1. Erik Best jako obvykle stručný,výstižný a vtipný ke končícímu komickému vystoupení pocheovské „ČSSD,a.s.“
    http://www.novarepublika.cz/2019/08/mrtvy-zved-michal-smarda.html

    Odpověď
    • Kdy lze očekávat další pokračování onoho „komického vystoupení“ ? Jsou už známi i další „učinkující“ ?

      Odpověď
      • To bude záležet na dramatickém kroužku a zahraniční producentské skupině. Pokračování bych očekával v souvislosti s rozhodnutím o stíhání či nestíhání premiéra a další termín pro vystoupení ochotníků bude debata kolem státního rozpočtu. Myslím, že mají teď v chalupě /Lidovém domě/ dost co dělat Další spoluúčinkující se určitě objeví , Hlavní role jsou ale již obsazeny , tak jen jako komparzisté .

        Odpověď
  2. Pomník maršála Koněva v Praze„Radnice Prahy 6 funguje i v pátek v 9 hodin večer.“ Dobrovolníkům zakázali vyčištění pomníku maršála Koněva

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019082410571729-radnice-prahy-6-funguje-i-v-patek-v-9-hodin-vecer-dobrovolnikum-zakazali-vycisteni-pomniku-marsala/

    To by tak bylo, aby Hřib s Kolářem „utřeli nos“… Ještě, že Městská policie v Praze „bdí“ !

    Odpověď
    • Podle foto to dobrovolníci stihli vyčistit, alespoň nápisy. Diskuze na novinkách je jasná, většina lidí je pro vyčištění. Teď ještě přetřít ten růžový tank zpět na zeleno a snad bude klid.

      Odpověď
      • Je to příznak neuvěřitelné tuposti magistrátní věrchušky v oblasti ovlivňování veřejného mínění. Anebo velmi účinná imitačně-provokační práce na poli potírání „ruských švábů“ .
        Tohle probudí i tu nevyhraněnou mlčící a neprojevující se pražskou šedou zónu. Jen tak dále a houšť.

        Odpověď
    • https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Josef-Skala-vypenil-Moskva-jako-Hitleruv-komplic-Z-teto-verze-se-zveda-zaludek-Stejne-jako-z-pohledu-do-tvare-starosty-Prahy-6-593515

      A pak se Skála vyjádřil i k aktuálnímu poničení pomníku maršála Koněva. Dodává přitom, že ona smlouva „darovala Moskvě dva roky“: „Moskva velela armádám, které nacismu zpřerážely vaz. Mír a svobodu přinesly i nám. Z verze, která z ní dělá Hitlerova komplice – a teď už dokonce i spoluviníka války – se zvedá žaludek. Tak jako z pohledu do tváře starosty Prahy 6, když se na kamery tetelí blahem nad urážkami, načmáranými na pomník maršála I. S. Koněva. Nacistické hordy, na něž pracovala skoro celá kontinentální Evropa, nešlo porazit holýma rukama. Moskvě darovala smlouva, podepsaná před 80 lety, skoro dva další roky. K práci na samém pokraji lidských sil. Pro sílu zbraní i jejich zázemí, na nichž si hnědý mor vylámal zuby.“

      Odpověď
    • Navrhoval bych nasprejovat na vchod radnice Prahy 6 nápis „Vyčistetě pomník Koněva, hovada“.

      Odpověď
      • Městská i státní policie by, v tomto případě, zřejmě byla „ve střehu“ a vy „na krku“ paragraf „o poškozování cizí věci“. Pochopte, „není věc jako věc“…

        Odpověď
        • To ano , ale ta opičí pracka by za to stála .

          Odpověď
    • Jako projev aktivní občanské pozice, samozřejmě.

      Odpověď
  3. Skála (KSČM): 23. srpen 1939, sedmilháři a váleční magoři
    23.08.2019 22:10

    https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Skala-KSCM-23-srpen-1939-sedmilhari-a-valecni-magori-593533

    Odpověď
  4. Bola schválená novela ohľadom očkovania. Do škôlky budú môcť prijať len zaočkované dieťa. Výnimku majú deti s potvrdením od lekára, že má v krvi protilátky proti daným chorobám, alebo nemôže byť očkované pre trvalé kontraindikácie.
    Novela má platiť od začiatku nového roku. Neplatí pre deti, ktoré už boli do škôlky prijaté pred platnosťou novely. Tiež sa nevzťahuje na deti v predškolskom veku (predškolská dochádzka je povinná). Okrem toho sa zrušilo pokutovanie rodičov za odmietnutie očkovania (cca 300 eur).
    https://www.noviny.sk/slovensko/464713-skolky-prijmu-len-zaockovane-deti-platit-bude-aj-povinna-predskolska-dochadzka-co-ale-v-pripade-ze-dieta-zaockovane-nebude

    Odpověď
    • proč asi zrušili ty pokuty…

      Odpověď
      • Nejprve utáhnou oprátku a hned ji o trochu povolí? V ČR do školek už dávno mohou pouze očkované děti, od známých vím, že jsou tam děti téměř nonstop nemocné (imunita v čudu). Jinak tu pokutu tady člověk dostane spíše když má smůlu a hygiena na něj přijde a občas se to i v tom případě obejde bez ní, doktor to hygieně říct nesmí. Je mi líto lidí, kteří ví co to je za svinstvo, ale nemohou si dovolit být ty tři roky s dítětem doma a nemuset ho očkovat.

        Odpověď
    • hmm, srovnali vám to jako u nás. Snad jen s tím že u nás pokuta stále platí, ale to je to nejmenší.

      Odpověď
    • vojna proti bielym slovanským deťom na 5.priorite – genetická

      Odpověď
    • trvalé kontraindikácie sú z princípu vždy, takže pôjde v podstate len o „kreativitu“ rodinného lekára…

      Odpověď
  5. Putinovec 23.8.2019 o 20:40

    Socani už z vlády odejít nechtějí.Ztráta ministerstva vnitra by nejen pro ně byla hrozivá.
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vedeni-CSSD-odmitlo-odchod-z-vlady-Andreje-Babise-593508

    Odpověď
    • Oracle 911 23.8.2019 o 23:17

      No, Zemanova rošáda sa vydarila, teraz otázkou je len, že nakoľko bude odchod podpindusníkov potupný?

      Odpověď
      • @oracle911… zeman to dělá elegantně, všechny důsledky teď nevidím, škoda že socani nevypadli z vlády…

        Odpověď
        • Oracle 911 24.8.2019 o 9:20

          Keby ČSSD vypadla z koalície, tak by:
          -očista ČSSD prebiehala prudšie;
          -vznikla by politická kríza, ktorá by vôbec neprospela ČR.

          Odpověď
          • Jako v ringu . Buď řešíš „spor“ mezi boxery knock-outem /odchod ČSSD z vlády/ anebo výhrou „na body“ /marginalizací vlivu nejen ve vládě, ale i v očích veřejnosti/ . Tedy jmenováním „vlastního“ kandidáta na zástupné křeslo MK / a tím Zaorálek podle všeho je/
            a postupných technickým vybodováním chromé kachny hamáčkovců nejen ve vládě, ale především v partaji . K jejich vládním neúspěchům se najednou objevují i kostlivci v oblasti policejních vyšetřování.
            Zeman postupuje velmi systematicky a hlídá si ventil papiňáku….

            Odpověď
            • Oracle 911 24.8.2019 o 14:44

              Ono tu sa vynára otázka, že či para z ventilu tlakového hrnca nepôjde rovno do ksichtu „kaviarnikov“ a podpindusníkov. A vzhľadom na to, že akú dobu žijeme a ako schopný je Zeman, tak by som povedal, že tento scenár je istý.

              Odpověď
    • Jistě, musejí „ohlídat“ horký listopad. Psalo se tu o tom, že boj, který na pozadí šmardování atd. probíhal je bojem o ministerstvo vnitra

      Odpověď
      • Trefa do černého . Spravedlnost už se podařilo vybojovat /Benešová/ , ale druhý článek tandemu v právním státě pořád drží podpindosnické figurky . A volant dostal předvídavě už v době instalace sám Velký šéf ČSSD , aby byla tahle sesle pojištěna . Naštěstí hvězda téhle pocheovské kliky řízené z ambasád malobritánie a USA nezadržitelně klesá a do listopadu by z ní mohla být „chromá kachna“ .

        Odpověď
  6. Pri neplatení výživného na dieťa sa skracuje doba z troch na dva mesiace, keď bude môcť žena (alebo aj muž, keď je to opačný prípad) požiadať úrad o vyplácanie výživného a úrad sám (už nie žena) zabezpečí trestné oznámenie na neplatiča. Podnet na exekútne vymáhanie výživného dáva žena, ale ďalej už exekútor rieši veci so štátom a vymožené peniaze dáva štátu.
    Poberať výživné od štátu môžu osoby, ktorých čistý príjem neprevyšuje sumu z terajších 673€ na 1010€. Výška maximálneho výživného sa zvyšujem z terajších 115€ na 355€ a dotkne sa to 96-98% poberačov výživného od štátu.

    Fico: https://www.facebook.com/robertficosk/videos/1998666810268522/

    Odpověď
    • Fico rozdává ze společného, do kterého přispívají i řádné rodiny, které usilovně své vztahy chrání. Jak ti k tomu přijdou? Jak jsou za svou snahu oceněny?
      Při skutečnosti, že bílý muž u soudů nemá důvěru, se jedná o další depopulační rozhodnutí.
      Není důležitější začít pracovat na odstraňování příčin rozvodů, než zdroje směřovat parazitům ve státní správě a lichvářům a exekutorům?
      Maďaři to umí, proč se Fico neinspiroval?
      Nebo je volební síla samoživitelek tak ohromující (navíc napříč spektrem politických stran), že bez tohoto ústupku v nadcházejících volbách není možné uspět ? A rozumné řešení u slovenských samoživitelek neprojde?

      Odpověď
      • Není důležitější začít pracovat na odstraňování příčin rozvodů, než zdroje směřovat parazitům ve státní správě a lichvářům a exekutorům?
        Myslíš si, že toto vyriešiš za desaťročie? Dovtedy sa majú tie ženy každý mesiac doprosovať otcom, aby sa im uráčilo dostáť svojej povinnosti?
        To ti je tak ľúto tých doslova pár drobných? Veď poberateľov je cca 300 mesačne (15.000€). Myslím si, že ak tie „řádné rodiny, které usilovně své vztahy chrání “ prehryznú, že doživotne vyplácajú viac ako slušný servis bývalým prezidentom, tak to náhradné výživné znesú tiež.
        Sociálne sa má myslieť len v prípade, ak to má predmetná skupina poriadnu volebnú silu?

        Odpověď
      • Oracle 911 24.8.2019 o 19:20

        Koľko je takých samoživiteliek či už rozvedených alebo slobodných matiek?
        Veľa nie, ale vymáhanie akejkoľvek finančnej požiadavky je problematické. To je prvá vec.
        Druhá vec je, že chlapi dvakrát rozmyslia ak nechajú samú ženu s dieťaťom. Riešiť exekútora nie je med lízať.
        Tretia vec je, že priama metóda t.j. maďarská cesta nie je vždy najlepšia, totiž mnoho takých slobodných matiek na Slovensku síce poberá dávky od štátu podporu, ale žije s otcom svojich detí na divoko v jednej domácnosti (v Košiciach aspoň jedna žena toto robí), a teraz po Ficovom kroku sa vynára otázka, prídu o muža alebo o peniaze. :)

        Odpověď
      • Čo je depopulačného na finančnom riešení nezodpovednosti niektorých otcov? (aj niektorých matiek) To, že veľa dnešných mladších plodí deti z „čistej“ (nadržanej) lásky ich nezbavuje zodpovednosti za splodené deti a keď už sa nechcú starať, tak by mohli aspoň na nich prispievať a nemyslieť si, že splodením dieťaťa ich zodpovednosť končí a to sa týka oboch v páre, aj keď dieťa prisúdia po väčšine matkám.
        Rieši sa situácia, keď otec (alebo opačne) nechce prispievať na vlastné dieťa (nepoukazujem na neschopnosť platiť). Má vôbec taký otec záujem sa naďalej stýkať so svojím dieťaťom a niesť zodpovednosť? Keď už vzťah je totálne nefunkčný, tak človek by si ale mal nájsť cestu, ako sa stretávať s dieťaťom, dôležité je hlavne ranný vek dieťaťa. Je do oči bijúce čo prináša len jednostranná výchova.

        PS: Áno, treba podporovať ucelené rodiny oveľa viac a pracovať na riešení príčin, ale problém je skôr v upadajúcej mravnosti, ako vo finančných príspevkoch, preto si to vyžaduje prácu na vyšších prioritách. Dnes už určite ľudia nemusia živoriť, ako po revolúcii. Rozvody sú poväčšine v mestách, nie po dedinách a mestách sú predsa majetnejší, asoň to tak dávajú najavo…
        Problém je celkovo v kultúrnom úpadku a financie nemusia nutne problémy vyriešiť, akurát sa to môže prejaviť lepším autom v garáži a nie zlepšením vzťahu.
        Tiež si treba všímať, čo Fico robí aj v iných oblastiach a dávať si to do celostného obrazu.

        Odpověď
        • Souhlasím zejména s poslední větou Tvého příspěvku , a to nejen v konkrétním případu Fica a kauzy rodičovského příspěvku.

          Odpověď
        • To nie je chyba, ale jednoznačne a bez debaty dlhodobý nadnárodný politický zámer,
          rozplánovaný na jednotlivé etapy.

          Ďalšou vecou je, že v rámci využitia tzv. „emancipácie žien“
          na celoplošnú genocídu, bol dlhodobo podporovaný systém,
          keď si zena mohla v podstate s hocikým urobiť dieťa,
          ak si zrazu akože zmyslela, že dieťa chce.
          Následne vzťah s otcom ukončila a otcovi znemoźnila
          prístup k dieťaťu, snažiac sa dostať takto nie len k jeho
          „genetickému materiálu“, ale aj k peniazom.

          Zákony sú pritom stavané tak, že muž prakticky nemá žiadnu šancu
          uvidieť svoje dieťa, aj keď má súdne rozhodnutie jednoznačne vo svoj prospech.
          Takých prípadov poznám niekoľko osobne a štatistiky na danú tému vychádzajú
          ešte oveľa šialenejšie, ako to, ćo som tu napísal.
          A toto sa dialo systematicky celé desaťročia nielen u nás..

