si trochu nepochopil co som sa pytal. Moja otazka znela ako si zabezpecuju staty Madarsko a Srbsko svoju stabilitu prostrednictvom spominamych priorit riadenia. Materialy si studujem uz dost dlhu dobu a mam aj precitanych zopar knih,takze nepotrebujem „otcovske“ rady co mam robit. Jedna sa mi o tuto konkretnu vec,ktoru som spominal vyssie.

        Odpověď
        • No, Martine, tak nevím co si myslet. Nejprve sám položíš široce interpretovatelnou otázku, dostaneš na ni (jednu z jejích naprosto legitimních interpretací) poctivou odpověď a hned poté se přeformátuješ do pozice učitele, který tu odpověď přísně klasifikuje.

          Odpověď
        • NicNezNula 27.3.2019 o 12:16

          Možná je ta nelinearita anebo výjimečnost dána tím, že srbské zednářské lóže jsou více konzervativněji a vlastenecky orientované.

          Odpověď
        • oba narody su podla mna „muzske“ v zmysle tvrdosti. Madari sa v podstate velmi nespochybnuju, skor tych ostatnych, nikdy v snahe o najdenie harmonie ci rovnovahy nejdu „zenskym“ smerom. Napr. na Slovensku sa stale vyhadzuje na oci Slovensky stat. Ono je to aj dobre, kedze sa snazime poucit z minulych chyb a vyvarovat sa opakovania. Okrem toho prilisne zdoraznovanie „slovactva“ sa hned pomenuje „hejslovaci“ apod. Na druhej strane sa tym spochybnuje nasa statnost. Madari nikde sa neospravedlnuju za Horthyho, za madarizaciu vacsinovej populacie Uhorska apod. Netvrdia, ze to bolo najlepsie, ale nespochybnuju to. Tym padom sa viac upevnuje vlastenectvo a vonkajskovo sa zda, ze to maju skor v rukach.
          Ale vyzera to tak, ze tento sposob pre nas nie je ani dovoleny a asi ani vhodny. Jednak je hned medialne vysmievane a stihane, jednak naozaj v sebe rozvijame aj dalsi aspekt, Slovaci maju v sebe silnu zensku cast (a preto hladaju porozumenie a nie hned odvrhovanie), nemozu ju teda zatratit, inak by sa stali Madarmi.
          Srbi na tom su imho podobne, silne marsicky narod (v zmysle astrologickych popisov), vyhranovali sa voci Turkom, Rakusku-Uhorsku, teraz NATO. To im dava silnu podporu na prvych troch prioritach. Ale zasa prechadzaju velmi tvrdymi uskaliami zvonku, ktore ich znacne nicia (kvoli uniku zo zeme a biedy, je vela Srbov vsade inde len nie doma)

          Odpověď
        • … myslim, ze v tejto suvislosti, teraz aj niekolkokrat predtym spominal material Stat – system prezitia naroda, ktory fct altai uverejnil: https://fct-altai.ru/c/analitika/gosudarstvo-eto-sistema-vyzhivaniya-naroda-s-utochneniyami-i-dopolneniyami-ot-11-02-2019

          Odpověď
  30. Pjakin z 18.3.2019 v češtině pro poslech:

    https://uloz.to/!BNTNFqJPBgJB/2019-03-18-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  31. NicNezNula 24.3.2019 o 15:58

    V některé předchozí relaci zmínil Pjakin Datlovovu expedici a že Putin chce obnovit její vyšetření proti něčí vůli.
    Vyšetřovatelé z prokuratury provedli 3D fotografování a mají veškeré materiály,
    které odevzdají expertům.
    https://cz.sputniknews.com/video/201903249491832-proc-po-60-letech-vysetrovatele-znovu-jeli-na-misto-kde-zahynuli-sovetsti-studenti-/
    Někdo asi ví, co se skutečně stalo a bylo pravděpodobně ututláno. Tuší někdo čeho se může taková stará záležitost týkat?

    Odpověď
    • Niečo ich vyhnalo zo stanu a musel to byť poriadny des. Niečo ich vydesilo tak že napokon zamrzli pomerne ďaleko od stanu a tá zver ich predsa len dohrízť mohla, ale je tam to niečo čo ich tam strašne vydesilo. Čo to bolo sa môžeme len dohadovať. A verim ze dnesna forenzna veda sa k tomu dopracuje

      Odpověď
  32. Preco Pjakin demonkraticky komentuje len tie najpopularnejsie otazky. V kazdej spolocnosti je menej tých mudrych – schopných pokladat najdolezitejsie otazky, povedzme 6 %. Tak nech daju aspon jednu otazku aj taku, ktorá je v tej miere potvrdena. (1% je malo.) Inak sú demonkrati…

    Odpověď
    • Demokracia znamená vláda väčšiny. To len taká poznámka k demonkratom.