          Pred pár rokmi, keď situácia z pohľadu nadnaŕodných organizátorov genocídy „dozrela“, začali dávať podobné prípady cielene politicky do rúk sudcom
          a hlavne sudkyniam, ktoré sa snažili daný trend akože kompenzovať
          presne opačným prístupom hlavne ale vo vzťahu zahranićným otcom..
          T.j., decká, žijúce na Slovensku systematicky „vyvážajú“ do zahranićia.
          Hlavne Švajčiarsko, Nemecko, Škandinávia, USA, atď..

          Celá tá operácia má ešte viacero ďalších aspektov a rozvetvení,
          no to by bolo zrejme na o dosť dlhśie osvetlenie..

          Ńajčastejšie obete podobných operácii sú potom samozrejme hlavne
          bežní normálni muži, ženy a hlavne tie deti..

          Na to naväzuje systém politického vydierania jednotlivých štátov v týchto otázkach
          personalistiky výberu sudcov podĺa ich psychologických profilov a ich „motivácie“,
          prevádzkovaný starými známymi zložkami známej proveniencie, resp. asociálnej mentality na kľúčových postoch nielen v súdnictve, ale prakticky všade v śtátnej správe, no hlavne v jej dnes plne dominujúcom nadnárodnom korporáte.

          Pričom drvivá väčšina úradníkov, sudcov, či akýchkoľvek bežných zamestnancov sú dobrí a šikovní ľudia, dostávaný rovnakým Parazitom mechanicky do tej istej absurdnej „no go“ pozície, ako ostatní obćania.

          Odpověď
          • Oracle 911 24.8.2019 o 23:39

            Inými slovami hovoríš o príprave finálneho holokaustu židov štruktúrami GP. A to aj vysvetľuje prečo GP chce aby židia sa rozpŕchli z Izraela do celého sveta…

            Odpověď
          • ‚Zákony sú pritom stavané tak, že muž prakticky nemá žiadnu šancu
            uvidieť svoje dieťa, aj keď má súdne rozhodnutie jednoznačne vo svoj prospech.‘

            Tak to som nevedel, ani o takých prípadoch nepočul. Ináč súhlas, že zákony v týchto prípadoch jasne uprednostňujú ženy.
            Áno, emancipácia žien beží na plno a je už poriadne vidno hlavne vo veľkých mestách tieto imidžové ženy, ktoré dobíjajú svet. Skôr som to smeroval zo svojích skúsenosti, kde poznám prípady, keď chlapi sa vyhýbajú plateniu, lebo majú rozbitý vzťah a nechcú dať žene ani halier. Je to problém, ktorý sa ale nevyrieši pridaním, alebo ubraním finančných prostriedkov.

            Odpověď
            • Je rozdiel, keď si žena bez manželského vzťahu dá urobiť dieťa a potom pýta alimenty a rozdiel, keď to urobí žena (alebo muž), ktorá/ý sa rozviedla/dol. V prvom prípade by som alimenty nepriznal vôbec, pretože sa jedná o osobnú zodpovednosť každého jednotlivca s uvedomením si dôsledkov, ktoré z toho vyplývajú. V druhom prípade by som rozvodu bránil všetkými možnými silami, ale keď sa dôjde k záveru, že naozaj je spolužitie nemožné, tak prisúdiť deti tomu, kto nebol pôvodcom rozpadu manželstva a tomu druhému by som naparil toľko alimentov, aby mu ostalo len životné minimum – bezmilosti. Stavím sa o čokoľvek, že ľudia budú oveľa viac zodpovednejší k voľnému sexu, ako aj k vstupu do života v manželskom zväzku a k výchove svojich detí.

              Odpověď
              • Chlapci moji zlati, uvedomte si ze muzi vacsinou odchadzaju od matiek svojich deti…..opacne je to len vtedy, ked zena to nevie vydrzat. Zeny mavaju mensie platy, vyzit s 2 detmi z jednej vyplaty nie je jednofuche sj ked mad byt. Poznala som babu v Ostrave, ktora utekala s 2 detmi do Prahy, bez vsetjeho, pretoze 2.moznost bola, ze ho zabije. Pretlkala sa x mesiacov v zime, kym sa dostala k praci a mohla si zabezpecit byvanie. Na vonok, ale kazdy povie, ze on bol v poriadku a ona blbec. Ale ktory blbec by bol v podstate radsej bezdomovec ako psychicky tyrana? A nie je to nic vynimocne…smozrejme, moze to byt aj naopak. Emancipacia zien im moze pomoct, aby neboli zavisle az tak. To ze to mnihe baby hlavne medialne prehanaju je druha vec, takisto ako vychovavanie dalsej generacie manazeriek, ze deti su zbytocnost. Ony na to pridu, aj ked bude pre ne neskoro, ale snad to narod zvladne

                Odpověď
                • Oracle 911 25.8.2019 o 11:05

                  Tie manažérky podľahli mediálnej propagande, že treba budovať kariéru, „žiť a užívať si“ a deti sú na príťaž. Lenže táto propaganda je lož ako vyšitá už len z dvoch dôvodov:
                  -otehotnieť a bez problémov mať prvé zdravé dieťa žena môže do 35 rokov, po tom to už je problém lebo komplikácie t.j. biológia so, ženami nemazná;
                  -cez 50% ľudí má prácu a nie kariéru.

                  A vynára sa ešte otázka, ktorý súdny človek chce šéfovať veľkej korporácií.

                  Odpověď
                • Príkladov rôznych je iste veľa. Nastavenie systému by malo jasne podporovať úplnú tradičnú rodinu. Správny výber budúceho manželského partnera je jednou z najdôležitejších životných otázok. Dnes je to sťažené tým, že sa častejšie stretnú dvaja neznámi ľudia, ako tí, ktorých rodiny sa ako tak poznali a poznaním rodov a prostredia, z ktorého partner vyšiel sa zvyšovala pravdepodobnosť dobrého výberu. V médiách sa zdôrazňuje ego – rob, čo cítiš a to s minimom zodpovednosti. A preto všetci, čo sa pokĺzli pri výbere partnera, alebo sami zlyhali vo svojej manželskej a rodičovskej zodpovednosti by mali byť určitým (ale primeraným) spôsobom systémom znevýhodnení a to vrátane ich detí, ktorým sa však týmto nesmie uprieť šanca získať vzdelanie a uplatniť sa v spoločnosti. Znevýhodnenie však nesmie znamenať jednanie bez milosti. (Deti z rozvedených rodín sú znevýhodnené už samotným faktom, že vyrastajú v neúplnej rodine).
                  Sú prípady, kedy je rozhodnutie o vinníkovi rozvodového stavu jasné, inokedy zdanie klame a môže sa stať, že ten, kto trpí a nevie sa brániť bude doslova ukameňovaný. Preto je toto dosť tenký ľad, na ktorom sa treba pohybovať obozretne.
                  Sociálnu klímu v spoločnosti treba zmeniť. Nerád počúvam vety typu – „Som šťastne rozvedená – konečne“. V normálnej morálnej spoločnosti by sa Boris Kollár nedostal do parlamentu, Čaputová ako rozvedená by nemohla byť prezidentkou. To neznamená predsudky voči rozvedeným ľuďom. Radšej by som nechal veliť rozvedeného generála, ktorý to vie, ako nerozvedeného, ktorý to nevie, ale ak nás má niekto reprezentovať, nech má tieto záležitosti v poriadku.

                  Odpověď
                • ….opacne je to len vtedy, ked zena to nevie vydrzat…

                  Brat prosil rok svoju ženu aby sa nerozvádzali ale tá len trepala o nezávislosti a že chce žiť sama a voľne. Brat nie je anjel, ale normálny chlap, nikdy ju nebil, neubližoval, zabezpečoval rodinu, krivé slovo na ňu nepovedal a videla som, že ju ľúbi, kupoval jej darčeky, platil dovolenky, za syna by život položil. Neviem, že by bol na nevydržanie (chvíľami je to každý chlap :)).
                  Nakoniec podala na rozvod, žije s ich synom (už plnoletý) peňazí má málo, robotu príležitostnú,začala aj popíjať a nenávidí celý svet – ale je „nezávislá a voľná“.
                  Brat si už založil novú rodinu, má výbornú rodinne založenú manželku, aj druhého syna a tá prvá ho za to nenávidí.

                  Ďalší príklad máme v rodine, keď príbuzná opustila svojho druhého muža a tri deti kvôli o 10 rokov mladšiemu vlasáčovi-trampovi. Tomu sa po čase prejedla, vrátila sa k rodine, ale to už nefungovalo, tak sa rozviedla. Teraz je tretí raz vydatá a tvrdí že konečne našla šťastie…. Lenže medzitým jej hľadaním šťastia vyrástli deti u starých rodičov, kamarátov, s otcom aj otčimom, jednu dobu aj samé (najstaršia sestra študujúca na VŠ sa starala o mladšie).

                  A áno, viem aj o tom, že kamarátku opustil muž pre mladšiu kolegyňu a nechal ju s deťmi samú (aj keď platil štedré alimenty).
                  Rozhodne však neplatí, čo si napísala v úvode.

                  Odpověď
                  • Oracle 911 25.8.2019 o 14:09

                    Však hovorím, podľahli propagande…

                    Odpověď
              • „Je rozdiel, keď si žena bez manželského vzťahu dá urobiť dieťa a potom pýta alimenty „. Každý muž musí počítat s tím, že pokud se on sám nechrání a žena s ním otěhotní je p o v i n n e n se o dítě postarat, alespoň formou alimentů!!!

                Odpověď
                • Iste, že každý muž je povinný sa postarať o ním splodené dieťa. No je veľmi úbohé, aby muž a spoločnosť považovali za dostatočné postarať sa o splodené dieťa iba formou platenia alimentov. Je to totiž absolútne a úplne nedostatočné minimum. Spoločnosť je potrebné viesť k tomu, aby si každý muž vážil sám seba a svoj rod. Nijaký normálny muž nemôže žiť komfortne s predstavou, že jeho syn, dcéra vyrastá bez jeho vplyvu, výchovy, bez toho, aby sa tomuto dieťaťu pokúsil odovzdať to najlepšie zo seba. Ak mu s tom okolnosti nejako bránia, trpí tým. Ak mu je to jedno je to mentálny úbožiak.

                  Odpověď
                  • Samozřejmě máte Kamile pravdu, jen jsem reagovala na Tondův zcela zcestný názor, že si „žená dá urobit dieta bez manželského svazku a pýtá alimenty.“ a on by je nepřiznal, protože jde o osobní zodpovědnost, ale má na mysli pouze osobní zodpovědnost té ženy, a ne osobní zodpovědnost toho muže, co u toho byl také.

                    Odpověď
                • Presne tak. Zena sa moze pokrajat, ked ten muz dieta neurobi, tak nebude

                  Odpověď
                • Nie Lenka, nie je to celkom tak. Každá žena musí počítať s tým, že keď ju svrbia lýtka, tak aj otehotnieť môže. A keď nie je mentálne na takej úrovni, aby si dôkladne a dôsledne vyberala svojho „alfa samca“, tak nech počíta s dôsledkami. Ono platí predsa, že keď suka nedá, tak pes neberie. Alimenty by som takým ženám n e d a l. Prečo má byť len chlap zodpovedný, hmmm?

                  Odpověď
                  • A ešte jedna vec – vždy si vyberá žena a nie chlap. Výnimkou z tohto sú len znásilnenia.

                    Odpověď
                    • No, az na vynimky, najviac dievcat ma deti za slobodna v mladosti, ked netusia ani ci chcu ony same, nieto este odhadnut partners ako buduceho otca. Su to naivne deti, ktore maju hlavu plnu princov a ze svet je jednoduchy. A ich partneri su zvacsa o par rokov starsi…..tak kto by mal mat viac rozumu?
                      To, ze existuju pripady zien, ktore sa rozvedu len tak, je imho menej pripadov ako naopak. Prave preto, ze zeny zabezpecuju beznu prevadzku, tak vedia kolko by museli zarobit, aby nahradili vypadok. Ale samozrejme, nepopieram tvoje skusenosti.
                      Ale uvedomte si, ze ak si odmyslim antikomcepciu, tak by to bolo ako pred 100 rokmi alebo ako v islame. Zena je poskodeny tovar, ale skodca je borec, nemala mu dat. Nehovoriac, ze vela ludi sa meni casom a z veseleho inteligentneho muza je alkoholik, ani nevie ako. V kazdom pripade, tie zeny za to platia svojim zivotom, ako si uviedol, stala sa z nej zatrpknuta alkoholicka. Za mna plati, ze alimenty su na deti, ale zmena propagandy u mlsdych by bola len plus. Ale to plati celkovo

                      Odpověď
                      • JankaS,
                        hovorí to najmä o tom, že chyba je v kultúre spoločnosti. To sa odráža aj vo výchove detí, kde sa robí najviac chýb, aj v školskom formovaní detí, aj vo formovaní detí cez médiá a internet. Spoločnosť nemôže zdravo fungovať, ak mladí dospievajúci ľudia sa nevedia správať zodpovedne. A zodpovednosť je niečo, čo ľuďom nespadne z neba, keď sa stanú fyzicky dospelými, ale je to spôsob uvažovania, ktorý treba v človeku vypestovať.
                        Nemá zmysel sa baviť, kto by mal mať viac rozumu, či chlapec alebo dievča, obaja sú produktami súčasnej kultúry. Tú treba zmeniť za Ľudskejšiu. Na tom môže pracovať každý vo svojej založenej rodine, a po dosiahnutí kritického množstva sa zrodí nová kultúra.

                        Odpověď
                  • Píšete blbosti. Na to je zákon, alimenty nejsou pro ženu, ale pro dítě.

                    Odpověď
  7. Most-Híd pôjde do volieb spoločne s Maďarskou kresťanskodemokratickou alianciou (MKDA-MKDSZ).
    https://www.hlavnespravy.sk/most-hid-sa-spaja/1864109

    Odpověď
    • Ak sa chcú dostať do parlamentu vzhľadom na preferencie (http://preferencie.teraz.sk/Strana/Most-Híd/1566165600) im zrejme nič nezostáva.

      Odpověď
      • Má někdo z diskutérů informaci o programovém ukotvení tohoto druhého subjektu ? Je z toho zřejmé , že Bugár byl k fúzi donucen a jde o to ,že bude muset akceptovat „nový vítr“.