      A ešte. Jeho relácie sú v podstate len reklamou na DVTR a KSB (t.j. mŕtvu vodu). Preto sú tvoje výtky bezpredmetné.

      Odpověď
      • Oracle 911 23.3.2019 o 23:58

        Nehovoriac o tom, že rámec a čas ani nedovoľuje viac…

        Odpověď
  33. „Otázka – odpověď“ ze dne 18. března 2019
    Pan Pjakin říká, že GP odstupuje od křesťanství a chce ho nahradit islámem. Islám je ale vývojově nižší náboženství, takže by to byl krok zpět – a pravděpodobně se mu to nepovede. Vnutit lidstvu vývojově nižší náboženství je nesmysl, nově příchozí náboženství musí být vývojově výš.

    Odpověď
    • - a prečo , asi zrušia vo Francuzsku atomove elektrarne….
      - prečo , bol ten príliv migrantov…
      - prečo, královská rodina je spojená s Mohamedom „pokrvne“

      - ked rozvetala Rhodesia nebol problem urobit z nej Zimbabwe . ktorá nieje tak rozvitá
      - Atlatané tiež boli vývojom vyššie a po nich sme sa mohli učit „zas robit hrnce na kruhu“
      - Ked GP chce aby civilizacia šla nižšie tak nepošle niekam vyšiu kulturu…
      A toto RF zastavlo či pozastavilo, ked vstupilo do Syrie
      a je len na naá kam pojdeme dalej

      Odpověď
    • Putinovec 23.3.2019 o 20:05

      Jakékoliv náboženství je pouze nástroj na bezstrukturní řízení davů.Třetí priorita řízení která je používaná proti zájmům lidí.
      https://www.youtube.com/watch?v=WEINJQ6wd0Q

      Odpověď
    • Pjakin mluvi casto o „zlate miliarde“ nebo „zlatych 500.000“.
      Nejak ale nerozumim tomu – podle Pjakina by mel v Evrope byt vytvoren Chalifat…To se mi ale nezda jako zmensovani poctu obyvatel… (Evropske matky daleko mene deti, nez muslimske)?

      Odpověď
      • Putinovec 23.3.2019 o 20:25

        Islám není jednotné obyvatelstvo.Je to tisíce různých kmenů,které si jdou navzájem po krku.Ta vize islámské Evropy odpovídá filmům Šílený Max.

        Odpověď
        • QuoVadis 24.3.2019 o 8:45

          Diky a vysvetleni.
          V te souvislosti me napadla jeste jina otazka – jestli komunisticke vedeni v Ceskoslovensku vedelo o Biblickem projektu… kdyz si vzpominam na v podstate zakaz cirkve, resp. belle omezeni nabozenstvi, detailni dotazniky ohledne nabozenske prislusnosti a aktivit vsech rodinnych prislusniku pri prihlaskach na stredni a vysoke skoly, pri uchazeni se o ruzne zamestnani…

          Odpověď
          • Putinovec 24.3.2019 o 9:27

            Zase je to řízení prostřednictvím 3 priority,ideologické.Ideologie diktuje zákonodárné moci,ta používá výkonnou moc a usměrňování těch kteří vybočují má na starosti soudní moc.A vše je podřízené KONCEPTUÁLNÍ moci,o které výkonné nástroje jako např. král,premiér,vláda,poslanci atd. nemají ani potuchy.Těm všem je prostřednictvím krásného obalu tvořícího jakoukoliv potřebnou IDEOLOGII servírována lež, kterou je dav i elita ochotna konzumovat bez toho, aby ji chápala.
            Nejvyšší moc je -KONCEPTUÁLNÍ-program na zotročení lidstva
            Prostředek na prosazení dané koncepce je-IDEOLOGIE-líbivý obal který se prezentuje davu
            a další už jsou běžně známé -ZÁKONNÁ MOC,VÝKONNÁ MOC,SOUDNÍ MOC.
            http://leva-net.webnode.cz/products/v-a-jefimov-o-konceptualni-moci/
            http://files.leva-net.webnode.cz/200002371-7334775289-public/kob_007_druhy%20moci_02.jpg

            Odpověď
          • @QuoVadis,
            pokud se podíváš na mnohá společenská dění v Československu před sametovým převratem z nadhledu, uvidíš, že neustále probíhal boj i v ideologické hladině. Nemyslím nyní stálé špatně psané propagandy a demagogie marxismus×kapitalismus, ale pokusy o odstranění společenských zvyků založených na dříve platném náboženství náhradou „něčím novým“, novou „materialistickou věroukou“. Přebírání různých obřadů a jejich neumělé modifikace, vymýšlení obřadů, náhrady svátků jinými a pod.