        Odpověď
        • Jedine co ich zaujima je madarska otazka……stalw stare husle, ktore sa vytiahnu ked treba, lebo Uhorsko. Bugar stratil imige strany, ktora je zaujimava aj pre Slovakov, takze imho Sebej aspol. sa presunu do PS

          Odpověď
    • Oracle 911 23.8.2019 o 19:58

      „Skvelé.“ :/

      Odpověď
  8. Portál Glob.sk dnes zverejnil správy z webovej stránky blackhole.sk, ktorá je určená pre hackerov, či ľudí, ktorých zaujímalo programovanie a svet IT a ktorá patrila Michalovi Trubanovi, ktorý v komunite vystupoval pod prezývkou “bhole“. “Bhole” na tejto stránke v roku 2006 spísal akúsi reportáž, ako to na ich spoločnej akcii vyzeralo a prebiehalo. Portál Glob píše o borovičke, marihuane i zvratkoch.
    https://www.hlavnespravy.sk/zuroval-sef-progresivcov-portal-glob-pise-borovicke-marihuane-i-zvratkoch/1863725
    Toť budúci nádejný premiér

    Odpověď
  9. Národná kriminálna agentúra (NAKA) pokračuje v procesných úkonoch, ktoré majú súvisieť s trestnými činmi korupcie a zneužívania právomocí verejného činiteľa. “Pokračujeme v procesných úkonoch, k miestam a osobám sa nateraz nebudeme vyjadrovať,” uviedol hovorca policajného prezídia Michal Slivka.
    Úrad inšpekčnej služby Ministerstva vnútra SR sa zaoberá možným vynášaním informácií podnikateľovi Marianovi K. policajtmi
    https://www.hlavnespravy.sk/naka-pokracuje-procesnych-ukonoch-ma-ist-korupciu-zneuzivanie-pravomoci/1863911

    Odpověď
    • Takze ide o zmenky…
      https://m.topky.sk/cl/1003083/1818621/NAKA-opat-zasahuje-pre-korupciu–O-mobil-neprisla-len-Jankovska–dalsie-mena-sudcov

      Odpověď
  10. Správa zo včera….žeby rozklad Gorila?…ved to bolo aj o talianoch a ich kseftoch s Haščakom…a spol.
    https://m.topky.sk/cl/100370/1818165/zasah-naka-v-areali-atomovej-elektrarne-mochovce-razia-sa-tykala-talianskej-spolocnosti

    Odpověď
    • Prokuratúra zrušila obvinenia v prípade privatizácie elektrární
      Generálna prokuratúra zrušila obvinenia dvoch šéfov bývalej štátnej firmy GovCo, že údajne nekonali v záujme štátu pri prenájme jadrovej elektrárne V1 v Jaslovských Bohuniciach. Vyšetrovatelia pritom vyčíslili škodu spôsobenú uzatvorením pre štát nevýhodných zmlúv na v prepočte viac ako 200 miliónov eur. Prípad súvisí s kontroverznou privatizáciou Slovenských elektrární (SE) za druhej vlády Mikuláša Dzurindu, ktorú podľa spisu Gorila sprevádzalo viacero pochybností, napísal v piatok internetový denník Aktuality.sk.
      http://www.teraz.sk/slovensko/prokuratura-zrusila-obvinenia-v-pripa/414450-clanok.html

      Odpověď
      • Oracle 911 23.8.2019 o 12:42

        Dzurinda a spol. si myslia že môžu vydýchnuť…

        Odpověď
        • Tá GenProk už ani nemohla sa jasnejšie vyprofilovať.
          Do rady s vyhlásením ÚŠP o tom, že disponujú kompromatom na trestnú činnosť štátnych orgánov a že nepodliehajú politickým tlakom.
          Ľudia veľmi spravodlivo vo verejných anketách splachujú súdy a týchto sluhov globalistov za ich korupciu a nedôveryhodnosť. Nechcú vyšetriť Kuciaka, nechcú vyšetriť Gorilu, ich konceptuálne danou úlohou je za každú cenu chrániť poprevratové štátne zriadenie. A Pentu. Ničitelia štátnosti, brániaci spochybneniu privatizačných zmlúv ohľadne SE a znemožňujúci suverenizáciu SVK. Len jedno im poviem – Slovensko je malé a všetko tajné sa raz stane zjavným.
          A pardon za dlhšiu odmlku, sprevádzal som zájazdy, pozdravujem zo Spiša :)

          Odpověď
          • Oracle 911 23.8.2019 o 15:08

            Ja si myslím, že keď sa to nebude riešiť cez Gorilu, tak sa to bude riešiť cez Kočnera, Haščáka a ESET. Nehovoriac o tom, že aj podpindusníci sú aktívny a podľa jednej matrice budú to pindusi, ktorí vynesú mŕtvolu GP…

            Odpověď
        • Dzurinda sa vracia?

          Odpověď
          • Oracle 911 23.8.2019 o 14:53

            Iba ako súčasť politickej fašírky.

            Odpověď
          • Vari Ti chýba? Ten ksicht veľa ľudí nechce ani vidieť nieže o ňom počuť!

            Odpověď
            • Mne určite nechýba. Za ich vlády som musel emigrovať. Ale vnímam vo svojom okolí aj takých, ktorí naň nedajú dopustiť.

              Odpověď
  11. Policie zadržela exnáměstka ÚZSI, zasahuje i u exministra Chovance
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019082310567046-policie-zadrzela-exnamestka-uzsi-zasahuje-i-u-exministra-chovance/

    Odpověď
    • U bývalého ČSSD ministra vnitra, já být Hamáčkem tak se začínám bát

      Odpověď
  12. https://www.lidovky.cz/svet/po-sesti-dnech-nasli-zachranari-telo-jednoho-z-hledanych-jeskynaru-patrani-pokracuje.A190823_072426_ln_zahranici_ele
    čo objavili? Niečo tam smrdí!

    Odpověď
  13. Už sa to začalo…a určite nie kvoli Kočner sms….
    U štátnej tajomníčky Moniky Jankovskej zasahovala NAKA v súvislosti so zaistenými správami z Threemy Mariana Kočnera. Zásahy boli aj u súdcov okresných a krajských súdov.
    https://m.topky.sk/cl/1003083/1818473/MIMORIADNE-Zasah-NAKA-u-statnej-tajomnicky–Jankovskej-policia-zhabala-mobil

    Odpověď
    • Vyjadrenie obhajcu MK Mareka Paru k celemu procesu:
      https://www.hlavnydennik.sk/2019/08/23/jana-teleki-ohradzujem-voci-tvrdeniam-ze-obhajca-moze-uvadzat-cokolvek-a-aj-klamat-tvrdi-marek-para

      Odpověď
      • https://www.hlavnydennik.sk/2019/08/21/zlakli-sa-penta-a-hascak-pavla-ruska-vdaka-kocnerovi-kauza-gorila-opat-oziva/

        Odpověď
        • Oracle 911 23.8.2019 o 12:58

          Nuž, vývoj začína byť zaujímavý…

          Odpověď
          • Na HS v diskusii bolo, ze na Markize v spravach bola sprava z Threemy, kde sa pise, ze Kusnirova niekomu zrusila projekt za 60mil €.

            Je to zaujimava info vzhladom na to, ze ona dostala 2 rany a nie Kuciak.

            Odpověď
            • Hneď po vražde sa hovorilo či nebola cieľ ona….aj keď sa neda vylúčiť,že obaja urobili niečo čo podnietilo objednavatelov k činu….snad sa čoskoro dozvieme.

              Odpověď
              • Obaja mali informácie/dôkazy/ , ktoré nemali mať. Kde bola ako archologóg???

                Odpověď
                • Nekde v Jizni Americe, uz si nepamatuji kde. Melo jit o nejake artefaky, tedy pokud je to pravda.

                  Odpověď
            • https://plus7dni.pluska.sk/domov/rozsifrovana-komunikacia-kocnera-zsuzsovou-co-pisal-kuciakovej-vrazde
              Z tej komunikacie ak je pravdiva vyplýva,že oni dvaja zjavne nevedeli kto to spravil….takže kto je vrah a kto objednavateľ?…

              Odpověď
              • Archeologia je zalubou Zoroslava Kollara ale nechcem konspirovat. Nevie niekto o aky projekt ide?

                Odpověď
                • Po vražde niekto robil na youtube taku relaciu kde vystupoval človek ktory sa pasoval do role Kuciakovho znameho a on to tam vlastne spomenul prvy aj podozrenie,že Kušnirovu zabili pre daky zmareny kšeft v juznej Amerike…udajne tam malo ist viacero mladých ludí z Europy.?..ja si žial nespominam kto to bol aj som to sem dávala v tom čase….pokusim sa to najsť.Vtedy to inak vyznelo ako konšpiracia….nikto tomu nevenoval absolutne pozornosť

                  Odpověď
                • Cca 15 minuta malo by to byt ono
                  https://youtu.be/J5fssTCmc3k

                  Odpověď
              • Oracle 911 23.8.2019 o 21:17

                Keď to ani oni nevedia ale vedia to, že niekomu zmaril obchod za 60 mil €, tak Kočner zaspieval a teraz „niekto“ používa súdny proces na to, aby odpísal liberálov…

                Odpověď
  14. M. Bago blog tentokrát o Zuze ako sa prezentovala v Nemecku u tety Makrely….ešte ,že jej topánky nepobozkala…. čiže mód rozbíjačka V4
    Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová sa v stredu stretla s nemeckým prezidentom Frankom-Walterom Steinmeierom a na stretnutí mu okrem iného povedala, že si želá, aby bol hlas Nemecka v Európe jasne počuť.

    Podľa jej slov nie je európskej krajiny, ktorá by mala toľko skúseností s prekonávaním rozdelení ako Nemecko. A pokračovala: „Nemecko vie, aké je nesmierne ťažké, ale dôležité hľadať to, čo nás spája. Nemeckú skúsenosť dnes veľmi potrebujeme preniesť aj do celej Európskej únie. Nemecká skúsenosť je jedinečná, najmä teraz, keď počúvame o rozdelení na nových a starých členov, na východ a západ, sever a juh. Želám si preto, aby sa nemecká skúsenosť čo najviac využila.“ Podľa Čaputovej je budúcnosť len v silnej a zjednotenej Európe, ktorá bude fungovať na vzájomnej dôvere, pochopení, solidarite a spolupráci!

    Čaputová sa okrem Steinmeiera stretla aj s nemeckou kancelárkou Angelou Merkelovou a okrem tém týkajúcich sa EU a brexitu sa mala Merkelová osobitne zaujímať aj o vyšetrovanie vraždy novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej. Čaputová na margo stretnutia s Merkelovou následne uviedla: „Pani kancelárka rovnako ako pán prezident vsádzajú na Slovensko a majú veľkú dôveru v našu krajinu aj v tom zmysle, že môžeme zohrať dôležitú rolu, pokiaľ ide o zbližovanie nášho regiónu so zvyškom EU a budovanie partnerstiev nad rámec nášho regiónu“.

    Čaputová si zrejme neuvedomuje, čo tým obaja skutočne mysleli a asi ani to, ako obaja len čakajú na zhoršenie vzťahov v rámci V4, najlepšie na jej rozbitie, pretože Nemecko nepotrebuje pri realizácii svojich plánov žiadny odpor. Okrem toho Čaputová „zabúda“ na jednu dôležitú vec – Nemecko nás nikdy nebralo a ani nebude brať ako rovnocenného partnera, ale iba ako trh a krajinu s lacnou pracovnou silou, ktorú môže ľahko ovládnuť! A preto jej slová, že si želá, aby bol hlas Nemecka v Európe jasne počuť sú úplne mimo, pretože je to práve Berlín, kto opäť naplno uchopil kormidlo EU a kto v podstate už dnes (s podporou Francúzska) neobmedzene vládne Únii a tým pádom aj nám! A je to práve nemecké vedenie, ktoré sa po tlaku západných liberálnych elít snaží tie najšialenejšie liberálne agendy ako LGBT, gender či multikulturalizmus pretláčať do všetkých členských krajín EU, ktoré týmto tlakom musia neustále odolávať! Ešte stále to Čaputovej nestačí, ešte stále si praje viac Nemecka? Ešte stále chce, aby bol hlas Nemecka v Európe viac počuť?

    A keď sme už pri tom, slovenská prezidentka by mala chcieť presný opak toho, čo uviedla, tj. nie aby bol hlas Nemecka v Európe viac počuť, ale aby bol v Európe viac počuť hlas krajiny, ktorej je prezidentkou, teda hlas Slovenskej republiky! Je až neuveriteľné sledovať, ako táto žena kam príde, tam poklonkuje západným mocnostiam a nikde ani slovkom nespomenie slovenskú suverenitu a rovnoprávnosť v medzinárodných vzťahoch! No táto „skládková lady“ by si mala konečne uvedomiť, že je prezidentkou Slovenska a nie Nemecka alebo Francúzska! A keďže je platená z peňazí slovenských daňových poplatníkov a zvolená Slovákmi, je jej povinnosťou zastupovať a hájiť záujmy Slovenska a Slovákov a nie západných mocností! Nuž ale dosadený marketingový produkt západných liberálnych kruhov bude vždy konať len tak, ako si to tieto kruhy prajú, teda v ich prospech. To si však mali Slováci uvedomiť ešte pred voľbami. Dnes už je totiž neskoro…

    Martin Bago
    https://www.info.sk/sprava/159523/prezidentka-caputova-si-zela-aby-bol-hlas-nemecka-v-europe-jasne-pocut/
    https://blog.infovojna.sk/caputova-nemeckemu-vedeniu-povedala-ze-chce-aby-bol-hlas-nemecka-v-europe-jasne-pocut-a-co-hlas-slovenska/
    https://slovensko.hnonline.sk/1993546-merkelova-sa-stretla-s-caputovou-pytala-sa-jej-na-vysetrovanie-kuciakovej-vrazdy
    https://domov.sme.sk/c/22194889/nemecky-prezident-caputova-je-dokaz-nadeje-pre-demokraticke-hodnoty.html

    Odpověď
    • Oracle 911 22.8.2019 o 23:21

      Nebola vybraná na to aby chápala veci, a tak to pre ňu aj dopadne…

      Odpověď
      • Ale by ma fakt zaujímalo, čo sa v jej hlave chumelí pri podobných jej vyjadreniach. Ja viem, že politici niekedy ináč hovoria ako myslia, no tentoraz myslím na politikov nie na našu krásku z pezinskej skládky. Mňa hlavne zaujíma, čo všetko si uvedomuje a čo nie pri jej výkone funkcie. Veď určite si o sebe aj niečo prečíta.

        Odpověď
    • EuroRusTomas 23.8.2019 o 1:08

      Nie nemôžme, pretože už hráme len nie tú, akú si zjavne predstavujú. No vkladajú nádej že „zahráme“.
      No, možno niečo nacvičíme a zahráme. :D

      Odpověď
      • EuroRusTomas 23.8.2019 o 1:34

        *… reakcia k tomuto:
        „Pani kancelárka rovnako ako pán prezident vsádzajú na Slovensko a majú veľkú dôveru v našu krajinu aj v tom zmysle, že môžeme zohrať dôležitú rolu, pokiaľ ide o zbližovanie nášho regiónu so zvyškom EU a budovanie partnerstiev nad rámec nášho regiónu“.

        Odpověď
    • … zdochnuta ryba….

      Odpověď
    • Zuzčina sláva až za Atlantik sahá…severoamerická massmédia ji vychvalují jako nový typ východoevropského politika – nezkorumpovatelného. Prý bojovnice proti korupci, tak jsme jim tam do toho během dovolené vnesli trochu světla ohledně té Garbage Lady když jsme byli dotázáni.

      Odpověď
  15. no pozri me sa na tu Zuzu : ))
    Martin Bago blog píše …
    Novou zamestnankyňou Prezidentského paláca a poradkyňou Zuzany Čaputovej sa v týchto dňoch stala partnerka lídra Progresívneho Slovenska Michala Trubana Adela Zábražná. Tá bude mať podľa Čaputovej hovorcu na starosti prípravu odborných posudkov, analýz a stanovísk pre prezidentku ako aj tvorbu komplexných informačných materiálov ohľadom vnútornej politiky. Ide o zaujímavé informácie, a to najmä po tom, čo sa táto niekdajšia podpredsedníčka Progresívneho Slovenska snaží prezentovať ako „nezávislá nestranníčka“ a spoločne s ďalšími Progresívcami, hlavne ich lídrom a partnerom novej prezidentkynej poradkyne Trubanom, sa navonok profilujú ako „nová generácia politikov“, ktorá sa správa úplne inak ako tá „stará“!

    No rodinkárstvo a dohadzovanie flekov (a dokonca u niektorých členov PS aj zákaziek) už funguje od samého začiatku. Áno, niekto si možno povie, že je normálne, keď sa Čaputová obklopí ľuďmi zo svojho okolia. Ale nech sa potom nehrá na niečo viac, na nejakú marketingovými agentúrami vymyslenú „novú generáciu politikov“, ktorá robí všetko inak ako všetci ostatní, tj. najčistejšie a najtransparentnejšie ako sa len dá. Pretože je to presne naopak a okrem Štefunkových predražených zákaziek, o ktorých sa stále tvári, že nič nevie, prináša táto tzv. „nová generácia politikov“ so sebou do politiky rovnaké, len vznešenejšie pomenované, praktiky ako sú tie, ktoré používa súčasná skorumpovaná vládna chobotnica. Teda aby som bol fér, musím uznať, že niečo nové so sebou táto „nová generácia politikov“ prináša – deviácie a drogy! No tým teda neposunuli latku vysoko, ba práve naopak klesajú na úplné dno politickej stoky…

    Martin Bago
    https://dennikn.sk/minuta/1560117/

    Odpověď
    • Oracle 911 22.8.2019 o 23:33

      Ako hovorím, nebola vybratá na to aby chápala, a tak to aj pre ňu dopadne…

      Odpověď
      • Môže sa predčasne porúčať z paláca. Sú podnety na preskúmanie platnosti volieb (falošné volebné preukazy,…) jej volebne kampane a financovania (asi od Harabína), keď sa Mistrík vzdal kandidatúry v jej prospech.

        Mne to pripadá, ako keby bežal odpis štátnej elity (jedno či ľavica alebo pravica a iné). Beží nejaká informačná kampaň, ktorá prekrýva nejaký zásadný proces – neviem to teraz povedať, čo to je.

        Odpověď
        • Oracle 911 23.8.2019 o 9:04

          Ono liberáli tu robia cirkus a parádia sa ako víťazi lenže čoraz viac vecí sa im vymyká kontroly a myslia si, že ak budú vo vláde, tak znova nadobodnú kontrolu. Snáď nemusím rozoberať ako veľmi sa mýlia…

          Odpověď
          • Udalosti bežia, to je evidentné. Domnievaš sa však, že do volieb u nás sa aspoň v niečom vyjasní? Či to bude až po USA-voľbách? Laikom sa totiž javí, že stále vláda / Smer ťahá za kratší koniec.

            Odpověď
            • Oracle 911 23.8.2019 o 15:33

              Teraz sa prejavilo spojene Gates a Epstein t.j. pindusi vyrazia všetkou silou voči Trumpovi, ktoré má ale krytie GP mysliac si, že takto zvrátia tie procesy ktoré ich drvia a takto my sa postupne dostaneme na okraj ich pozornosti. A kvôli tomu, že nová veľvyslankyňa je Trumpov človek, tak…

              Odpověď
        • cez Kočnera budú odpisované nepotrebné politickē figúry tohto režimu .
          Tie figúrky ,ktoré sa nevedia zorientovať v nových reáliách .

          Odpověď
          • Oracle 911 23.8.2019 o 10:38

            Nepotrebné figúrky=liberáli a podpindusníci z presvedčenia…

            Odpověď
  16. Portál Zoznam.sk získal reakciu bývalého premiéra Vladimíra Mečiara, s ktorým natočili video ohľadom komunikácie Kočnera so Zsuzsovou. Reakcia sa týkala najmä časti o taktiež bývalom predsedovi vlády Robertovi Ficovi.

    „To, čo urobil Fico, bol hnus,“ povedal Mečiar k tomu, ako sa Fico zachoval po vražde. Podľa neho sa mal zachovať inak, než vytiahnuť milión eur v „keši“ na tlačovke.

    Mečiar tiež prezradil, že bol s Ficom a Kaliňákom u neho na chate, kde mali riešiť práve Kočnera. Stať sa tak malo v čase, kedy boli v spoločnej vláde, teda niekedy v rokoch 2006-2010. „Kočner bol tým, ktorý sa hral na krstného otca,“ ozrejmil expremiér.

    K záveru videa potvrdil aj vzťahy Fica s Kočnerom. „Komunikácia (ktorá sa týka Fica, pozn. redakcie) je naprosto pravdivá,“ povedal Mečiar na záver.

    https://tv.zoznam.sk/cl/1003001/1817931/Navrat-Vladimira-Meciara-a-prvy-utok-na-Fica–Nech-sa-netvari–ze-s-Kocnerom-nie-su-kamarati

    Odpověď
    • Kto šéfuje na Zoznam.sk?

      Odpověď
      • Oracle 911 22.8.2019 o 23:13

        Máš pravdu, dnes sa dá nastrihať všeličo…

        Odpověď
    • … na Meciarovi sa mi nepaci, ako kope do Fica…. myslim, ze toto by si s jeho skusennostami mal odpustit.. C

      Odpověď
    • Asi pred dvoma / troma dňami tu bola taká trma – vrma. Niekto dal príspevok čo zamestnal asi všetkých na celý deň (niečo ako či ísť volit alebo nie ?!)

      Ale uviedol, že vyšetrenie rôznych káuz bude rozhodujúcim. Podľa mňa sa nemýlil. Včera št. taj. min. spravodlivosti Jankovská musela odovzdať telefón k preskúmaniu. Vyšetrovatelia urobili niečo podobné u niektorých prokurátorov, sudcov….. Truban má na krku trestné oznámenie kvôli drogám, atd.

      Ďalej rozkol v Smere (reforma zdravotníctva), PS/SPOLU to ako keď vedie slepý hluchého. Čaputová aby sa ešte predčasne neporúčala z paláca. Danka zaujíma stožiar a antisemitizmus. Mečiar ten už vodu nenamúti. Všetci riešia veci, čo občanom nepomáhajú. Kde je tá diaľnica do z BA do Košíc? Vlaky horia za jazdy, koľajnice sa rozpadajú. Vzniká akási rada pre produktivitu, pretože to odporučila EK – nech idú niekam, to akože nemáme vlastný rozum?! To isté so vzdelávaním – OECD niečo nrvhlo a hneď to zoberme, a zasa nie sú učebnice pre školským rokom ako už po dlhé roky, …. V podstate je jedno k to je tam?!

      Spoločnosť naberá „vrchol“. Nikto nerieši to, čo je treba. Neviem či netreba fakt nejakú „prestávku“.

      Odpověď
      • Oracle 911 23.8.2019 o 9:52

        >Nikto nerieši to, čo je treba.

        To by som takto kategoricky netvrdil. Hneď z 2 dôvodov:
        -Nehorázne veľké peniaze sa ukradnú a síce neverím, že sa bude kradnúť oveľa menej (ak sa ukradne len 10% namiesto 20-25% aj to je výhra) ale toky budú pod väčším dohľadom.
        -Fico rieši resp. začal riešiť veci, ktoré ľudí pália a čím bližšie sú voľby, tým sú tie veci viditeľnejšie a to sa odráža na predvolebných preferenciách.

        A čo sa týka konfliktu Pellegrini-Fico kvôli reforme zdravotníctva tak, to je pracovný konflikt, ktorý bol nafúknutý (liberálnymi) médiami a tým pádom aj akaousi hodenou gumenou kosťou pre médiá ale zásadne vzťah týchto mužov neovplyvní negatívne lebo bude tak či onak vyriešená.

        Odpověď
        • Prečo ma neprekvapuje stanovisko Mečiara? Pretože je konceptuálne nesebestačný. V mojich očiach absolútny fail. ABSOLúTNY a nenapraviteľný. Už ma vôbec nezaujíma ani netankuje, čo hovorí on, Harabin a celá tá svorka „tajných“ okolo „Slobodného Vysielača“. Chápem, že nenávidia liberálov, to im neberiem, ale ich neschopnosť konsolidovať „ne-liberálnu“ scénu, spojiť sa s Ficom na spôsob Národného Frontu, vedie k tomu, že namiesto koncentrácie moci pod Ficovým vedením (jediná možnosť ako stabilne robiť systémovo-reformné a suverenizačné opatrenia) budú štiepiť ne-liberálny tábor a brániť suverenizácii SVK. T.j. presadzovať globalistickú líniu. Netreba zakladať ďalšie strany – žiadna nevyhrá a nedokáže presadiť, čo sľubuje. Jediný, kto je schopný urobiť systémovú zmenu, je SMER pod Ficovým vedením, a to vďaka silnej výhre a mandátu od obyvateľstva (a nie od elít, ako tomu bolo v 2012 – pozn.)
          My potrebujeme koncentrovať moc, zaručiť PRESVEDčIVú výhru SMER-u, odčiniť skrivodlivosti privatizácie a držať kurz na obnovenie ČSR. Jediný spôsob, ako brzdiť projekt „Intermarum“ a dopomôcť harmonickej a bezkonfliktnej integrácii Európy a Ruska. Jediný spôsob, ako sa postaviť sudetonemeckému a maďarskému revanšizmu. Inak nás prevalcujú.

          Odpověď
          • vďaka, že si sa vrátil, si mi chýbal :-)

            Odpověď
            • Pripájam sa

              Odpověď
            • Ahoj IRIS. Ďakujem za milé slova. Bol som rozlietany v lete, ale sledujem trochu tunajšiu diskusiu a chystám nejaké publikácie.

              Odpověď
          • Pro 13:36-Děkuji za moudrost……

            Odpověď
          • Oracle 911 23.8.2019 o 15:21

            No, ak Fico je dostatočne schopný konceptuálne samostatný politik (a nemám dôvod si myslieť opak), tak ten národný blok sa vytvorí a GP tomu a z toho vylývajúcich sa udalostí a procesov nebude môcť ani zabrániť a ani prevziať nad nimi riadenie. :)

            Odpověď
          • Prečo treba brzdiť projekt “Intermarum”? Inak vďaka za zaujímavú debatu (pozn.Nikita)

            Odpověď
            • Ahoj chemik. Nuž, Intermarum je projekt globalistov, akási neo-habsburgska ríša. Fundamentálne protirusky a protislovansky projekt. Ďakujem, neprosím si. Monarchia umrela v osemnástom a nacim oživovať neboztikov. Z toho vzíde akurát zombie.

              Odpověď
              • Oracle 911 24.8.2019 o 10:52

                A „Lenin žije“.
                Lenže tento krok GP môžeme využiť aj my t.j. urobiť to čo Putin s US$: nechať GP urobiť špinavú prácu a prevziať riadenie nad vybudovaním alternatívy. To pre naše podmienky znamená nechať pindusov a GP zdiskreditovať Brusel a orgány EU, a budovať vzťahy s krajinami Internmarum/B9 na základe súbornosti.

                Odpověď
              • V poriadku, ďakujem za ozrejmenie. Ak to chápem správne, tak Internmarum je pre nás cesta, ale nie tak ako to chce GP, ale ako to využijeme “my” a včas prevezmeme opraty, tak aby to vyhovovalo nám a Rusku zároveň… (preto tie darčeky od Putina Ficovi a Pelegrinimu)

                Odpověď
          • Meciar ma v sebe tolko zloby voci ludom, za to ze ho v 98 nepodporili, ze narobi viac skody ako uzitku pre Slovensko ak sa pusti do procesov… no bola to jeho konceptualna nesebestacnost, ktora ho dohnala do bezvychodiskovej situacie, isiel na to moc priamociaro a teraz nenavidi Fica, ze prevzal jeho poziciu. jedine ze by to vsetko hrali a finale bude vyzerat celkom inak…

            Odpověď
          • súhlasím

            Odpověď
          • K Mečiarovi som chystal pre Oraclea otázku, keďže som u neho ani raz nepočul (možno som to prehliadol) niečo k téme globalizácie, NWO ap. témam.

            Odpověď
  17. Ako Fico nachytal novinárov (krátke video)
    https://tv.pravda.sk/relacie/spravodajstvo/epizoda/2226-pozrite-si-vo-videu-ako-fico-nachytal-novinarov?utm_source=pravda&utm_medium=box-sidebar&utm_campaign=tvpravda_rightbox

    Odpověď
  18. Slovensko má podľa premiéra dosť kvalitnej pôdy, aby nemuselo dovážať ani kilogram niektorých komodít
    Slovensko má dostatok rozlohy a kvalitnej poľnohospodárskej pôdy, aby pri správnej pomoci farmárom cez rôzne opatrenia nemuselo dovážať ani kilogram niektorých komodít. Konštatoval to vo štvrtok pri otvorení medzinárodnej poľnohospodárskej a potravinárskej výstavy Agrokomplex v Nitre premiér Peter Pellegrini. Zároveň dodal, že krajinu pre dosiahnutie tohto cieľa, čaká ešte veľa práce
    https://www.hlavnespravy.sk/slovensko-ma-podla-premiera-dost-kvalitnej-pody-aby-nemuselo-dovazat-kilogram-niektorych-komodit/1862449

    Odpověď
    • V roku 1989 bola potravinová sebestačnosť93%. Vo vtedajšom JRD Svodín (niekde medzi N. Zámkami a Štúrovom) sa podarilo vypestovať kiwi (asi v r. 1985), šlachtili sa rôzne odrody a pracovalo sa aj s južným ovocím. Teraz je Potravinová sebestačnosť menej ako 40%. Pôda sa skôr zastavala, čo spôsobuje aj lokálne meteo-výkyvy.