            Přeci jen Marx i Lenin byli proti bohu velmi slabé imitace i s celým svým učením. Příliš mnoho komplikovaných textů pro to, aby se to mohlo vsáknout do denního života lidí a jeho pravidelných rituálů. A hlavně scházel tomu náboj, duch. Formalizmus jej vypudil. Nebyla v tom síla od Boha.

            Jenže tehdy nevěděli, že se jedná o egregory a že proti egregoru (kyvadlu) můžeš zase postavit pouze kyvadlo (egregor). A o to nyní jde i GP – ten proti našemu zde již pár století tradičnímu evropskému egregoru křesťanství postavil egregor islám (i když oba mu patří a pouze slouží na odvedení pozornosti). Jen my, pořád sledujeme dění jak z tribuny a bavíme se o barvičkách různých stužek na zápasnících, místo abychom připravili svého mnohem silnějšího hráče a také jej vypustili na scénu (a pouze jen sledujeme, jak VVP vše dělá za nás). Přesněji: je potřebné ušít jeho ideový háv (postaru dres-kod), aby KSB také mohl vstoupit do ideologické arény a předvést, kde a v čem je skutečná síla. VP SSSR ve svém týmu neměl kluky, kteří by se tímto tehdy podrobněji zabývali.
            Jenže konceptuálnost s ideologií úzce souvisí, obě tvoří tandem.

            Odpověď
            • Přesněji ideologie tvoří vnější slupku konceptu pro veřejnost.

              Odpověď
    • islam nie je nižšie, to si pravdepodobne len podlahol vlastnej ilúzii.

      Odpověď
    • GP určite nepoužije pravoverný Islám. Ale historicky sformovaný. Aj v kultúre moslimov je rozdeluj a panuj. Napríklad Suniti a Šíti.

      Koncepcia bude teraz prikrytá ideológiou historicky sformovaným islamom+zmeny od GP. Otázka je či GP stihne zmeniť informácie napísané v koráne.

      Odpověď
      • QuoVadis 24.3.2019 o 8:56

        Jestli to nebude puvodem… Sunite tvori asi 85% Muslimu, Shiite (Wahabismus/Saudska Arabie) jen asi 10%, presto maji daleko vysadnejsi postaveni a jsou „nejlepsim“ spojencem USA na Blizkem Vychode…
        Jsou Wahabiste ale opravdu Muslimove? K tomu se najdou uz ruzne diskuze na internetu.

        Odpověď
        • Putinovec 24.3.2019 o 9:35

          Zde je krásně vidět vliv ideologie.Židé i muslimové pocházejí z kořene semitů,takže dle Rozděl a panuj se navzájem mydlí pro zájmy skryté skupiny která je bezstrukturně ovládá.Židy ovládá lež č.1,muslimy lež č.2 a bohatě to stačí na generační smrtelnou nenávist.Takto programovanou ideologickou nenávistí jsou ovládané národy celého světa.

          Odpověď
        • Šíti nerovná sa wahabizmus. Wahabizmus je samostatná kapitola.

          Odpověď
  34. „Otázka – odpověď“ ze dne 18. března 2019
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=p4vQAgGWFP4
    Audio mp3 20,2 MB 1 hod. 2 min. 53 s.:
    Https://yadi.sk/d/rQzc2zGdBVK2Uw

    Odpověď
  35. Pjakin z 11.3.2019 pro poslech v češtině:

    https://uloz.to/!wiVOcAjZrXTD/2019-03-11-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  36. Валерий Пякин Видеоархив
    Когда перестанут тормозить технический прогресс. Валерий Пякин.
    Publikováno 15. 3. 2019 Kdy zastaví technický pokrok.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=fXDcIxIitLU

    Odpověď
    • Omluva za špatný překlad

      Odpověď
    • Přeložený Pjakin
      https://youtu.be/T8IG0Weqdr0
      čas 23:17 Aký je osud FED, ECB a ďalších centrálnych bánk v plánoch GP?
      34:14 Zastavenie technologického pokroku od sedemdesiatych rokov 20. storočia. Zákon času.
      opice-kalašnikov
      https://www.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU
      ————————————–
      Kolja, Ola, Archimedes
      https://www.youtube.com/watch?v=KPazb9f_wUo&feature=youtu.be
      ————————————–
      Návratu do budoucnosti 3:-o filmu
      http://tv.nova.cz/clanek/novinky/umrti-behem-pokracovani-navratu-do-budoucnosti-kdo-prisel-o-sveho-blizkeho.html
      DeLorean DMC-12 Time machine z filmu Návrat do budoucnosti
      https://zajimavysvet.eu/zajimavosti-o-filmove-trilogii-back-to-the-future-navrat-do-budoucnosti/
      https://www.filmujeme.sk/navrat-do-buducnosti-3-1990-online-film