      Odpověď
      • … som veterinárny lekár, končiaci štúdium VŠV v roku 1987. Vtedy bola sebestačnosť ČSSR 105%. Dnes, cca 38-40 %

        Odpověď
  19. Koalícia bude podľa R. Fica pokračovať aj po vypršaní koaličnej dohody
    Vládna koalícia bude pokračovať ďalej aj v prípade vypršania koaličnej dohody. Zdôraznil to predseda Smeru-SD Robert Fico na štvrtkovej tlačovej konferencii. Spolupráca v koalícii podľa neho musí pokračovať aj z praktických dôvodov, schváliť musia štátny rozpočet na nasledujúci rok.
    „Vládna koalícia napriek formálnym ustanoveniam bude pokračovať ďalej. Schválenie rozpočtu je rozhodujúci moment,“ povedal Fico s tým, že pokračovať musí aj z praktických dôvodov.
    Vysvetlil, že do záverečných ustanovení dohody sa dáva klauzula, že v istom okamihu už sa ňou partneri necítia byť viazaní. „Je to dané tým, aby strany mali voľné ruky vo volebnej kampani,“ ozrejmil Fico. Podľa jeho slov tak ale dohoda neprestáva platiť a neznamená to, že vládna koalícia prestane fungovať.
    http://www.teraz.sk/slovensko/koalicia-bude-podla-r-fica-pokracova/414269-clanok.html

    Odpověď
  20. https://svet.sme.sk/c/22194780/dansko-mobil-vysielacia-veza-operator-sudnictvo-sud-verdikt.html

    Mantáci. A chcu nadalej spravovat Gronsko.

    Odpověď
    • Malo ist mimo tema…pardon

      Odpověď
      • Трамп и Гренландия, вывод американских войск из Германии и будущее Европы Вячеслав Сейвальд
        https://www.youtube.com/watch?v=iVg0tSQGPf4

        Odpověď
    • Oracle 911 22.8.2019 o 13:58

      Pred kúpou Grónska budú ich biť so všetkým čo je, len či to naozaj nepredajú Rusku.

      Odpověď
      • Plán USA kúpiť Grónsko je ako medzinárodné nakupovanie, vyhlásil hovorca Kremľa
        Nie je to naše podnikanie. Nikdy sa neoddávame takýmto medzinárodným nákupom. Je to otázka vzťahov medzi Spojenými štátmi a Dánskom. Ak tomu správne rozumieme, nepohodli sa. Ale s nami to nemá nič spoločné. Nechceme sa do toho miešať,“ povedal Peskov novinárom.
        Podľa agentúry TASS Peskov neodpovedal na otázku, či Moskva považuje takéto plány Washingtonu za súčasť vojny o arktické zdroje.
        „Rusko vynakladá úsilie v rámci zodpovedajúcich štruktúr OSN na ochranu svojich práv na (arktický) šelf. Určitý pokrok je viditeľný a toto úsilie bude pokračovať,“ dodal.
        https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/523423-plan-usa-kupit-gronsko-je-ako-medzinarodne-nakupovanie-vyhlasil-hovorca-kremla/

        Odpověď
        • … starikov tvrdi, ze je to aktualne cirkus, ktory ma viest k zastaveniu dokoncenia Severneho prudu 2 do konca roka… Dani nedali povolenie na tahanie rur ich teritorialnymi vodami… do buducnosti to moze byt tak ako hovoril Pjakin…

          Odpověď
          • No, nie je to skor kontra? Dani sa uz predtym snazili natahovat cas na NS2. Ja na ich mieste by som ho dala

            Odpověď
  21. Z projevů na Zemi živitelce|:
    Klaus: „Tuto akci beru strašlivě vážně. Jsem ze staré školy a vím, že je konec srpna. A že ten moment se má připomenout, má se oslavit, má se poděkovat zemědělcům. A to bych chtěl také učinit. Naše zemědělství je v dobré kondici a dokáže si poradit s nejrůznějšími nečekanými událostmi, které se stanou.“
    Zeman: „ Jezdím sem rád, protože se setkávám s moudrými lidmi. S lidmi práce. Těžké práce. Rád bych ve svém stručném příspěvku chtěl mluvit právě o těch lidech. Když se obyvatel staré Kréty ptali, proč nemají hradby, odpověděli: Našimi hradbami jsou naši muži. A hradbami našeho zemědělství, faktorem jeho dalšího rozvoje jsou lidé, kterým říkám srdcaři. …. Nechci se vyjadřovat k hrabošům, ale chtěl bych pozdravit čápy. Nechci se vyjadřovat k suchu, ale chtěl bych pozdravit déšť.“
    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/zeman-dorazil-vystavu-zeme-zivitelka-40293964

    Odpověď
    • Taktovku na české polit-scéně zjevně přebírají tito dva matadoři a výkonným nástrojem je zatím Babiš. U Zemana mne jeho projev nepřekvapil , s ohledem na jeho materialistické plebejství . U Klause tam pořád cítím zbytky osobní patricijské „stavovské“ bariéry vůči lidem práce . Pokud ji někdy překoná . může se stát uznávaným kádrem pro dolních 10 milionů. Zajímavé spojené nádoby s come-backem Mečiara na Slovensku . Máme i my nějaké žrečestvo ?

      Odpověď
      • Oracle 911 22.8.2019 o 12:40

        >Máme i my nějaké žrečestvo ?
        Ak ešte nie, tak je to len práca národných algoritmov(algorytmov?).

        Odpověď
        • Abú ’Abdalláh Muhammad Ibn Músá al-Chórezmí ’Abú Dža’far (Chvarizmí, Chovarizmí, Choresmí, arab. أبو عبد الله محمد بن موسى الخوارزمي ابو جعفر * okolo 780 – † asi 850, Chórezm) bol perzský matematik, astronóm a geograf.

          Do latinciny prelozene ako Algoritmus. Asi makke „i“

          Odpověď
          • Oracle 911 22.8.2019 o 13:52

            Poznám oficiálnu verziu, ale to môže byť aj zakrytie pravdy o pôvode slova algoritmus lebo algo-rytmus (hlavne druhá časť) dáva zaujímavý obraz…

            Odpověď
            • Vraj predpona „AL“ je príznakom u mnohých slov, že pochádzajú z arabčiny. Algoritmus, Alchýmia, Algebra…
              V arabčine je AL skratkou „Allah“ (Boh).
              V hebrejčine je EL skratkou „Elohim“ (Boh). El sa nachádza v mnohých hebrejských menách: Michael, Rafael, Samuel, Emanuel…

              Odpověď
              • Skúsim taký určitý vhľad.
                Skús sa príjemne, trošku hlbšie nadýchnuť a vyslov s voľným príjemným výdychom tieto slová.

                Allah – Je pravdepodobne Alla s výdychom (hhh…)

                A teraz po našom :)
                Bah (Boh) – Bahhh… (zatiaľ neuvediem, prečo si myslím, že je tam zmena z A na O)

                A teraz uvediem jednu kresťanskú pieseň:

                Vďaka Ježiš, vďaka za dnešný deň,
                vďaka Ježiš, s Tebou prežiť ho chcem,
                vďaka Ježiš, že mi lásku dávaš,
                volám Abba, Abba Otče, volám Abba, Abba Otče.

                https://www.youtube.com/watch?v=yBEIz_q1zrc&list=RDQMCPFaMBohrDY&index=2
                http://www.iskra.sk/duurko/texty/spevnik/03Y3.htm

                Odpověď
                • Vďaka Ferko, aj keď neviem celkom presne kam tým mieriš.

                  Naše jednoslabičné „Boh“ sa vyslovuje ľahšie a plynulejšie, ako dvojslabičné oddelené dvomi spoluhláskami. Samohláska „A“ je širšia ako „O“, ktoré zužuje priestor úst na vydychovanie.

                  Z kresťanských piesní, ktoré mi utkveli v pamäti aj po viac ako dvoch desaťročiach, a stále občas rezonujú, je „Abakuk – I když fíkovník nevypučí“. Na YT som našiel iba jednu nie moc kvalitne nahratú verziu. Páčia sa mi slová aj príjemná hudba. Ale neviem či by som bol schopný tak jednať.
                  https://youtu.be/HutokVXqcbI?t=34

                  „I když fíkovník nevypučí
                  réva výnos nevydá,
                  i když pokrm z pole nevzejde mi,
                  nezrodí se oliva,
                  i kdyby z ohrad zmizel všechen brav,
                  i kdyby v chlévech dobytek nebyl…
                  Já budu jásat stále, zpívat k Boží chvále, Hospodinu píseň zazpívám.
                  Oslavím ho písní, dal mi radost v tísni,
                  jenom Hospodin je spása má.“

                  Odpověď
                  • K tým samohláskam. Nejde len o plynutie vzduchu a zvuku, ale aj o plynutie pocitu, vnímania, obrazov, formy naladenia sa. Človek sa musí do slov ponoriť, lebo keď ich len mechanicky vyslovuje, tak nie je badať nejaký rozdiel.

                    To len tak na zamyslenie.

                    Odpověď
                  • Počúvam si ľudovky a zrazu z ničoho nič sa mi pred chvíľov objavila na YT tebou uvádzaná pieseň v slovenskej verzii :).
                    https://www.youtube.com/watch?v=teIhI5ihD68

                    ‚Ale neviem či by som bol schopný tak jednať.‘ – čo presne máš na mysli?

                    Odpověď
                    • Zachovať sa podľa textu piesne.

                      Odpověď
                      • Myslíš tie tebou uvedené slová? Čo je pre teba na tom nevhodné? Ako tie slová vnímaš?

                        Odpověď
                        • Myslím text pesničky, nie každý, ktorý by dopadol podobne ako Jób, by si dokázal zachovať dobré srdce voči Bohu…

              • -al, -el koncovky významem jest „padlý“= pokleslý ze světelné ůrovně, anděl/bůh/ vládce / Atlantida/ ; elohim = bohové a Jahve= Bůh

                Odpověď
      • @ Boletus: Dobrá a odvážna otázka. Odpoveď ale asi nenájdeš v KSB, pretože sa podľa mňa primárne venuje demaskovaniu konceptov a pôvodu biblického projektu, ako aj demaskovaniu sociálnych technológií globálneho riadenia a moci jeho nositeľov. Nechcem sa nikoho dotknúť, je to môj pohľad.

        Premisou pre vznik žrečestva na druhej strane je, nazvime to technológia individuálnej moci a zodpovednosti. Zatiaľčo chlapci od GP majú tieto systémy cez rôzne spoločenstvá zavedené, druhá strana nie – ak áno, v KSB to nenájdeš. Ďalším faktorom je verejný charakter webu, ten podľa mňa nepustí … Ani Putin ti nepovie svoju cestu džudistu, vidíš ho len vo výslednej akcii.

        Na týchto stránkach bolo relatívne mnoho diskusií týmto smerom, hoci možno nie k žrečestvu. Končilo to zväčša nevraživosťou a nálepkovaním na „ezoterikov“, „egregoriálnych ovcí“, že všetko sú to fejky GP a pod., či už oprávnene alebo nie.

        Čiže áno, je to dobrá téma, ale jednoduchšia je asi sekcia zdravia a záhrady :-)

        Odpověď
        • Není mi jasné, proč by KSB měla obsahovat odpověď na otázku, zda mám zde v ČR nějaké žrečestvo. Není to úplný nesmysl, navozovat podobnou rovinu?
          Jestli je nebo není v ČR nějaké žrečestvo, může pochopit člověk například aplikací znalostí KSB, ale v samotné KSB ta odpověď pochopitelně nebude, to by bylo absurdní.
          Vidíš nějaký problém, proč by s pomocí aplikací znalostí KSB nebylo možné na tu otázku odpovědět?

          > Na týchto stránkach bolo relatívne mnoho diskusií týmto smerom, hoci možno nie k žrečestvu. Končilo to zväčša nevraživosťou a nálepkovaním na „ezoterikov“, „egregoriálnych ovcí“, že všetko sú to fejky GP a pod., či už oprávnene alebo nie.

          Máš nějaký názor na to, jestli to údajné nálepkování bylo oprávněné, a pokud ano, a zní že nebylo, šel by uvést nějaký příklad něčeho, co dle tvého názoru představuje směr představující žrečskou moc, „nespravedlivě onálepkovaný“?

          Jinak ezoterika a konceptuální moc jsou dvě zcela odlišné věci.

          Odpověď
          • Rozvijí se tady docela zajímavá diskuze. KSB nepřitahuje širší veřejnost (za ty roky jsem si toho všiml a snad nejsem sám). V podstatě vcucne do sebe lidi, kteří mají o KSB zájem a zaryla se jim do života a ti lidé drží… a vyplivne ten zbytek. My, co se KSB řídíme roky (uhnul jsem jednou a sakra jsem si to schytal od života) se doufám shodneme na tom, že KSB je psaná pro opravdu velmi úzký okruh lidí. Je to dost Intelektuálně-vědecké a těžko s těmito informacemi můžeme ovlivnit běžného například „teenagera“. Tím neříkám, že KSB by mělo být COOL „hurá barvy, loga, stroboskopy KSB COOL KSB“, ale trošku by bylo potřeba zapracovat na tom dostat KSB mezi širší veřejnost. Několikrát jsem si „nabil hubu“, když jsem před lidmi řekl pojem „Globální Prediktor“, musel jsem to „polidštit“ na pojem „Světová mafie“ abych byl trochu chápán a i tak to není „košér“. KSB je dokonalá koncepce, která nemá jedinou chybu. Jenže lidem to nic neříká a vše je o lidech. Můžeme si tu psát za 10-20 let a stále budeme tam, kde jsme. Budeme komunitou „v zákulisí“. Kdybych věděl, jak KSB polidštit, tak to udělám, ale to je tak velice složité téma, na které nemám mozkovou kapacitu, abych KSB zjednodušil – řekněme propagoval do všech vrstev obyvatelstva. Minimálně o tom musíme diskutovat. Osobně jsem „přitáhl“ asi 10-15 lidí k Pjakinovi a ti ho sledují, takže trošku si s nimi mám co říct, ale není to dost. Pokud tu někdo vytáhne Marxe se slovy „ale Marx a Engels taky chtěli být chápáni nejširší společností“, tak ať jde laskavě kamsi. O tom nepíši. Jen navrhuji docela složitou diskuzi o průniku KSB do společnosti a s minimální újmou diskreditace a nepochopení. Myslím si, že po těch letech bychom toto zde měli řešit. Pokud ne, tak ne. Co na to říkáte? :-)

            Odpověď
            • ale to je povinnostou ludi a nie KOBu. lebo ty vlastne hovoris, ze orezme KOB tak aby ho mohli chapat masy ale tym straca zmysel. ludia musia vyvynut usilie na pochopenie vyssich procesov a prestat stracat cas pozitkami, a celkovo upravit svoj ja-centrizmus. pokial samo ludstvo nechce bohoderzavie, tazko ho mozno nutit.

              Odpověď
            • Takový zajímavý a možná poučný postřeh, Tikale: Když dosadím do Tvého textu místo pojmů „KSB“ a „Globální prediktor“ pojmy „Makrobiotika“ a „Jin-Jang“, tak ačkoli jde o velmi vzdálené obory, nově vzniklý text dává smysl a kupodivu vyjadřuje moji dvacetiletou zkušenost s Makrobiotikou mezi lidmi. Chci tím říct, že hluboká znalost Makrobiotiky je nakonec výsadou jen malého procenta populace (totéž v souvislosti s KSB probírají níže nik, Putinovec a Oracle 911) a i přes její zpočátku nadějný nástup (Michio Kushi byl svého času výživovým poradcem amerického presidenta!), se v současnosti její rozšíření nezvětšuje (velmi optimisticky řečeno). A to přidávám, že Kushi napsal hezkou řádku knih, ve které podává MB tak, aby to pochopil i člověk se základním vzděláním!!
              To slibované poučení leží v zobecnitelném poznatku – je-li něco (KSB, MB, Teorie relativity, matematika …) tak složité, že to nepochopí masy, není možné, že pro tu věc budou hlasovat (třeba ve volbách). Není nic platné, že může jít o bezkonkurenčně geniální, nebo alespoň nejlepší známou věc ve svém oboru. Jednotlivec je zatížen příliš velkým proudem informací a nevím jak jej naladit na „potřebnou“ vlnu, když odevšad slyší, co včechno je právě teď pro něj nejpotřebnější.
              Kdysi jsem vyslechl takový návrh uspořádání společnosti, kde v každém státě, jako bezprostředně nižší jednotka je jakási „buňka“ (něco jako kmen) s počtem členů asi kolem deseti až třiceti (může to být několik rodin, nebo třeba jen sešlost lidí za účelem společného trvalého žití). Jediné podstatné kritérium pro ten počet je, aby se všichni znali (myšleno vpodstatě jménem). Pak prý není zapotřebí žádných těžko pochopitelných zákonů, smluv, pravidel a složité politiky a společnost přirozeně funguje bez válek a sporů. Prý je lidská psychika v takových podmínkách opravdu sama od sebe „lidská“ a členové buňky se zabývají přirozeně jen tím, co je životně důležité pro efektivní přežití a ještě k tomu mohou i „žít“. Údajně v tomto uspořádání neexistuje kriminalita!!!!! Kdyby někdo ze zdejší komunity věděl kdo tuto myšlenku popsal, prosím o odkaz.

              Pro Zbojníka: “ ludia musia vyvynut usilie na pochopenie vyssich procesov a prestat stracat cas pozitkami“ – Zajdi se někdy podívat do dnešní základní, nebo střední školy. Manželka kamaráda je učitelka a má denně před sebou „stádo repujících debilů“ (- její slova a to je docela tolerantní žena).

              Odpověď
          • A podotýkám, pojďme se hádat, překřikovat, ale hlavně si to řekněme.

            Odpověď
            • Pro 1:09-pracuje se na tom. Proč se hádat a překřikovat ? Vše jde řešit v eleganci…..

              Odpověď
            • Pro 1:01: Říkám ANO. Myslím, že jsi trefil do černého.

              Odpověď
            • „Hádání se“ každý s každým je k ničemu.
              Je třeba diskutovat v tandemu – viz dialektika.

              V materiálu, který není většinou zdejší komunity KSB kladně přijímán (ZC od Megreho) je k tématu nadhozeném Tikalem něco, co mě zaujalo (a nemám téměř s kým to v ČR/SK prodiskutovat).

              Tj. jak vysvětlit uspořádání světa tak, aby chápalo více lidí než jen malinkatý zlomek ???

              Hlavní protagonistka ZC si také pokládá otázku: „Jak vysvětlit nechápajícím, jak dát možnost pocítit necítícím?“ (tj. jen jiná formulace od Tikala: „KSB je psána jen pro opravdu velmi malý okruh lidí“)

              A protože nemá s kým komunikovat, komunikuje tu otázku s paranormálním jevem (který je v pozdějších dílech identifikován jako jeden z projevů Boha). Slyšitelně odpověď nedostane, ale dostane ji mimosmyslově (v terminologii KSB pomocí Rozlišení).

              Ta odpověď zní, že odpovědí je „spojení protikladů“.

              Čímž se myslí cca toto:
              https://www.reddit.com/r/woahdude/comments/70gjkg/true_vs_truth/
              Tj., že složením dvou pravd (nedokonale popisujících skutečnost) teprve vznikne pravdověrný popis skutečnosti.

              Tj. že nadměrně složitou skutečnost (kterou není nikdo schopen pochopit najednou) je potřeba rozdělit na dvě části, studovat samostatně … a jako vyšší level je spojit a tím teprve dosáhnout dokonalého popisu světa.

              Zbývá tedy určit, které to jsou protiklady ….
              Já se domnívám, že „Jak vysvětlit nechápajícím“ znamená mysl/rozum .. tj. pravidla/znalosti/teorie řízení … tj. KSB
              a „jak dát pocítit necítícím“ znamená city/emoce …. tj. prožitky/příběhy/znalosti zkomprimované do obřadů … tj. ZC

              Odpověď
              • Jura,
                chápem ako to myslíš. Len správnejšie by sa tomu malo hovoriť „spojenie zdanlivých protikladov“, aby nedochádzalo k nesprávnemu chápaniu v zmysle „boj protikladov“ (teplo vs. chlad).

                Odpověď
                • Ty protiklady spolu (než dojde k tomu spojení) mohou a nejspíše i budou nejprve bojovat….. v danou chvíli ještě necele popisují skutečnost.

                  Spojením dojde k jednotě, tj. vyřešení důvodu boje.

                  ——————————
                  A jestli i tak je moje vyjádření podle tebe stále nepřesné, tak budu potřebovat nějakou osobní nalejvárnu, protože pochopit to, co je tvou výtkou, je pak mimo mou současnou rozlišovací schopnost.

                  Odpověď
                  • Áno, ale sú to len ZDANLIVÉ protiklady, pretože by inak nešli spojiť. Ty predsa hovoríš o skladaní z mozaiky zo zdanlivo protikladných fragmentov jednej a tej istej pravdy (viď tebou uvedený obrázok). Nehovoríš o Hegelovských protikladoch, ani o východných filozofických protikladoch, kde sa naznačuje že zlo potrebuješ aby si spoznal dobro, alebo čokoľvek potrebuješ spoznať, aby si mohol spoznať jeho protiklad. Preto vravím, že je lepšie hovoriť o zdanlivých protikladoch, než iba o protikladoch. To bola len taká drobná poznámka, nebudem to viacej rozmazávať.

                    Odpověď
          • @ Hox
            Odpoviem ti voľnejšie. Môj pohľad je, že táto téma by mohla byť určitým spôsobom ošetrená, pretože sa ako civilizácia nachádzame v tzv. medziobdobí“. Čo tým myslím? KSB, prípadne rôzne prednášky alebo literatúra pod touto témou/stránkou popisujú odstránenie konceptuálneho riadenia pri kolonizovaných národoch alebo kultúrach (najvyššia časť trojuholníka). Konceptuálne riadenie je výsadou žrecov alebo znacharov a bolo v kolóniách nahradzované biblickým projektom, ktoré riadia znachari v rámci hermetizovaných spoločenstiev. KSB oproti tomu v rámci svojich cieľov predpokladá konceptuálne zdatného individuálneho človeka, ktorý sa vie od biblického konceptu/egregora oslobodiť, konať slobodne v súlade so svedomím a rastúcim rozlíšením. Z môjho pohľadu je to zo strany KSB brutálny ideál. Medziobdobie (od súčasného postupného rozpadu GP/BP), kým sa k tomuto stavu dopracuje štatisticky významnejšia časť obyvateľov, je podľa môjho odhadu cca 200 – 500 rokov (ak sa vyhneme kataklizmám a pod.). Niečo o tom píše z iného uhla Tikal. Preto hovorím o téme.

            Odpověď
            • Putinovec 23.8.2019 o 20:32

              Zapomínáte na to,že poznání se šíří ve vlnách.Čím víc lidí začne chápat,tím víc populace to zasáhne.Efekt sté opice.
              Ten odhad 200-500 let je úplně mimo.Neumožňuje to zákon času a s ním tlak na psychiku lidí.Nejde o to že je nebo bude nutné lidi přemlouvat.Matrice procesů se začnou skládat tak,že vyvstane potřeba vyřešit tlak na vlastní psychiku,ve spojení s volně dostupnou informací.
              KSB není zbraň na odstranění biblické koncepce.Je to nástroj pro to,aby nejlépe každý jedinec byl sám konceptuálně mocný.Nevím jak si přesně představujete žrečestvo,ale člověk konceptuálně schopný musí být schopen predikce a s ní spojenou schopností reagovat na nadcházející události jež se ho týkají, v tempu předstihujícím průběh těchto událostí.

              Odpověď
              • Oracle 911 23.8.2019 o 23:15

                Súhlasím, je to o prístupu jednotlivca resp. jednotlivcov, a keď dosiahne kritické množstvo 2-5% sa stane konceptuálne samostatným, tak celý proces sa stane reťazovou reakciou cez dominový efekt. A dodávam, že byť žrecom alebo znacharom bol výsadou asi 2-5% populácie, ale byť konceptuálne zdatným v dnešnej dobe je skôr minimálna požiadavka ako výsada.

                Odpověď
      • Kdysi v jedné pohádce byla hádanka: Na jakou otázku nemůžeš nikdy odpovědět pravdivě ANO?
        Tou otázkou je: Spíš? ….. když nespíš, řekneš pravdivě pouze NE, když spíš, tak neodpovíš.

        A otázka: Jsi žrec? je (podle mě) stejného charakteru.
        Kdyby ti někdo odpověděl ANO, tak (podle mě) v tu chvíli přestává být žrecem – jeho pýcha ho zradí a způsobí jeho pád (minimálně dočasný).

        No a jako přímou odpověď, bych řekl, že je tu přítomen nějaký neprojevený potěr (nižší stupně).

        P.S. Cílem stejně je, aby ta úplná funkce řízení byla obsluhována kolektivně.

        Odpověď
      • @Boletus, připojuji se k nikovi i Jurovi, existují. Pomáhají z pozadí a nejsou vidět a často si toho ani nejsou vědomi (podobně jako za VVP). Ta práce spočívá o opravách v noosféře, tedy v energo-informačním poli. Dají se najít. Kdo hledá, pokud si zaslouží, najde.

        Odpověď
  22. Takže ako sme predpokladali ,Pelle vyvrátil ,že odchádza zo Smeru….píše to síce Dennik N(enavisti…) .. trvalo im to celkom krátko pokial pochopili nebyt tlačovky…..škoda,že ich nenaťahovali dlhšie : ))))
    „Musím vyvrátiť akékoľvek reči, že som na 80 percent pripravený a už balím veci,“ presviedčal na tlačovej konferencii po vláde, na ktorej ministerka zdravotníctva Andrea Kalavská oznámila odklad reformy nemocníc. Pellegrini pokračoval, že chce ďalej s vedením strany hľadať možnosti, ako by Smer vyhral voľby a bol by ďalej súčasťou vládnej koalície
    https://dennikn.sk/1560548/pellegrini-z-vlady-ani-smeru-neodchadza-s-ficom-hovoria-o-buducnosti/

    Odpověď
    • Čo novinár, to zrejme debil.

      Odpověď
    • Oracle 911 22.8.2019 o 11:06

      Dali im dosť lana aby sa liberáli obesili…

      Odpověď
    • Predpokladám, že aj sem chodia po rozumy… oni sami by na to sotva prišli

      https://www.aktuality.sk/clanok/717717/komentar-mareka-vagovica-neverte-pellegrinimu-odstavenie-fica-je-falosna-hra/

      Odpověď
      • Aktuality pre svoje ovečky zostanú naďalej autoritou. To, že sa chytili do pasce a sami tak vytvárali konšpirácie, teraz budú prezentovať ako Smer=klamári. Nevadí, hlavne že sa tým Smer čistí od zradcov.

        Odpověď
        • Oracle 911 22.8.2019 o 13:59

          otázka je, koľko z nich sa vylieči po náraze s realitou…

          Odpověď
      • Z textu nevyplýva, že by mali úplne Ficovu hru prekuknutú. Nadpis niečo naznačuje, ale samotný text už veľmi nie. Je to štandardný antiFico a antiSmer text, nic viac.

        Majú v podstate len jedinú kartu – trvalú mobilizáciu svojich zmanipulovaných detí. Otázne je, dokedy ich môžu udržiavať v napätí, táto guma sa môže ľahko opotrebovať a nakoniec vystreliť im do tváre.

        Odpověď
        • Oracle 911 22.8.2019 o 17:29

          Asi GP s tým podľa všetkého ráta preto necháva Denník N vyvádzať s tým, že takto spracovanú mládež v minulosti využíval, lenže Zákon času je neúprosný a z jednej strany bráni takémuto využitiu už nie až tak mladých a z druhej strany obracia všetky takéto pokusy proti GP…

          Odpověď
      • „Aktuality“ sú obrazne povedané len ľavá ruka diabla (podobne ako napr. pravica vs. ľavica).
        V skutočnosti sú riadené starou švajčiarskou mediálnou skupinou, ktorá sídli v Zürichu.
        Takže je jasné, z kade vietor fúka.
        Ak chcú dlhodobo úspešne riadiť hlupákov, konkurenciu a objektívne procesy, tak musia byť vždy pred nimi min. o 5 krokov vpredu.
        https://sk.wikipedia.org/wiki/Ringier_Axel_Springer
        https://en.wikipedia.org/wiki/Ringier

        Odpověď
        • trošku by som to doladil: http://afinabul.blog.cz/1902/penta-ringier-axel-springer-united-classifieds

          Odpověď
  23. Politické hyeny zo smrti dvoch obetí už robia čiernu komédiu:
    Na druhé výročie vraždy novinára Kuciaka a Kušnírovej 21. februára 2020 dnes ohlásili na Námestie SNP v Bratislave verejné zhromaždenia tri subjekty – SaS, Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti a fyzická osoba z iniciatívy Za slušné Slovensko. Všetci traja ohlasovatelia prišli dnes hneď ráno, ešte pred otvorením úradu, a tak sa nedalo určiť, ktoré oznámenie bolo doručené skôr.
    https://www.hlavnespravy.sk/sas-olano-aj-za-slusne-slovensko-ohlasili-verejne-zhromazdenie-nam-snp-vyrocie-vrazdy-jana-kuciaka/1861452

    Odpověď
  24. VIDEO: Pri novinárskych otázkach na možný odchod Pellegriniho zo Smeru použil Fico výrazy ako „nezmysly“ či „nešírte klebety“. Viac si pozrite vo videu TV Pravda.