      Odpověď
  37. V úterý uplynul týden, co anděl v Praze na dotek byl,
    přijetí hektické, psychedelická šou.
    Hodně světel, vizuálních efektů, poskakování a hlasité lalalala produkce.
    Výjimečnost z přítomných vyzařuje, spojená s přesvědčením o tom, že znají důvod, proč tu jsou.
    Přeci zábava je na pořadu dne, nebo to jen jejich iluze?
    Na stagi střídali se různí interpreti, všem za zády ze světel pyramida bliká.
    Zaujala nepřítomnost Lucie – víš svý Lucie, Eko – zpěvačka odnášející si anděly tak samozřejmě,
    jako kouzelník tahá králíky z klobouku; doba eko nastává, žádné mega kanály zemím není potřeba,
    integrovat se sluší jejich duším (pozn. níže),
    písničkář s kytarou a vizáží bojovníka isil, dále obutý budhista, hradecké v angličtině zpívající sts,
    virtuóz do mamonu zahleděn, opičí travesti business; frontman v převleku sestřičky, „kosmonaut“ v cigaretovém oparu, strýček Sam v tyrkysu a socha Svobody s olámanou korunou v produkci zpěvačky Černochové (den na to ve Washingtonu, původně otrok českou hymnu zpívá); opičí vztahy končí – začíná obnova v barvě tyrkysové a do síně slávy Lennon vjel, po Koleji Yesterday.
    Co za egregor se plní, v souznění věřím,
    my svoji zemi Milujeme, Češi nebudou doma cizí.

    Pozn. viz. Základy sociologie 3, hlava 11 a Základy sociologie 4, předmluva; VP SSSR.
    Dvě vsuvky z teorie: Křesťanství odejde, zmizí, odslouží své. A nemá smysl se o tom přít. Mám pravdu a čas ji dokáže. Nyní jsme populárnější než Ježíš. Nevím, co zmizí dříve, – zda rokenroll nebo křesťanství. S Ježíšem bylo vše v pořádku, ale jeho apoštolové se ukázali být lidmi jednoduchými a průměrnými. Právě oni zdeformovali křesťanství, což podle mého i vede k jeho zániku.“ … „Nejsem proti Bohu, Kristu a relígii. Netvrdím, že jsme výše nebo lepší. Já věřím v Boha, ale ne jako staříka v nebi. Věřím: to, co hlásal Ježíš, Mohamed, Buddha, bylo pravým (správným), ale jejich vykladači způsobili spoustu chyb.“ John Lennon dává v roce 1966 interview Maureen Cleaveové, korespondentce našich londýnských novin „Evening Standard“; více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/posledni-gambit-7.
    Dostatočná (pohodlná) pri dnešných formách demokratúry je idiotizácia cca 80 – 90% populácie. Ak hodnoty týchto základných parametrov podľa dispozičných metrík socio-naturálneho in-ži-nie-ringu samoriadenia kultového automatu klesajú na hodnoty okolo 70 – 60%, tak má „Houston problém“. Ten rieši spravidla zvýšením tokov narkotík (od hlavne alkoholu v Európe a USA, až po napr. ópiové vojny v Číne v 18. – 19. stor. a pod.), či chorôb a niektorých paušálne rytmicko-vysokofrekvenčných hudobných trendov (rock´n´roll, ťažký rock, techno a pod.). Prípadne ako posledná možnosť nasleduje účtovne riskantná „poistka granátu“, tzv. horúca vojna, ktorá je príznakom hrubých chýb v manažmente a nutnej výmeny garnitúr praktickej otrokárskej politiky dnešného paraziticko-expanzívneho neokolonializmu; více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/dostatecne-vseobecna-teorie-rizeni-11. V souvislosti s „problémem“ stojí za zmínku, že ve dnech 9.,11. a 12.3. byl na Nova Cinema vysílán film Apollo 13. V této části DOTU (DVTR) jsou rovněž objasněny způsoby řízení v dopravě.

    Toto úterý v Praze další sešlost byla,
    t(T)áborový potlach se nekonal.
    Spousta cizích jmen, v kostýmech však známých,
    každý vzal si, co blízké je mu.
    V pohádkách má dítě vyrůstat, nad vší pochybnost pak zná,
    kdo pravdu pod kůží nosí, a kdo kůži převléká.
    Vlk či vlčice jazyk si brousí, zápach krve z pórů přesto nesmyje.
    Bratrovi nasadili oslí hlavu, neposloucháš, do kouta jdi,
    na Vlast nehled’, pragmatický buď.
    Tomu se říká diplomacie, za to se uděluje řád či dva.
    Ve svém nitru na VšeDržitele zapomněli, Metelice jim srdce zavála,
    až chladní jsou, jak z kamene.
    Bratr vnímá Boha, naladěn na jeho taktovku, rytmus empatie ovládá,
    poznal sílu Lásky, před ní nic pevné není dost.
    Všechno se ve prospěch Života mění, synchronizace zahájena byla,
    zlo o křídla přišlo, díky Bohu.

    Odpověď
    • Tvoj odkaz na Poslední gambit mahatmů už síce nefunguje, ale našiel som si tento zdroj inde. Musím pochváli Ivana Wíznera, docela se mu podarilo rozobrať všetky aspekty, ale jeho slepá viera v rozpínavosť Slnka, a tým pádom aj mejnstrímové strašenie o oteplovaní zemeguľe, tak to teda nie. Velká škoda, že sa Ivo Wízner (Vízner?) tak nechal zmanipulovať a tvdošijne hlása mejnstrímové strašenie, rovnako ako nejaký Marek Pešl, ako pán VK z alternatívy AEnews…no škoda..

      Odpověď
  38. „Otázka – odpověď“ od 11. března 2019
    Audio mp3 18.8 MB 58 min .: cca19.3Mb
    https://yadi.sk/d/rWSPCvTB_ZNSRw

    Odpověď
    • Na youtube, za prvních asi 8 hodin, je už přes 41 tisíc shlédnutí. Týden staré O-O shlédlo na youtube skoro 160 tisíc.

      Odpověď
      • Vědění se počalo šířit.

        Odpověď
  39. Pjakin ze 4.3.2019 pro poslech v češtině:
    https://uloz.to/!5GHpMl4gh8Pn/2019-03-04-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  40. Nedávno jsem narazil na článek o čínských kopiích evropských památek v „oddychovém parku huawei“ (https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/cesky-krumlov-cina-huawei-zamek.A190118_104959_budejovice-zpravy_epkub). Napadlo mě k čemu asi tohle číňani potřebujou… vztah vedení čínských továren k blahobytu jejich pracovníků je dlouhodobě znám (viz „banánový“ olej a foxconn, https://www.wired.com/2015/04/inside-chinese-factories). Myslíte že je to kvůli tomu, jak říká Pjakin, že čína nebuduje infratrukturu pro číňany ale pro evropské odborníky kteří ji tam v rámci pozvednutí mají jít dělat „kreativní“ práci, na kterou číňani nemají? Aby se tam evropští zaměstnanci lépe cítili jako doma? Nejlépe poté, až některé z originálů třeba i přestanou existovat??

    Odpověď
  41. Pjakin z 25.2.2019 k poslechu v češtině:
    https://uloz.to/!hIVSUxIlsugP/2019-02-25-pjakin-cz-dabing-mp3

    Odpověď
  42. Včera jsem dočetl knihu O světě křivých zrcadel. Jak je psáno v úvodu, kniha se skládá ze série analytických poznámek, vypracovaných v letech 2011 a 2012, nicméně to knize neubralo nic na aktuálnosti. V knize jsou detailně popisovány zrady na Sovětském svazu a na sovětském lidu, kterých se začalo dopouštět nejvyšší ruské vedení bezprostředně po smrti Stalina a v podstatě trvající do naší doby.

    Vlastizrádce Chruščova jsme zde probírali, no Brežněv byl ještě horší. Např. „prodal“ Američanům jejich přistání na měsíci za levné obilí a pár nových fabrik (např. Kamaz). Celá kniha je vlastně o podpoře a o dohodách o podpoře Američanů a celého západu na účet SSSR a o přisýpání písku do soukolí sovětské vědy, průmyslu, vzdělávání, no prostě všeho, aby náhodou v něčem SSSR nepředhonil USA.

    Po přečtení této knihy již vůbec nepochybuji o tom, že „okupace 1968“ byla dílem dohody USA a SSSR, protože oproti těm všem sviňárnám, popsaným v knize, to je zanedbatelná drobnost.

    Odpověď
    • DoubleM 1.3.2019 o 4:14

      Ještě doplním, část knihy je věnovaná postavení centrální banky a podvodům při schvalování ústavy. Ústava z r. 1993 není platně schváleným zákonem.

      Odpověď
      • DoubleM, jakto že Ústava z r. 93 není platně schváleným zákonem?

        Odpověď
        • Těch důvodů je více, jedním z nich je zfalšované referendum, kdy ve skutečnosti se k volbám dostavilo méně než 50% voličů, čímž správně mělo být referendum neplatné.

          Odpověď
          • jj, např. soukromé vlastnictví je defacto fikce. Čeká se jen na vhodnou příležitost.
            Putinovi by měli lidi líbat „nohy“, zvláště podnikatelé, že ten okamžik je stále oddalován.