    „Pracujete s nesprávnymi informáciami,“ reagoval Fico na otázku o naštrbených vzťahoch a odchode Pellegriniho. Komunikáciu s premiérom označil za štandardnú a konštruktívnu. „Dnes ráno sme spolu mali tri telefonáty, lebo sme koordinovali spoločné postupy https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/523227-fico-pellegrini-moze-kandidovat-za-smer-ak-bude-mat-zaujem/

    Odpověď
  25. Pracujete s nesprávnymi informáciami, reagoval Fico na otázku o naštrbených vzťahoch a odchode Pellegriniho zo Smeru. Aj dnes sme spolu mali tri telefonáty, dodal.
    NAŽIVO: Fico pred očakávaným vyhlásením Pellegriniho hovorí o minimálnej mzde
    https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/523213-nazivo-fico-pred-ocakavanym-vyhlasenim-pellegriniho-hovori-o-minimalnej-mzde/

    Odpověď
    • Ti dvaja vodia pisalkov za nos.

      Odpověď
      • Ono je to aj o rozbíjaní elektorátu SMERu a iných strán.

        Odpověď
        • Oracle 911 21.8.2019 o 14:34

          Čo podporuje toto tvrdenie a aké procesy vidíš?

          Odpověď
          • V iných diskusiách niektorí mali hlavu v smútku, že sa rozbíja smer a iní zas tomu fandili. Takže informačná bomba nielen že nakopla liberálov, ale hlavne chcela podkopať voličov SMERu. Samozrejme Fico a Pele týmto podla mňa si minimálne fixujú tých 20% voličov a zas kúsok si z presstitútov vystrelili, tak aby ľudia chápali čo sú zač. O tom hovoria hlavne Kočnerové správy. Proste ja vidím pozitívne tuto informáciu, možno že aj pár akože liberálov pochopí :)

            Odpověď
            • Oracle 911 21.8.2019 o 18:57

              Naháňajú voličov lebo využívajú a zneužívajú tie klebety na svoje ciele, takže veci nie sú až tak zlé…

              Odpověď
      • Oracle 911 21.8.2019 o 14:11

        Treba ale priznať, nie je to ťažká robota. :D

        Odpověď
      • Ja si to celý čas myslím. A zatiaľ sa dejú iné dôležitejšie veci.

        Odpověď
      • EuroRusTomas 21.8.2019 o 22:28

        Oni sa vodia za nos samy.

        Odpověď
  26. Včera boli zverejnené výsledky prieskumu preferencií – http://preferencie.teraz.sk/ . Napadlo ma, ak by boli teraz voľby, ako by mohla vyzerať vláda, koalicia. Fico by vyhral. Dostal by poverenie od prezidentky na zostavenie vlády. To, čo včera prdviedol ten jeden pán (volit či nevolit) bolo také všeliaké. Voliť treba ísť! Teraz už len koho. U mňa PS/Spolu nehrozí, a čo ďalej.

    Odpověď
    • Je velmi skoro. Tesne pred voľbami to budú Slováci cítiť úplne inak. Co bola kedysi Procházková siet, to by mohlo byt dnešné ps-spolu ak padnú pod 10%.

      Odpověď
    • Nieje z coho vyberat, cela opozicia s LSNS je pre mna nevolitelna a fandim multitandemu Fico & Danko & ostatni v trolovani liberastov.

      Odpověď
  27. Honza Větrník 21.8.2019 o 9:29

    Nejspíš sbírají síly a prostředky pro 17. listopad.

    Odpověď
    • Honza Větrník 21.8.2019 o 9:30

      Omlouvám se, patří pod reakci na Putinovce z 21.8.2019 o 7:28

      Odpověď
    • Nie si daleko od pravdy, tento rok je u nas totiz velka bitka dvoch vyroci, 75 rokov SNP a 30 rokov prevratu. Dve absolutne neporovnatelne udalosti.

      Odpověď
  28. Voči Smeru útoky pokračujú : Aktuality.sk (ideologické dvojča denníka N) zverejnili ďalšie informácie. Podľa nich mal Pellegrini tlmočiť svojmu straníckemu šéfovi personálne požiadavky ohľadne kandidátky strany pre budúcoročné parlamentné voľby. Premiér údajne požaduje, aby za Smer-SD nekandidoval nielen exminister vnútra Robert Kaliňák, Martin Glváč či poslanec Ľuboš Blaha, ale mimo by mal zostať aj samotný Fico.
    https://www.hlavnespravy.sk/trend-pellegrini-zrejme-odide-zo-smeru-kalinak-kandidovat-nebude/1859864

    Odpověď
    • Myslim, ze to skor pozaduju aktuality a N. Kazdopadne, ak chce, moze ist k Druckerovi. Uvidime v stredu.

      Odpověď
      • Oracle 911 20.8.2019 o 22:27

        Liberáli vymýšľajú, ale fakt uvidíme v stredu čo a ako.

        Odpověď
    • A preco by mal na to Fico pristat? Pelle moze ist k Druckerovi, ale neviem, ci sa vobec dostane do parlamentu. Aj ked ja by som tam tiez par ludi na kandidatku nedavala.

      Odpověď
      • tarzanislav 20.8.2019 o 22:19

        To sú mediálne manipulácie. Tu rozoberám jeden príklad, zhodou okolností taktiež s Pellegrinim (ten je v centre pozornosti médií a používajú ho veľmi aktívne pri manipulácii):
        http://www.vodaksb.eu/diskuse/politika/comment-page-91/#comment-244938

        Prečo by mal ísť z Prvej ligy do nejakej pochybnej 10-tej či 20-tej ligy. Myslím, že sprostý nie je. O Pelleho sa báť netreba, je dostatočne gramotný. Kancelar má pravdu, že to požadujú Aktuality a Denník N.

        Odpověď
        • Tiež si to myslím, „eto razvodnjak“. Novinári plodia intrigy a snažia sa zneistiť voličov Smeru krátko pred voľbami.

          Odpověď
          • EuroRusTomas 21.8.2019 o 2:49

            Asi tak Jardob.
            Mne sa len páči ako je mainstreem dezinformačný. Ale keď píšu o SmereSD, tak je to zrazu 100% pravdivá info.
            Nikto nepochybuje a hneť sa rozbehne konšpiračná, antiSmerácka, trollmi podporená mašinéria v diskusiách.
            Musím uznať. Ja toho Matoviča žeriem. To ako vybehol s tou (dez)info od „svojho človeka v Smere“, že vraj „Fico vs Pele“ a od vtedy to beží svetom, lebo „lebo Fico“ prestalo fungovať. Bolo treba nejak osedlať nového tátoša a tak „lebo Pellegríny“ bolo na svete.
            Aj tento najnovší počin „Trendu“ je z tejto série. Tu stoja liberáli a „vlastenci“ bok po boku ako bratia.
            Vo voľbách v druhom kole bolo pekne vidieť ako tomu uverilo takmer celé Slovensko. Dokonca liberálny tábor sa po výsledkoch z 1 kola nechal uspať, že šak Šefčo je náš a ako na nich vybehol :*D
            Ale najfascinujúcejšie je, ako môže národ veriť tej naooko vlasteneckej sebranke, keď len nadávajú, zjavne nič nechápu, skutočnú alternatívu nemajú (teda okrem vojny proti všetkým), neponúkajú riešenia a toho kto na niečom reálnom pracuje, tak toho osočujú a zatvárajú oči aby nevideli čo všetko dosiahol.
            A pri tom sú to práve taký o ktorích vieme, že štrngali v 89, že potopili Mečiara, že lobovali za Kisku a ba ho i volili, majdanizovali proti Ficovi… No a takýmto dnes ľudia veria. Alebo skôr ovce lebo ľudia im dávno prestali veriť.
            Takým čo podporovali a ba i volili Pozemkového či daňového pidvodníka veria už len …. – ani neviem ako ich nazvať.
            V podstate podporili zlodeja „lebo Fico“ = lebo Dzurindovský liberálny rozkrádači republiky povedali o Ficovi že je zlodej.
            Ako môzu veriť zlodejom? Keby nevedeli že kradli ale oni vedia a i tak im veria. To je moc.
            Že sa nechali nachytat v 89… Dokonca i pri Kiskovi…
            Ako, no dobre.
            Ale aj pri Čaputovej? Stále skáču na tie isté hrable a stále nič nepichopili. To je moc…
            Ale hlavne že dnes idú velice rehabilitovať Mečiara či Fica. Práve taký, ktorí vždy robili všetko proti nim a pomohli ich dostať z premiérskej stoličky, či im zabránili obsadiť palác.
            Tak oni ich dnes idú rehabilitovať? To ľudia zabudli prečo vyhral Kiska a nie Fico ktorí bol v tedy vraj zlodej a dnes je pre nich zrazu vlastenec? Teraz keď ho zosadili? To snáď nemyslia vážne. Lenže oni to naozaj myslia vážne, tam sa totíž chrbtica nenosí, to je fujky.
            A preto nielen myslia, ale aj konajú proti SmeruSD, proti Ficovi. Naooko ja samozrejme dnes už rehabilitujú, ale robia to tak, aby ho vo výsledku zase potopili, aj keď „nemajú za SmerSD žiadnu reálnu alternatívu.“ To im aj sám Fico povedal
            To alternatíve a hurápatriotom patrili tie Ficove slová. Poukázal na ich obmedzenosť a pokrytectvo.
            Nechcú liberálov ale idú proti ich nočnej more = idú proti SmeruSD aj keď nemajú reálnu alternatívu schopnú vládnuť. Absolútne nič ľuďom neponúkajú, iba čo od nich berú. Ale veď keď niekto zaplatí za nič, tak fajn. Asi dobre zarába, tak čo nadáva na vládu.?
            A tak medzi tým ako potápajú SmerSD sa ukájajú napr Harabinovým plánom so Slovenskom, aby teda mali nejakú alternatívnu predstavu… Ale ako ju chcúvrealizovať uz moc nehoviria. Proste príde neohrozený Pišta, buchne po stole, povie a bude. „Lebo veď vyhral“.
            Len akosi neviem, že keď dopredu prezradil tieto geniálne konštrukty svojej mysle chce realizovať? A nijak a chce len smotanu lýzať,? lebo veď len hovoril o tom, na čom SmerSD dávno maká a dnes vidieť prvé plody dlhoročnej práce.
            „Ale veď to Pišta vymyslel.“
            Preto to čo SmerSD reálne dokázal, to čo dnes to prináša viditeľné a hmatatelné plody netreba zdôrazňovať aby neprišli o svoje nemysliace publikum ktoré ich má za vlastencov a za géniov a ešte im aj posiela peniažky.
            Len ako géniovia zrealizujú svoje predstavy, keď na to by sa museli dohodnúť v Rusku s absolventmy MGIMO ktorích nazvali kdeako len pekne nie. …
            A potom to ich „Boľševici“ = rovnaký ba i horší ako fašisti.
            Čo je na tom alternatívne? Čo je na to proRuské?
            Veď to je protiRuský mainstreem. Toti je riadenie Globálneho prediktora. Vektor cieľov GP s cieľom vo vymazaní Ruska a Slovanstva zo zemského povrchu hneť ako sa im uvolnia ruky od liberálov.

            … Nech to tak o MGIMO či o Boľševikoch povedia v Rusku. Či ich aj Rusi budú mať za proRuských.
            Hlavne že sú velice proRusky ladený ale ich chápanie a prezentácia toho „chápania“ vylučuje možnosť spolupráce s Ruskom, resp takej spolupráce ktorá by bola prospešná i nám i Rusku, ktoré rozhodne nepotrebuje byť spájané s niekym kto poskytuje liberálneRusofóbnym konšpiráciam oporu svojím jednaním.

            (Čiastočné) Preorientovanie Slovenska na Rusko je pre nás nevyhnutné. Je to pre nás životne dôležité aby sme mali s Ruskom dobré vzťahy.
            Ale to je v súčasnom stave (infopola) možné len tak, ako to robí SmerSD.
            Lenže to niekomu nevysvetlíš.
            Neprijebeš – nevysvetlíš. (Myslím obrazne – informačne)
            Liberálom rozumiem prečo to chcú prekaziť. Ale o čo ide hurápatriotom… ?
            Sú to len slniečka. Proste sa musia prihlásiť ku všetkému čo je antiLiberálne = slniečkové v alternatívnom „vlasteneckom“ tábore.
            Zrejme preto dokáže Matovič tak ľahko zmanipulovať alternatívu. Napríklad chcel Čaputovú do paláca, aby potom prišiel na to, že to takto vlastne nieje celkom v jeho záujme. :D
            Ale dostal co chce. Jedna tlačovka a bolo. „Alternatíva“ dostala impulz a už to išlo.
            U liberálov aj u „vlastencov“ platí, že čím viac hlasov vezmú Smeru, tým viac % budú mať liberáli i „vlastenci“ vo voľbách. A tu je z nich jasné kto má na vrch. Ze sú to liberáli lebo „vlastenci“ su vo vojne proti všetkým, ešte aj proti sebe navzájom.

            A tak SmerSD z tohto vychádza ako jediná skutočná alternatíva tak k liberálom, ako i k riadeniu GP, ktoré zistáva protiRuské i keď naooko sa prezentuje „proRusky.“

            Neviem ako vy, ale ja v poslednej dobe moc dobre bavím na politike. :)

            Odpověď
            • Vynikajúce zhrnuté, EuroRusTomas. Ostatne, slniečkárstvo „patriotov“ bolo viac-menej jasné od momentu pravdy, t.j. obdobia medzi prvým a druhým kolom prezidentských volieb. Keby voliči, opantaní propagandou „patriotov“, nezostali doma, Čaputová by NIKDY nemohla vyhrať. A si píšte, že keby prešiel v prvom kole Harabin, má to isté.
              Na Slovensku nie je žiadna „proti-systémová alternatíva“. Keby som svojho času nerobil so všetkými médiami okrem „SV“, nevyhlasujem to.