            Odpověď
    • Před časem se tu hovořilo o tom, že by někdo snad byl schopen Pjakinovu knihu O světě křivých zrcadel přeložit. Jen se chci zeptat, jak vypadá tato s tímto překladem? Rusky se tak nějak domluvím, ale na to, abych si přečetl knihu, navíc takovouto, to opravdu není. Díky. J.

      Odpověď
      • S predávanou knihou to nie je tak jednoduché. Už len z férovosti. Bolo by to snáď možné až keď hlavná vlna záujmu o predaj knihy odoznie.

        Odpověď
      • Pokud se do toho někdo pustí, tak to bude trvat cca 3/4 roku.

        Odpověď
    • Myslím, že do puzzle práve zapadol posledný dielik.

      Pjakin potvrdil, čo sme si tu všimli dávnejšie. Napríklad niekoľko rokov za sebou vyhrávajú na Slovensku ceny za architektúru obnovené synagógy. Všimli sme si aj to, že izraelská IT firma NESS spravuje zdravotné dáta nášho obyvateľstva. A tiež to, že tu máme celkom slušne zastúpených izraelských developerov, od Bratislavy až po Tatry. O prvej reprodukčnej klinike u nás ani nehovoriac (ISCARE).
      Pjakinové slová zároveň vysvetľujú snahu bratislavskej kaviarne pošpiniť Štúra antisemitizmom. A vysvetľuje aj Dankove snahy o zákonné úpravy namierené proti antisemitizmu.

      Na druhej strane, to hádzanie polien pod nohy V4 zo strany Poľska a ich bábkovodičov sa dá využiť aj pre dobro veci = brzdí to totiž znovusformovanie R-U. A ako vieme, brzdná sila je energia, ktorú možno tiež využiť. Takže, beriem to tak, že zatiaľ máme šancu pracovať na sebe. A čím viac to budeme robiť, tým viac podmienok si môžme klásť.

      Odpověď
      • Pardon, mala to byť reakcia na http://www.vodaksb.eu/diskuse/otazka-odpoved-v-v-pjakina/comment-page-2/#comment-206773

        Odpověď
  43. VVPj v O-O (od 40:00) potvrdil probíhající procesy přesunu židovské elity do Prahy a celkově přesuny židů do států V4. Je to téma, které se zde v minulosti diskutovalo, nicméně však pro většinový nesouhlas pouze okrajově.

    To pro Prahu, ČR a státy V4 neznamená vůbec nic dobrého, protože místnímu obyvatelstvu bude přisouzeno obsluhovat nově příchozí. Že přesun proběhne ve velkém měřítku, nasvědčuje skutečnost, že státy V4 byly ušetřeny nájezdu hnědých inženýrů. Osobně počítám, že do ČR bude přesunuto okolo milionu židů. Židi na Starém Městě skupují celé bloky domů, v Holešovicích se rozebíhá projekt Argentinská, což má být celé nové židovské městečko.

    Pro obyčejné obyvatele se asi mnoho nezmění, budou dále otročit za pár halířů, ale pro současná jElita se podle mne změní hodně. Nastoupí 7. etapa PFŘ a všichni, podotýkám, všichni, ať už výše uvedenému procesu pomáhali nebo nepomáhali, budou likvidováni. Elita z Izraele si přece nenechá poroučet od nějakých jElit z Prahy.

    Odpověď
    • Oracle 911 27.2.2019 o 6:32

      Plánuje sa, a nie, že je to u konca…

      Odpověď
    • Ano.
      Aj ten samit V4 a Izraela dost pravdepodobne riesil aj tento problem.
      Vsetci „experti“ sa cudovali, co V4 moze riesit s Izraelom…

      Odpověď
    • Kammerer 27.2.2019 o 7:48

      Tiez napr. Izraelsky honorarny konzulat v Kosiciach. Otvoreny v 2015.

      Odpověď
      • A pri tom mále priamych leteckých liniek, ktoré sme na Slovensku mali, jedna z nich bola do Tel Avivu. Neviem, aká je situácia teraz, ale voľakedy to tak bolo.

        Odpověď
    • Jiří N 27.2.2019 o 7:54

      Nemyslím si, že nám přisoudili obsluhovat nově příchozí. A pokud ano, ještě to neznamená, že se jim přání splní. Židé jsou dnes v jiné pozici, než byli před odchodem do Izraele, to platí i o nás.

      Odpověď
      • Pokud dostanou na BV trochu přes prsty, mohli by to být jiní židé. V každém případě dračí vejce bude podloženo. Pak už bude jen záležet na tom, která koncepce GP nebo ruská převáží.