              Odpověď
        • pelle nieje obyčajný gaj :)

          Odpověď
          • Aky je rozdiel medzi obycajnym a neobycajnym gajom? Nevyznam sa do toho.

            Odpověď
            • Takých obyčajných si mohol vidieť teraz na pride v Bratislave.

              Odpověď
    • popolvár 21.8.2019 o 13:28

      A ja by som aj bol za to, ak by Fico nekandidoval a ani Kaliňák a Blaha. Pellegrínimu by pasovalo ešte jedno obdobie premiérovania a Fico s Kaliňákom i Blahom môžu ďalej intenzívne pracovať na konsolidácii Smeru predovšetkým v krajských a miestnych štruktúrach strany. Myslím si, že toto pokuciakovské preformátovanie v Smere prospelo veci, no je to iba v začiatkoch, treba to dotiahnuť do konca.

      Odpověď
      • Ja s týmto zásadne nesúhlasím – ľudia dôverujú Ficovi a aj Blahovi – ja rovnako, podľa mňa tie mnohé figúry v Smere fungujú preto, že ich Fico vedie.

        Odpověď
      • Osobne si myslim, ze keby Fico, Blaho ci Kaliniak neboli na kandidatke a Smer by vyhral volby, casom by Pelle dosiel k nazoru, ze je to hlavne jeho zasluha. Nejak dobrak, co my bude v tomto smere dvihat ego sa najde a konecne dojde k stiepenie Smeru, ci je vytuzena meta, ked uz opozicni lidry su tak nemozni

        Odpověď
        • Oracle 911 21.8.2019 o 14:33

          No, to záleží nakoľko mu bude Fico dýchať na krk a bol politicky aktívny.

          Odpověď
          • Ten vplyv Fica nemusí byť taký silný – príkladom je, ako sa správa Kalavská – zrejme cíti, že si to pod riadením Pellegriniho môže dovoliť. Zásadná vec – zdravotníctvo a ako ich podfúkla

            Odpověď
            • R. Fico jasne povedal, že schvaľovanie stratifikácie nemocníc môže ísť len ústavnou cestou – je to principiálna vec a je potrebné ju zrealizovať (na začiatku po nástupe Pellegriniho na stoličku predsedu vlády Kalavská žiadala, že zákon predloží len ako ústavný zákon) – po čase, ktorý uplynul od odchodu R. Fica z vlády je už všetko inak. Fico ministerke odkázal, že Kalavská má zvážiť svoju politickú budúcnosť, poslanci za Smer za takýto zákon hlasovať nebudú. Ale vo vláde sú v pohode. Premiér informoval, že vláda schválila iba časť novely z dielne ministerstva zdravotníctva, ktorej súčasťou bola aj tzv. stratifikácia nemocníc. Reforma sa tak nateraz odkladá. Ministerka zdravotníctva Andrea Kalavská bude do 27. septembra hľadať podporu pre reformu naprieč politickým spektrom – pre mňa momentálne záver: postupne rozdrobujú ciele Smeru, keby s tým Pellegrini nesúhlasil, tak by postupovala tak, ako sa dohodla s R. Ficom.
              https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/523247-nazivo-premier-pellegrini-po-rokovani-vlady/

              Odpověď
              • Oracle 911 21.8.2019 o 19:02

                Ono nesmieme zabúdať, že médiá manipulujú a z toho nie sú výnimkou ani médiá podchytené GP akou je Pravda.

                Odpověď
                • Nie sú všetko len majitelia medii. Problém je aj v tom, že staršia generácia postupne vymiera (napr. Boris Latta) alebo nemá patričné schopnosti v novej mediálnej ére. Takto ju postupne vytláča mladšia generácia neukotvených ľudí, ktorí nielenže nevedia, kde je sever, oni ani netušia, ako vyzerá kompas a ako s ním ten sever nájsť.

                  Myslím, že na rovnakom princípe to funguje napríklad aj na MZV, kde prenikla správa, že starých odpratali do inej budovy a snažia sa ich odstaviť od informačných zdrojov. Výsledok pretnutia medzigeneračného dialógu, ktorý bol voľakedy bežný už aj z toho dôvodu, že rodiny bývali spolu a starší sa neodkladali do „penziónov“.

                  Odpověď
                  • Oracle 911 22.8.2019 o 8:29

                    Takže problémom sú MIPS, a liečba pre ne bude drahá…

                    Odpověď
        • popolvár 21.8.2019 o 19:57

          ak by Pelle došiel k takémuto chybnému subjektívnemu názoru, tak by na to veľmi rýchlo doplatil. Treba pamätať na nemecké porekadlo: Každý len oblieka svoj úrad. To jest na chvíľu mu prepožičiava svoju tvár. Stále si myslím, že Fico, Blaha a Kaliňák by mali ešte tieto voľby zostať mimo a definitívne skonsolidovať stranu. To, že voliči dôverujú Ficovi a Blahovi je v poriadku. Ak personálne obsadenie kandidátky ohlási Fico a jasne sa za ňu postaví, tak voliči to zakceptujú – ak mu skutočne dôverujú, tak mu budú dôverovať aj v tomto.
          Otázkou je, na koľko Fico dôveruje Pellemu a Pelle Ficovi. Ak fungujú ako tandem, tak to pôjde smerom, ktorý som načrtol. Ak je tam vnútorné trenie a nejaké zádrhele, tak Fico bude na kandidátke lídrom a podpora voličov – ich hlasy jednotlivým kandidátom jasne ukážu, kto je pre nich lídrom Smeru. Takže, až kandidátka Smeru nám ukáže, ako to v skutočnosti vo vnútri vedenia Smeru je.

          Odpověď
          • Podľa mňa Kaliňák by kľudne mohol ostať mimo a riešiť vnútorné záležitosti strany. Blaha ako propagátor a popularizátor Smeru (nie je ale členom strany, len poslaneckého klubu) by určite mal byť na kandidátke, má podporu a obľubenosť medzi ľuďmi, škoda toho nevyužiť. Fico by tiež mal byť na kandidátke, hoc nemusí byť na prvom mieste a po voľbách môže ostať bežným poslancom bez nejakej významnejšej funkcie, nech má viac času na stranu, tak ako teraz. Nech sa ukáže, že má stále podporu u ľudí, aby to v opačnom prípade nepokúšalo nejakých diverzantov zbaviť sa ho, škodiť, podkopávať jeho autoritu atď.
            Si predstav, aké by mohli média šíriť správy ak by nekandidoval?

            Odpověď
        • Ak vyšachujú z kandidátky Fica a Blahu, môžu sa s víťazstvom rozlúčiť.

          Odpověď
          • Oracle 911 23.8.2019 o 15:36

            A to by si sa čudoval, koľko záškodníkov a hlupákov pobehuje vo Smere…

            Odpověď
          • Nikita, vitaj… ako funguje telepatia :) uz treti den rozmyslam, ze si tu uz davno nebol

            Odpověď
            • Ahoj Loranka. Ďakujem, vždy sa sem rád vraciam.

              Odpověď
  29. Kočnerova Threema: Obhajobu Ruska mal platiť Haščák
    V kauzách Gorila a zmenky mali mať Marian Kočner a šéf finančnej skupiny Penta Jaroslav Haščák spoločný záujem, aby Pavol Rusko nesvedčil proti nim.
    https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/523163-kocnerova-threema-obhajobu-ruska-plati-hascak/

    Odpověď
    • Oracle 911 20.8.2019 o 18:53

      Informačná bomba, ktorá v konečnom dôsledku potopí liberálov…

      Odpověď
  30. Most -Híd je proti skoršiemu odchodu do dôchodku žien, ktoré vychovali deti.
    https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/522986-skorsiu-penziu-pre-matky-moze-zastavit-unia/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box-najcitanejsie&utm_campaign=shp_rightbox
    Švejna drží svoju „líniu“ ešte od čias Kaníka a jeho deformy dôchodkového systému. Bol v „tíme“, ktorý to všetko pripravoval, ale v poslednej chvíli, keď tušil, že za to môžu niesť aj osobnú zodpovednosť, tak opatrne vycúval. Ale tam, kde nehrozí „priama“ zodpovednosť, tento kaviarenský diskutér rád škodí.

    Odpověď
    • Oracle 911 20.8.2019 o 18:47

      Protinárodná klika vo vláde sa naďalej krásne vyfarbuje.

      Odpověď
  31. https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/523099-nova-velvyslankyna-usa/
    Nová veľvyslankyňa Spojených štátov na Slovensku Bridget Brinková sa stretla so slovenskou prezidentkou Zuzanou Čaputovou.
    Ak je to Trumpov človek tak som zvedavá kam sa budú fašistpindoši chodiť radiť : )))

    Odpověď
    • Oracle 911 20.8.2019 o 15:34

      Ak máš pravdu, tak aj chuderka Bridget.

      Odpověď
      • https://hnonline.sk/svet/1909938-vplyvna-diplomatka-moze-prist-na-slovensko-trump-nominoval-brinkovu-na-post-velvyslankyne

        Odpověď
        • Spolu s ňou Trump navrhne na kľúčové posty svojej administratívy aj ďalších jednotlivcov. Informoval o tom v utorok Biely dom.

          takže si to pekne ošetril…dufajme

          Odpověď
    • Prezidentka navšítivi Nemecko, stretne sa aj s Merkelovou
      Prezidentka SR Zuzana Čaputová absolvuje dvojdňovú návštevu Nemecka. V Berlíne sa v stredu (21. 8.) stretne s nemeckým náprotivkom Frankom-Walterom Steinmeierom aj nemeckou kancelárkou Angelou Merkelovou. Do vlasti sa vráti vo štvrtok (22. 8.).

      Návšteva sa bude konať v čase 51. výročia vstupu vojsk Varšavskej zmluvy do Československa, jej dôležitým symbolom preto bude aj odkaz boja za slobodu. „Prezidentka v tomto duchu položí kyticu k pamätníku Bielych krížov na znak úcty k pamiatke všetkých, ktorí zahynuli pri pokuse o prekročenie Berlínskeho múru,“ informovala prezidentská kancelária.
      http://www.teraz.sk/slovensko/prezidentka-navsitivi-nemecko-stretne/413841-clanok.html

      Odpověď
      • Oracle 911 20.8.2019 o 17:27

        Liberálka, čo chceš?!

        Odpověď
    • Pripomeňme si jej životopis:

      Bridget A. Brinková má titul bakalár z Kenyon College v americkom štáte Ohio a dva tituly magisterského stupňa Master of Science z London School of Economics and Political Science (LSE), ktorá patrí k najznámejším vysokým školám v oblasti práva, ekonómie a spoločenských vied.
      V skoršom období svojej kariéry Brinková viedla úsilie o znovuzjednotenie Cypru a riešila konflikty na Balkáne. V rokoch 1997 – 1999 pracovala ako konzulárna úradníčka na veľvyslanectve Spojených štátov v srbskej metropole Belehrad.

      Pôsobila v Rade pre národnú bezpečnosť (2009 – 2010), kde riadila koordináciu politiky pre Egejskú oblasť (Turecko, Grécko a Cyprus) a pre Kaukaz (územie medzi Čiernym morom a Kaspickým morom). Rada je hlavným poradným orgánom amerického prezidenta v otázkach národnej bezpečnosti, armády a zahraničnej politiky.
      Pôsobila ako zástupkyňa veľvyslanca v gruzínskom Tbilisi (2011 – 2014) a v Taškente v Uzbekistane (2014 – 2015). Takisto viedla delegácie Spojených štátov v medzinárodných diskusiách o zdĺhavých konfliktoch v Gruzínsku a Moldavsku.
      Naposledy pracovala ako zástupkyňa štátneho tajomníka pre otázky Európy a Eurázie na americkom ministerstve zahraničných vecí (2015 – 2018). Venovala sa politickému vývoju vo východnej Európe a na Kaukaze. Vo svojej pôsobnosti mala aj koordináciu politiky na Ukrajine.
      Brinková hovorí po rusky a srbsky, ovláda aj základy gruzínčiny a francúzštiny. Americké ministerstvo zahraničných vecí jej udelilo osem ocenení za vynikajúcu prácu.

      Takže: Belehrad, Gruzínsko, Moldavsko, koordinácia politiky na Ukrajine (ako krásne povedané…)

      Odpověď
      • Krnik, to nevyzera pre Slovensko dobre

        Odpověď
  32. Jan Hamáček chce oznámit kandidáta na ministra kultury dřív, než v pátek zasedne vedení ČSSD. Neočekává, že by se opakovaly problémy, které byly u Šmardy.

    https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2901107-line-cssd-ve-sporu-o-smardu-podle-opozice-ustoupila-zemanovi-babis-ocekava-nove-jmeno

    Ivan Bartoš (Piráti) po schůzce s prezidentem: „Pan prezident nám potvrdil, že očekává jméno od ČSSD, které by mu měl opět donést pan premiér Andrej Babiš. Pokud to bude někdo, kdo je z pohledu Hradu přijatelný, této nominaci by vyhověl.“

    „Pan prezident se domnívá, že sociální demokracie ani v důsledku kauzy ohledně ministerstva kultura i dalších probíhajících sporů – nad rozpočtem či střetem zájmů premiéra – neodejde z vlády a zůstane koaličním partnerem hnutí ANO.“

    Tož tak…

    Odpověď
    • Podle Ivana Bartoše prezident „situaci na poli vlády diriguje“.
      https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2901107-line-cssd-ve-sporu-o-smardu-podle-opozice-ustoupila-zemanovi-babis-ocekava-nove-jmeno
      Dalo se se to očekávat http://www.vodaksb.eu/diskuse/politika/comment-page-91/#comment-244812

      Odpověď
  33. Daňová kobra zasahuje po celé zemi kvůli daňovým únikům, zadržela 22 lidí

    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/danova-kobra-uniky-policie-narodni-centrala-proti-organizovanemu-zlocinu.A190820_131701_domaci_brzy

    Odpověď
    • Honza Větrník 20.8.2019 o 21:15

      21.08.1969, i když jak se v níže uvedeném zdroji píše, protesty započaly již 20.08.1969!
      22 zadržených….kdo ví, jak to spolu souvisí.
      https://cs.wikipedia.org/wiki/1969

      Odpověď
      • Putinovec 21.8.2019 o 7:28

        Řekl bych, že je to část souboru akcí,které mají odseknout hlavu majdanovému klubku hadů.Tak jak to můžeme sledovat v RF.Ne nadarmo je to akce před 21 srpnem.A propo,všímáte si,jak je letos ticho o okupaci z 68?Vloni už 14 dní předem bušili do válečných bubnů.

        Odpověď
        • Oracle 911 21.8.2019 o 10:18

          Až priveľké ticho…

          Odpověď

Napsat komentář

*
*

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>