        Odpověď
        • Pokud ruská, přestanou být židy, stanou se národem (Měděný jezdec) a pokud GP, stanou se jeho nepotřebnným nástrojem .. s příslušnou verzí svého osudu. Snad pochopí, snad se mezi nimi najdou autentické elity, které jim to dokážou vysvětlit, vytrhnout je z otroctví.

          Odpověď
          • Jiří N 27.2.2019 o 9:41

            Ano, doufejme, že Ruská koncepce bude mít navrch, protože Chalífátu budou Židé opět na dostřel. Tentokrát i s námi.

            Odpověď
    • Já myslím, že zajíci jsou na fakt přemnožení lišek schopni reagovat nepoměrně lépe než lišky.

      Odpověď
    • Podle mých informací je v tomto možná aktivnější Brno než Praha.

      Odpověď
      • Jiří N 27.2.2019 o 9:44

        Jako Brňák o tom nevím, můžeš být konkrétní, prosím?

        Odpověď
        • Odkazy již asi nenajdu … jedna z předchozích vlád ČR pořádala i spojené zasedání vlád ČR a Izraele … mluvilo se tam i o přesídlení (pravděpodobně v souvislosti s plánovaným finálním holocaustu).
          A jedno z vytipovaných měst bylo Brno

          Moje kamarádka dělala v Brně na hotelu a tehdy skutečně přijelo z Izraele několik různých delegací na obhlídku.

          Odpověď
          • https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Spolecne-jednani-ceske-a-izraelske-vlady-probehne-asi-na-podzim-313439
            https://www.mzv.cz/telaviv/cz/vzajemne_vztahy_1/tiskove_zpravy/spolecne_zasedani_ceske_a_izraelske.html
            https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2337430-pristi-rok-melo-probehnout-dalsi-spolecne-jednani-ceske-a-izraelske-vlady-tentokrat-v

            Odpověď
    • Honza Větrník 1.3.2019 o 10:50

      Já myslím že pro obyčejné lidi se toho změní hodně. Několikrát jsem si říkal, odkud se vezmou nové kádry, až ty doposud vládnoucí z Prognostického ústavu odejdou. Když Zeman prohlásil, že Česká republika je největší přítel Izraele, začalo mi to smrdět čertovinou.
      Pokud dojde k velké migrační vlně do V4 z Izraele, tak si začnou automaticky kolem sebe vytvářet životní prostor. Na čí úkor asi? A co z původním obyvatelstvem? Pošlou je na Rus do mlýnku na maso? Nebo mají pro nás připravenou jinou roli? Každopádně s migrací příjde i kapitál, takže počítám že skupovat budou pozemky a polnosti a to zase vyšroubuje cenu nahoru. Já si to pole snad nikdy nekoupím…

      Odpověď
      • Pokud začne masová emigrace z Izraele, tak nikoliv jako dobrovolný přesun vyvolených, ale záchrana mimikrujících „obětí“. Obdoba předválečného exodu . Za té situace bychom nemuseli hrát dobrovolně roli vytlačované většiny, ale klást v procesu vlastní zřetelné mantinely. Je to na národním egregoru , jak bude v dané situaci připraven a nastaven.
        Domnívám se, že vzor bude nastavovat především RF , kam bude směřovat hlavní proud migrace.

        Odpověď
        • Putinovec 23.3.2019 o 19:58

          Plus ta skutečnost, že Český národ zase začíná vzdorně zdvihat hlavu a za další,parazitů už je zde nepočítaně a nepředpokládám jejich vlídné se rozdělení o stávající koláč.

          Odpověď
    • A vysvetľuje to aj, prečo má Ha-rabín na Slovensku takú dobrú pozíciu. Buduje zázemie… Ak získa podporu práve on ako tzv. pronárodný a alternatívny kandidát na prezidenta, tak vyhliadky nie sú veľmi pekné.

      Odpověď
    • Člověk 2.3.2019 o 22:18

      Dumám nad tím a přemýšlím, že pohyby a změny (vyhlazování, genocidy apod.) národů byly vždy v režii globálního zákulisí. V případě, že se naše národy opět nechají přeformátovat jako nějaké projekty globálních parazitických elit a nasoukají nám sem navíc se slovanskou kulturou nekompatibilní jevreje, jenž jsou vypěstováni na zotročování ostatních, tak to pro naše národy moc pozitivně nevyznívá. Východiskem by mohlo být zabránění finálního holokaustu a zničení Izraele tak, aby tam prostě zůstali. Dále – pokud bude Praha i nadále považovaná za jejich okultní centrum, tak zde budou tendence české hlavní město i národy v ČR ovládat. Co dělá Prahu tím okultním centrem světového židovstva? Lze uskutečnit kroky, které by do budoucna Prahu této temné nálepky zbavily?

      Odpověď
      • O tom také často přemýšlím, jak vysvobodit Prahu ze spárů jevrejského okultismu -

        Odpověď
    • Tak ono to také může dopadnout tak, že se naopak budou od nás a z dalších zemí V4 stěhovat zpátky do izraele ;-) … chce to jen vhodně tyto procesy zaŘÍDIT…

      Odpověď
      • Postizraelských scénářů je víc.

        Odpověď
  44. Dávám odkaz na asi všechny relace Pjakina,je tam i obsah relací.
    https://wiki-kob.ru/%D0%9F%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D0%BD_%D0%92._%D0%92._%D0%92%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%9E%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%82._%D0%A5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6

    Odpověď
  45. «Вопрос — Ответ» от 25 февраля 2019 г.

    Odpověď
    • https://yadi.sk/d/hEPzzEcO_3sIug nestahoval jsem sám mám audio z YouTube.

      Odpověď
  46. Vážení a milí kolegové,
    posílám Vám odkaz na seznam všech Otázek a odpovědí V.V. Pjakina od r. 2013. Může se někomu hodit.

    https://wiki-kob.ru/%D0%9F%D1%8F%D0%BA%D0%B8%D0%BD_%D0%92._%D0%92._%D0%92%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%9E%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%82._%D0%A5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6

    Odpověď
    • dobrý :-) rozumí tu někdo Rusky? :-D ne to je samozřejmě vtip. Mohl by se někdo mrknout jestli by v rámci těchto stránek šlo přidat českou verzi s odkazy na Česká videa? Nemyslím aby to někdo udělal, ale jestli je to vůbec na tomto wiki-serveru možné.

      Odpověď
    • Děkuji, hodí se mi velice. Výborně udělané.

      Odpověď
    • Bohužel, v tuto chvíli odkaz už nefunguje.

      Odpověď
      • https://fct-altai.ru/
        Sekce „archiv“. Tam se to dá najít bez problémů. Ovšem neotitulkované verze, samozřejmě.

        Odpověď
    • výborně , díky .

      Odpověď
  47. Pjakin z 11.2.2019 pro poslech v češtině:
    https://uloz.to/!ZBlrCDn52B71/pjakin-2019-02-11-cz-mp3

    Odpověď
  48. PJAKIN «Вопрос — Ответ» от 11 февраля 2019 г.
    https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-11-fevralya-2019-g

    Odpověď
  49. Ten zaver posledniho Pjakina by si mel kazdy vzit k srdci.Misto prazdnych tlachu o tom jak je Zeman kadr GP, jak co myslel a podobne, pilne studovat, rozsirovat svoji mozaiku a hlavne zmena chovani.Zmena z ja-centricke psychiky na Boho-centrickou.Vice myslet na druhe nez na sebe.Jit prikladem, ne nekomu neco nutit nebo poucovat.

    Odpověď
    • …by si mel kazdy vzit k srdci…
      …ne nekomu neco nutit nebo poucovat.
      A tento tvoj príspevok je čo? Mne sa to vidí ako poučovanie…

      Odpověď
    • Naprosto souhlasím, ostatně v diskuzích je krásně vidět nepřímá úměra, čím více příspěvků, tím menší jejich kvalita a kvalita příspěvků je dána kvantitou a kvalitou studia (čest výjimkám).
      Někteří diskutující zde se dokonce snaží dosáhnout kvalit Brouka Pytlíka.

      Odpověď
    • Trochu manipuluješ.
      Pjakin nic nemluví o tom, že nemáš informace vyhodnocovat.

      K čemu je ti potom znalost KSB, jestli nebudeš schopen vyhodnotit pozice hlavy státu a buď podpořit ho nebo naopak, nepodpořit? Máš se chovat ve smyslu: kam vítr, tam plášť? To je chování stáda.

      Jestli se ti, osobně, nelíbila diskuze o Zemanovi, ještě to neznamená, že nebyla k ničemu a neposunula chápání diskutujících o krok kupředu. To je také, mimochodem, o mozaice.
      Jedno nevylučuje druhé – zvyšování míry chápání a práce na sobě, jde ruka v ruku.

      Odpověď
    • To nie je o psychike ale o svetoponímaní. Slovania sme MY ROD nie JA. Slovania su silný spolu ked sú ROD. Takže ak nie je viera v ROD nie je jednota.Pjakinovi neverte riadte sa svedomím .Niekedy mal lepšie videa,kde to často prizvukoval aby ste mu neverili.Takže on nie je so svojim svedomim v konflikte. Ale ked budete stat pred svojim Rodom ,stvoritelom čo im poviete riadil som sa Pjakinom ? Ste človek z RODu? alebo KOB alebo Pjakinov dav ? Tu nejde o to či povedal pravdu alebo nie.

      Odpověď

Napsat komentář

*
*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>